Goed weer voor 3x schone tshirts en boxers per dag.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:56 schreef Dven het volgende:
Mottig weertje. Daardoor de 40°C niet gehaald. Niet dat 38°C met een dauwpunt van 23°C beter is
Of gewoon helemaal niks dragen kan ook..quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goed weer voor 3x schone tshirts en boxers per dag.
Met je lul voor de airco hangen ja.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goed weer voor 3x schone tshirts en boxers per dag.
Het is vochtigerquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:58 schreef THEFXR het volgende:
Vroeger kon ik nog tegen de hitte, dit jaar niet meer, wie weet hoe dit komt?
Zondag ga ik naar de Zwarte Crossquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:30 schreef Bocaj het volgende:
Zondag 100% regen!![]()
~Wel lekker toch na zo'n hittedag? Goed voor m'n gras!
Oei, is dat met modder?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zondag ga ik naar de Zwarte Cross![]()
Wat zal het hier druk zijn de komende dagen ja met de Zwarte Crossquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
besteld een extra blauw pompjequote:Op woensdag 17 juli 2024 16:30 schreef Bocaj het volgende:
Zondag 100% regen!![]()
~Wel lekker toch na zo'n hittedag? Goed voor m'n gras!
Ik heb hem in het beige. Vanwege die redrn dus ookquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heheh, grappig wel. Zou wat zijn voor hier zodat ik ook een flinke wandeling kan maken bij 34 graden
Wel onlogisch dat ze hem zwart gemaakt hebben trouwens. In de zon maakt het dragen tussen bijv een zwart of wit t-shirt echt al een mega verschil in hoe warm je het krijgt.
Laat me raden: vooral in het oosten onweer..quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:56 schreef DemonRage het volgende:
Van zaterdagavond tot diep in de nacht onweer.
Hopelijk verandert het niets aan die timing, want dit is perfect.
De gruwelijkste onweersbuien heb ik daar meegemaakt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je lijkt mij ook wel een beige type. Goede keuze.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb hem in het beige. Vanwege die redrn dus ook
Dat is iig geen napalmquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[ afbeelding ]
Prima toeven zo onder de boom, briesje erbij![]()
Beige. Klinkt als een kort pittig huisvrouwtje.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je lijkt mij ook wel een beige type.
ha ik het hele weekend en ik kijk het meeste uit naar zondag haha, een festival met 30 plus vind ik niks aan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Beige staat voor harmonie en ontspanningquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beige. Klinkt als een kort pittig huisvrouwtje.
Heb altijd vrij donkere kleding. Maar alles voor de verkoelingquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je lijkt mij ook wel een beige type. Goede keuze.
Fucking sensatiekoppenquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:18 schreef Abrikozentaart het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)graad-of-tien-kouder
dat is echt telegrafquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Fucking sensatiekoppeneerst wordt het 10~12 graden warmer.
https://www.nemokennislin(...)op-dezelfde-plek-op/quote:Op donderdag 18 juli 2024 00:16 schreef WatchYou het volgende:
Misschien niet het juiste topic
Wij wonen met de zon op het zuiden,ieder jaar zonnescherm uit
Nou lijkt het wel of de zon anders staat als voorheen
De zon bereikt de ramen niet meer schijnt nu boven de ramen/dak![]()
De buren hebben het ook opgemerkt Google worden we ook niet wijzer van
Iemand?
Zaterdagavond terreur buien mogelijkquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:13 schreef fetX het volgende:
Op zondag na een redelijk droog vooruitzicht (voor nu). Wat een weelde.
Een (half) dagje regen in de week vind ik niet zo erg. Maar ik werd er wel moe van dat het maandenlang geen 36u droog kon blijven.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zaterdagavond terreur buien mogelijk
En de meeste regen valt op zondag tot 06:00u.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:13 schreef fetX het volgende:
Op zondag na een redelijk droog vooruitzicht (voor nu). Wat een weelde.
En nu waarschijnlijk 4 dagen. Bizar!quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Een (half) dagje regen in de week vind ik niet zo erg. Maar ik werd er wel moe van dat het maandenlang geen 36u droog kon blijven.
Veel labiliteit 🫣quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:35 schreef Pisces29 het volgende:
Van zaterdag tot woensdag weer regen in de kaart.
Over afwisseling niet te klagen dit jaar.
Frisjes 😱quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:06 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, ze hebben de 40c voor zaterdag hier omlaag gesteld naar 38c zie ik. Beetje teleurstellend.
Aliens hebben recent getracht de zon te stelen om hem thuis als extra Dyson Sphere in te zetten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 00:16 schreef WatchYou het volgende:
Misschien niet het juiste topic
Wij wonen met de zon op het zuiden,ieder jaar zonnescherm uit
Nou lijkt het wel of de zon anders staat als voorheen
De zon bereikt de ramen niet meer schijnt nu boven de ramen/dak![]()
De buren hebben het ook opgemerkt Google worden we ook niet wijzer van
Iemand?
Onze dramaqueen met airco.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zonovergoten. Ik ga langzaam het oventje in![]()
![]()
Straks koelvest proberen
Maar wat is er daarna met de zon gebeurd dan want hij is toch echt verdwenenquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Aliens hebben recent getracht de zon te stelen om hem thuis als extra Dyson Sphere in te zetten.
Net toen ze hem aan de trekhaak van hun motherfucker mothership hadden bevestigd en een stukje hadden gevlogen werden ze betrapt door de bewoners van het ISS.
Die deden een raampje open en riepen 'hee wat moet dat' en gooiden een vol blik Schultenbrau 😱 naar de onverlaten.
Toen zijn ze, zonder de zon, weggevlogen.
Ik ben bang dat dit de toekomst is. Lekker klam nat en vochtig.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Al zo'n 24 graden hier in het ZO met een hoge luchtvochtigheid helaas
Genieten moet je, niet zeuren!quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Al zo'n 24 graden hier in het ZO met een hoge luchtvochtigheid helaas
Gewoon een klamme bende, dus vrij normaal Nederlands zomerweer bedoel je?quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit de toekomst is. Lekker klam nat en vochtig.
Mwah, puur anekdotisch maar ik heb zo het idee dat het alleen maar extremer is geworden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gewoon een klamme bende, dus vrij normaal Nederlands zomerweer bedoel je?
Hier een instabiele 23 graden alleen in de woonkamer 😱quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wel een mooie, stabiele 20 graden hier door het hele huis
Zou dat dit jaar niet te maken hebben met de enorme hoeveelheid vocht die ook in de grond zit? Dat verdampt ook langs onze neus.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mwah, puur anekdotisch maar ik heb zo het idee dat het alleen maar extremer is geworden.
Graag morgenavond nogmaals rapporterenquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier een instabiele 23 graden alleen in de woonkamer 😱
Ja dat heeft er zeker mee te maken, maar het wordt simpelweg natter (en warmer) dus dit gaat steeds vaker en heftiger voor komen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zou dat dit jaar niet te maken hebben met de enorme hoeveelheid vocht die ook in de grond zit? Dat verdampt ook langs onze neus.
Vorig jaar juni was bijvoorbeeld juist weer erg droog, met lage LV.
Klok is idd zeker niet verkeerd.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar wat is er daarna met de zon gebeurd dan want hij is toch echt verdwenen
Of zouden ze hem stuk gemaakt hebben?
Tevens Klok > Schultenbrau.
Ben bang dat het de komende dagen idd flink op gaat lopen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Graag morgenavond nogmaals rapporteren
Volgende week weer lage twintigersquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben bang dat het de komende dagen idd flink op gaat lopen.
Gelukkig zijn het maar een paar dagen, zodat de warmte niet heel diep in de muren gaat zitten.
Kans is wel aanwezig jaquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja dat heeft er zeker mee te maken, maar het wordt simpelweg natter (en warmer) dus dit gaat steeds vaker en heftiger voor komen.
Doe mij maar een brunette van 22 graagquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Volgende week weer lage twintigers
Zo lang ik de rooie maar krijgquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Doe mij maar een brunette van 22 graag
Het zal vast gewenning zijn ofzo.... maar ik heb mijn airco hier op 24c staan en het is dus ook 24c in mijn kantoortje en ik heb het gewoon koel, echt geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om hem nog lager te zetten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier een instabiele 23 graden alleen in de woonkamer 😱
Buien?quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:15 schreef THEFXR het volgende:
mmm, hier 28 gr voorspeld maar ook buien
Ik vind het, als aircoloze, tot 25 graden binnen nog te doen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het zal vast gewenning zijn ofzo.... maar ik heb mijn airco hier op 24c staan en het is dus ook 24c in mijn kantoortje en ik heb het gewoon koel, echt geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om hem nog lager te zetten.
Ok, ja snap ik wel. Sowieso omdat 24 a 25 met airco al heel anders aanvoelt dan dezelfde temp zonder airco. Iets met luchtvochtigheidquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind het, als aircoloze, tot 25 graden binnen nog te doen.
Vanaf de 26 binnen wordt het rap onbehaaglijk
Koos Aircoloosquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok, ja snap ik wel. Sowieso omdat 24 a 25 met airco al heel anders aanvoelt dan dezelfde temp zonder airco. Iets met luchtvochtigheid
Op de slaapkamer hebben we hem zelfs op 25c en daar slapen we echt prima mee.
ik ook, benauwd wordt het iigquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd of en hoelaat er zaterdag dan dat koufront overtrekt met buien/onweer.
Yup, je hoort bij de meerderheid van 71%quote:
Zolder 1x, bovenverdieping 2x, woonkamer 1x, keuken 1x, onderverdieping 1x, hobbyruimtes/garages 2x. En op de moestuin nog eentje in ons verblijf daar.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yup, je hoort bij de meerderheid van 71%
@:geschiedkundige haalt dat gemiddelde wel omhoog trouwens.... die heeft er volgens mij 12 ofzo. Waarschijnlijk heeft ie er zelfs een op zijn WC hangen![]()
Joder tioquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zolder 1x, bovenverdieping 2x, woonkamer 1x, keuken 1x, onderverdieping 1x, hobbyruimtes/garages 2x. En op de moestuin nog eentje in ons verblijf daar.
Had ik geen muur/vloerkoeling had ik zeker nog in de woonkamer er eentje extra gehangen. Je kunt maar beter goed voorbereid zijn tegen eventuele warmte denk ik zo.
Sommige gebruiken we dan ook als verwarming uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |