Goed weer voor 3x schone tshirts en boxers per dag.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:56 schreef Dven het volgende:
Mottig weertje. Daardoor de 40°C niet gehaald. Niet dat 38°C met een dauwpunt van 23°C beter is
Of gewoon helemaal niks dragen kan ook..quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goed weer voor 3x schone tshirts en boxers per dag.
Met je lul voor de airco hangen ja.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goed weer voor 3x schone tshirts en boxers per dag.
Het is vochtigerquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:58 schreef THEFXR het volgende:
Vroeger kon ik nog tegen de hitte, dit jaar niet meer, wie weet hoe dit komt?
Zondag ga ik naar de Zwarte Crossquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:30 schreef Bocaj het volgende:
Zondag 100% regen!![]()
~Wel lekker toch na zo'n hittedag? Goed voor m'n gras!
Oei, is dat met modder?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zondag ga ik naar de Zwarte Cross![]()
Wat zal het hier druk zijn de komende dagen ja met de Zwarte Crossquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
besteld een extra blauw pompjequote:Op woensdag 17 juli 2024 16:30 schreef Bocaj het volgende:
Zondag 100% regen!![]()
~Wel lekker toch na zo'n hittedag? Goed voor m'n gras!
Ik heb hem in het beige. Vanwege die redrn dus ookquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heheh, grappig wel. Zou wat zijn voor hier zodat ik ook een flinke wandeling kan maken bij 34 graden
Wel onlogisch dat ze hem zwart gemaakt hebben trouwens. In de zon maakt het dragen tussen bijv een zwart of wit t-shirt echt al een mega verschil in hoe warm je het krijgt.
Laat me raden: vooral in het oosten onweer..quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:56 schreef DemonRage het volgende:
Van zaterdagavond tot diep in de nacht onweer.
Hopelijk verandert het niets aan die timing, want dit is perfect.
De gruwelijkste onweersbuien heb ik daar meegemaakt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je lijkt mij ook wel een beige type. Goede keuze.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb hem in het beige. Vanwege die redrn dus ook
Dat is iig geen napalmquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[ afbeelding ]
Prima toeven zo onder de boom, briesje erbij![]()
Beige. Klinkt als een kort pittig huisvrouwtje.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je lijkt mij ook wel een beige type.
ha ik het hele weekend en ik kijk het meeste uit naar zondag haha, een festival met 30 plus vind ik niks aan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Beige staat voor harmonie en ontspanningquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beige. Klinkt als een kort pittig huisvrouwtje.
Heb altijd vrij donkere kleding. Maar alles voor de verkoelingquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je lijkt mij ook wel een beige type. Goede keuze.
Fucking sensatiekoppenquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:18 schreef Abrikozentaart het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)graad-of-tien-kouder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |