Het begin was wel heel ontluisterend, de groten tegen de kleintjes. Er speelt aardig wat troep mee en ik weet niet of we iedere positie kunnen gaan doorselecteren.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie vergelijking. Maar al die mensen die nu al van de Brienenoord willen springen. Gelijk in de paniek modus schieten is nergens voor nodig.
Allemaal eruit. De club weer van ons.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestuur tegen de muur maatje. Dit kan zo niet langer.
Benieuwd tegen Monaco dan.quote:
Waarvan er een aantal sterkhouders nog steeds ontbreken zoals Timber en Hartman en een aantal spelers net terug zijn van vakantie na de interlands zoals Hancko en Santiquote:Op maandag 29 juli 2024 09:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, je zegt zelf dat de basis van vorig seizoen nog grotendeels staat. Daarom vind ik het verval ook zo groot. Misschien logisch in de voorbereiding en met een nieuw systeem, maar het is wel alsof een kleuter je zorgvuldig met veel moeite opgebouwde lego-toren omver schopt.
Hartman ga je feitelijk het hele seizoen missen, dus het lijkt me wel zaak om daar een vervanger voor te halen die iets met een bal kan.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarvan er een aantal sterkhouders nog steeds ontbreken zoals Timber en Hartman en een aantal spelers net terug zijn van vakantie na de interlands zoals Hancko en Santi
Zechiel gaat zich denk ik in de basis spelen, Milambo heeft wel kansen gehad maar ik denk dat ze een inschatting maken op veel speeltijd en het nu beter achten dat hij ergens anders minuten maakt en wekelijks speelt.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het begin was wel heel ontluisterend, de groten tegen de kleintjes. Er speelt aardig wat troep mee en ik weet niet of we iedere positie kunnen gaan doorselecteren.
Dat Sauer en Milambo weinig kansen krijgen nu ben ik ook niet zo vrolijk over. Zechiel stemt mij wel weer gelukkig, hopelijk speelt hij snel Zerrouki uit de basis.
Dat lijkt mij ook, Lopez mag weg. Maar dat vind ik ook aan de rechterkant hoor.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hartman ga je feitelijk het hele seizoen missen, dus het lijkt me wel zaak om daar een vervanger voor te halen die iets met een bal kan.
Stengs is geblesseerd geraakt in de voorbereiding en heeft daarna een op maat gemaakt programma gekregen.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Zechiel gaat zich denk ik in de basis spelen, Milambo heeft wel kansen gehad maar ik denk dat ze een inschatting maken op veel speeltijd en het nu beter achten dat hij ergens anders minuten maakt en wekelijks speelt.
Sauer komt net terug van vakantie en interlands, die brengen ze wat rustiger. Al die spelers hebben een op maat gemaakt programma, kijk maar naar een Stengs
Klopt, maar ze kijken voor elke speler naar data en monitoren alles. Je denkt toch niet dat een Gimenez, Hancko of Sauer direct hetzelfde programma volgens als de spelers die al 2 weken langer in de voorbereiding zittenquote:Op maandag 29 juli 2024 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Stengs is geblesseerd geraakt in de voorbereiding en heeft daarna een op maat gemaakt programma gekregen.
quote:Op maandag 29 juli 2024 09:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je Justin Bijlow transfervrij aan zou bieden bij NAC Breda dan denk ik dat ze twee keer na moeten denken. En vervolgens komt ie niet door de medische keuring.
Zou het niet gewoon kunnen dat een Sauer en Milambo(en nog wat andere spelers zoals Ivanusec enzo) gisteren weinig speeltijd kregen omdat we woensdag alweer tegen Monaco spelen?quote:Op maandag 29 juli 2024 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het begin was wel heel ontluisterend, de groten tegen de kleintjes. Er speelt aardig wat troep mee en ik weet niet of we iedere positie kunnen gaan doorselecteren.
Dat Sauer en Milambo weinig kansen krijgen nu ben ik ook niet zo vrolijk over. Zechiel stemt mij wel weer gelukkig, hopelijk speelt hij snel Zerrouki uit de basis.
Wellengod>>Bijlowquote:Op maandag 29 juli 2024 10:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Snap de mensen echt niet die Wellenreuther als eerste keeper willen hoor. Hele goede reserve, maar dat is het.
Die Youth Watcher zit dicht op het vuur dus ik denk dat het met Milambo wel moeilijk gaat worden.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon kunnen dat een Sauer en Milambo(en nog wat andere spelers zoals Ivanusec enzo) gisteren weinig speeltijd kregen omdat we woensdag alweer tegen Monaco spelen?
Misschien krijgen ze dan juist wel veel speeltijd en de spelers die gisteren speelde een stuk minder.
Als Sauer geen basisplek krijgt dit seizoen zijn @fetX en ik verantwoordelijk voor de brandstichting in het dwaasgebouwquote:Op maandag 29 juli 2024 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Youth Watcher zit dicht op het vuur dus ik denk dat het met Milambo wel moeilijk gaat worden.
Sauer gaan we zien, hij komt natuurlijk terug van een EK.
Milambo komt ook wel wat meer voor de voorste plekken op het middenveld in aanmerking. Daar heb je dan Timber, Stengs, die nieuwe Argentijn (hopelijk), Paixao en ook nog Ivanusec, Hadj Moussa en Lingr.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Youth Watcher zit dicht op het vuur dus ik denk dat het met Milambo wel moeilijk gaat worden.
Sauer gaan we zien, hij komt natuurlijk terug van een EK.
Tja, op zich valt er wel wat voor te zeggen dat het voor Milambo beter is om nu wekelijks in de basis te staan bij een Eredivisieclub. Al zal hij bij Feyenoord ook echt wel aan zijn minuten komen, ook als invaller.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Milambo komt ook wel wat meer voor de voorste plekken op het middenveld in aanmerking. Daar heb je dan Timber, Stengs, die nieuwe Argentijn (hopelijk), Paixao en ook nog Ivanusec, Hadj Moussa en Lingr.
Bijlow was gisteren wel echt heel erg matig. Vloog onder iedere voorzet doorquote:Op maandag 29 juli 2024 10:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Snap de mensen echt niet die Wellenreuther als eerste keeper willen hoor. Hele goede reserve, maar dat is het.
Paixao echt een prima speler om erbij te hebben ja. Die zou ik niet weg doen. Ueda lozen zou fijn zijn maar ik denk niet dat ze dat gaan doen.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:29 schreef Caland het volgende:
Paixao zou ik er altijd bij proberen te houden. Ueda moet je wel echt een oplossing voor gaan vinden, in helemaal niks is dat een Feyenoordspits.
ja joh gelijk paniek bij deze gastenquote:
Tsja, snap dat hele gedoe met drie spitsen niet. Omdat we vorig seizoen een keer tegen Atletico in de situatie kwamen dat Gimenez geblesseerd was en Ueda geen hele wedstrijd konden spelen, matige uitleg van Te Kloese.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Paixao echt een prima speler om erbij te hebben ja. Die zou ik niet weg doen. Ueda lozen zou fijn zijn maar ik denk niet dat ze dat gaan doen.
Hoop wel dat Gimenez snel een goal maakt anders ga je dalijk echt zo’n Jorgensen scenario krijgen. Gisteren was wel echt een onmogelijke wedstrijd voor hem.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, snap dat hele gedoe met drie spitsen niet. Omdat we vorig seizoen een keer tegen Atletico in de situatie kwamen dat Gimenez geblesseerd was en Ueda geen hele wedstrijd konden spelen, matige uitleg van Te Kloese.
Als je al drie spitsen wil hebben dan moet de derde spits een relatief goedkope (in salaris) jeugdige speler zijn. Nu heb je drie best dure jongens voor die plek waarbij Gimenez overduidelijk weer de concurrentiestrijd gaat winnen als hij blijft.
Dit zal het ook wel zijn natuurlijk, uiteraard gaan we dit niet doen als het er om gaat.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Het kan vanuit Priske ook een ultieme test zijn voor bepaalde spelers zoals Lopez en Kasanwirjo. Kijken of ze tegen een Benfica kunnen aanhaken, vallen ze door de mand dan definitief vandaag met Kloese een dikke rode streep door die namen en wegwezen. En in het geval van Geertruida een experiment of hij op dat niveau op het middenveld mee kan, nee dus, voortaan weer naar achteren dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |