Heb ik ook wel eens. Vaak na een dag werken en weer in de buitenlucht/zon, al die schittering en eventueel een windje zorgt er voor dat ik onophoudelijk begin te niezen. Ik denk dat die zenuw bij mij iets te gevoelig is voor licht ofzo.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:07 schreef Evangelion het volgende:
Al (meer dan?) een maand aan het niezen/snotneuzen
Verder niet ziek of zo. Hooikoorts klinkt logisch, maar nooit eerder last van gehad.
Irritant
Grapjas.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:14 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb toevallig de pech dat ik in een bosrijk gebied woon en dan zijn er dus altijd mensen, vooral senioren, die midden op de weg moeten fietsen, wandelen of autorijden in een slakkentempo. En als ik dan aangeef er langs te willen, omdat ik wel een leven heb, worden ze nog boos ook.
Hou je gewoon aan de verkeersregels en hou rekening met mensen die gewoon naar huis willen na een lange dag.
Nou ik lach me dood.....quote:
Is toch grappig. Klagen over mensen die jou niet voorbij laten gaan ondanks dat jij WEL een leven hebt.quote:
Nee, Covid is de beste reactie.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Die verschrikte blik van mensen wanneer je één keer niest: ‘Corona???’
Die op de op- en afritten parkerenquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:38 schreef karr-1 het volgende:
Vooral buitenlandse vrachtwagenchauffeurs (Polen, Bulgaren etc) die als idioten rijden op de weg en daardoor allerlei gevaarlijke situaties veroorzaken om maar zo snel mogelijk ergens te zijn
En dat inderdaadquote:
Sommige mensen (ik ook) vinden dat soort duiding en extra informatie juist interessant.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:02 schreef Hiddendoe het volgende:
DVD's. Speelfilms dus met een oneindige rij aan 'keuzemenu's'. Meer als de helft is mijn inziens hartstikke overbodig; commentaar van de regisseur, de bloopers, achter de schermen enz.
Dat kan. En ik gun het jou van harte. Maar ik kan bloopers ook op YT vinden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Sommige mensen (ik ook) vinden dat soort duiding en extra informatie juist interessant.
Bij ons is dat verdeeld; de een vindt de regisseurscommentaren leuk, de ander de bloopers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Sommige mensen (ik ook) vinden dat soort duiding en extra informatie juist interessant.
Op een bus staan te wachten en (zoals verleden week in België, waar de regels net iets losser zijn) plotseling omringd worden door rokers is ook een klacht. Alsof ik ze aantrek.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:41 schreef karr-1 het volgende:
Mensen die voor je gaan rijden op de snelweg, het raampje opendraaien en dan zo de hele inhoud van de asbak uit het raam tiefen.
Lekker ineens zo'n aswolk over je auto heen. En als je dan kijkt negeren ze je gewoon. Asociaal volk !!
Dat het een keer mis gaat prima, dat heb ik ook wel eens. Maar meerdere malen achter elkaar in een week tijd?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:14 schreef Eightyone het volgende:
Gelukkig zijn het iig nog mensen die bereid zijn om de digitale wereld te verkennen, zelfs al gaat het onhandig.
Bij minstens driekwart van die mensen denk ik "Wie ben je en waar moet ik je van kennen?"quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:03 schreef TLC het volgende:
Onbeduidende mensen die een real life soap hebben op tv
Je zal er als motor- of scooterrijder maar achter rijden en dan de aswolk in je gezicht krijgen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:41 schreef karr-1 het volgende:
Mensen die voor je gaan rijden op de snelweg, het raampje opendraaien en dan zo de hele inhoud van de asbak uit het raam tiefen.
Lekker ineens zo'n aswolk over je auto heen. En als je dan kijkt negeren ze je gewoon. Asociaal volk !!
Cabriolet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je zal er als motor- of scooterrijder maar achter rijden en dan de aswolk in je gezicht krijgen.
Vroeger had je vaak een haar op de zeep. Ik ging daar altijd van over mijn nek.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:05 schreef -Spring het volgende:
Losse haren.
Losse haren in het doucheputje, tussen m'n vingers, om het dopje van de shampoofles, kriebelend op een plekje ergens op m'n rug waar ik niet bijkan, in m'n bilnaad, in bed, in m'n schoonmaakdoekje, overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |