Maar ik ben helemaal nog niet zo positief over Priske. Ik heb überhaupt nog niet echt een mening over hem.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij zo negatief over Slot kan zijn en nu zo positief over Priske.
Conclusies is ook veel te vroeg natuurlijk maar tot nu toe vind ik het allemaal niet geweldig. We geven het nog een aantal potjesquote:Op zondag 28 juli 2024 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In ieder geval vind ik conclusies over het SYSTEEM voorbarig zolang je uitstekende middenveld van vorig seizoen (Wieffer - Stengs - Timber) volledig afwezig is en de altijd langzame Zerrouki eigenlijk je enige middenvelder is
Klink ik toch een beetje als Dombo. Hmm. @:fetx
Maar we missen toch gewoon fatsoenlijke wings om dit systeem te laten slagen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In ieder geval vind ik conclusies over het SYSTEEM voorbarig zolang je uitstekende middenveld van vorig seizoen (Wieffer - Stengs - Timber) volledig afwezig is en de altijd langzame Zerrouki eigenlijk je enige middenvelder is
Klink ik toch een beetje als Dombo. Hmm. @:fetx
Inderdaad zeg. Ik zie die defensieve kwetsbaarheid ook niet zomaar opgelost worden. Ook voor Hancko en Beelen is het op deze manier veel moeilijker verdedigen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:17 schreef fetX het volgende:
Er ligt zo ongekend veel ruimte bij ons achterin. Stam vibes.
Het gemis van Wieffer is ook een behoorlijke aderlating.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar we missen toch gewoon fatsoenlijke wings om dit systeem te laten slagen.
Lijkt mij dat 1 back dan moet terug, zakken oid. Of een centrale middenvelder.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:17 schreef fetX het volgende:
Er ligt zo ongekend veel ruimte bij ons achterin. Stam vibes.
Nee hoor. Dat gingen Zerrouki en Nadje moeiteloos invullen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Het gemis van Wieffer is ook een behoorlijke aderlating.
Ik ga er vanuit dat tegen de eerste serieuze tegenstander Timber en Stengs gewoon spelen en dat er nog serieuze kwaliteit ingekocht gaat worden.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Conclusies is ook veel te vroeg natuurlijk maar tot nu toe vind ik het allemaal niet geweldig. We geven het nog een aantal potjes
Van die spelers die andere spelers beter laten voetballen. De pest is dat je het vaak pas achteraf zeker weet.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat gingen Zerrouki en Nadje moeiteloos invullen.
Hij lijkt mij behoorlijk volhardend. Ik ben bang dat hij gewoon tot oktober gaat vasthouden aan 3-4-3.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:25 schreef Caland het volgende:
Ik heb het tot nu toe niet gezien trouwens
Maar gok dat Priske heel snel teruggaat naar 4-3-3
Valt mee hoor, eigenlijk zag iedereen behalve @Pistolero dat Wieffer de speler was die het moeilijkste te vervangen isquote:Op zondag 28 juli 2024 22:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van die spelers die andere spelers beter laten voetballen. De pest is dat je het vaak pas achteraf zeker weet.
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:13 schreef Ali_boo het volgende:
Die kwasamojoro moeten ze laten inslapen
En ja mijn opmerking is satire, geen notes of bans plz
quote:
Mwah, het verschil tussen Priske en Slot is denk ik ook wel dat Priske niet heel volhardend is in één systeem.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij lijkt mij behoorlijk volhardend. Ik ben bang dat hij gewoon tot oktober gaat vasthouden aan 3-4-3.
Als je nog steeds niet snapt dat je het vertrek van Wieffer prima kan opvangen met Zechiel, Zerrouki en Nadje dan ga je het nooit inzien, gok ik.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt mee hoor, eigenlijk zag iedereen behalve @:pistolero dat Wieffer de speler was die het moeilijkste te vervangen is
Punt is meer dat Te Kloese het niet eens probeert terwijl je een heel seizoen lang hebt kunnen zien dat Zerrouki niet voldoet
Minteh ook, in feite is deze aanpassing gewoon omdat je die twee niet vervangt. Als dan ook nog Stengs, Timber en Hartman ontbreken van wie je nu een klein beetje afhankelijk bent en je gaat spelen met Kasanwirjo, Moussa en Lopez die allemaal niveautje Sparta zijn krijg je al gauw dit soort ellende.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt mee hoor, eigenlijk zag iedereen behalve @:pistolero dat Wieffer de speler was die het moeilijkste te vervangen is
Punt is meer dat Te Kloese het niet eens probeert terwijl je een heel seizoen lang hebt kunnen zien dat Zerrouki niet voldoet
Wat voor onderbroek draag jij?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik stel toch voor dat we het minder gaan hebben over HET SYSTEEM. (LOL!) :toetertje:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |