Je bedoelt eigenlijk dat journaal om 17:00 uur, maar alsnog: niet aardig.quote:Op dinsdag 10 september 2024 05:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom vanaf gisteren het 20:00 uur journaal voor debielen en gestoorden.
Mensen die onnodig links rijden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die bumperkleven, terwijl je hard zat rijdt, omdat ze te lang in hun nest blijven liggen en zodoende elke dag moeten racen om op tijd te komen.
Kom op tijd uit je nest.
Mensen die met 80 kmu op een rood verkeerslicht afrijdenquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:17 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Mensen die onnodig links rijden.
Nee joh, gewoon in de binnenstad, enkele weg, waar je 30 of 50 mag.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:17 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Mensen die onnodig links rijden.
Niks mis met 80.quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon in de binnenstad, enkele weg, waar je 30 of 50 mag.Nee dan scheur ik niet 80.
Zelfs als tijd geen flikker uit maakt ben jij mijn grootste ergernisquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die bumperkleven, terwijl je hard zat rijdt, omdat ze te lang in hun nest blijven liggen en zodoende elke dag moeten racen om op tijd te komen.
Kom op tijd uit je nest.
Jij de mijne als je 80 door de binnenstad wil rijden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs als tijd geen flikker uit maakt ben jij mijn grootste ergernis
Ik heb het meer over figuren die 102 ofzo op de snelweg rijden waarbij ze iemand die 101 rijdt inhalen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij de mijne als je 80 door de binnenstad wil rijden.@:natteduivel
Van mij zou je er dus meer willen hebben, ik gebruik mijn spiegel goed en ga altijd aan de kant.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het meer over figuren die 102 ofzo op de snelweg rijden waarbij ze iemand die 101 rijdt inhalen.
En vervolgens links blijven rijden omdat er in de verte nog iemand 99 rijdt.
Tja, zo ben ik in een onoverzichtelijke bocht bijna tegen een hardloper aangereden. Ik fietste met 25km/u en als je dan niet verwacht dat er iemand aan komt rennen...tuurlijk kun je iemand ook "in z'n rug" rijden in zo'n bocht, maar als je allebei dezelfde kant op gaat heb je net iets meer tijd omdat je niet frontaal op elkaar afrijdt/loopt. Bovendien moet je 'm al bijna eerder hebben gezien als ie aan de "goede" kant looptquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die “verkeerde kant” van de weg doe ik vooral met hardlopen, al zijn de meningen erover verdeeld.
Ik ga wel altijd met een bochtje om tegemoetkomende mensen heen.
Eigenlijk dat niet eens. Hij is er al sinds begin jaren 80. Een filmrecensent gaat ook niet later, als ie de baan al heeft, eens kijken wie heel die Robert de Niro nou precies is. Want hij kent 'm alleen via Bananarama.quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:04 schreef Eightyone het volgende:
Een zeer groot deel van z'n ouvre staat online. Hoewel het nogal veel is, lijkt het me verstandig om daar een paar uurtjes doorheen te spitten voor je bij Eva gaat zitten.
Mensen die niet weten wanneer een verkeerslicht op groen gaat springen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:51 schreef Klik het volgende:
[..]
Mensen die met 80 kmu op een rood verkeerslicht afrijden
Valt best mee.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:16 schreef TLC het volgende:
Ik heb snachts vaak Radio 1 op staan maar tegenwoordig gaat het snachts in 7 van de 10 gevallen alleen nog maar over slavernij, en dat echt iedere keer
Nodig dan iemand uit die uit interesse of voor zijn werk dat al veel eerder een of meedere malen gedaan heeft.quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:04 schreef Eightyone het volgende:
Een zeer groot deel van z'n ouvre staat online. Hoewel het nogal veel is, lijkt het me verstandig om daar een paar uurtjes doorheen te spitten voor je bij Eva gaat zitten.
Dat maakt het dus zo lastig.quote:Op woensdag 11 september 2024 16:55 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Tja, zo ben ik in een onoverzichtelijke bocht bijna tegen een hardloper aangereden. Ik fietste met 25km/u en als je dan niet verwacht dat er iemand aan komt rennen...tuurlijk kun je iemand ook "in z'n rug" rijden in zo'n bocht, maar als je allebei dezelfde kant op gaat heb je net iets meer tijd omdat je niet frontaal op elkaar afrijdt/loopt. Bovendien moet je 'm al bijna eerder hebben gezien als ie aan de "goede" kant loopt
Volgens mij kunnen ze dan een boete krijgen ivm de toonplicht,quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Om ongelukken met tieners tegen te gaan willen ze de leeftijdsgrens op.... 14jaar zetten
succes aan alle agenten die dit moeten controleren bij al die pubers die hun ID niet bij hun hebben en daar een drama over gaan lopen maken.
In het voorbeeld waarbij het naar voren kwam, is het hartstikke logisch wel, toch? Zou het nogal raar vinden als je samenwoont, of gaat wonen, en dan alle veranderingen en verbouwingen in huis benoemd met ‘ik’. ‘Ik’ krijg hier de nieuwe keuken, ‘ik bouw hier dan *insert iets’, ‘ik laat hier de schilder bezig met een nieuwe muurverf’.quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sowieso stellen die met alles in “we” praten.
Tenenkrommend.
Uiteraard is daar niks mis mee.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
In het voorbeeld waarbij het naar voren kwam, is het hartstikke logisch wel, toch? Zou het nogal raar vinden als je samenwoont, of gaat wonen, en dan alle veranderingen en verbouwingen in huis benoemd met ‘ik’. ‘Ik’ krijg hier de nieuwe keuken, ‘ik bouw hier dan *insert iets’, ‘ik laat hier de schilder bezig met een nieuwe muurverf’.
Zijn ze niet knap dan?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:25 schreef Apotheose het volgende:
vrouwen in de kleedkamer van sportschool die niks anders doen dan beetje rustig 1 kg dumbell tillen en dan moeten douchen. Tot dusver: prima. Maar dan UIT-GE-BREID zich staan afdrogen en kleppen met elkaar in hun blote spleet Echt, doe wat aan eerst.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:25 schreef Apotheose het volgende:
Maar dan UIT-GE-BREID zich staan afdrogen en kleppen met elkaar in hun blote spleet Echt, doe wat aan eerst.
Bij de Dirk haalde ze de eerst volgende uit de rij van de kassa, ging altijd erg netjesquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat ik ook bloed irritant vind, sta je in de rij bij de kassa. Hoor je dat er een tweede kassa bij komt en dan vliegen mensen die ACHTER jou in de rij staan naar de zojuist geopende kassa toe, zonder even aan jou te vragen of je daar wil afrekenen.
Ja, mijn buurtsuper heeft nog geen zelfscan
Het gebrek aan fatsoen van mensen is idd heerlijk.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat ik ook bloed irritant vind, sta je in de rij bij de kassa. Hoor je dat er een tweede kassa bij komt en dan vliegen mensen die ACHTER jou in de rij staan naar de zojuist geopende kassa toe, zonder even aan jou te vragen of je daar wil afrekenen.
Aboutaleb die één tuinhandschoen krijgtquote:Op donderdag 26 september 2024 21:34 schreef Evangelion het volgende:
NOS dat altijd schrijft over vrouwenvoetbal zonder erbij te zetten dat het vrouwenvoetbal is.
[ afbeelding ]
Links: Ajax gaat over mannen, Twente over vrouwen
Rechts: PSG ook vrouwen
Niks tegen nieuwsberichten over vrouwenvoetbal verder, maar zet het er gewoon bij. Zodat ik niet 3 seconden verward ben van: huh, ik wist niet dat Twente vandaag speelde. Oh wacht, het zullen wel de vrouwen zijn.
Besiktas << Fener / Galatasarayquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:03 schreef tong80 het volgende:
Als een Nederlandse club in de Europacup verliest is het : 'Dat zijn de wetten van het internationale voetbal. Ieder klein foutje wordt afgestraft.'
Als Ajax met 4-0 wint van Besiktas : 'Wat stelt de Turkse competitie nou voor?'
Wat betekent dit ?quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Besiktas << Fener / Galatasaray
Dat weet je best.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |