dat is echt telegrafquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Fucking sensatiekoppeneerst wordt het 10~12 graden warmer.
https://www.nemokennislin(...)op-dezelfde-plek-op/quote:Op donderdag 18 juli 2024 00:16 schreef WatchYou het volgende:
Misschien niet het juiste topic
Wij wonen met de zon op het zuiden,ieder jaar zonnescherm uit
Nou lijkt het wel of de zon anders staat als voorheen
De zon bereikt de ramen niet meer schijnt nu boven de ramen/dak![]()
De buren hebben het ook opgemerkt Google worden we ook niet wijzer van
Iemand?
Zaterdagavond terreur buien mogelijkquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:13 schreef fetX het volgende:
Op zondag na een redelijk droog vooruitzicht (voor nu). Wat een weelde.
Een (half) dagje regen in de week vind ik niet zo erg. Maar ik werd er wel moe van dat het maandenlang geen 36u droog kon blijven.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zaterdagavond terreur buien mogelijk
En de meeste regen valt op zondag tot 06:00u.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:13 schreef fetX het volgende:
Op zondag na een redelijk droog vooruitzicht (voor nu). Wat een weelde.
En nu waarschijnlijk 4 dagen. Bizar!quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Een (half) dagje regen in de week vind ik niet zo erg. Maar ik werd er wel moe van dat het maandenlang geen 36u droog kon blijven.
Veel labiliteit 🫣quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:35 schreef Pisces29 het volgende:
Van zaterdag tot woensdag weer regen in de kaart.
Over afwisseling niet te klagen dit jaar.
Frisjes 😱quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:06 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, ze hebben de 40c voor zaterdag hier omlaag gesteld naar 38c zie ik. Beetje teleurstellend.
Aliens hebben recent getracht de zon te stelen om hem thuis als extra Dyson Sphere in te zetten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 00:16 schreef WatchYou het volgende:
Misschien niet het juiste topic
Wij wonen met de zon op het zuiden,ieder jaar zonnescherm uit
Nou lijkt het wel of de zon anders staat als voorheen
De zon bereikt de ramen niet meer schijnt nu boven de ramen/dak![]()
De buren hebben het ook opgemerkt Google worden we ook niet wijzer van
Iemand?
Onze dramaqueen met airco.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zonovergoten. Ik ga langzaam het oventje in![]()
![]()
Straks koelvest proberen
Maar wat is er daarna met de zon gebeurd dan want hij is toch echt verdwenenquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Aliens hebben recent getracht de zon te stelen om hem thuis als extra Dyson Sphere in te zetten.
Net toen ze hem aan de trekhaak van hun motherfucker mothership hadden bevestigd en een stukje hadden gevlogen werden ze betrapt door de bewoners van het ISS.
Die deden een raampje open en riepen 'hee wat moet dat' en gooiden een vol blik Schultenbrau 😱 naar de onverlaten.
Toen zijn ze, zonder de zon, weggevlogen.
Ik ben bang dat dit de toekomst is. Lekker klam nat en vochtig.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Al zo'n 24 graden hier in het ZO met een hoge luchtvochtigheid helaas
Genieten moet je, niet zeuren!quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Al zo'n 24 graden hier in het ZO met een hoge luchtvochtigheid helaas
Gewoon een klamme bende, dus vrij normaal Nederlands zomerweer bedoel je?quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit de toekomst is. Lekker klam nat en vochtig.
Mwah, puur anekdotisch maar ik heb zo het idee dat het alleen maar extremer is geworden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gewoon een klamme bende, dus vrij normaal Nederlands zomerweer bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |