Er komen buien en wind, dat wil niemandquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Kunnen we dit alsjeblieft verlengen tot zondag? Alsjeblieft
Het weer van na vandaagquote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. We hebben al genoeg kou gehad.
Oh wacht, je bedoelt het zaterdagweer verlengen tot zondag?
Nee ook niet. Als we dan toch bezig gaan, dan beter tot eind augustus of zo.
Doe nietquote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:09 schreef INViCTuS het volgende:
Zondag weer straf van de natuur en terreur buien mogelijk
[ x ]
Light producten waaien wel weg jaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met deze wind is het niet echt lekker buiten lunchen ofzo. Het kan ook echt niet gewoon op zomer lijken.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met deze wind is het niet echt lekker buiten lunchen ofzo. Het kan ook echt niet gewoon op zomer lijken.
Loopt niet helemaal lekker bij Lucille.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ x ]
Lekker lynchen in het zonnetje daarentegen
Er gaat niks boven een goede lynchpartijquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ x ]
Kan ook zijn dat ze buiten een David Lynch film marathon gaan houden.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ x ]
Wat een briljante films heeft deze gast. Hoe die zo kan denken is echt uniek. En de acteurs zo krijgen. Sommige films wel bijzonder vaag en wazig.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze buiten een David Lynch film marathon gaan houden.
[ afbeelding ]
Toch zet ze altijd wel haar beste beentje voor.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Loopt niet helemaal lekker bij Lucille.
Ik zit op de grens van 26 naar iets hoger.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Op dat kaartje staat toch echt 35 graden.
Mwa dat zie ik niet gebeuren. Een lage dertiger wel in het ZO.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Op dat kaartje staat toch echt 35 graden.
Ja, en die tweet gaat ook over jou locatie zeker?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zit op de grens van 26 naar iets hoger.
32 ofzo gok ik ja zoals het er nu uitziet. Dus 33 waar de mensen wonenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa dat zie ik niet gebeuren. Een lage dertiger wel in het ZO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |