Of iets (film, muziek of wat dan ook) briljant/geniaal noemen.quote:
Daarop inhakendquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:41 schreef karr-1 het volgende:
Mensen die voor je gaan rijden op de snelweg, het raampje opendraaien en dan zo de hele inhoud van de asbak uit het raam tiefen.
Lekker ineens zo'n aswolk over je auto heen. En als je dan kijkt negeren ze je gewoon. Asociaal volk !!
Fans van sommige acts die alles goed vinden, ook al klinkt de vocalist(e) als een kraai.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Of iets (film, muziek of wat dan ook) briljant/geniaal noemen.
Een kinderhand is gauw gevuld, denk ik dan maar.
Zoals elke radio dj doet als er een artiest live in zijn studio staat. Echt om te kotsen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:15 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Fans van sommige acts die alles goed vinden, ook al klinkt de vocalist(e) als een kraai.
"Zó mooi gezongen!"
Op Giel Beelen na dan, tijdens een beroerd gezongen optreden van B Brave, wat jaren terug.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:16 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Zoals elke radio dj doet als er een artiest live in zijn studio staat. Echt om te kotsen.
Oja dat was wel goud jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Op Giel Beelen na dan, tijdens een beroerd gezongen optreden van B Brave, wat jaren terug.
Die werden afgekapt.
Oh gatver idd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vroeger had je vaak een haar op de zeep. Ik ging daar altijd van over mijn nek.
Sowieso vind ik stukken zeepquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vroeger had je vaak een haar op de zeep. Ik ging daar altijd van over mijn nek.
Guiltyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hardlopers op het fietspad, terwijl er ook een stoep naast ligt.
Volgens mij ergens in het noorden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:26 schreef Sjoerd102 het volgende:
Meteen erbij zetten:
Limburgse dorp Sevenum![]()
Alsof er meerdere plaatsen Sevenum zijn
Ik hoop dat je je aan je woord houdt.quote:
Ergens moeten aanklikken dat je 18+ bent als er alcohol(reclame) te zien is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:42 schreef Eightyone het volgende:
Programma's op de pc die bijna elke keer als je ze opent opnieuw geupdate moeten worden.
- FileZilla
- 4K Video Downloader
Enzovoort.
Iddquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ergens moeten aanklikken dat je 18+ bent als er alcohol(reclame) te zien is.
Tegenwoordig is het 24+ voor die gokreclames.
Misschien moeten ze hier hetzelfde als tweakers implementeren, die doen dat automatisch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:46 schreef kloon_bassie het volgende:
Users die 4x op een rij posten ipv de edit-knop gebruiken.
Automatische updates, daar kan niks mis mee gaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:34 schreef Managarm het volgende:
[..]
Misschien moeten ze hier hetzelfde als tweakers implementeren, die doen dat automatisch.
Erg idd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:37 schreef kloon_bassie het volgende:
Mensen die elk gesprek naar zichzelf draaien. How can I make this about me?
Hier heb ik echt zo'n last van!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:37 schreef kloon_bassie het volgende:
Mensen die elk gesprek naar zichzelf draaien. How can I make this about me?
I see what you did herequote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:01 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Hier heb ik echt zo'n last van!
Eensquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:43 schreef Mubassie het volgende:
En deze dan, niet te doen![]()
[ afbeelding ]
Scheurt altijd af, of scheurt helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |