SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
gelukkig geen fear mongeringquote:Op maandag 15 juli 2024 21:03 schreef Xenorium het volgende:
Nice, code geel. Elke week wel een code.. Kan ook nooit normaal hè.
Een medicane misschien :0quote:Op maandag 15 juli 2024 21:33 schreef INViCTuS het volgende:
Dit gaat nog wel problemen opleveren in het najaar. Zware terreur buien
[ x ]
Stuur maar naar mij.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:58 schreef xpompompomx het volgende:
Eindelijk weer eens zo'n lekkere verfrissende stortbui hier.
Hier 23 voor zaterdag. Huh.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:15 schreef Elan het volgende:
Zaterdag ineens 33 graden, dauwpunten rond de 23 graden
Euh? waar woon jij danquote:Op maandag 15 juli 2024 22:15 schreef Elan het volgende:
Zaterdag ineens 33 graden, dauwpunten rond de 23 graden
Bussum, das redelijk in de buurt.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Euh? waar woon jij dan
Utrecht omstreken hangt het op 25..we zullen zien
komt door de regen die snel verdampt op de hete stenen.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:48 schreef Starhopper het volgende:
Tis wel tyfusbenauwd zeg. Of ligt het aan mij?
Tropischquote:Op maandag 15 juli 2024 22:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Bussum, das redelijk in de buurt.
De temperatuur bijgesteld naar boven in de nieuwe run:
[ afbeelding ]
Ohhh wow, zat net ff ook bij knmi te gluren.. ze denken 27 en een beetje voor zaterdag.. nou lekker wel.. ben benieuwd of dat uitkomt. al met al wordt het wel een warme week.. op morgen na dan.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Bussum, das redelijk in de buurt.
De temperatuur bijgesteld naar boven in de nieuwe run:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juli 2024 22:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
komt door de regen die snel verdampt op de hete stenen.
Computer says no.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:31 schreef fetX het volgende:
Het zou toch godverdomme een keer een week droog zijn?
Vrijdag en zaterdag pas tropisch, hoor. En wel 2 hele dagenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 06:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog ff genieten vandaag voor we de oven in gaan
Het een moet langer in de oven dan de ander voor het gaar is. Bij mensen net zoquote:Op dinsdag 16 juli 2024 07:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag pas tropisch, hoor. En wel 2 hele dagen
Daar nu de warmste dagen van de hittegolf aanstaande. Lokaal tot 44°C.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 07:16 schreef Beathoven het volgende:
Migreren naar het zuid oosten van Europa zal voor sommigen misschien een optie kunnen zijn als dit jaar hier in NL de peiler wordt voor de komende.
Dan beseffen ze zich gauw dat 20 graden zo erg nog niet isquote:Op dinsdag 16 juli 2024 07:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar nu de warmste dagen van de hittegolf aanstaande. Lokaal tot 44°C.
Ik teken voor hier.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 07:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima temperatuur voor ergens in november inderdaadquote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dan beseffen ze zich gauw dat 20 graden zo erg nog niet is
Ik zou 20 graden in november oprecht niet erg vinden. Dat het niet hoort of normaal is weet ikquote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima temperatuur voor ergens in november inderdaad
Kolere, 44quote:Op dinsdag 16 juli 2024 07:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze herfstdag?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Kunnen we dit alsjeblieft verlengen tot zondag? Alsjeblieft
Nee, de rest van de week. Zondag wordt weer rampzalig, slechter dan vandaag.quote:
Volgens mij gaat dat reuze meevallen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de rest van de week. Zondag wordt weer rampzalig, slechter dan vandaag.
Met deze wind is het niet echt lekker buiten lunchen ofzo. Het kan ook echt niet gewoon op zomer lijken.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Nee. We hebben al genoeg kou gehad.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Dadelijk picknickenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met deze wind is het niet echt lekker buiten lunchen ofzo. Het kan ook echt niet gewoon op zomer lijken.
Er komen buien en wind, dat wil niemandquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Het weer van na vandaagquote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. We hebben al genoeg kou gehad.
Oh wacht, je bedoelt het zaterdagweer verlengen tot zondag?
Nee ook niet. Als we dan toch bezig gaan, dan beter tot eind augustus of zo.
Doe nietquote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:09 schreef INViCTuS het volgende:
Zondag weer straf van de natuur en terreur buien mogelijk
[ x ]
Light producten waaien wel weg jaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met deze wind is het niet echt lekker buiten lunchen ofzo. Het kan ook echt niet gewoon op zomer lijken.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Loopt niet helemaal lekker bij Lucille.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ x ]
Lekker lynchen in het zonnetje daarentegen
Er gaat niks boven een goede lynchpartijquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ x ]
Kan ook zijn dat ze buiten een David Lynch film marathon gaan houden.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ x ]
Wat een briljante films heeft deze gast. Hoe die zo kan denken is echt uniek. En de acteurs zo krijgen. Sommige films wel bijzonder vaag en wazig.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze buiten een David Lynch film marathon gaan houden.
[ afbeelding ]
Toch zet ze altijd wel haar beste beentje voor.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Loopt niet helemaal lekker bij Lucille.
Ik zit op de grens van 26 naar iets hoger.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Op dat kaartje staat toch echt 35 graden.
Mwa dat zie ik niet gebeuren. Een lage dertiger wel in het ZO.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Op dat kaartje staat toch echt 35 graden.
Ja, en die tweet gaat ook over jou locatie zeker?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zit op de grens van 26 naar iets hoger.
32 ofzo gok ik ja zoals het er nu uitziet. Dus 33 waar de mensen wonenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa dat zie ik niet gebeuren. Een lage dertiger wel in het ZO.
Yep, groot fan van zijn werk. Mijn username zegt genoeg denk ikquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat een briljante films heeft deze gast. Hoe die zo kan denken is echt uniek. En de acteurs zo krijgen. Sommige films wel bijzonder vaag en wazig.
Voor mijn locatie niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, en die tweet gaat ook over jou locatie zeker?
Dit is een kaart van Duitsland, daar verwachten ze dus een hitte-piek tot 35 graden. Dus je initiële reactie was allicht wat overdreven.
Ik haal er gewoon uit wat voor mij van belang is jaaaah.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar daar ging de tweet ook niet over
Uiteraard, maar dat maakt de uitspraak hitte-piek niet belachelijk. Die staat weldegelijk op de kaart.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik haal er gewoon uit wat voor mij van belang is jaaaah.
Op zich niet heel verkeerd. Grootste deel van de dag gelukkig dan droog gehouden jaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:52 schreef StateOfMind het volgende:
Hier de hele dag al droog.
Alleen vanaf een uur of 16.00u tot een uur of 20.00u een paar uur regen.
Daarna weer droog.
Zondagquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
Het zou de hele week droog blijven aldus dit topic.
De weather pro app had het wel weer 100% correct. Bakken met regen voor vandaag.
23 graden buiten en dan "muurkoeling" aanzetten.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
De muurkoeling voelt wel wat overdreven vandaag
Nouja, ik had hem gisteren dus aangezet omdat het deze week best warm wordt. Was gisteren ook dik 27+. Maar vandaag is dan eigenlijk wel weer prima qua temperatuur. Gisteren was het lekker, de komende dagen ook, maar vandaag is het een beetje overbodigquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
23 graden buiten en dan "muurkoeling" aanzetten.
Mijn fucking airco staat zelfs hoger dan 23 graden![]()
Snikheet. Zonovergoten. Kurkdroog. De mussen vallen dood van het dak. IJsjes zijn gesmolten nog voor je het terras bereikt. Schoenzolen branden weg op het asfalt. Festivals worden afgelast vanwege de verzengende hitte van 40+. Dauwpunten van 27 graden.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:58 schreef dick_laurent het volgende:
Is er eigenlijk al wat bekend over hoe het weer er mogelijk vanaf begin augustus uit gaat zien in Nederland?
Ze kunnen amper een week vooruit voorspellen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:58 schreef dick_laurent het volgende:
Is er eigenlijk al wat bekend over hoe het weer er mogelijk vanaf begin augustus uit gaat zien in Nederland?
https://www.weerplaza.nl/(...)rweer-op-komst/8891/quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:58 schreef dick_laurent het volgende:
quote:Als we naar de luchtdrukverdeling voor de eerste week van augustus kijken dan zien we dat hogedruk nog steeds in onze buurt aanwezig is. Vooralsnog zijn de signalen voor de opbouw van een krachtig 'Europees hoog' niet overtuigend. Wel zien we in grote delen van Europa oranje kleuren. Dit houdt in dat deze periode iets droger zal verlopen dan normaal. De temperaturen lijken ook op gebruikelijke waarden van 20 tot 25 graden uit te komen. Eigenlijk komt dit overeen met een normaal Hollands zomerweertype. Het positieve is in ieder geval dat er geen uitgesproken signalen zijn voor een kletsnat begin van augustus.
Ook daarna ziet het weerbeeld er niet verkeerd uit. Zowel de temperatuurkaart, de luchtdrukverdelingkaart en de neerslagkaart laten gemiddelde waarden zien. Het weerbeeld bestaat uit wolken, zonnige perioden en soms buien. Het zal vaak zomers zijn met temperaturen ruim boven 20 graden. Gemiddeld gezien is het in De Bilt 23 graden overdag en 13 graden 's nachts. In augustus stijgt het kwik gemiddeld gezien 2 keer tot boven 30 graden.
Temperaturen tussen de 20 en 25, veelal droog klinkt precies waar ik op hoop. Hopen dat het uitkomtquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
https://www.weerplaza.nl/(...)rweer-op-komst/8891/
Hier staat wel iets..
[..]
Moet je @RamboDirk vragen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:58 schreef dick_laurent het volgende:
Er wordt toch een week van 22-23 voorspelt? Met minimale regen. Ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:44 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom klimt de temperatuur altijd naar 30 om vervolgens weer in te storten en dan weer week fris en regen.
Kunnen we nou nooit eens steady 23-25 hebben
Dat we zomer willen. En het is voorspeld.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er wordt toch een week van 22-23 voorspelt? Met minimale regen. Ik zie het probleem niet zo.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat we zomer willen. En het is voorspeld.
Dit gaat over een dorp van 3000 inwoners, niet die grote stad, ter info.quote:
Ooh. Dank! Dacht de grote stadquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit gaat over een dorp van 3000 inwoners, niet die grote stad, ter info.
32-34 graden is mogelijk. Gelukkig toch weekend. Zondag alweer minderquote:
van dat bier wordt het nog heterquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:33 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]![]()
![]()
Lekker Barbecueën, bier drinken, zwemmen en Hackensaw Boys luisteren!
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:33 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]![]()
![]()
Lekker Barbecueën, bier drinken, zwemmen en Hackensaw Boys luisteren!
Jah. Zeker "lekker" zomer, vooral hieroquote:
Dit lijkt mij niet de temperatuur aan de Zeeuwse kust. Zeker omdat het ook zondag nog aanblijft.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jah. Zeker "lekker" zomer, vooral hiero![]()
[ afbeelding ]
Wat ik overigens nog het meest verbazingwekkend vind... hoe komt weeronline erbij om zaterdag als het fucking 40 graden wordt, dat met een weercijfer '9' te bestempelen?!![]()
Die cijfers zijn wel vaag altijd ja. Denk gewoon dat ie vooral naar zonneschijn kijkt icm LV ofzo. Waar 3 volle zonnetjes staan is een 9, met beetje wolkjes is een 8.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jah. Zeker "lekker" zomer, vooral hiero![]()
[ afbeelding ]
Wat ik overigens nog het meest verbazingwekkend vind... hoe komt weeronline erbij om zaterdag als het fucking 40 graden wordt, dat met een weercijfer '9' te bestempelen?!![]()
Niet te hard roepen, straks ergeren mensen zich er weer aan dat je niet van hitte houdtquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:01 schreef Stefanovich het volgende:
34 in de boeken voor zaterdag…. Gadver. Gelukkig daalt het daarna weer snel richting de 20-22 graden.
Zat je precies op die lijn, wel balen. Alles weer nat dan buiten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch weer felle buien gehad deze ochtend. Zeer benieuwd naar de maandtotalen op deze manier.
Klopt, precies op die lijn. Viel er even hard uit gedurende een half uur.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zat je precies op die lijn, wel balen. Alles weer nat dan buiten.
Lol ja idd. Nou voor Basra, Irak geeft ie gewoon een solide 8 voor alle dagenquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Die cijfers zijn wel vaag altijd ja. Denk gewoon dat ie vooral naar zonneschijn kijkt icm LV ofzo. Waar 3 volle zonnetjes staan is een 9, met beetje wolkjes is een 8.
Driftig? Keep calm kerelquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch weer felle buien gehad deze ochtend.
36 graden 's nachts en 49 overdag. Dan maak ik er wel direct een eind aanquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol ja idd. Nou voor Basra, Irak geeft ie gewoon een solide 8 voor alle dagen
[ afbeelding ]
En laten we wel wezen, met een graad of 48 a 49 kan je heerlijk buiten BBQ'en en bijkomend voordeel is dat je geeneens een BBQ nodig hebt! Gewoon een stukje beton buiten opzoeken en daar je vleesch op leggen en de rest gaat vanzelf 🔥
Groepssuicidequote:Op woensdag 17 juli 2024 09:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
36 graden 's nachts en 49 overdag. Dan maak ik er wel direct een eind aan
Een hele week 48-49 gradenquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En laten we wel wezen, met een graad of 48 a 49 kan je heerlijk buiten BBQ'en en bijkomend voordeel is dat je geeneens een BBQ nodig hebt! Gewoon een stukje beton buiten opzoeken en daar je vleesch op leggen en de rest gaat vanzelf 🔥
Denk dat m'n airco die strijd niet gaat winnen. Sterker nog, ik zou mezelf opsluiten in de badkamer met de airco om dit te overleven. Wel even een lange afvoerbuis bij de bouwmarkt kopen eerst.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stabiel droog met 24-26 graden is geen normaal zomerweer voor Nederland.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:18 schreef INViCTuS het volgende:
Normaal zomerweer zit er dit jaar vrijwel niet in. Stabiel droog met 24-26 graden is te veel gevraagd. Tantoe heet of gelijk weer terug naar matig 19/20 en zonaal westenwind weer. Triest
Weer iemand die alleen in gemiddeldes kan denkenquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stabiel droog met 24-26 graden is geen normaal zomerweer voor Nederland.
Gewoon stabiel zomerweer dan. Voor Nederland is inderdaad labiel, winderig soms zon, regelmatig regen en matige temperaturen normaal tegenwoordigquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gemiddeld horen er 28 zomerse dagen per jaar te zijn. Nu, precies op de helft van de zomer, zitten we op 8. Niets daarvan, dit is verre van normaalquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gewoon stabiel zomerweer dan. Voor Nederland is inderdaad labiel, winderig soms zon, regelmatig regen en matige temperaturen normaal tegenwoordig
Hou gewoon je bek?quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer iemand die alleen in gemiddeldes kan denken
God jullie zijn vasthoudend.
Je maakt in een discussieforum over het weer waar best wel wat mensen rondlopen die er meer verstand van hebben dan jij een gigantisch domme opmerking, moet je niet gaan lopen janken als je daar een antwoord op krijgt die je niet helemaal aan staat.quote:
Matig zonaal westenwind en 19/20 graden klinkt heerlijk voor een weekje of tweequote:Op woensdag 17 juli 2024 10:18 schreef INViCTuS het volgende:
Normaal zomerweer zit er dit jaar vrijwel niet in. Stabiel droog met 24-26 graden is te veel gevraagd. Tantoe heet of gelijk weer terug naar matig 19/20 en zonaal westenwind weer. Triest
Je mag het wel overnemen hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Matig zonaal westenwind en 19/20 graden klinkt heerlijk voor een weekje of twee
Hou gewoon je bek?quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je maakt in een discussieforum over het weer waar best wel wat mensen rondlopen die er meer verstand van hebben dan jij een gigantisch domme opmerking, moet je niet gaan lopen janken als je daar een antwoord op krijgt die je niet helemaal aan staat.
Je bent echt een uitstekende toevoeging binnen deze reeks.quote:
Haha wie ben jij dan eigenlijk joh?quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent echt een uitstekende toevoeging binnen deze reeks.
Laat me even wat uitleggen: het is hier geen VBL, hier worden gewoon fatsoenlijke discussies gevoerd en kan je ook tegenspraak krijgen. Gewoon dom wat dingen erin slingeren wordt niet echt gewaardeerd. Dus of je doet gewoon leuk mee, of je houdt zelf je bek en gaat terug naar VBL.
Nee, nu. Krijgen wij droge hitte dat langer dan 2 dagen aan blijftquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In november en december moet dat wel lukken ja
Droge hitte hebben wij hier aan de kust helaas ook nietquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, nu. Krijgen wij droge hitte dat langer dan 2 dagen aan blijft
Vorig jaar juniquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Droge hitte hebben wij hier aan de kust helaas ook niet
Vraag me sws af hoe vaak het in Nederland nu echt warm (30+) met hele lage luchtvochtigheid is geweest. 2018 misschien?
Mooi zo!quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:34 schreef INViCTuS het volgende:
Wow, 3 zomerse. We staan perplex. Edoch, wel fijn. Karig, dat ook. Liever gelijk 20 stuks . De Bilt, hè
[ x ]
Dat zou toch juist vrij gemiddeld zijn, 24-26 graden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer iemand die alleen in gemiddeldes kan denken
God jullie zijn vasthoudend.
Opzich is een week of twee 24 graden helemaal niet zo onrealistisch.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat zou toch juist vrij gemiddeld zijn, 24-26 graden.
Door te stellen dat dát normaal zomerweer is, denk je juist aan het gemiddelde. Dat het wellicht het meest gewenste is, dat lijkt me meer het geval. Je komt in Nederland op gemiddeld 24 graden door warmere dagen te combineren met koudere. Niet door stabiel 24 graden te hebben. Althans, dat kan wel, maar is in ons klimaat niet heel realistisch.
Ik doel dan ook meer op langere termijn. Tuurlijk kan hetbprima een week 22-26 graden en zonnig zijn. Maar in ons klimaat is het helemaal niet ongevebruikelijk dat een paar hete dagen worden afgesloten met onweer/heftige buien en daarop een paar koelere dagen volgen. Dat, gecombineerd met een weekje 24 graden zorgt ervoor dat je op een gemiddelde uitkomt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Opzich is een week of twee 24 graden helemaal niet zo onrealistisch.
Het is het gebrek aan stabiel weer (in welke vorm dan ook) wat het de afgelopen maanden/jaren zo waardeloos maakt.
We hebben stabiel gemiddeld weerquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Opzich is een week of twee 24 graden helemaal niet zo onrealistisch.
Het is het gebrek aan stabiel weer (in welke vorm dan ook) wat het de afgelopen maanden/jaren zo waardeloos maakt.
Dat hebben we juist niet.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben stabiel gemiddeld weer
Als in: elke week heeft de gemiddelde temperatuur, gemiddelde zonuren en gemiddelde neerslag. Je hebt er geen kut aan zo, maar it's something
Glas is halfvol type gespotquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben stabiel gemiddeld weer
Als in: elke week heeft de gemiddelde temperatuur, gemiddelde zonuren en gemiddelde neerslag. Je hebt er geen kut aan zo, maar it's something
Nee inderdaad. Dat is kutweer. Veel te koud.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Matig zonaal westenwind en 19/20 graden klinkt heerlijk voor een weekje of twee
Ik zei niet waarmeequote:
Zit jij al lang genoeg in dit topic om dit te mogen zeggen van Nattekat?quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik doel dan ook meer op langere termijn. Tuurlijk kan hetbprima een week 22-26 graden en zonnig zijn. Maar in ons klimaat is het helemaal niet ongevebruikelijk dat een paar hete dagen worden afgesloten met onweer/heftige buien en daarop een paar koelere dagen volgen. Dat, gecombineerd met een weekje 24 graden zorgt ervoor dat je op een gemiddelde uitkomt.
Lange termijn 22-26 graden met zon verwachten is allicht gewenst, maar niet realistisch. Maar wat stabieler weer mag wel ja..
Het is nou net juist helemaal geen gezellig weer.quote:
Het is heerlijk gezellig weer vandaagquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is nou net juist helemaal geen gezellig weer.
Dat is nou het hele punt.
* Zorro checkt ondertitelquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zit jij al lang genoeg in dit topic om dit te mogen zeggen van Nattekat?
Dan moeten we het zelf maar gezellig makenquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is nou net juist helemaal geen gezellig weer.
Dat is nou het hele punt.
Nee, ik denk in gemiddeldes ofzo blijkbaar.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zit jij al lang genoeg in dit topic om dit te mogen zeggen van Nattekat?
quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
* Zorro checkt ondertitel
* Zorro geeft het bij voorbaat op
Dat is hier voor de zomer tot nu toe juist vrij gemiddeldquote:
Niemand boeit jouw vallei der rust.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat is hier voor de zomer tot nu toe juist vrij gemiddeld
Vorige maand wat te droog, eerste deel van juli wat te nat. Maar overall gezien heeft een groot deel van Nederland de verwachte juli neerslag al x1.5 gedaan ofzo
3 hele aaneengesloten weken droog 😱quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:49 schreef Mammietje het volgende:
Ik heb bijna al mijn verwachtingen van deze zomer al overboord gezet. Temperatuur zal me een rotzorg zijn. Liever niet te heet, wordt het alleen maar benauwd van met deze luchtvochtigheid.
Ik wil alleen nog maar 3 weken aaneengesloten droog! Dróóg!![]()
Bij voorkeur met:
- zeurende boeren over de waterstanden
- paniekberichten in de media over watertekorten
- verboden voor sproeien en zwembaden vullen
[ afbeelding ]
Ik zie het al.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand boeit jouw vallei der rust.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:05 schreef Nattekat het volgende:
Je bent echt een uitstekende toevoeging binnen deze reeks.
En dat boeit mij dan weer niet.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand boeit jouw vallei der rust.
Nu heb je klagende boeren dat de grond te nat is. Horeca klaagt dat het geen terrasweer is. En campingbazen dat de gasten hun tent uit drijven wegens wateroverlastquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:49 schreef Mammietje het volgende:
Ik heb bijna al mijn verwachtingen van deze zomer al overboord gezet. Temperatuur zal me een rotzorg zijn. Liever niet te heet, wordt het alleen maar benauwd van met deze luchtvochtigheid.
Bij voorkeur met:
[ afbeelding ]
Boeren zeuren altijd dus die kun je al afstrepenquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:49 schreef Mammietje het volgende:
Bij voorkeur met:
[ afbeelding ]
Vorig jaar juni. Bijna hele maand droogquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
3 hele aaneengesloten weken droog 😱
In Nederland 😱
Gr gr God & Zn BV
Wat een balansquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En dat boeit mij dan weer niet.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:00 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Vorig jaar juni. Bijna hele maand droog
Heb je al je koel generators aan?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wel zomers vandaag hoor. Zonnetje fikt weer goed. Begon wat grijs, maar al gauw plaats voor de gele bol.
De koeltorens in de achtertuin draaien op volle toerenquote:
Vroeger als in vorig jaar? Of een geleidelijk proces?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:58 schreef THEFXR het volgende:
Vroeger kon ik nog tegen de hitte, dit jaar niet meer, wie weet hoe dit komt?
Lol, serieus? Moet ik dan aan zoiets denken?quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik heb overigens wel serieus een koelvest besteld vorige week. Komende dagen maar eens testen.
Deze: https://www.ergowerken.nl(...)40.html?id=299287881quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol, serieus? Moet ik dan aan zoiets denken?
Heheh, grappig wel. Zou wat zijn voor hier zodat ik ook een flinke wandeling kan maken bij 34 gradenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Deze: https://www.ergowerken.nl(...)40.html?id=299287881
Is het een dag geen herfst in Nederland, is het wéér niet goed.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:04 schreef Seeburg54 het volgende:
Moe wordt je van dit weer. Letterlijk en figuurlijk. Die vieze drukkende warmte, als het zo moet heb ik liever de winter.
In de herfst is het niet zo vies benauwd. Dit is gewoon niet gezond.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:07 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Is het een dag geen herfst in Nederland, is het wéér niet goed.
Dat wordt dan voor u snel weer genieten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:04 schreef Seeburg54 het volgende:
Moe wordt je van dit weer. Letterlijk en figuurlijk. Die vieze drukkende warmte, als het zo moet heb ik liever de winter.
Ik heb totaal geen moeite met de lagere temperaturen, wel met de hoeveelheden regen. Volgens mij is het hier in de herfst en winter droger dan tijdens de lente/zomermaanden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:10 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dat wordt dan voor u snel weer genieten.Vanaf zaterdag slaat het weer al om naar voortdurende en tevens 'gebruikelijke' waarden voor west Europa.
Kortom: herfstachtig!
Ik heb juist het omgekeerde, ik vond de hitte vreselijk maar dit jaar vind ik het opeens zaligquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:58 schreef THEFXR het volgende:
Goed weer voor 3x schone tshirts en boxers per dag.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:56 schreef Dven het volgende:
Mottig weertje. Daardoor de 40°C niet gehaald. Niet dat 38°C met een dauwpunt van 23°C beter is
Of gewoon helemaal niks dragen kan ook..quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goed weer voor 3x schone tshirts en boxers per dag.
Met je lul voor de airco hangen ja.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goed weer voor 3x schone tshirts en boxers per dag.
Het is vochtigerquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:58 schreef THEFXR het volgende:
Zondag ga ik naar de Zwarte Crossquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:30 schreef Bocaj het volgende:
Zondag 100% regen!![]()
~Wel lekker toch na zo'n hittedag? Goed voor m'n gras!
Oei, is dat met modder?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zondag ga ik naar de Zwarte Cross![]()
Wat zal het hier druk zijn de komende dagen ja met de Zwarte Crossquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
besteld een extra blauw pompjequote:Op woensdag 17 juli 2024 16:30 schreef Bocaj het volgende:
Zondag 100% regen!![]()
~Wel lekker toch na zo'n hittedag? Goed voor m'n gras!
Ik heb hem in het beige. Vanwege die redrn dus ookquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heheh, grappig wel. Zou wat zijn voor hier zodat ik ook een flinke wandeling kan maken bij 34 graden
Wel onlogisch dat ze hem zwart gemaakt hebben trouwens. In de zon maakt het dragen tussen bijv een zwart of wit t-shirt echt al een mega verschil in hoe warm je het krijgt.
Laat me raden: vooral in het oosten onweer..quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:56 schreef DemonRage het volgende:
Van zaterdagavond tot diep in de nacht onweer.
Hopelijk verandert het niets aan die timing, want dit is perfect.
De gruwelijkste onweersbuien heb ik daar meegemaakt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je lijkt mij ook wel een beige type. Goede keuze.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb hem in het beige. Vanwege die redrn dus ook
Dat is iig geen napalmquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[ afbeelding ]
Prima toeven zo onder de boom, briesje erbij![]()
Beige. Klinkt als een kort pittig huisvrouwtje.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je lijkt mij ook wel een beige type.
ha ik het hele weekend en ik kijk het meeste uit naar zondag haha, een festival met 30 plus vind ik niks aan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Beige staat voor harmonie en ontspanningquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beige. Klinkt als een kort pittig huisvrouwtje.
Heb altijd vrij donkere kleding. Maar alles voor de verkoelingquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je lijkt mij ook wel een beige type. Goede keuze.
Fucking sensatiekoppenquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:18 schreef Abrikozentaart het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)graad-of-tien-kouder
dat is echt telegrafquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Fucking sensatiekoppeneerst wordt het 10~12 graden warmer.
https://www.nemokennislin(...)op-dezelfde-plek-op/quote:Op donderdag 18 juli 2024 00:16 schreef WatchYou het volgende:
Misschien niet het juiste topic
Wij wonen met de zon op het zuiden,ieder jaar zonnescherm uit
Nou lijkt het wel of de zon anders staat als voorheen
De zon bereikt de ramen niet meer schijnt nu boven de ramen/dak![]()
De buren hebben het ook opgemerkt Google worden we ook niet wijzer van
Iemand?
Zaterdagavond terreur buien mogelijkquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:13 schreef fetX het volgende:
Op zondag na een redelijk droog vooruitzicht (voor nu). Wat een weelde.
Een (half) dagje regen in de week vind ik niet zo erg. Maar ik werd er wel moe van dat het maandenlang geen 36u droog kon blijven.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zaterdagavond terreur buien mogelijk
En de meeste regen valt op zondag tot 06:00u.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:13 schreef fetX het volgende:
Op zondag na een redelijk droog vooruitzicht (voor nu). Wat een weelde.
En nu waarschijnlijk 4 dagen. Bizar!quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Een (half) dagje regen in de week vind ik niet zo erg. Maar ik werd er wel moe van dat het maandenlang geen 36u droog kon blijven.
Veel labiliteit 🫣quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:35 schreef Pisces29 het volgende:
Van zaterdag tot woensdag weer regen in de kaart.
Over afwisseling niet te klagen dit jaar.
Frisjes 😱quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:06 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, ze hebben de 40c voor zaterdag hier omlaag gesteld naar 38c zie ik. Beetje teleurstellend.
Aliens hebben recent getracht de zon te stelen om hem thuis als extra Dyson Sphere in te zetten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 00:16 schreef WatchYou het volgende:
Misschien niet het juiste topic
Wij wonen met de zon op het zuiden,ieder jaar zonnescherm uit
Nou lijkt het wel of de zon anders staat als voorheen
De zon bereikt de ramen niet meer schijnt nu boven de ramen/dak![]()
De buren hebben het ook opgemerkt Google worden we ook niet wijzer van
Iemand?
Onze dramaqueen met airco.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zonovergoten. Ik ga langzaam het oventje in![]()
![]()
Straks koelvest proberen
Maar wat is er daarna met de zon gebeurd dan want hij is toch echt verdwenenquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Aliens hebben recent getracht de zon te stelen om hem thuis als extra Dyson Sphere in te zetten.
Net toen ze hem aan de trekhaak van hun motherfucker mothership hadden bevestigd en een stukje hadden gevlogen werden ze betrapt door de bewoners van het ISS.
Die deden een raampje open en riepen 'hee wat moet dat' en gooiden een vol blik Schultenbrau 😱 naar de onverlaten.
Toen zijn ze, zonder de zon, weggevlogen.
Ik ben bang dat dit de toekomst is. Lekker klam nat en vochtig.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Al zo'n 24 graden hier in het ZO met een hoge luchtvochtigheid helaas
Genieten moet je, niet zeuren!quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Al zo'n 24 graden hier in het ZO met een hoge luchtvochtigheid helaas
Gewoon een klamme bende, dus vrij normaal Nederlands zomerweer bedoel je?quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit de toekomst is. Lekker klam nat en vochtig.
Mwah, puur anekdotisch maar ik heb zo het idee dat het alleen maar extremer is geworden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gewoon een klamme bende, dus vrij normaal Nederlands zomerweer bedoel je?
Hier een instabiele 23 graden alleen in de woonkamer 😱quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wel een mooie, stabiele 20 graden hier door het hele huis
Zou dat dit jaar niet te maken hebben met de enorme hoeveelheid vocht die ook in de grond zit? Dat verdampt ook langs onze neus.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mwah, puur anekdotisch maar ik heb zo het idee dat het alleen maar extremer is geworden.
Graag morgenavond nogmaals rapporterenquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier een instabiele 23 graden alleen in de woonkamer 😱
Ja dat heeft er zeker mee te maken, maar het wordt simpelweg natter (en warmer) dus dit gaat steeds vaker en heftiger voor komen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zou dat dit jaar niet te maken hebben met de enorme hoeveelheid vocht die ook in de grond zit? Dat verdampt ook langs onze neus.
Vorig jaar juni was bijvoorbeeld juist weer erg droog, met lage LV.
Klok is idd zeker niet verkeerd.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar wat is er daarna met de zon gebeurd dan want hij is toch echt verdwenen
Of zouden ze hem stuk gemaakt hebben?
Tevens Klok > Schultenbrau.
Ben bang dat het de komende dagen idd flink op gaat lopen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Graag morgenavond nogmaals rapporteren
Volgende week weer lage twintigersquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben bang dat het de komende dagen idd flink op gaat lopen.
Gelukkig zijn het maar een paar dagen, zodat de warmte niet heel diep in de muren gaat zitten.
Kans is wel aanwezig jaquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja dat heeft er zeker mee te maken, maar het wordt simpelweg natter (en warmer) dus dit gaat steeds vaker en heftiger voor komen.
Doe mij maar een brunette van 22 graagquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Volgende week weer lage twintigers
Zo lang ik de rooie maar krijgquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Doe mij maar een brunette van 22 graag
Het zal vast gewenning zijn ofzo.... maar ik heb mijn airco hier op 24c staan en het is dus ook 24c in mijn kantoortje en ik heb het gewoon koel, echt geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om hem nog lager te zetten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier een instabiele 23 graden alleen in de woonkamer 😱
Buien?quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:15 schreef THEFXR het volgende:
mmm, hier 28 gr voorspeld maar ook buien
Ik vind het, als aircoloze, tot 25 graden binnen nog te doen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het zal vast gewenning zijn ofzo.... maar ik heb mijn airco hier op 24c staan en het is dus ook 24c in mijn kantoortje en ik heb het gewoon koel, echt geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om hem nog lager te zetten.
Ok, ja snap ik wel. Sowieso omdat 24 a 25 met airco al heel anders aanvoelt dan dezelfde temp zonder airco. Iets met luchtvochtigheidquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind het, als aircoloze, tot 25 graden binnen nog te doen.
Vanaf de 26 binnen wordt het rap onbehaaglijk
Koos Aircoloosquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok, ja snap ik wel. Sowieso omdat 24 a 25 met airco al heel anders aanvoelt dan dezelfde temp zonder airco. Iets met luchtvochtigheid
Op de slaapkamer hebben we hem zelfs op 25c en daar slapen we echt prima mee.
ik ook, benauwd wordt het iigquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd of en hoelaat er zaterdag dan dat koufront overtrekt met buien/onweer.
Yup, je hoort bij de meerderheid van 71%quote:
Zolder 1x, bovenverdieping 2x, woonkamer 1x, keuken 1x, onderverdieping 1x, hobbyruimtes/garages 2x. En op de moestuin nog eentje in ons verblijf daar.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yup, je hoort bij de meerderheid van 71%
@:geschiedkundige haalt dat gemiddelde wel omhoog trouwens.... die heeft er volgens mij 12 ofzo. Waarschijnlijk heeft ie er zelfs een op zijn WC hangen![]()
Joder tioquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zolder 1x, bovenverdieping 2x, woonkamer 1x, keuken 1x, onderverdieping 1x, hobbyruimtes/garages 2x. En op de moestuin nog eentje in ons verblijf daar.
Had ik geen muur/vloerkoeling had ik zeker nog in de woonkamer er eentje extra gehangen. Je kunt maar beter goed voorbereid zijn tegen eventuele warmte denk ik zo.
Sommige gebruiken we dan ook als verwarming uiteraard.
Gisteren was het nog perfect getimed op zaterdag begin van de avond, nu is het uitgesteld naar de nacht.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd of en hoelaat er zaterdag dan dat koufront overtrekt met buien/onweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |