Boeren zeuren altijd dus die kun je al afstrepenquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:49 schreef Mammietje het volgende:
Ik heb bijna al mijn verwachtingen van deze zomer al overboord gezet. Temperatuur zal me een rotzorg zijn. Liever niet te heet, wordt het alleen maar benauwd van met deze luchtvochtigheid.
Ik wil alleen nog maar 3 weken aaneengesloten droog! Dróóg!![]()
Bij voorkeur met:
- zeurende boeren over de waterstanden
- paniekberichten in de media over watertekorten
- verboden voor sproeien en zwembaden vullen
[ afbeelding ]
Vorig jaar juni. Bijna hele maand droogquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
3 hele aaneengesloten weken droog 😱
In Nederland 😱
Gr gr God & Zn BV
Wat een balansquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En dat boeit mij dan weer niet.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:00 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Vorig jaar juni. Bijna hele maand droog
Heb je al je koel generators aan?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wel zomers vandaag hoor. Zonnetje fikt weer goed. Begon wat grijs, maar al gauw plaats voor de gele bol.
De koeltorens in de achtertuin draaien op volle toerenquote:
Vroeger als in vorig jaar? Of een geleidelijk proces?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:58 schreef THEFXR het volgende:
Vroeger kon ik nog tegen de hitte, dit jaar niet meer, wie weet hoe dit komt?
Lol, serieus? Moet ik dan aan zoiets denken?quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik heb overigens wel serieus een koelvest besteld vorige week. Komende dagen maar eens testen.
Deze: https://www.ergowerken.nl(...)40.html?id=299287881quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol, serieus? Moet ik dan aan zoiets denken?
Heheh, grappig wel. Zou wat zijn voor hier zodat ik ook een flinke wandeling kan maken bij 34 gradenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Deze: https://www.ergowerken.nl(...)40.html?id=299287881
Is het een dag geen herfst in Nederland, is het wéér niet goed.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:04 schreef Seeburg54 het volgende:
Moe wordt je van dit weer. Letterlijk en figuurlijk. Die vieze drukkende warmte, als het zo moet heb ik liever de winter.
In de herfst is het niet zo vies benauwd. Dit is gewoon niet gezond.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:07 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Is het een dag geen herfst in Nederland, is het wéér niet goed.
Dat wordt dan voor u snel weer genieten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:04 schreef Seeburg54 het volgende:
Moe wordt je van dit weer. Letterlijk en figuurlijk. Die vieze drukkende warmte, als het zo moet heb ik liever de winter.
Ik heb totaal geen moeite met de lagere temperaturen, wel met de hoeveelheden regen. Volgens mij is het hier in de herfst en winter droger dan tijdens de lente/zomermaanden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:10 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dat wordt dan voor u snel weer genieten.Vanaf zaterdag slaat het weer al om naar voortdurende en tevens 'gebruikelijke' waarden voor west Europa.
Kortom: herfstachtig!
Ik heb juist het omgekeerde, ik vond de hitte vreselijk maar dit jaar vind ik het opeens zaligquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:58 schreef THEFXR het volgende:
Vroeger kon ik nog tegen de hitte, dit jaar niet meer, wie weet hoe dit komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |