SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nee dit ging @maxi-mus doenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:43 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 maakt het fruitschaaltopic
Oprecht.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee nee dit ging @:maxi-mus doen
'Flitsbezorger heeft geen abonnement'quote:Op zondag 28 juli 2024 21:43 schreef Flitsbezorger het volgende:
Had bijna voor Feyenoord ONE betaald.
Gelukkig niet gedaan.
Geertruida en Zerrouki als middenveld is een flinke hersenruft van Priskequote:Op zondag 28 juli 2024 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geertruida op het middenveld kan ECHT NIET
Je hebt het woordje bijna gemistquote:Op zondag 28 juli 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
'Flitsbezorger heeft geen abonnement'
Wil je niet liegen.
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
'Flitsbezorger heeft geen abonnement'
Wil je niet liegen.
Makkelijk derde (achter PSV en AZ).quote:Op zondag 28 juli 2024 21:42 schreef fetX het volgende:
We kunnen rustig zeggen dat we er nog niet heel lekker voor staan
Waar eindigt Ajax?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Makkelijk derde (achter PSV en AZ).
Niets te zien.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit behandelen we in het Eredivisie-voorspeltopic van @:maxi-mus
Er komen 11 wissels.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verwacht minimaal 5 wissels.
Ajax, AZ en Twente verdelen de derde, vierde en vijfde plek.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles onder Twente is inwisselbaar, en dan onderaan heb je Heracles en NAC.
@:alaphilippe_
Ik kijk ook niet, maar ik hoop dat je begrijpt dat we in dit systeem niet met vleugelaanvallers spelen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:47 schreef Haringkop het volgende:
Geertruida als inschuivende verdediger kan prima. Maar het is natuurlijk geen spelmaker. Wie spelen er eigenlijk wing nu? Nieuwkoop en Lopez (ik zit niet te kijken)?
Maar goed natuurlijk geen verrassing dat wanneer een paar basisklanten ontbreken dat er niet veel overblijft, we hebben teveel kwantiteit en te weinig kwaliteit.
Ik heb een hele pittige mening over dingen achter een betaalmuur zetten die voorheen GRATIS op Joeptoep waren.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:48 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord schakelt door en gaat het Feyenoord ONE geld tellen.
Maar dit spelbeeld ligt niet alleen aan de spelers op het veld. Je ziet gewoon dat je met een 3-4-3 enorm kwetsbaar bent. Eén keer een duel verliezen voorin of op het middenveld en de tegenstander kan zo met 1 pass voor onze keeper staan.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:47 schreef Haringkop het volgende:
Geertruida als inschuivende verdediger kan prima. Maar het is natuurlijk geen spelmaker. Wie spelen er eigenlijk wing nu? Nieuwkoop en Lopez (ik zit niet te kijken)?
Maar goed natuurlijk geen verrassing dat wanneer een paar basisklanten ontbreken dat er niet veel overblijft, we hebben teveel kwantiteit en te weinig kwaliteit.
Het kan best wat worden maar dat gaat gewoon een hele tijd duren. Begrijp de noodzaak er eigenlijk vooral niet zo van. Met wat betere buitenspelers was je eigenlijk al een heel eind geweest, voor 4-3-3.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:50 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het is een kut systeem. Er zal vast weer een of andere debiel langskomen die Atalanta en Leverkussen, de EL-finalisten, aan zal halen als bewijs dat je met dit systeem wel leuk kunt voetballen, maar de praktijk wijst uit dat dat slechts uitzonderingen zijn.
Nadat ik de opstelling zag ben ik niet echt verrast moet ik zeggen. Er moet minimaal één speler bij op het middenveld die het spel kan maken, we zijn te afhankelijk van Timber en Stengs. Deze wingbacks zijn niet niveau Feyenoord 1. En het is echt veel te stroef aan de bal, maar dat heeft weinig met het systeem te maken.quote:
Ga eens op X kijken. Je schiet in een zware depressie en gaat drinken als tong80.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:54 schreef Document1 het volgende:
Zoveel stress altijd hier om oefenwedstrijden.
Kut Ziggo erbij.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:54 schreef WethouderHekking het volgende:
Mijn zin-in-in in het nieuwe seizoen begint een beetje te verdwijnen
Inderdaad. Het systeem werk alleen als ook de spelers hebt. We hebben een speler die wing kan spelen en die is voorlopig nog geblesseerd. Voor de rest heb je alleen maar speler die de afgelopen drie seizoen 4-3-3 hebben gespeeld en daar is de selectie ook naar.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:50 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet, maar ik hoop dat je begrijpt dat we in dit systeem niet met vleugelaanvallers spelen.
In principe staan Moussa en Paixao meer achter Santi. De backs zouden dan moeten acteren als vleugelaanvallers, omdat ze zo hoog staan.
Het is een kut systeem. Er zal vast weer een of andere debiel langskomen die Atalanta en Leverkussen, de EL-finalisten, aan zal halen als bewijs dat je met dit systeem wel leuk kunt voetballen, maar de praktijk wijst uit dat dat slechts uitzonderingen zijn.
Begreep dat Priske een moderne pragmatische trainer was. Niet zo pragmatisch dat hij het systeem aanpast aan de kwaliteiten van de spelers.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Het kan best wat worden maar dat gaat gewoon een hele tijd duren. Begrijp de noodzaak er eigenlijk vooral niet zo van. Met wat betere buitenspelers was je eigenlijk al een heel eind geweest, voor 4-3-3.
Te laat.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga eens op X kijken. Je schiet in een zware depressie en gaat drinken als tong80.
Nou nou, in feite speelden we ook dit systeem vorig seizoen een paar keer met Nieuwkoop op rechtsbuiten en dat ging aardig.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:50 schreef bbuddybb het volgende:
Dit zijn dus de figuren die straks in de eerste competitiewedstrijd met witte vlaggetjes gaan zwaaien en massaal #PriskeOut gaan roepen. En de media zal straks ook wel weer aan de stoelpoten gaan zagen. Zo'n enge buitenlander heeft toch altijd een stuk minder krediet dan een echte Hollandse jongen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga eens op X kijken. Je schiet in een zware depressie en gaat drinken als tong80.
Eens hoor. Geertruida is een geweldenaar maar niet op het middenveld. Je hebt met Hartman een hele goede back maar die ligt er uit tot de winterstop. Smal heb je nog, maar zeker rechts moet er iemand bij en op het middenveld.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nadat ik de opstelling zag ben ik niet echt verrast moet ik zeggen. Er moet minimaal één speler bij op het middenveld die het spel kan maken, we zijn te afhankelijk van Timber en Stengs. Deze wingbacks zijn niet niveau Feyenoord 1. En het is echt veel te stroef aan de bal, maar dat heeft weinig met het systeem te maken.
Het verschilt allemaal niet zoveel hoor.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe maar gewoon weer 4-3-3 met je gekke systeem
Met Jaap Stam was het anders ook gauw klaar. Dat is toch een echte Hollands jongen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit zijn dus de figuren die straks in de eerste competitiewedstrijd met witte vlaggetjes gaan zwaaien en massaal #PriskeOut gaan roepen. En de media zal straks ook wel weer aan de stoelpoten gaan zagen. Zo'n enge buitenlander heeft toch altijd een stuk minder krediet dan een echte Hollandse jongen.
Hopelijk gaat KloeseGOD niet mee in de stemmingsmakerij.
Ik vraag me toch stiekem af hoe lang het na de aanstelling van Slot duurde voordat jij aan zijn poten ging lopen zagen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit zijn dus de figuren die straks in de eerste competitiewedstrijd met witte vlaggetjes gaan zwaaien en massaal #PriskeOut gaan roepen. En de media zal straks ook wel weer aan de stoelpoten gaan zagen. Zo'n enge buitenlander heeft toch altijd een stuk minder krediet dan een echte Hollandse jongen.
Hopelijk gaat KloeseGOD niet mee in de stemmingsmakerij.
Ik ga er even een lekkere whisky bij uitzoeken.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
We houden nu in ieder geval de 0.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Priske wisselt alleen Bijlow.
Dit is gespeeld @:onlogisch
532 spelen ze in principe. Je snijdt de paslijnen af naar centraal en drukt op de backs of andersom. Dat wordt heel snel lastig voetballen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Het verschilt allemaal niet zoveel hoor.
Maar ach, velen hebben liever 1-0 winnen in een nietszeggende oefenpot en verder in de competitie als het er echt om draait niet groeien en beter spelen dan op je klote krijgen als team maar op de lange termijn wel succes.
Drita onder Slot was ook om te huilen
Ik heb werkelijk geen idee meer, maar ik vermoed vrij snel.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vraag me toch stiekem af hoe lang het na de aanstelling van Slot duurde voordat jij aan zijn poten ging lopen zagen.
Ik snap geen fuck van die hele zoekfunctie hier maar ik vermoed hetzelfdequote:Op zondag 28 juli 2024 22:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee meer, maar ik vermoed vrij snel.
Je wordt langzaam wakker.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In ieder geval vind ik conclusies over het SYSTEEM voorbarig zolang je uitstekende middenveld van vorig seizoen (Wieffer - Stengs - Timber) volledig afwezig is en de altijd langzame Zerrouki eigenlijk je enige middenvelder is
Klink ik toch een beetje als Dombo. Hmm. @:fetx
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kan je godnondeju gewoon in dezelfde opstelling doorgaan. (minus Bijlow ja)
Deze wedstrijd draait enkel om fitheid en wordt verder TOTAAL niet serieus genomen door Brian. Hij heeft nota bene figuren als Stengs, Nadje en Mitchell al niet eens meegenomen omdat het niet in hun maatwerk trainingsopbouw past.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk kijkt Atletico niet mee.
Anders gaan ze hun bod nog verlagen ook.
Brian geeft hier een masterclass zand in de ogen strooien wegquote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Deze wedstrijd draait enkel om fitheid en wordt verder TOTAAL niet serieus genomen door Brian. Hij heeft nota bene figuren als Stengs, Nadje en Mitchell al niet eens meegenomen omdat het niet in hun maatwerk trainingsopbouw past.
En hij gebruikt ook nog even om alle potentieel geïnteresseerde clubs af te schrikken. 4D Chess van onze Brian.
Ik ben er heel erg blij mee dat Kasanwirjo zijn speeltijd krijgt.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Deze wedstrijd draait enkel om fitheid en wordt verder TOTAAL niet serieus genomen door Brian. Hij heeft nota bene figuren als Stengs, Nadje en Mitchell al niet eens meegenomen omdat het niet in hun maatwerk trainingsopbouw past.
En hij gebruikt ook nog even om alle potentieel geïnteresseerde clubs af te schrikken. 4D Chess van onze Brian.
Ik interpreteer het wel anders. Ik vind de invulling van het systeem maar gek. Milambo en Ivanusec ipv Kasanwirjo en Moussa had een hoop uitgemaakt en het baart mij enige zorgen dat Priske niet zo is begonnen, laat staan nu ingrijpt.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je wordt langzaam wakker.
Mooi om te zien.
Ik snap niet hoe jij zo negatief over Slot kan zijn en nu zo positief over Priske.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Maar ik ben helemaal nog niet zo positief over Priske. Ik heb überhaupt nog niet echt een mening over hem.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij zo negatief over Slot kan zijn en nu zo positief over Priske.
Conclusies is ook veel te vroeg natuurlijk maar tot nu toe vind ik het allemaal niet geweldig. We geven het nog een aantal potjesquote:Op zondag 28 juli 2024 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In ieder geval vind ik conclusies over het SYSTEEM voorbarig zolang je uitstekende middenveld van vorig seizoen (Wieffer - Stengs - Timber) volledig afwezig is en de altijd langzame Zerrouki eigenlijk je enige middenvelder is
Maar we missen toch gewoon fatsoenlijke wings om dit systeem te laten slagen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Inderdaad zeg. Ik zie die defensieve kwetsbaarheid ook niet zomaar opgelost worden. Ook voor Hancko en Beelen is het op deze manier veel moeilijker verdedigen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:17 schreef fetX het volgende:
Er ligt zo ongekend veel ruimte bij ons achterin. Stam vibes.
Het gemis van Wieffer is ook een behoorlijke aderlating.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar we missen toch gewoon fatsoenlijke wings om dit systeem te laten slagen.
Lijkt mij dat 1 back dan moet terug, zakken oid. Of een centrale middenvelder.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:17 schreef fetX het volgende:
Er ligt zo ongekend veel ruimte bij ons achterin. Stam vibes.
Nee hoor. Dat gingen Zerrouki en Nadje moeiteloos invullen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Het gemis van Wieffer is ook een behoorlijke aderlating.
Ik ga er vanuit dat tegen de eerste serieuze tegenstander Timber en Stengs gewoon spelen en dat er nog serieuze kwaliteit ingekocht gaat worden.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Conclusies is ook veel te vroeg natuurlijk maar tot nu toe vind ik het allemaal niet geweldig. We geven het nog een aantal potjes
Van die spelers die andere spelers beter laten voetballen. De pest is dat je het vaak pas achteraf zeker weet.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat gingen Zerrouki en Nadje moeiteloos invullen.
Hij lijkt mij behoorlijk volhardend. Ik ben bang dat hij gewoon tot oktober gaat vasthouden aan 3-4-3.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:25 schreef Caland het volgende:
Ik heb het tot nu toe niet gezien trouwens
Maar gok dat Priske heel snel teruggaat naar 4-3-3
Valt mee hoor, eigenlijk zag iedereen behalve @Pistolero dat Wieffer de speler was die het moeilijkste te vervangen isquote:Op zondag 28 juli 2024 22:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van die spelers die andere spelers beter laten voetballen. De pest is dat je het vaak pas achteraf zeker weet.
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:13 schreef Ali_boo het volgende:
Die kwasamojoro moeten ze laten inslapen
En ja mijn opmerking is satire, geen notes of bans plz
quote:
Mwah, het verschil tussen Priske en Slot is denk ik ook wel dat Priske niet heel volhardend is in één systeem.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij lijkt mij behoorlijk volhardend. Ik ben bang dat hij gewoon tot oktober gaat vasthouden aan 3-4-3.
Als je nog steeds niet snapt dat je het vertrek van Wieffer prima kan opvangen met Zechiel, Zerrouki en Nadje dan ga je het nooit inzien, gok ik.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt mee hoor, eigenlijk zag iedereen behalve @:pistolero dat Wieffer de speler was die het moeilijkste te vervangen is
Punt is meer dat Te Kloese het niet eens probeert terwijl je een heel seizoen lang hebt kunnen zien dat Zerrouki niet voldoet
Minteh ook, in feite is deze aanpassing gewoon omdat je die twee niet vervangt. Als dan ook nog Stengs, Timber en Hartman ontbreken van wie je nu een klein beetje afhankelijk bent en je gaat spelen met Kasanwirjo, Moussa en Lopez die allemaal niveautje Sparta zijn krijg je al gauw dit soort ellende.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt mee hoor, eigenlijk zag iedereen behalve @:pistolero dat Wieffer de speler was die het moeilijkste te vervangen is
Punt is meer dat Te Kloese het niet eens probeert terwijl je een heel seizoen lang hebt kunnen zien dat Zerrouki niet voldoet
Wat voor onderbroek draag jij?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik stel toch voor dat we het minder gaan hebben over HET SYSTEEM. (LOL!) :toetertje:
Het team laat dat nog niet echt zien hé. Hopelijk woensdag met Zechiel en/of Milambo en Geertruida gewoon achterin.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je nog steeds niet snapt dat je het vertrek van Wieffer prima kan opvangen met Zechiel, Zerrouki en Nadje dan ga je het nooit inzien, gok ik.
Nuja, laten we eerst de selectie maar eens op orde hebben. Als je een wedstrijd als deze moet spelen met Lopez, Kasanwirjo en Geertruida op het middenveld is er wel iets mis. (of er nu blessures zijn of niet)quote:Op zondag 28 juli 2024 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat voor onderbroek draag jij?
Hendrix kopen of Rosarioquote:Op zondag 28 juli 2024 22:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je nog steeds niet snapt dat je het vertrek van Wieffer prima kan opvangen met Zechiel, Zerrouki en Nadje dan ga je het nooit inzien, gok ik.
Dat klopt zeker, maar wat voor type spelers je nu gaat inkopen is wel degelijk afhankelijk van het systeem wat je gaat spelen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nuja, laten we eerst de selectie maar eens op orde hebben. Als je een wedstrijd als deze moet spelen met Lopez, Kasanwirjo en Geertruida op het middenveld is er wel iets mis. (of er nu blessures zijn of niet)
Dusja, een systeem verandert dat niet.
Maar die speelt helemaal niet op dezelfde positie.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ik Zechiel zie spelen begrijp ik dat wel.
Misschien hebben we gewoon ook een matige trainer gehaald.quote:
Waarom? Als Zechiel nu verder en beter is dan heeft Milambo er niks aan om het met spaarzame invalbeurten te doen. Want dan staat hij achter Timber, Zerrouki, Zechiel en wellicht een aankoop 4e of 5e in de pikorde. Dan beter verhuren zodat hij wekelijks speelt en beter kan worden. Wel aan een eredivisie club danquote:Op zondag 28 juli 2024 22:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als dit waar is mag Priske vandaag nog op staande voet worden ontslagen.
Waarom doet iedereen alsof Zechiel en Milambo voor dezelfde positie in aanmerking komen? Zechiel is een pure 6 die je eventueel ook nog wel centraal achterin kan zetten als het moet, en Milambo is een 8 die eventueel ook nog op 10 kan. Die 2 zitten elkaar totaal niet in de weg.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarom? Als Zechiel nu verder en beter is dan heeft Milambo er niks aan om het met spaarzame invalbeurten te doen. Want dan staat hij achter Timber, Zerrouki, Zechiel en wellicht een aankoop 4e of 5e in de pikorde. Dan beter verhuren zodat hij wekelijks speelt en beter kan worden. Wel aan een eredivisie club dan
Dat ga je je afvragen ja. Ik had die al in de basis verwacht, maar om die nou nog geen 5minuten te geven is wel heel apart. Misschien woensdag.quote:
Ik noemde al de middenvelders. Waar moet Milambo dan spelen? Die heeft Timber en Stengs voor zich. En er gaat wellicht een aankoop komen wat ook verklaart waarom die verhuurd mag worden. Die jongen moet minuten maken op eredivisie niveau, niet de 3e keuze zijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen alsof Zechiel en Milambo voor dezelfde positie in aanmerking komen? Zechiel is een pure 6 die je eventueel ook nog wel centraal achterin kan zetten als het moet, en Milambo is een 8 die eventueel ook nog op 10 kan. Die 2 zitten elkaar totaal niet in de weg.
Ik denk niet dat ze Farioli al zo snel zullen ontslaan hoor.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:52 schreef H.FR het volgende:
Wat is het vroegste ontslag van een trainer in de Eredivisie? 01-09 al Ajax thuis
Misschien hebben beide clubs de behoefte van trainer te ruilen tegen die tijd.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Farioli al zo snel zullen ontslaan hoor.
Schijnt dat Ajax nog wel van een wingback af wil. Zal vast niet duur zijn en ook kroatisch international.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien hebben beide clubs de behoefte van trainer te ruilen tegen die tijd.
Sjors Ultee was in 2022 al op 22 augustus ontslagen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:52 schreef H.FR het volgende:
Wat is het vroegste ontslag van een trainer in de Eredivisie? 01-09 al Ajax thuis
quote:Op zondag 28 juli 2024 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Eerst even voor Dordrecht shoppen
Hoe snel was Gert-Jan Verbeek ook alweer ontslagen bij ons? Ook in een recordtijd toch? Die was nauwelijks begonnen.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sjors Ultee was in 2022 al op 22 augustus ontslagen.
Alex Pastoor in 2013 op 19 augustus bij NEC!
14 januari 2009. Zo erg was dat ook weer niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe snel was Gert-Jan Verbeek ook alweer ontslagen bij ons? Ook in een recordtijd toch? Die was nauwelijks begonnen.
Na de winterstop, met die pot in Heerenveenquote:Op zondag 28 juli 2024 23:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe snel was Gert-Jan Verbeek ook alweer ontslagen bij ons? Ook in een recordtijd toch? Die was nauwelijks begonnen.
Misschien kunnen we ook nog een clubje op het derde niveau van Frankrijk of Italië overnemen om al die “talentjes” te laten groeien, Dordt zit zo vol.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:16 schreef TweedeKlum het volgende:
FC Dordrecht wordt blijkbaar onderdeel van de Feyenoord City Football Group.
Het verschil is wel dat het toen op 2-juli was. En de selectie dus nog verre van compleet was.quote:
En daar zat nog niet eens het probleem. Centrum werd vastgezet, maar voor de spelers was het niet duidelijk hoe ze hier onderuit moesten spelen; taak Priske hier plannen op te bedenken.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:05 schreef Caland het volgende:
Een systeem waarbij de belangrijkste rollen in handen liggen van Bartje Nieuwkoop en Lopez werkt niet
Dit had nou niemand verwacht verder. Op naar woensdag
Die hebben in die potjes tegen tegen die Belgen gespeeld. Milambo zelfs als aanvoerder.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:23 schreef Caland het volgende:
Milambo en Sauer die eigenlijk gewoon 0 kansen hebben gekregen deze voorbereiding stemt mij wel droevig overigens
Hopelijk vinden die twee mooie eredivisieclubs
Ik wilde deze post ook plaatsen.quote:
Ik kan woensdag niet.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde deze post ook plaatsen.
Als het woensdag niet beter gaat dan gaan we naar het dwaasgebouw maat.
Laat Dennis maar rustig koken.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dennis neemt de Spanjaarden NIET serieus.
Ik riep ooit dat hij het nooit zou redden bij Feyenoord 1 vanwege zijn fysiek.quote:
Dat slaat ook nergens op inderdaad. Hij heeft daar tegen AZ een keer redelijk gespeeld meen ik maar verder is het daar de speler niet echt voor.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan durft Brian nog altijd rechtsback Geertruida daar op te stellen.
Je zit twee weken voor de start van de competitie. Daarom vind ik die vergelijking met Kopenhagen ook wat misplaatst.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Die opstelling sloeg inderdaad ook nergens op. Het lijkt erop dat Priske alle spelers afzonderlijk nog moet leren kennen en wil ontdekken wat de beste positie is voor verschillende spelers.
Wat dat betreft had hij toch wél beter vooraf even met Arne Slot kunnen bellen voordat hij met de voorbereiding op het seizoen begon wellicht. Had vast geen kwaad gekund in ieder geval.
Ja of een paar wedstrijdjes van Feyenoord terugkijken van afgelopen seizoen? Meen dat hij dat aangaf gedaan te hebben in 1 van zijn interviews. Daar blijkt tot op heden bar weinig van danquote:Op maandag 29 juli 2024 08:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Die opstelling sloeg inderdaad ook nergens op. Het lijkt erop dat Priske alle spelers afzonderlijk nog moet leren kennen en wil ontdekken wat de beste positie is voor verschillende spelers.
Wat dat betreft had hij toch wél beter vooraf even met Arne Slot kunnen bellen voordat hij met de voorbereiding op het seizoen begon wellicht. Had vast geen kwaad gekund in ieder geval.
En @Caland die al helemaal in paniek raaktequote:De krant schreef verder hoe Madrileense media 'de boel onder druk trachten te zetten' met verhalen dat Hancko snel zou moeten aansluiten bij het trainingskamp van Atlético. Te Kloese heeft echter al duidelijk gemaakt aan Brian Priske dat Hancko alleen voor een recordbedrag mag vertrekken.
Je kan het beter vergelijken met Drita. Toen speelde we ook dramatisch en was de verdediging ook gatenkaas en waren wij bijna al uitgeschakeld in Europa door een paar postbodes. Ja we speelden wel met slak Fer achterin en een Bannis was een invaller, maar ik geloof niet dat een Lopez of Kasanwirjo dit jaar veel in de basis zullen staan.quote:Op maandag 29 juli 2024 00:53 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat het toen op 2-juli was. En de selectie dus nog verre van compleet was.
Nu moeten we volgende week al beginnen en doen ze toch een beetje alsof de selectie wel zo'n beetje rond is.
En het gekke is wel dat er toen nauwelijks geld was en nu juist wel waardoor dit ook wel erg onnodig voelt allemaal.
Zelfs als er nu alsnog aankopen bij komen, hebben ze toch de hele voorbereiding gemist en zeker bij een nieuw systeem is dat toch wel erg lastig.
Toen hadden we een miljoen of 5 te besteden. Ook onvergelijkbaar.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Je kan het beter vergelijken met Drita. Toen speelde we ook dramatisch en was de verdediging ook gatenkaas en waren wij bijna al uitgeschakeld in Europa door een paar postbodes. Ja we speelden wel met slak Fer achterin en een Bannis was een invaller, maar ik geloof niet dat een Lopez of Kasanwirjo dit jaar veel in de basis zullen staan.
Ja maar Geertruida en Lopez op het middenveld slaat ook nergens op. Dat hij dat niet al bij voorbaat inzien wekt weinig vertrouwen. Maar goed, hij moet natuurlijk wel een eerlijke kans krijgen.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is het best te vergelijken met die veegpartij bij Lazio in 22.
Alleen ging het nu nog niet om het echie en is er genoeg tijd om nog spelers te halen. En hopelijk gaat Priske ook bepaalde keuzes in zijn opstelling heroverwegen. Zechiël in Kasanwirjo out.
Dat is nu wel anders ja. Maar de grote transfers komen pas in augustus op gang, dat zie je ook bij andere clubs, ook de grote topclubs in europa. Ze gaan gericht te werk. Als dat ventje van Brighton komt is dat al een aanwinst en ik hoop dat ze nog een linker vleugel verdediger halen. Ik ben ook nog steeds niet overtuigd van Zerrouki. Maar verder staat de basis van afgelopen jaar er grotendeels nog steeds.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen hadden we een miljoen of 5 te besteden. Ook onvergelijkbaar.
Dat is ook een mooie vergelijking. Maar al die mensen die nu al van de Brienenoord willen springen. Gelijk in de paniek modus schieten is nergens voor nodig.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is het best te vergelijken met die veegpartij bij Lazio in 22.
Alleen ging het nu nog niet om het echie en is er genoeg tijd om nog spelers te halen. En hopelijk gaat Priske ook bepaalde keuzes in zijn opstelling heroverwegen. Zechiël in Kasanwirjo out.
Het kan vanuit Priske ook een ultieme test zijn voor bepaalde spelers zoals Lopez en Kasanwirjo. Kijken of ze tegen een Benfica kunnen aanhaken, vallen ze door de mand dan definitief vandaag met Kloese een dikke rode streep door die namen en wegwezen. En in het geval van Geertruida een experiment of hij op dat niveau op het middenveld mee kan, nee dus, voortaan weer naar achteren dan.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja maar Geertruida en Lopez op het middenveld slaat ook nergens op. Dat hij dat niet al bij voorbaat inzien wekt weinig vertrouwen. Maar goed, hij moet natuurlijk wel een eerlijke kans krijgen.
Nou ja, je zegt zelf dat de basis van vorig seizoen nog grotendeels staat. Daarom vind ik het verval ook zo groot. Misschien logisch in de voorbereiding en met een nieuw systeem, maar het is wel alsof een kleuter je zorgvuldig met veel moeite opgebouwde lego-toren omver schopt.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie vergelijking. Maar al die mensen die nu al van de Brienenoord willen springen. Gelijk in de paniek modus schieten is nergens voor nodig.
Het begin was wel heel ontluisterend, de groten tegen de kleintjes. Er speelt aardig wat troep mee en ik weet niet of we iedere positie kunnen gaan doorselecteren.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie vergelijking. Maar al die mensen die nu al van de Brienenoord willen springen. Gelijk in de paniek modus schieten is nergens voor nodig.
Allemaal eruit. De club weer van ons.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestuur tegen de muur maatje. Dit kan zo niet langer.
Benieuwd tegen Monaco dan.quote:
Waarvan er een aantal sterkhouders nog steeds ontbreken zoals Timber en Hartman en een aantal spelers net terug zijn van vakantie na de interlands zoals Hancko en Santiquote:Op maandag 29 juli 2024 09:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, je zegt zelf dat de basis van vorig seizoen nog grotendeels staat. Daarom vind ik het verval ook zo groot. Misschien logisch in de voorbereiding en met een nieuw systeem, maar het is wel alsof een kleuter je zorgvuldig met veel moeite opgebouwde lego-toren omver schopt.
Hartman ga je feitelijk het hele seizoen missen, dus het lijkt me wel zaak om daar een vervanger voor te halen die iets met een bal kan.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarvan er een aantal sterkhouders nog steeds ontbreken zoals Timber en Hartman en een aantal spelers net terug zijn van vakantie na de interlands zoals Hancko en Santi
Zechiel gaat zich denk ik in de basis spelen, Milambo heeft wel kansen gehad maar ik denk dat ze een inschatting maken op veel speeltijd en het nu beter achten dat hij ergens anders minuten maakt en wekelijks speelt.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het begin was wel heel ontluisterend, de groten tegen de kleintjes. Er speelt aardig wat troep mee en ik weet niet of we iedere positie kunnen gaan doorselecteren.
Dat Sauer en Milambo weinig kansen krijgen nu ben ik ook niet zo vrolijk over. Zechiel stemt mij wel weer gelukkig, hopelijk speelt hij snel Zerrouki uit de basis.
Dat lijkt mij ook, Lopez mag weg. Maar dat vind ik ook aan de rechterkant hoor.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hartman ga je feitelijk het hele seizoen missen, dus het lijkt me wel zaak om daar een vervanger voor te halen die iets met een bal kan.
Stengs is geblesseerd geraakt in de voorbereiding en heeft daarna een op maat gemaakt programma gekregen.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Zechiel gaat zich denk ik in de basis spelen, Milambo heeft wel kansen gehad maar ik denk dat ze een inschatting maken op veel speeltijd en het nu beter achten dat hij ergens anders minuten maakt en wekelijks speelt.
Sauer komt net terug van vakantie en interlands, die brengen ze wat rustiger. Al die spelers hebben een op maat gemaakt programma, kijk maar naar een Stengs
Klopt, maar ze kijken voor elke speler naar data en monitoren alles. Je denkt toch niet dat een Gimenez, Hancko of Sauer direct hetzelfde programma volgens als de spelers die al 2 weken langer in de voorbereiding zittenquote:Op maandag 29 juli 2024 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Stengs is geblesseerd geraakt in de voorbereiding en heeft daarna een op maat gemaakt programma gekregen.
quote:Op maandag 29 juli 2024 09:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je Justin Bijlow transfervrij aan zou bieden bij NAC Breda dan denk ik dat ze twee keer na moeten denken. En vervolgens komt ie niet door de medische keuring.
Zou het niet gewoon kunnen dat een Sauer en Milambo(en nog wat andere spelers zoals Ivanusec enzo) gisteren weinig speeltijd kregen omdat we woensdag alweer tegen Monaco spelen?quote:Op maandag 29 juli 2024 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het begin was wel heel ontluisterend, de groten tegen de kleintjes. Er speelt aardig wat troep mee en ik weet niet of we iedere positie kunnen gaan doorselecteren.
Dat Sauer en Milambo weinig kansen krijgen nu ben ik ook niet zo vrolijk over. Zechiel stemt mij wel weer gelukkig, hopelijk speelt hij snel Zerrouki uit de basis.
Wellengod>>Bijlowquote:Op maandag 29 juli 2024 10:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Snap de mensen echt niet die Wellenreuther als eerste keeper willen hoor. Hele goede reserve, maar dat is het.
Die Youth Watcher zit dicht op het vuur dus ik denk dat het met Milambo wel moeilijk gaat worden.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon kunnen dat een Sauer en Milambo(en nog wat andere spelers zoals Ivanusec enzo) gisteren weinig speeltijd kregen omdat we woensdag alweer tegen Monaco spelen?
Misschien krijgen ze dan juist wel veel speeltijd en de spelers die gisteren speelde een stuk minder.
Als Sauer geen basisplek krijgt dit seizoen zijn @fetX en ik verantwoordelijk voor de brandstichting in het dwaasgebouwquote:Op maandag 29 juli 2024 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Youth Watcher zit dicht op het vuur dus ik denk dat het met Milambo wel moeilijk gaat worden.
Sauer gaan we zien, hij komt natuurlijk terug van een EK.
Milambo komt ook wel wat meer voor de voorste plekken op het middenveld in aanmerking. Daar heb je dan Timber, Stengs, die nieuwe Argentijn (hopelijk), Paixao en ook nog Ivanusec, Hadj Moussa en Lingr.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Youth Watcher zit dicht op het vuur dus ik denk dat het met Milambo wel moeilijk gaat worden.
Sauer gaan we zien, hij komt natuurlijk terug van een EK.
Tja, op zich valt er wel wat voor te zeggen dat het voor Milambo beter is om nu wekelijks in de basis te staan bij een Eredivisieclub. Al zal hij bij Feyenoord ook echt wel aan zijn minuten komen, ook als invaller.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Milambo komt ook wel wat meer voor de voorste plekken op het middenveld in aanmerking. Daar heb je dan Timber, Stengs, die nieuwe Argentijn (hopelijk), Paixao en ook nog Ivanusec, Hadj Moussa en Lingr.
Bijlow was gisteren wel echt heel erg matig. Vloog onder iedere voorzet doorquote:Op maandag 29 juli 2024 10:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Snap de mensen echt niet die Wellenreuther als eerste keeper willen hoor. Hele goede reserve, maar dat is het.
Paixao echt een prima speler om erbij te hebben ja. Die zou ik niet weg doen. Ueda lozen zou fijn zijn maar ik denk niet dat ze dat gaan doen.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:29 schreef Caland het volgende:
Paixao zou ik er altijd bij proberen te houden. Ueda moet je wel echt een oplossing voor gaan vinden, in helemaal niks is dat een Feyenoordspits.
ja joh gelijk paniek bij deze gastenquote:
Tsja, snap dat hele gedoe met drie spitsen niet. Omdat we vorig seizoen een keer tegen Atletico in de situatie kwamen dat Gimenez geblesseerd was en Ueda geen hele wedstrijd konden spelen, matige uitleg van Te Kloese.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Paixao echt een prima speler om erbij te hebben ja. Die zou ik niet weg doen. Ueda lozen zou fijn zijn maar ik denk niet dat ze dat gaan doen.
Hoop wel dat Gimenez snel een goal maakt anders ga je dalijk echt zo’n Jorgensen scenario krijgen. Gisteren was wel echt een onmogelijke wedstrijd voor hem.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, snap dat hele gedoe met drie spitsen niet. Omdat we vorig seizoen een keer tegen Atletico in de situatie kwamen dat Gimenez geblesseerd was en Ueda geen hele wedstrijd konden spelen, matige uitleg van Te Kloese.
Als je al drie spitsen wil hebben dan moet de derde spits een relatief goedkope (in salaris) jeugdige speler zijn. Nu heb je drie best dure jongens voor die plek waarbij Gimenez overduidelijk weer de concurrentiestrijd gaat winnen als hij blijft.
Dit zal het ook wel zijn natuurlijk, uiteraard gaan we dit niet doen als het er om gaat.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Het kan vanuit Priske ook een ultieme test zijn voor bepaalde spelers zoals Lopez en Kasanwirjo. Kijken of ze tegen een Benfica kunnen aanhaken, vallen ze door de mand dan definitief vandaag met Kloese een dikke rode streep door die namen en wegwezen. En in het geval van Geertruida een experiment of hij op dat niveau op het middenveld mee kan, nee dus, voortaan weer naar achteren dan.
met deze instelling worden we nooit een 2e Manchester Cityquote:Op maandag 29 juli 2024 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, snap dat hele gedoe met drie spitsen niet. Omdat we vorig seizoen een keer tegen Atletico in de situatie kwamen dat Gimenez geblesseerd was en Ueda geen hele wedstrijd konden spelen, matige uitleg van Te Kloese.
Als je al drie spitsen wil hebben dan moet de derde spits een relatief goedkope (in salaris) jeugdige speler zijn. Nu heb je drie best dure jongens voor die plek waarbij Gimenez overduidelijk weer de concurrentiestrijd gaat winnen als hij blijft en als hij weggaat voldoen die andere twee waarschijnlijk ook niet om als eerste spits te acteren.
De zoveelste voetbalprofessor die zijn "visie" heilig verklaart heeft ongeacht het beschikbare materiaal.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:57 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan er eigenlijk niet over uit dat Priske per se z'n eigen formatie wil spelen los van hoe Feyenoord de afgelopen jaren succesvol gespeeld heeft en de aanwezige spelers, enorm star.
Maar het punt is dat hij juist vrijwel overal met een andere formatie heeft gespeeld, afhankelijk van het spelersmateriaal.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De zoveelste voetbalprofessor die zijn "visie" heilig verklaart heeft ongeacht het beschikbare materiaal.
Ik hoop dat we op een gegeven moment -mocht het gewoon niet gaan lopen- weer 4-3-3 gaan spelen maar ik vrees er wel een beetje voor.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar het punt is dat hij juist vrijwel overal met een andere formatie heeft gespeeld, afhankelijk van het spelersmateriaal.
Hij zal hier ongetwijfeld nog wel even mee doorgaan. Dus we zitten nog wel wat weekjes opgescheept met Nieuwkoop en co. op vrij belangrijke posities.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop dat we op een gegeven moment -mocht het gewoon niet gaan lopen- weer 4-3-3 gaan spelen maar ik vrees er wel een beetje voor.
Ja en terecht ook hoor. Je moet het wel de kans geven. Laten we hopen dat het wat beter gaat uitpakken de komende weken.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zal hier ongetwijfeld nog wel even mee doorgaan. Dus we zitten nog wel wat weekjes opgescheept met Nieuwkoop en co. op vrij belangrijke posities.
Ik mag toch hopen dat er een goede selectie staat tegen ajaxquote:Op maandag 29 juli 2024 11:08 schreef onlogisch het volgende:
Jongens laten vooral niet in paniek raken. Laat Don te Kloese gewoon nog even koken. 2 september is nog ver.
Zolang Timber, Stengs en Trauner eens wat minder stuk zijn is er niks aan de hand.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er een goede selectie staat tegen ajax
Beelen wordt gewoon de basisspeler op die positie. Ik verwacht Geertruida - Beelen - Hancko als achterste 3.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zolang Timber, Stengs en Trauner eens wat minder stuk zijn is er niks aan de hand.
Dat hebben we gisteren wel gezien ja.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Beelen wordt gewoon de basisspeler op die positie. Ik verwacht Geertruida - Beelen - Hancko als achterste 3.
Dus van Trauner zijn we niet meer zo afhankelijk.
Lag niet persé aan Beelen. Net zo min als dat het gisteren aan de kwaliteiten van Hancko lag bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteren wel gezien ja.
Ik geef Thomas ook absoluut niet de schuld, maar als Kasanwirjo je back-up is hebben we gewoon een gigantisch probleem. (En Hancko speelde wel echt ongelofelijk slecht)quote:Op maandag 29 juli 2024 11:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lag niet persé aan Beelen. Net zo min als dat het gisteren niet aan de kwaliteiten van Hancko lag bijvoorbeeld.
Hancko was niet goed inderdaad, maar (vrijwel) iedereen leek gisteren slecht. Komt ook doordat je in een 3-mans verdediging sneller slecht lijkt doordat je continu één op één komt bijvoorbeeld en meer ruimtes hebt dicht te lopen enz.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik geef Thomas ook absoluut niet de schuld, maar als Kasanwirjo je back-up is hebben we gewoon een gigantisch probleem. (En Hancko speelde wel echt ongelofelijk slecht)
Daarom ben ik ook een gigantische voorstander van Geert op rechts.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hancko was niet goed inderdaad, maar (vrijwel) iedereen leek gisteren slecht. Komt ook doordat je in een 3-mans verdediging sneller slecht lijkt doordat je continu één op één komt bijvoorbeeld en meer ruimtes hebt dicht te lopen enz.
Toch niet als wingback?quote:Op maandag 29 juli 2024 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een gigantische voorstander van Geert op rechts.
Stap 1: schaduw de controlerende middenvelders.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand een samenvatting van de analyse van Pieter Zwart over de wedstrijd van gisteren?
Dat stuk op PRO is niet van pieter.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Stap 1: schaduw de controlerende middenvelders.
Stap 2: Press de wingbacks.
Stap 3: wacht totdat centrale verdedigers fouten maken in de opbouw
Stap 4: straf dat af.
Nou
Kijk post 211 eens.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Met Freek Jansen en Pieter Zwart van hedenochtend.
Toch vind ik 3-4-2-1 met dit materiaal logischer dan 4-3-3 (omdat Minteh en Wieffer weg zijn). Alleen moeten de vleugelverdedigers echt een niveautje hoger dan Lopez en Nieuwkoop, anders gaat het aanvallend wel heel matig worden.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:57 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan er eigenlijk niet over uit dat Priske per se z'n eigen formatie wil spelen los van hoe Feyenoord de afgelopen jaren succesvol gespeeld heeft en de aanwezige spelers, enorm star. En hij is uitgebreid gescout dus eigenlijk ook raar dat Te Kloese dan bij hem uitkomt.
Maar dat maakt toch juist bij uitstek dat het helemaal niet logisch is?quote:Op maandag 29 juli 2024 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch vind ik 3-4-2-1 met dit materiaal logischer dan 4-3-3 (omdat Minteh en Wieffer weg zijn). Alleen moeten de vleugelverdedigers echt een niveautje hoger dan Lopez en Nieuwkoop, anders gaat het aanvallend wel heel matig worden.
Dat Priske zijn systeem wil spelen vind ik niet gek, daar zal het tijdens de onderhandelingen ongetwijfeld ook over zijn gegaan. We moeten dus eerder een andere vraag stellen:quote:Op maandag 29 juli 2024 10:57 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan er eigenlijk niet over uit dat Priske per se z'n eigen formatie wil spelen los van hoe Feyenoord de afgelopen jaren succesvol gespeeld heeft en de aanwezige spelers, enorm star. En hij is uitgebreid gescout dus eigenlijk ook raar dat Te Kloese dan bij hem uitkomt.
Omdat er een rechtsbuiten en VMV zijn vertrokken, moet je opeens anders spelen?quote:Op maandag 29 juli 2024 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch vind ik 3-4-2-1 met dit materiaal logischer dan 4-3-3 (omdat Minteh en Wieffer weg zijn). Alleen moeten de vleugelverdedigers echt een niveautje hoger dan Lopez en Nieuwkoop, anders gaat het aanvallend wel heel matig worden.
En een middenveld Zerrouki/Geert zien we nooit meer hopelijk.
Ja oké, ik dacht meer aan de rest van de ploegquote:Op maandag 29 juli 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch juist bij uitstek dat het helemaal niet logisch is?
'Eigenlijk een hele logische formatie, alleen jammer dat je voor de twee belangrijkste posities in deze formatie geen spelers hebt'
Exact wat @Caland al zei.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:53 schreef bbuddybb het volgende:
Weinig creativiteit
Toch trok zijn collega-hoofdredacteur Pieter Zwart wel de conclusie dat Feyenoord minder ver is dan werd gehoopt. "Priske was tot nu toe best positief en daar waren ook redenen voor. Maar het was altijd in fases. In die wedstrijd tegen Cercle Brugge bijvoorbeeld; in het eerste kwartier zag je echt dingen terug die hij erin probeert te krijgen."
Een groot verschil met die wedstrijd was volgens Zwart het gemis van Calvin Stengs. "Alles begon toen bij hem. Nu hij en ook Timber er niet waren, zag je dat er weinig creativiteit overblijft in dit systeem. Je speelt met vijf verdedigers en twee verdedigende middenvelders. Gimenez is niet een spits die zichzelf in stelling brengt. Dus dan moet alles komen van Hadj-Moussa en Paixão. We hebben nu gezien dat dat teveel gevraagd is."
3-4-3-systeem
Zwarts antwoord op de vraag of Feyenoord wel de selectie heeft voor een 3-4-3-systeem was tweeledig. "Het is lekker voor bepaalde types, zoals de wingbacks als Nieuwkoop. Maar als je kijkt naar de spelers aan de zijkant, is er voor bijvoorbeeld Leo Sauer eigenlijk niet echt een logische plek meer in dit team. Paixão vind ik vanaf de buitenkant ook beter dan aan de binnenkant. Priske zegt dat deze plek beter is, omdat de speler dichter bij het doel staat. Maar dan moet hij ook de kwaliteiten daarvoor hebben."
Een ander voorbeeld is Anis Hadj-Moussa, die tegen Benfica startte. "Hij had een paar leuke acties, maar hij is ook op z'n best als hij aan de zijkant de bal heeft en vanaf daar z'n acties kan inzetten. Voor veel technische buitenspelers, waarvan Feyenoord er toch een aantal heeft, is dit systeem niet gunstig. Dat is het wel voor de lopers als Nieuwkoop, maar de vraag is of je die switch daarvoor wil maken."
Je blijft het maar proberen, hé? Hoe vaak je onzin gedebunked wordt. Net een populist.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:00 schreef bbuddybb het volgende:
Bij mij gingen er meteen alarmbellen rinkelen toen ik vernam dat de beste man dit systeem speelt.
Je kan het verbloemen zoals je wil, maar het feit blijft dat je in dit systeem met vijf verdedigers speelt.
We gaan het zien, Dennis zal nu toch snel de kookapparatuur moeten aanzetten als Priske 3-4-3 wil blijven spelen. Zolang je niemand haalt voor de posities van Nieuwkoop en Lopez wordt dit niks vrees ik.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exact wat @:Caland al zei.
RIP Sauer
Mwah, ik denk dat we nog een hele drukke augustusmaand krijgen vooral.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gaan het zien, Dennis zal nu toch snel de kookapparatuur moeten aanzetten als Priske 3-4-3 wil blijven spelen. Zolang je niemand haalt voor de posities van Nieuwkoop en Lopez wordt dit niks vrees ik.
Maar het zou mij ook niks verbazen als de ‘Zerrouki-variant’ van afgelopen seizoen de norm wordt, zoiets:
Paixao - Gimenez - Stengs
Zechiel - Timber - Zerrouki
Hancko - Geert - Beelen - Nieuwkoop
Bijlow
En dan het liefst zonder Zerrouki natuurlijk
Wat klopt er niet aan wat ik heb gezegd?quote:Op maandag 29 juli 2024 12:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je blijft het maar proberen, hé? Hoe vaak je onzin gedebunked wordt. Net een populist.
Je blijft maar bazelen dat een 3-4-3 vijf verdedigers zou betekenen, maar dat is gewoon bias. Net maar hoe je het bekijkt. In defensief opzicht oogt het inderdaad als vijf verdedigers, maar boeiend? Bij Ajax zal Farioli Henderson in defensief opzicht ook vaak laten uitzakken naar de verdediging zodat er een 5-4-1-structuur ontstaat. Nog steeds bouwt Ajax heel dynamisch op.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:07 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan wat ik heb gezegd?
Dat denk ik ook. Ben ook wel benieuwd wat er qua uitgaande transfers gaat gebeuren, er moet nog een hoop zooi geruimd worden en er gaat vast nog getrokken worden aan onze spelers. En dan bedoel ik niet alleen Geert en Hancko.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat we nog een hele drukke augustusmaand krijgen vooral.
De wereld ziet er opeens wat anders uit als je dat Argentijntje, die spleetoog en een linksback huurt en Timber weer van de partij is.
Dit verzon ik ter plekke omdat dit systeem al niet meer werkt sinds Conte de Champions League er mee won.quote:
Conte heeft geen Champions League gewonnen als trainer. Volgend onderwerp graag.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit verzon ik ter plekke omdat dit systeem al niet meer werkt sinds Conte de Champions League er mee won.
Dynamische formaties en vierkantjes dat is de toekomst.
Schijnt
Hoe kan het nou ‘bias’ zijn als je dadelijk de competitie in gaat met een linksback, drie centrale verdedigers en een rechtsback?quote:Op maandag 29 juli 2024 12:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je blijft maar bazelen dat een 3-4-3 vijf verdedigers zou betekenen, maar dat is gewoon bias. Net maar hoe je het bekijkt. In defensief opzicht oogt het inderdaad als vijf verdedigers, maar boeiend? Bij Ajax zal Farioli Henderson in defensief opzicht ook vaak laten uitzakken naar de verdediging zodat er een 5-4-1-structuur ontstaat. Nog steeds bouwt Ajax heel dynamisch op.
Jij benadert het als een aap-noot-mies-verhaal, maar godzijdank is voetbaltactiek wat geavanceerder dan dat. Voetbal is continu omschakelen, trainers denken niet meer zoals jij in systemen. Meer in principes die ze denken toe te passen op hun elftal.
Als je het niet anders dan een papieren werkelijkheid wil zien, ben je daadwerkelijk in het verleden blijven hangen.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:15 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hoe kan het nou ‘bias’ zijn als je dadelijk de competitie in gaat met een linksback, drie centrale verdedigers en een rechtsback?
Hoe je het ook wendt of keert, je offert elders op het veld een creatieve/aanvallend ingestelde speler op voor dit systeem.
Mwah, in zekere zin het er wel mee eens dat als je dan 7 verdedigend ingestelde spelers het veld op stuurt je ook niet echt meer kan spreken van een papieren werkelijkheid.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je het niet anders dan een papieren werkelijkheid wil zien, ben je daadwerkelijk in het verleden blijven hangen.
Dan ligt het niet aan het systeem zelf, maar de invulling ervan.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, in zekere zin het er wel mee eens dat als je dan 7 verdedigend ingestelde spelers het veld op stuurt je ook niet echt meer kan spreken van een papieren werkelijkheid.
Ik zou echt zweren dat Chelsea met die 343 de Champions League won onder Conte met een vergelijkbare tactiek.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Conte heeft geen Champions League gewonnen als trainer. Volgend onderwerp graag.
Gast, Conte in de Champions League als trainer is alsof je een dierenbeul aanneemt als werknemer in Artis.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou echt zweren dat Chelsea met die 343 de Champions League won onder Conte met een vergelijkbare tactiek.
Ik haal het door elkaar
Hij werd toentertijd wel kampioen mee. 343 met wingbacks. Lijkt er verdomd veel op hoe Priske het nu neerzet.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gast, Conte in de Champions League als trainer is alsof je een dierenbeul aanneemt als werknemer in Artis.
Ik herinner me een soortgelijke tactiek van bijna tien jaar geleden. Vond ik al best knap anders.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:21 schreef Caland het volgende:
User @:wotte met een schrijnend gebrek aan feitenkennis
Gebeurt hem nou nooit.
Dat zeker. Als je zoals gisteren met 6 verdedigers en een verdedigende middenvelder start en er in 20 minuten 4 in liggen lijkt er vooral iets in de afstemming mis te gaan.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan ligt het niet aan het systeem zelf, maar de invulling ervan.
Enfin.
God naast de trainer is nu ook Te Kloese al helemaal kut. Jij bent zo’n manisch iemand die na 1 verloren oefenpotje al met een doodskist voor het maasgebouw staatquote:Op maandag 29 juli 2024 12:05 schreef M.Melandri het volgende:
Zo lang Te Kloese ook nog TD mag spelen heb ik er weinig vertrouwen in. Hij heeft geluk gehad dat Arnesen met Slot op de proppen kwam.
Bullaude als wingback ja?quote:Op maandag 29 juli 2024 13:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
De problemen lossen zich vanzelf al op.
Ik zou me niet zo druk maken over die backs. In principe is de voornaamste kwaliteit van de wingback in dit systeem heel veel kunnen lopen.quote:
Heeft die jongen straks eindelijk een werkvergunning, komt er een landgenoot binnen die 5 klassen beter is.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
De problemen lossen zich vanzelf al op.
En die tweede ster dan?!quote:
Een voorzet geven is ook wel belangrijkquote:Op maandag 29 juli 2024 13:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou me niet zo druk maken over die backs. In principe is de voornaamste kwaliteit van de wingback in dit systeem heel veel kunnen lopen.
Die werkvergunning geldt ook bij FC Groningen.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft die jongen straks eindelijk een werkvergunning, komt er een landgenoot binnen die 5 klassen beter is.
en allebei de zoons van trainers….quote:Op maandag 29 juli 2024 14:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zou die gast van twente halen.....Steijn
van bommel van az zou ook een optie kunnen zijn
dat zijn duidelijk spelers met ideeën op het veld en ze zijn jong...
Ik vond de structuur vorig jaar al ongezond. Het blijft vreemd dat er na het vertrek van Arnesen geen ervaren TD is aangesteld. Het dreef voornamelijk op de kunde van Slot om spelers beter te maken. Krijg vooral het idee dat Te Kloese het zelf allemaal heel leuk vindt om ook nog TD te kunnen spelen. Wat dat betreft ziet het er bij PSV met Brands en Stewart een stuk beter uit.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:20 schreef alopio het volgende:
[..]
God naast de trainer is nu ook Te Kloese al helemaal kut. Jij bent zo’n manisch iemand die na 1 verloren oefenpotje al met een doodskist voor het maasgebouw staat
Hallo Martin, wederom aan de zuip vandaag?quote:Op maandag 29 juli 2024 14:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zou die gast van twente halen.....Steijn
van bommel van az zou ook een optie kunnen zijn
dat zijn duidelijk spelers met ideeën op het veld en ze zijn jong...
Volgens @ZKA gaat het juist allemaal beter worden nu Arend Martijn Slot, ook wel de as van al het kwaad genoemd door hem, niet meer aan de knoppen draait aangaande het transferbeleidquote:Op maandag 29 juli 2024 14:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik vond de structuur vorig jaar al ongezond. Het blijft vreemd dat er na het vertrek van Arnesen geen ervaren TD is aangesteld. Het dreef voornamelijk op de kunde van Slot om spelers beter te maken. Krijg vooral het idee dat Te Kloese het zelf allemaal heel leuk vindt om ook nog TD te kunnen spelen. Wat dat betreft ziet het er bij PSV met Brands en Stewart een stuk beter uit.
Nou ja, dat ben ik wel een beetje met hem eens. Vooral Zerrouki maar ook Ueda, Smal en Moussa zijn enigszins gehaald om Arne te pleasen.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens @:zka gaat het juist allemaal beter worden nu Arend Martijn Slot, ook wel de as van al het kwaad genoemd door hem, niet meer aan de knoppen draait aangaande het transferbeleid
Is Priske een nietszeggende demagoog?quote:Op maandag 29 juli 2024 15:22 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga hier bijzonder slecht op.
Onder 19 en onder 21 spelen ook zijn tactiek dus wat dat betreft wil hij wel de grote leider zijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is Priske een nietszeggende demagoog?
Het lijkt me vrij normaal dat de elftallen die tegen het eerste aanzitten min of meer dezelfde spelprincipes hanteren. Daar had Priske verder niks mee te maken, verandering is al aangebracht onder Slot en co.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Onder 19 en onder 21 spelen ook zijn tactiek dus wat dat betreft wil hij wel de grote leider zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |