SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nee dit ging @maxi-mus doenquote:Op zondag 28 juli 2024 21:43 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 maakt het fruitschaaltopic
Oprecht.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee nee dit ging @:maxi-mus doen
'Flitsbezorger heeft geen abonnement'quote:Op zondag 28 juli 2024 21:43 schreef Flitsbezorger het volgende:
Had bijna voor Feyenoord ONE betaald.
Gelukkig niet gedaan.
Geertruida en Zerrouki als middenveld is een flinke hersenruft van Priskequote:Op zondag 28 juli 2024 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geertruida op het middenveld kan ECHT NIET
Je hebt het woordje bijna gemistquote:Op zondag 28 juli 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
'Flitsbezorger heeft geen abonnement'
Wil je niet liegen.
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
'Flitsbezorger heeft geen abonnement'
Wil je niet liegen.
Makkelijk derde (achter PSV en AZ).quote:Op zondag 28 juli 2024 21:42 schreef fetX het volgende:
We kunnen rustig zeggen dat we er nog niet heel lekker voor staan
Waar eindigt Ajax?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Makkelijk derde (achter PSV en AZ).
Niets te zien.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit behandelen we in het Eredivisie-voorspeltopic van @:maxi-mus
Er komen 11 wissels.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verwacht minimaal 5 wissels.
Ajax, AZ en Twente verdelen de derde, vierde en vijfde plek.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles onder Twente is inwisselbaar, en dan onderaan heb je Heracles en NAC.
@:alaphilippe_
Ik kijk ook niet, maar ik hoop dat je begrijpt dat we in dit systeem niet met vleugelaanvallers spelen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:47 schreef Haringkop het volgende:
Geertruida als inschuivende verdediger kan prima. Maar het is natuurlijk geen spelmaker. Wie spelen er eigenlijk wing nu? Nieuwkoop en Lopez (ik zit niet te kijken)?
Maar goed natuurlijk geen verrassing dat wanneer een paar basisklanten ontbreken dat er niet veel overblijft, we hebben teveel kwantiteit en te weinig kwaliteit.
Ik heb een hele pittige mening over dingen achter een betaalmuur zetten die voorheen GRATIS op Joeptoep waren.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:48 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord schakelt door en gaat het Feyenoord ONE geld tellen.
Maar dit spelbeeld ligt niet alleen aan de spelers op het veld. Je ziet gewoon dat je met een 3-4-3 enorm kwetsbaar bent. Eén keer een duel verliezen voorin of op het middenveld en de tegenstander kan zo met 1 pass voor onze keeper staan.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:47 schreef Haringkop het volgende:
Geertruida als inschuivende verdediger kan prima. Maar het is natuurlijk geen spelmaker. Wie spelen er eigenlijk wing nu? Nieuwkoop en Lopez (ik zit niet te kijken)?
Maar goed natuurlijk geen verrassing dat wanneer een paar basisklanten ontbreken dat er niet veel overblijft, we hebben teveel kwantiteit en te weinig kwaliteit.
Het kan best wat worden maar dat gaat gewoon een hele tijd duren. Begrijp de noodzaak er eigenlijk vooral niet zo van. Met wat betere buitenspelers was je eigenlijk al een heel eind geweest, voor 4-3-3.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:50 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het is een kut systeem. Er zal vast weer een of andere debiel langskomen die Atalanta en Leverkussen, de EL-finalisten, aan zal halen als bewijs dat je met dit systeem wel leuk kunt voetballen, maar de praktijk wijst uit dat dat slechts uitzonderingen zijn.
Nadat ik de opstelling zag ben ik niet echt verrast moet ik zeggen. Er moet minimaal één speler bij op het middenveld die het spel kan maken, we zijn te afhankelijk van Timber en Stengs. Deze wingbacks zijn niet niveau Feyenoord 1. En het is echt veel te stroef aan de bal, maar dat heeft weinig met het systeem te maken.quote:
Ga eens op X kijken. Je schiet in een zware depressie en gaat drinken als tong80.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:54 schreef Document1 het volgende:
Zoveel stress altijd hier om oefenwedstrijden.
Kut Ziggo erbij.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:54 schreef WethouderHekking het volgende:
Mijn zin-in-in in het nieuwe seizoen begint een beetje te verdwijnen
Inderdaad. Het systeem werk alleen als ook de spelers hebt. We hebben een speler die wing kan spelen en die is voorlopig nog geblesseerd. Voor de rest heb je alleen maar speler die de afgelopen drie seizoen 4-3-3 hebben gespeeld en daar is de selectie ook naar.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:50 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet, maar ik hoop dat je begrijpt dat we in dit systeem niet met vleugelaanvallers spelen.
In principe staan Moussa en Paixao meer achter Santi. De backs zouden dan moeten acteren als vleugelaanvallers, omdat ze zo hoog staan.
Het is een kut systeem. Er zal vast weer een of andere debiel langskomen die Atalanta en Leverkussen, de EL-finalisten, aan zal halen als bewijs dat je met dit systeem wel leuk kunt voetballen, maar de praktijk wijst uit dat dat slechts uitzonderingen zijn.
Begreep dat Priske een moderne pragmatische trainer was. Niet zo pragmatisch dat hij het systeem aanpast aan de kwaliteiten van de spelers.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Het kan best wat worden maar dat gaat gewoon een hele tijd duren. Begrijp de noodzaak er eigenlijk vooral niet zo van. Met wat betere buitenspelers was je eigenlijk al een heel eind geweest, voor 4-3-3.
Te laat.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga eens op X kijken. Je schiet in een zware depressie en gaat drinken als tong80.
Nou nou, in feite speelden we ook dit systeem vorig seizoen een paar keer met Nieuwkoop op rechtsbuiten en dat ging aardig.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:50 schreef bbuddybb het volgende:
Dit zijn dus de figuren die straks in de eerste competitiewedstrijd met witte vlaggetjes gaan zwaaien en massaal #PriskeOut gaan roepen. En de media zal straks ook wel weer aan de stoelpoten gaan zagen. Zo'n enge buitenlander heeft toch altijd een stuk minder krediet dan een echte Hollandse jongen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga eens op X kijken. Je schiet in een zware depressie en gaat drinken als tong80.
Eens hoor. Geertruida is een geweldenaar maar niet op het middenveld. Je hebt met Hartman een hele goede back maar die ligt er uit tot de winterstop. Smal heb je nog, maar zeker rechts moet er iemand bij en op het middenveld.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nadat ik de opstelling zag ben ik niet echt verrast moet ik zeggen. Er moet minimaal één speler bij op het middenveld die het spel kan maken, we zijn te afhankelijk van Timber en Stengs. Deze wingbacks zijn niet niveau Feyenoord 1. En het is echt veel te stroef aan de bal, maar dat heeft weinig met het systeem te maken.
Het verschilt allemaal niet zoveel hoor.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe maar gewoon weer 4-3-3 met je gekke systeem
Met Jaap Stam was het anders ook gauw klaar. Dat is toch een echte Hollands jongen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit zijn dus de figuren die straks in de eerste competitiewedstrijd met witte vlaggetjes gaan zwaaien en massaal #PriskeOut gaan roepen. En de media zal straks ook wel weer aan de stoelpoten gaan zagen. Zo'n enge buitenlander heeft toch altijd een stuk minder krediet dan een echte Hollandse jongen.
Hopelijk gaat KloeseGOD niet mee in de stemmingsmakerij.
Ik vraag me toch stiekem af hoe lang het na de aanstelling van Slot duurde voordat jij aan zijn poten ging lopen zagen.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit zijn dus de figuren die straks in de eerste competitiewedstrijd met witte vlaggetjes gaan zwaaien en massaal #PriskeOut gaan roepen. En de media zal straks ook wel weer aan de stoelpoten gaan zagen. Zo'n enge buitenlander heeft toch altijd een stuk minder krediet dan een echte Hollandse jongen.
Hopelijk gaat KloeseGOD niet mee in de stemmingsmakerij.
Ik ga er even een lekkere whisky bij uitzoeken.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
We houden nu in ieder geval de 0.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Priske wisselt alleen Bijlow.
Dit is gespeeld @:onlogisch
532 spelen ze in principe. Je snijdt de paslijnen af naar centraal en drukt op de backs of andersom. Dat wordt heel snel lastig voetballen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Het verschilt allemaal niet zoveel hoor.
Maar ach, velen hebben liever 1-0 winnen in een nietszeggende oefenpot en verder in de competitie als het er echt om draait niet groeien en beter spelen dan op je klote krijgen als team maar op de lange termijn wel succes.
Drita onder Slot was ook om te huilen
Ik heb werkelijk geen idee meer, maar ik vermoed vrij snel.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vraag me toch stiekem af hoe lang het na de aanstelling van Slot duurde voordat jij aan zijn poten ging lopen zagen.
Ik snap geen fuck van die hele zoekfunctie hier maar ik vermoed hetzelfdequote:Op zondag 28 juli 2024 22:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee meer, maar ik vermoed vrij snel.
Je wordt langzaam wakker.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In ieder geval vind ik conclusies over het SYSTEEM voorbarig zolang je uitstekende middenveld van vorig seizoen (Wieffer - Stengs - Timber) volledig afwezig is en de altijd langzame Zerrouki eigenlijk je enige middenvelder is
Klink ik toch een beetje als Dombo. Hmm. @:fetx
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kan je godnondeju gewoon in dezelfde opstelling doorgaan. (minus Bijlow ja)
Deze wedstrijd draait enkel om fitheid en wordt verder TOTAAL niet serieus genomen door Brian. Hij heeft nota bene figuren als Stengs, Nadje en Mitchell al niet eens meegenomen omdat het niet in hun maatwerk trainingsopbouw past.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk kijkt Atletico niet mee.
Anders gaan ze hun bod nog verlagen ook.
Brian geeft hier een masterclass zand in de ogen strooien wegquote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Deze wedstrijd draait enkel om fitheid en wordt verder TOTAAL niet serieus genomen door Brian. Hij heeft nota bene figuren als Stengs, Nadje en Mitchell al niet eens meegenomen omdat het niet in hun maatwerk trainingsopbouw past.
En hij gebruikt ook nog even om alle potentieel geïnteresseerde clubs af te schrikken. 4D Chess van onze Brian.
Ik ben er heel erg blij mee dat Kasanwirjo zijn speeltijd krijgt.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Deze wedstrijd draait enkel om fitheid en wordt verder TOTAAL niet serieus genomen door Brian. Hij heeft nota bene figuren als Stengs, Nadje en Mitchell al niet eens meegenomen omdat het niet in hun maatwerk trainingsopbouw past.
En hij gebruikt ook nog even om alle potentieel geïnteresseerde clubs af te schrikken. 4D Chess van onze Brian.
Ik interpreteer het wel anders. Ik vind de invulling van het systeem maar gek. Milambo en Ivanusec ipv Kasanwirjo en Moussa had een hoop uitgemaakt en het baart mij enige zorgen dat Priske niet zo is begonnen, laat staan nu ingrijpt.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je wordt langzaam wakker.
Mooi om te zien.
Ik snap niet hoe jij zo negatief over Slot kan zijn en nu zo positief over Priske.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Maar ik ben helemaal nog niet zo positief over Priske. Ik heb überhaupt nog niet echt een mening over hem.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij zo negatief over Slot kan zijn en nu zo positief over Priske.
Conclusies is ook veel te vroeg natuurlijk maar tot nu toe vind ik het allemaal niet geweldig. We geven het nog een aantal potjesquote:Op zondag 28 juli 2024 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In ieder geval vind ik conclusies over het SYSTEEM voorbarig zolang je uitstekende middenveld van vorig seizoen (Wieffer - Stengs - Timber) volledig afwezig is en de altijd langzame Zerrouki eigenlijk je enige middenvelder is
Maar we missen toch gewoon fatsoenlijke wings om dit systeem te laten slagen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Inderdaad zeg. Ik zie die defensieve kwetsbaarheid ook niet zomaar opgelost worden. Ook voor Hancko en Beelen is het op deze manier veel moeilijker verdedigen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:17 schreef fetX het volgende:
Er ligt zo ongekend veel ruimte bij ons achterin. Stam vibes.
Het gemis van Wieffer is ook een behoorlijke aderlating.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar we missen toch gewoon fatsoenlijke wings om dit systeem te laten slagen.
Lijkt mij dat 1 back dan moet terug, zakken oid. Of een centrale middenvelder.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:17 schreef fetX het volgende:
Er ligt zo ongekend veel ruimte bij ons achterin. Stam vibes.
Nee hoor. Dat gingen Zerrouki en Nadje moeiteloos invullen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Het gemis van Wieffer is ook een behoorlijke aderlating.
Ik ga er vanuit dat tegen de eerste serieuze tegenstander Timber en Stengs gewoon spelen en dat er nog serieuze kwaliteit ingekocht gaat worden.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Conclusies is ook veel te vroeg natuurlijk maar tot nu toe vind ik het allemaal niet geweldig. We geven het nog een aantal potjes
Van die spelers die andere spelers beter laten voetballen. De pest is dat je het vaak pas achteraf zeker weet.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat gingen Zerrouki en Nadje moeiteloos invullen.
Hij lijkt mij behoorlijk volhardend. Ik ben bang dat hij gewoon tot oktober gaat vasthouden aan 3-4-3.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:25 schreef Caland het volgende:
Ik heb het tot nu toe niet gezien trouwens
Maar gok dat Priske heel snel teruggaat naar 4-3-3
Valt mee hoor, eigenlijk zag iedereen behalve @Pistolero dat Wieffer de speler was die het moeilijkste te vervangen isquote:Op zondag 28 juli 2024 22:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van die spelers die andere spelers beter laten voetballen. De pest is dat je het vaak pas achteraf zeker weet.
quote:Op zondag 28 juli 2024 22:13 schreef Ali_boo het volgende:
Die kwasamojoro moeten ze laten inslapen
En ja mijn opmerking is satire, geen notes of bans plz
quote:
Mwah, het verschil tussen Priske en Slot is denk ik ook wel dat Priske niet heel volhardend is in één systeem.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij lijkt mij behoorlijk volhardend. Ik ben bang dat hij gewoon tot oktober gaat vasthouden aan 3-4-3.
Als je nog steeds niet snapt dat je het vertrek van Wieffer prima kan opvangen met Zechiel, Zerrouki en Nadje dan ga je het nooit inzien, gok ik.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt mee hoor, eigenlijk zag iedereen behalve @:pistolero dat Wieffer de speler was die het moeilijkste te vervangen is
Punt is meer dat Te Kloese het niet eens probeert terwijl je een heel seizoen lang hebt kunnen zien dat Zerrouki niet voldoet
Minteh ook, in feite is deze aanpassing gewoon omdat je die twee niet vervangt. Als dan ook nog Stengs, Timber en Hartman ontbreken van wie je nu een klein beetje afhankelijk bent en je gaat spelen met Kasanwirjo, Moussa en Lopez die allemaal niveautje Sparta zijn krijg je al gauw dit soort ellende.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt mee hoor, eigenlijk zag iedereen behalve @:pistolero dat Wieffer de speler was die het moeilijkste te vervangen is
Punt is meer dat Te Kloese het niet eens probeert terwijl je een heel seizoen lang hebt kunnen zien dat Zerrouki niet voldoet
Wat voor onderbroek draag jij?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik stel toch voor dat we het minder gaan hebben over HET SYSTEEM. (LOL!) :toetertje:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |