En daar zat nog niet eens het probleem. Centrum werd vastgezet, maar voor de spelers was het niet duidelijk hoe ze hier onderuit moesten spelen; taak Priske hier plannen op te bedenken.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:05 schreef Caland het volgende:
Een systeem waarbij de belangrijkste rollen in handen liggen van Bartje Nieuwkoop en Lopez werkt niet
Dit had nou niemand verwacht verder. Op naar woensdag
Die hebben in die potjes tegen tegen die Belgen gespeeld. Milambo zelfs als aanvoerder.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:23 schreef Caland het volgende:
Milambo en Sauer die eigenlijk gewoon 0 kansen hebben gekregen deze voorbereiding stemt mij wel droevig overigens
Hopelijk vinden die twee mooie eredivisieclubs
Ik wilde deze post ook plaatsen.quote:
Ik kan woensdag niet.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde deze post ook plaatsen.
Als het woensdag niet beter gaat dan gaan we naar het dwaasgebouw maat.
Laat Dennis maar rustig koken.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dennis neemt de Spanjaarden NIET serieus.
Ik riep ooit dat hij het nooit zou redden bij Feyenoord 1 vanwege zijn fysiek.quote:
Dat slaat ook nergens op inderdaad. Hij heeft daar tegen AZ een keer redelijk gespeeld meen ik maar verder is het daar de speler niet echt voor.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan durft Brian nog altijd rechtsback Geertruida daar op te stellen.
Je zit twee weken voor de start van de competitie. Daarom vind ik die vergelijking met Kopenhagen ook wat misplaatst.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Die opstelling sloeg inderdaad ook nergens op. Het lijkt erop dat Priske alle spelers afzonderlijk nog moet leren kennen en wil ontdekken wat de beste positie is voor verschillende spelers.
Wat dat betreft had hij toch wl beter vooraf even met Arne Slot kunnen bellen voordat hij met de voorbereiding op het seizoen begon wellicht. Had vast geen kwaad gekund in ieder geval.
Ja of een paar wedstrijdjes van Feyenoord terugkijken van afgelopen seizoen? Meen dat hij dat aangaf gedaan te hebben in 1 van zijn interviews. Daar blijkt tot op heden bar weinig van danquote:Op maandag 29 juli 2024 08:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Die opstelling sloeg inderdaad ook nergens op. Het lijkt erop dat Priske alle spelers afzonderlijk nog moet leren kennen en wil ontdekken wat de beste positie is voor verschillende spelers.
Wat dat betreft had hij toch wl beter vooraf even met Arne Slot kunnen bellen voordat hij met de voorbereiding op het seizoen begon wellicht. Had vast geen kwaad gekund in ieder geval.
En @Caland die al helemaal in paniek raaktequote:De krant schreef verder hoe Madrileense media 'de boel onder druk trachten te zetten' met verhalen dat Hancko snel zou moeten aansluiten bij het trainingskamp van Atltico. Te Kloese heeft echter al duidelijk gemaakt aan Brian Priske dat Hancko alleen voor een recordbedrag mag vertrekken.
Je kan het beter vergelijken met Drita. Toen speelde we ook dramatisch en was de verdediging ook gatenkaas en waren wij bijna al uitgeschakeld in Europa door een paar postbodes. Ja we speelden wel met slak Fer achterin en een Bannis was een invaller, maar ik geloof niet dat een Lopez of Kasanwirjo dit jaar veel in de basis zullen staan.quote:Op maandag 29 juli 2024 00:53 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat het toen op 2-juli was. En de selectie dus nog verre van compleet was.
Nu moeten we volgende week al beginnen en doen ze toch een beetje alsof de selectie wel zo'n beetje rond is.
En het gekke is wel dat er toen nauwelijks geld was en nu juist wel waardoor dit ook wel erg onnodig voelt allemaal.
Zelfs als er nu alsnog aankopen bij komen, hebben ze toch de hele voorbereiding gemist en zeker bij een nieuw systeem is dat toch wel erg lastig.
Toen hadden we een miljoen of 5 te besteden. Ook onvergelijkbaar.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Je kan het beter vergelijken met Drita. Toen speelde we ook dramatisch en was de verdediging ook gatenkaas en waren wij bijna al uitgeschakeld in Europa door een paar postbodes. Ja we speelden wel met slak Fer achterin en een Bannis was een invaller, maar ik geloof niet dat een Lopez of Kasanwirjo dit jaar veel in de basis zullen staan.
Ja maar Geertruida en Lopez op het middenveld slaat ook nergens op. Dat hij dat niet al bij voorbaat inzien wekt weinig vertrouwen. Maar goed, hij moet natuurlijk wel een eerlijke kans krijgen.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is het best te vergelijken met die veegpartij bij Lazio in 22.
Alleen ging het nu nog niet om het echie en is er genoeg tijd om nog spelers te halen. En hopelijk gaat Priske ook bepaalde keuzes in zijn opstelling heroverwegen. Zechil in Kasanwirjo out.
Dat is nu wel anders ja. Maar de grote transfers komen pas in augustus op gang, dat zie je ook bij andere clubs, ook de grote topclubs in europa. Ze gaan gericht te werk. Als dat ventje van Brighton komt is dat al een aanwinst en ik hoop dat ze nog een linker vleugel verdediger halen. Ik ben ook nog steeds niet overtuigd van Zerrouki. Maar verder staat de basis van afgelopen jaar er grotendeels nog steeds.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen hadden we een miljoen of 5 te besteden. Ook onvergelijkbaar.
Dat is ook een mooie vergelijking. Maar al die mensen die nu al van de Brienenoord willen springen. Gelijk in de paniek modus schieten is nergens voor nodig.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is het best te vergelijken met die veegpartij bij Lazio in 22.
Alleen ging het nu nog niet om het echie en is er genoeg tijd om nog spelers te halen. En hopelijk gaat Priske ook bepaalde keuzes in zijn opstelling heroverwegen. Zechil in Kasanwirjo out.
Het kan vanuit Priske ook een ultieme test zijn voor bepaalde spelers zoals Lopez en Kasanwirjo. Kijken of ze tegen een Benfica kunnen aanhaken, vallen ze door de mand dan definitief vandaag met Kloese een dikke rode streep door die namen en wegwezen. En in het geval van Geertruida een experiment of hij op dat niveau op het middenveld mee kan, nee dus, voortaan weer naar achteren dan.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja maar Geertruida en Lopez op het middenveld slaat ook nergens op. Dat hij dat niet al bij voorbaat inzien wekt weinig vertrouwen. Maar goed, hij moet natuurlijk wel een eerlijke kans krijgen.
Nou ja, je zegt zelf dat de basis van vorig seizoen nog grotendeels staat. Daarom vind ik het verval ook zo groot. Misschien logisch in de voorbereiding en met een nieuw systeem, maar het is wel alsof een kleuter je zorgvuldig met veel moeite opgebouwde lego-toren omver schopt.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie vergelijking. Maar al die mensen die nu al van de Brienenoord willen springen. Gelijk in de paniek modus schieten is nergens voor nodig.
Het begin was wel heel ontluisterend, de groten tegen de kleintjes. Er speelt aardig wat troep mee en ik weet niet of we iedere positie kunnen gaan doorselecteren.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie vergelijking. Maar al die mensen die nu al van de Brienenoord willen springen. Gelijk in de paniek modus schieten is nergens voor nodig.
Allemaal eruit. De club weer van ons.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestuur tegen de muur maatje. Dit kan zo niet langer.
Benieuwd tegen Monaco dan.quote:
Waarvan er een aantal sterkhouders nog steeds ontbreken zoals Timber en Hartman en een aantal spelers net terug zijn van vakantie na de interlands zoals Hancko en Santiquote:Op maandag 29 juli 2024 09:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, je zegt zelf dat de basis van vorig seizoen nog grotendeels staat. Daarom vind ik het verval ook zo groot. Misschien logisch in de voorbereiding en met een nieuw systeem, maar het is wel alsof een kleuter je zorgvuldig met veel moeite opgebouwde lego-toren omver schopt.
Hartman ga je feitelijk het hele seizoen missen, dus het lijkt me wel zaak om daar een vervanger voor te halen die iets met een bal kan.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarvan er een aantal sterkhouders nog steeds ontbreken zoals Timber en Hartman en een aantal spelers net terug zijn van vakantie na de interlands zoals Hancko en Santi
Zechiel gaat zich denk ik in de basis spelen, Milambo heeft wel kansen gehad maar ik denk dat ze een inschatting maken op veel speeltijd en het nu beter achten dat hij ergens anders minuten maakt en wekelijks speelt.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het begin was wel heel ontluisterend, de groten tegen de kleintjes. Er speelt aardig wat troep mee en ik weet niet of we iedere positie kunnen gaan doorselecteren.
Dat Sauer en Milambo weinig kansen krijgen nu ben ik ook niet zo vrolijk over. Zechiel stemt mij wel weer gelukkig, hopelijk speelt hij snel Zerrouki uit de basis.
Dat lijkt mij ook, Lopez mag weg. Maar dat vind ik ook aan de rechterkant hoor.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hartman ga je feitelijk het hele seizoen missen, dus het lijkt me wel zaak om daar een vervanger voor te halen die iets met een bal kan.
Stengs is geblesseerd geraakt in de voorbereiding en heeft daarna een op maat gemaakt programma gekregen.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Zechiel gaat zich denk ik in de basis spelen, Milambo heeft wel kansen gehad maar ik denk dat ze een inschatting maken op veel speeltijd en het nu beter achten dat hij ergens anders minuten maakt en wekelijks speelt.
Sauer komt net terug van vakantie en interlands, die brengen ze wat rustiger. Al die spelers hebben een op maat gemaakt programma, kijk maar naar een Stengs
Klopt, maar ze kijken voor elke speler naar data en monitoren alles. Je denkt toch niet dat een Gimenez, Hancko of Sauer direct hetzelfde programma volgens als de spelers die al 2 weken langer in de voorbereiding zittenquote:Op maandag 29 juli 2024 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Stengs is geblesseerd geraakt in de voorbereiding en heeft daarna een op maat gemaakt programma gekregen.
quote:Op maandag 29 juli 2024 09:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je Justin Bijlow transfervrij aan zou bieden bij NAC Breda dan denk ik dat ze twee keer na moeten denken. En vervolgens komt ie niet door de medische keuring.
Zou het niet gewoon kunnen dat een Sauer en Milambo(en nog wat andere spelers zoals Ivanusec enzo) gisteren weinig speeltijd kregen omdat we woensdag alweer tegen Monaco spelen?quote:Op maandag 29 juli 2024 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het begin was wel heel ontluisterend, de groten tegen de kleintjes. Er speelt aardig wat troep mee en ik weet niet of we iedere positie kunnen gaan doorselecteren.
Dat Sauer en Milambo weinig kansen krijgen nu ben ik ook niet zo vrolijk over. Zechiel stemt mij wel weer gelukkig, hopelijk speelt hij snel Zerrouki uit de basis.
Wellengod>>Bijlowquote:Op maandag 29 juli 2024 10:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Snap de mensen echt niet die Wellenreuther als eerste keeper willen hoor. Hele goede reserve, maar dat is het.
Die Youth Watcher zit dicht op het vuur dus ik denk dat het met Milambo wel moeilijk gaat worden.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon kunnen dat een Sauer en Milambo(en nog wat andere spelers zoals Ivanusec enzo) gisteren weinig speeltijd kregen omdat we woensdag alweer tegen Monaco spelen?
Misschien krijgen ze dan juist wel veel speeltijd en de spelers die gisteren speelde een stuk minder.
Als Sauer geen basisplek krijgt dit seizoen zijn @fetX en ik verantwoordelijk voor de brandstichting in het dwaasgebouwquote:Op maandag 29 juli 2024 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Youth Watcher zit dicht op het vuur dus ik denk dat het met Milambo wel moeilijk gaat worden.
Sauer gaan we zien, hij komt natuurlijk terug van een EK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |