SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nee dit ging @maxi-mus doenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:43 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 maakt het fruitschaaltopic
Oprecht.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee nee dit ging @:maxi-mus doen
'Flitsbezorger heeft geen abonnement'quote:Op zondag 28 juli 2024 21:43 schreef Flitsbezorger het volgende:
Had bijna voor Feyenoord ONE betaald.
Gelukkig niet gedaan.
Geertruida en Zerrouki als middenveld is een flinke hersenruft van Priskequote:Op zondag 28 juli 2024 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geertruida op het middenveld kan ECHT NIET
Je hebt het woordje bijna gemistquote:Op zondag 28 juli 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
'Flitsbezorger heeft geen abonnement'
Wil je niet liegen.
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
'Flitsbezorger heeft geen abonnement'
Wil je niet liegen.
Makkelijk derde (achter PSV en AZ).quote:Op zondag 28 juli 2024 21:42 schreef fetX het volgende:
We kunnen rustig zeggen dat we er nog niet heel lekker voor staan
Waar eindigt Ajax?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Makkelijk derde (achter PSV en AZ).
Niets te zien.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit behandelen we in het Eredivisie-voorspeltopic van @:maxi-mus
Er komen 11 wissels.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verwacht minimaal 5 wissels.
Ajax, AZ en Twente verdelen de derde, vierde en vijfde plek.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles onder Twente is inwisselbaar, en dan onderaan heb je Heracles en NAC.
@:alaphilippe_
Ik kijk ook niet, maar ik hoop dat je begrijpt dat we in dit systeem niet met vleugelaanvallers spelen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:47 schreef Haringkop het volgende:
Geertruida als inschuivende verdediger kan prima. Maar het is natuurlijk geen spelmaker. Wie spelen er eigenlijk wing nu? Nieuwkoop en Lopez (ik zit niet te kijken)?
Maar goed natuurlijk geen verrassing dat wanneer een paar basisklanten ontbreken dat er niet veel overblijft, we hebben teveel kwantiteit en te weinig kwaliteit.
Ik heb een hele pittige mening over dingen achter een betaalmuur zetten die voorheen GRATIS op Joeptoep waren.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:48 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord schakelt door en gaat het Feyenoord ONE geld tellen.
Maar dit spelbeeld ligt niet alleen aan de spelers op het veld. Je ziet gewoon dat je met een 3-4-3 enorm kwetsbaar bent. Eén keer een duel verliezen voorin of op het middenveld en de tegenstander kan zo met 1 pass voor onze keeper staan.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:47 schreef Haringkop het volgende:
Geertruida als inschuivende verdediger kan prima. Maar het is natuurlijk geen spelmaker. Wie spelen er eigenlijk wing nu? Nieuwkoop en Lopez (ik zit niet te kijken)?
Maar goed natuurlijk geen verrassing dat wanneer een paar basisklanten ontbreken dat er niet veel overblijft, we hebben teveel kwantiteit en te weinig kwaliteit.
Het kan best wat worden maar dat gaat gewoon een hele tijd duren. Begrijp de noodzaak er eigenlijk vooral niet zo van. Met wat betere buitenspelers was je eigenlijk al een heel eind geweest, voor 4-3-3.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:50 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het is een kut systeem. Er zal vast weer een of andere debiel langskomen die Atalanta en Leverkussen, de EL-finalisten, aan zal halen als bewijs dat je met dit systeem wel leuk kunt voetballen, maar de praktijk wijst uit dat dat slechts uitzonderingen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |