Het team laat dat nog niet echt zien hé. Hopelijk woensdag met Zechiel en/of Milambo en Geertruida gewoon achterin.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je nog steeds niet snapt dat je het vertrek van Wieffer prima kan opvangen met Zechiel, Zerrouki en Nadje dan ga je het nooit inzien, gok ik.
Nuja, laten we eerst de selectie maar eens op orde hebben. Als je een wedstrijd als deze moet spelen met Lopez, Kasanwirjo en Geertruida op het middenveld is er wel iets mis. (of er nu blessures zijn of niet)quote:Op zondag 28 juli 2024 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat voor onderbroek draag jij?
Hendrix kopen of Rosarioquote:Op zondag 28 juli 2024 22:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je nog steeds niet snapt dat je het vertrek van Wieffer prima kan opvangen met Zechiel, Zerrouki en Nadje dan ga je het nooit inzien, gok ik.
Dat klopt zeker, maar wat voor type spelers je nu gaat inkopen is wel degelijk afhankelijk van het systeem wat je gaat spelen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nuja, laten we eerst de selectie maar eens op orde hebben. Als je een wedstrijd als deze moet spelen met Lopez, Kasanwirjo en Geertruida op het middenveld is er wel iets mis. (of er nu blessures zijn of niet)
Dusja, een systeem verandert dat niet.
Maar die speelt helemaal niet op dezelfde positie.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ik Zechiel zie spelen begrijp ik dat wel.
Misschien hebben we gewoon ook een matige trainer gehaald.quote:
Waarom? Als Zechiel nu verder en beter is dan heeft Milambo er niks aan om het met spaarzame invalbeurten te doen. Want dan staat hij achter Timber, Zerrouki, Zechiel en wellicht een aankoop 4e of 5e in de pikorde. Dan beter verhuren zodat hij wekelijks speelt en beter kan worden. Wel aan een eredivisie club danquote:Op zondag 28 juli 2024 22:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als dit waar is mag Priske vandaag nog op staande voet worden ontslagen.
Waarom doet iedereen alsof Zechiel en Milambo voor dezelfde positie in aanmerking komen? Zechiel is een pure 6 die je eventueel ook nog wel centraal achterin kan zetten als het moet, en Milambo is een 8 die eventueel ook nog op 10 kan. Die 2 zitten elkaar totaal niet in de weg.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarom? Als Zechiel nu verder en beter is dan heeft Milambo er niks aan om het met spaarzame invalbeurten te doen. Want dan staat hij achter Timber, Zerrouki, Zechiel en wellicht een aankoop 4e of 5e in de pikorde. Dan beter verhuren zodat hij wekelijks speelt en beter kan worden. Wel aan een eredivisie club dan
Dat ga je je afvragen ja. Ik had die al in de basis verwacht, maar om die nou nog geen 5minuten te geven is wel heel apart. Misschien woensdag.quote:
Ik noemde al de middenvelders. Waar moet Milambo dan spelen? Die heeft Timber en Stengs voor zich. En er gaat wellicht een aankoop komen wat ook verklaart waarom die verhuurd mag worden. Die jongen moet minuten maken op eredivisie niveau, niet de 3e keuze zijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen alsof Zechiel en Milambo voor dezelfde positie in aanmerking komen? Zechiel is een pure 6 die je eventueel ook nog wel centraal achterin kan zetten als het moet, en Milambo is een 8 die eventueel ook nog op 10 kan. Die 2 zitten elkaar totaal niet in de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |