SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Dat sowieso, omdat ik op jaarbasis zo'n 600kWh meer teruglever dan dat ik verbruik.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat wordt bijbetalen
Vandaag wel drama, ook maar 27kwh tot nu toe
https://www.rtl.nl/nieuws(...)happers-bezorgd-overquote:Het zou in Nederland, gek genoeg, weleens (veel) kouder in plaats van warmer kunnen worden, als gevolg van de opwarming van de aarde. Klimaatwetenschappers zijn steeds bezorgder over het mogelijk stilvallen van een belangrijke zeestroming, die warme lucht onze kant opbrengt....
....Femke de Jong is bij het NIOZ verantwoordelijk voor de onderzoeksmissie richting Groenland. Volgens haar is er inmiddels geen twijfel meer of de AMOC in kracht gaat afnemen. "Maar of de stroming ook echt 'instort' is nog onderwerp van discussie. Daarom is er reden voor meer onderzoek. Wetenschappelijk is dit enorm interessant, maar persoonlijk hoop ik het instorten van de AMOC niet mee te maken."
'Temperatuurdaling van vijf tot tien graden'
Vooral in West-Europa kunnen de gevolgen groot zijn, denken wetenschappers. In relatief korte tijd kan er, afhankelijk van het gevoerde klimaatbeleid, een heel ander klimaat ontstaan, met een sterke afkoeling in West-Europese landen tot gevolg...
Dat zullen een hoop schone onderbroeken zijn geweestquote:
Oja, dat ook nog. Ik heb dat niet tot midden 2027 (als we nog mogen salderen dat laatste half jaar).quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat sowieso, omdat ik op jaarbasis zo'n 600kWh meer teruglever dan dat ik verbruik.
Om die reden heb ik dan ook de eco modus op mijn apparatuur uit gezet, zodat ze meer verbruiken
De omgekeerde wereld, in een tijd dat we juist zuinig met energie moeten zijn
De golfstroom is inmiddels al stilgevallen. Het is hier zeker 10 graden te koudquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)happers-bezorgd-over
Dat is in Assenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
De golfstroom is inmiddels al stilgevallen. Het is hier zeker 10 graden te koud
Dat krijg je, als je niet bidt voor bruune bon'nquote:
Wat doe je nu dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit er serieus over na te denken om ander werk te gaan zoeken, wat een kut regen elke keer
Omscholen naar krantenbezorgerquote:
Genotquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker van gleuf naar gleuf, en nog zeiknat worden ook
Sollicitatie naar PostNL inmiddels verstuurd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker van gleuf naar gleuf, en nog zeiknat worden ook
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zullen een hoop schone onderbroeken zijn geweest
Lijkt me, op het zeiknat regenen na dan, mooi werkquote:
Dan gaat het kouderecord er wel aan hier in Nederland.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik hoor de rayonhoofden al juichenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan gaat het kouderecord er wel aan hier in Nederland.
Op dezelfde breedtegraad zitten we hier ter hoogte van het zuiden van Canada, waar het in de winter met gemak onder de -30 komt.
Daar is de kans op winterweer uiteraard groter door de hoogtestroming, dat dan wel weer.
Elk jaar weerquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik hoor de rayonhoofden al juichen
Is het ook, alleen is het nu regelmatig onmogelijk uit te voerenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt me, op het zeiknat regenen na dan, mooi werk
Dus jij bent eigenlijk een échte modderfokkerquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is het ook, alleen is het nu regelmatig onmogelijk uit te voeren
Zeker wetenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus jij bent eigenlijk een échte modderfokker
Hier ook 1. Al werk ik wel op een vakantiepark en doe ik ook heel veel andere werkzaamheden. Maar voornamelijk groen & onderhoud. Op de Veluwe.quote:
Afgelopen dinsdag tegen de 80mm, nu weer +50mmquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:30 schreef INViCTuS het volgende:
Hier woon ik niet zo gek ver vandaan. 116 mm al
[ x ]
Ik heb mijn stage op een camping gedaan, heel leuk was datquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier ook 1. Al werk ik wel op een vakantiepark en doe ik ook heel veel andere werkzaamheden. Maar voornamelijk groen & onderhoud. Op de Veluwe.
Gewoon flink planten (bodembedekkers) laten groeien. Flink dik, heb je ook geen/amper onkruid omdat het o.a. geen licht krijgt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:01 schreef Xenorium het volgende:
Hovenier, mooi beroep.. Alleen niet dit afgelopen jaar.. Ik moet ook de tuin doen, het onkruid tiert welig want dit weer vinden ze heel fijn.. Maar ik kan echt weinig uitrichten in de tuin.. Wanneer ik tijd hebt regent het of heeft het dagen al geregend en is de grond modder geworden.
Dus dit is echt kansloos. Genoeg klussen die buiten gedaan moeten worden maar te weinig tijd om het te doen omdat het bijna elke dag nat is!
Elke keer onkruid trekken is een kluit vol modder eraan. Houd zo geen grond meer over en de gft-bak is gelijk 100. kilo.
Week later met dit weer groeit al die troep weer in de tuin.
Zeg aangezien hier hoveniers zijn, wat is beste om onkruid weg te houden zo in de voortuin? Is er spul of is het beter om houtsnippers te gooien want ik ben er niet over uit.. Ik moet een bodembedekker hebben maar ik wil geen grind.. Of weet iemand een middeltje.. Ik heb echt geen zin dit elke keer te doen en we gaan de voortuin zeker niet verstenen. Het water moet mooi de grond in.
Ik vind siergrassen ook altijd heel mooi. Wel wat groter, dus geen lage bodembedekker, maar geen last van onkruid.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gewoon flink planten (bodembedekkers) laten groeien. Flink dik, heb je ook geen/amper onkruid omdat het o.a. geen licht krijgt.
Nog ff wachten dusquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik vind siergrassen ook altijd heel mooi. Wel wat groter, dus geen lage bodembedekker, maar geen last van onkruid.
Ook een mooie vind ik persicaria. Vermenigvuldigd zichzelf. Stuk lager en bloeit mooi rood van juli tot bijna november . In de winter zie je er niks van en in het voorjaar komt het zo weer op
Deze manquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik vind siergrassen ook altijd heel mooi. Wel wat groter, dus geen lage bodembedekker, maar geen last van onkruid.
Ook een mooie vind ik persicaria. Vermenigvuldigd zichzelf. Stuk lager en bloeit mooi rood van juli tot bijna november . In de winter zie je er niks van en in het voorjaar komt het zo weer op
Een minderjarige 😱😱😱quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Heb zelf met succes de vinca minor bij mijn moeder door de hele tuin geplaatst. Voorjaar blauw/wit/paarse bloemen. Groeit hard, kun je gewoon afsteken/snoeien waar nodig. Blijft laag, maar groeit wel goed dicht. Ze heeft nu eigenlijk geen onkruid meer.
De Persicaria is zeker mooi.
Een ex van mij heette Merel.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Alternatief is gewoon een dikke laag schors neerplempen, houdt ook het meeste tegen. En wat er groeit trek je er meestal gewoon snel tussenuit.
Let wel op de kwaliteit ervan. Houtsnippers of matige schors moet je vaker aanvullen dan goede kwaliteit schors.
En hou rekening met het feit dat o.a. merels graag in je schors wroeten.
Stukje strapon @Poepz0rquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een ex van mij heette Merel.
En die wroette graag in heel andere dingen
Ik hou van een stukje goed onderhouden grond, lekker zwartquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Alternatief is gewoon een dikke laag schors neerplempen, houdt ook het meeste tegen. En wat er groeit trek je er meestal gewoon snel tussenuit.
Let wel op de kwaliteit ervan. Houtsnippers of matige schors moet je vaker aanvullen dan goede kwaliteit schors.
Klopt.. en goed voor de bijen! Asters zijn ook leukquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:42 schreef INViCTuS het volgende:
En qua bloemen die elk jaar mooi terug komen vind ik veel soorten van de Echinacea mooi. Bloeien goed en ook vrij lang.
Daar heb ik de achterkant van mijn tuin vol mee staan, gecombineerd met rudbeckia.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klopt.. en goed voor de bijen! Asters zijn ook leuk
Gewoon douglas schors of zeedenschors. Betaal je wel meer voorquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Liever ook gewoon planten ipv schors hoor. Maar het is wel een optie voor veel mensen. En beter dan betegelen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hou van een stukje goed onderhouden grond, lekker zwart
Ja ik heb de wereld aan bodembedekkers hier, maar in de border waar ik veel hortensia's heb staan is de voorste rand gewoon netjes zwart geschoffeld, vind ik er netjes uit zien en omdat het mijn werk is kost het mij eigenlijk geen enkele moeite om het netjes te houden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Liever ook gewoon planten ipv schors hoor. Maar het is wel een optie voor veel mensen. En beter dan betegelen.
Fleurige, zoemende bende dan. Als de zon schijntquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar heb ik de achterkant van mijn tuin vol mee staan, gecombineerd met rudbeckia.
O zeker, een fris geschoffelde tuin is prachtig. Word ik ook altijd vrolijk vanquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ik heb de wereld aan bodembedekkers hier, maar in de border waar ik veel hortensia's heb staan is de voorste rand gewoon netjes zwart geschoffeld, vind ik er netjes uit zien en omdat het mijn werk is kost het mij eigenlijk geen enkele moeite om het netjes te houden.
Mijn overkapping zit 20 meter verder naar voren met zicht op de schutting met oa al deze bloemen er voor, ik vind het prachtig om te zien hoe de natuur vervolgens zijn gang gaatquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Fleurige, zoemende bende dan. Als de zon schijnt
Mijn ouders van 70 en 77 hebben een redelijk grote achtertuin, maar niet de energie om die vaak bij te houden qua onkruid tussen de planten en struiken door.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ik heb de wereld aan bodembedekkers hier, maar in de border waar ik veel hortensia's heb staan is de voorste rand gewoon netjes zwart geschoffeld, vind ik er netjes uit zien en omdat het mijn werk is kost het mij eigenlijk geen enkele moeite om het netjes te houden.
Mensen die een tuin betegelen en geen groen hebben moet je verplicht in een flat laten wonen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Liever ook gewoon planten ipv schors hoor. Maar het is wel een optie voor veel mensen. En beter dan betegelen.
Dit vraagt natuurlijk om wat tuinfoto's van een professionele hovenierquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn overkapping zit 20 meter verder naar voren met zicht op de schutting met oa al deze bloemen er voor, ik vind het prachtig om te zien hoe de natuur vervolgens zijn gang gaat
Jep, echt he.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die een tuin betegelen en geen groen hebben moet je verplicht in een flat laten wonen.
Nog beter, opsluiten met Ali Bquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die een tuin betegelen en geen groen hebben moet je verplicht in een flat laten wonen.
De Geranium (Ooievaarsbek), Waldsteinia ternata, Phlox is ook een mooie, en natuurlijk de klimop, maar die vind ik zelf minder mooi.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn ouders van 70 en 77 hebben een redelijk grote achtertuin, maar niet de energie om die vaak bij te houden qua onkruid tussen de planten en struiken door.
En ik als reuma patiënt kan ook weinig voor ze betekenen.
Wat is een goede en niet zo dure en onderhoudsarme bodembedekker voor de open stukken?
Houtsnippers moet je vaker vervangen, maar zijn wel beter voor je tuin. Zuigen water op, itt schors, dus houden de bodem vochtig ook als het droog is (ja ik snap dat dat nu even niet relevant isquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zal ze morgen Googlen, en doorgeven aan de feestcommissiequote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De Geranium (Ooievaarsbek), Waldsteinia ternata, Phlox is ook een mooie, en natuurlijk de klimop, maar die vind ik zelf minder mooi.
Ik zal in de bloeiperiode wel even een foto makenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk om wat tuinfoto's van een professionele hovenier
Mijn Delphiniums en Centaurea's zijn uitgebloeid en gesnoeid voor een tweede bloei. Ik ga morgen Gaura's planten om de open ruimte mooi op te vullen. Dan kunnen de eerstgenoemde twee opkomen voor een tweede bloeiquote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zal ze morgen Googlen, en doorgeven aan de feestcommissie
Heb een fles rosé achter de kiezen heeeeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Heerlijk terrassen naast de banen, roseetje, winterjas, plu, sjaal, heaters
@:monkyyy
Ik kwam na 1en van de baan afquote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heb een fles rosé achter de kiezen heeeeeeeeerlijk
Wat heerlijk!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 06:14 schreef Bocaj het volgende:
Goeiesmorgens!
Vandaag krijgen we een beetje regen en een beetje regen en een beetje regen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zou wel vreemd zijn in west Europa. Benieuwd hoe dat de komende jaren uitpaktquote:Op zaterdag 13 juli 2024 00:24 schreef Za het volgende:
[ afbeelding ]
Het bericht dat je jaarlijks minstens eenmaal voorgeschoteld krijgtquote:Op zaterdag 13 juli 2024 07:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit zou wel vreemd zijn in west Europa. Benieuwd hoe dat de komende jaren uitpakt
Dit ja. De wind moet nog steeds uit de goede hoek komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Het bericht dat je jaarlijks minstens eenmaal voorgeschoteld krijgt
Mocht een dergelijk scenario uitkomen dan is het overigens met name het winterhalfjaar dat kouder uit zal pakken. Goed voor de elfstedencommissie
Ik voel me belazerd @Elanquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:19 schreef Elan het volgende:
Wat een schijtweerLaatste herfstdag gelukkig voorlopig zo te zien.
Een paar dagen geleden was het bijna overal een 10quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
't regent hier pijpenstelen, maar volgens buienradar is het prima terrasweer![]()
Beetje als Piet Paulusma 'ondanks windkracht 8, geef ik het bbq-weer een 9!'![]()
[ afbeelding ]
We worden belazerdquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden was het bijna overal een 10
Het regende pijpenstelen.
Tsjaa, slechter kan niet zou je denken.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:16 schreef ondeugend het volgende:
Elke volgende week ziet er beter uit dan de gaande week.
Don't jinx it 🤫quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa, slechter kan niet zou je denken.
Zo voelt het nietquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het in de driehoek relatief droog is
@:nattekat
ik ben juist bezorgd om die wetenschappers, verleggen de doelpalen elke keer.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 00:24 schreef Za het volgende:
[ afbeelding ]
Dat noemt men nu 'voortschrijdend inzicht'.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ben juist bezorgd om die wetenschappers, verleggen de doelpalen elke keer.
hoe verleggen ze die hier precies?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ben juist bezorgd om die wetenschappers, verleggen de doelpalen elke keer.
Geen zorgen. Verkoeling is in ieder geval niet ver weg. as dinsdag krijg je weer een plensbui over je hoofdquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:53 schreef Abrikozentaart het volgende:
Maar as maandag zal het wel weer lekker benauwd aanvoelen als de temp stijgt van 16 naar 28 graden in 48 uur
Prima novemberweerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:15 schreef aloa het volgende:
Betere temperatuur, maar nog steeds niet helemaal droog.
[ afbeelding ]
Trouwens niet verrassend dat het weer bij jou weer bijna het tegenovergestelde van hier is. Tantoe heet en zonnig, toch?quote:
Niet echt verrassend nee. Afgelopen week tussen de 34-37°C. As we speak 34,9°C.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Trouwens niet verrassend dat het weer bij jou weer bijna het tegenovergestelde van hier is. Tantoe heet en zonnig, toch?
Toch nietquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet echt verrassend nee. Afgelopen week tussen de 34-37°C. As we speak 34,9°C.
[ afbeelding ]
Komende week wordt daar nog een tandje bijgezet. Rond de 40°C
[ afbeelding ]
Ik heb net op MeteoX gekeken, en nog twee Europese voorspellers:quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:16 schreef ondeugend het volgende:
Elke volgende week ziet er beter uit dan de gaande week.
*offtopic tuin bericht*quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Komt ook geen eind aan. Poh, ook verre van prettig, fijn en ideaal. Zuidoost Europa is ook al weken veel te warm. Zie het wel weer gebeuren dat in oktober t/m december daar regelmatig flink noodweer gaat komen. Niet in de laatste plaats door veel te warm zeewater.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is uitstekend bankhangweerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:18 schreef PzKpfw het volgende:
Je hebt ook echt geen reet aan je weekend met dat troosteloze kutweer continue.
Op zich stond het wel op de plannig om dit weekend in de tuin aan de slag te gaan.quote:
Heb je nog een leuke foto met zomers uitzicht?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt.. ik kom er net vandaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:57 schreef PzKpfw het volgende:
Mijn gedachten gaan uit naar de mensen die nu ergens in Nederland op een camping staan.
Het is echt ongekende aids dit jaar. En vorig jaar was bij tijd en wijlen ook al matig. Weinig vertrouwen dat het ook maar iets beter gaat wordenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
Normaliter doe je in de zomer de deur dicht omdat het anders te warm wordt binnen.
Nu de balkondeur zojuist dicht gedaan omdat het frisjes begon te worden
Half juli
Juist jaquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:59 schreef DemonRage het volgende:
De laatste jaren is juli gewoon een herfstmaand en hervat de zomer zich weer even in augustus/september.
Velen, waaronder exploitanten in de horeca, strandtenten, campings en bepaalde buitenactiviteiten, wachten nu inderdaad toch echt op wat stabieler weer. Maar enkelen hier lijken het weer op dit moment wel prima te vinden en zelfs ook nog wel 'lekker' misschien.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:59 schreef DemonRage het volgende:
De laatste jaren is juli gewoon een herfstmaand en hervat de zomer zich weer even in augustus/september.
Ja dat is zo de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:59 schreef DemonRage het volgende:
Ombouwen tot après skihut en aan de glühweinquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:55 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Velen, waaronder exploitanten in de horeca waaronder strandtenten, campings en bepaalde buitenactiviteiten, wachten nu inderdaad toch echt op wat stabieler weer. Maar enkelen hier lijken het weer op dit moment wel prima te vinden en momenteel zelfs ook nog wel 'lekker' misschien.
Het einde is in zichtquote:
Ik heb de afgelopen maanden al genoeg 'op de bank gehangen'. Ben dat schijtweer gewoon spuugzat, het begint inmiddels ook wel aardig op m'n gemoedstoestand in te werken. Na zo'n kutwinter kijk je uit naar de zomermaanden en ook dan blijft het gewoon intens triest...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is uitstekend bankhangweer
Dit weekend sta ik het toe omdat het m'n enige lege weekend van heel juli is, volgend weekend heb ik wel weer hoge verwachtingen van
Hier stralende zon.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel me belazerd @:elan![]()
Ik wilde even een uurtje op de mountainbike voordat ik de halve dag ga klussen, maar het regent zo hard dat het zelfs mij te gek is.
Ik moest iets kopen, maar ben bewust naar Arnhem gereden omdat het een ietsiepietsie druk is in het centrum deze week.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het einde is in zicht
Over een halfuur is het hier voor de rest van de dag droog, als het goed is. Zo eens even in Nijmegen kijken
Conclusie: op de bank hangen met de PS5 en/of Series X kan altijdquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
35 graden ook. Lekker voor de airco met de PS5 aan gamen. Vind het best.
Het gaat er meer om dat je een mooie dag niet verspeeldquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Conclusie: op de bank hangen met de PS5 en/of Series X kan altijd
Het echt mooie weer begint ergens in oktober pas weerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat je een mooie dag niet verspeeld
Het was toch zonde geweest als ik dat ene mooie weekend niets had uitgevoerd.
Volgende week gewoon 20-25 graden zonder regen de hele week hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het echt mooie weer begint ergens in oktober pas weer
Net zo weinig regen als vandaag?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgende week gewoon 20-25 graden zonder regen de hele week hoor.
Iemand die in Oud-Zuid woont, hoort niet op camping, maar naar de Antillenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Bedankt.. ik kom er net vandaan.
Vanwege de regen maar weer naar huis idd.
Was de hele middag in De Kuip op wat kortstondige motregen na amper regen gehad. Wel koeltjes en bewolkt maar dit is prima doe-weer.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net zo weinig regen als vandaag?(15 buien gehad hier, lol.)
Behalve dinsdag ziet het er prima uit, ja.
(We worden steeds meer blij met minder.)
Om ons te zieken.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:00 schreef Maver24 het volgende:
Nu wordt het avond en klaar het op. Wat is dat toch dat het steeds in de avond beter wordt. Iets met eb en vloed?
Deze uit Oud-Zuid vind beetje back to basic erg leuk en de Antillen te warm.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:30 schreef Djeez het volgende:
[..]
Iemand die in Oud-Zuid woont, hoort niet op camping, maar naar de Antillen![]()
Oud-zuid en de Antillen? Wat heb jij gedronken? Die gaan juist naar Ibiza lolquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:30 schreef Djeez het volgende:
[..]
Iemand die in Oud-Zuid woont, hoort niet op camping, maar naar de Antillen![]()
Oud-west hier.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Deze uit Oud-Zuid vind beetje back to basic erg leuk en de Antillen te warm.
Ik ben gewoon blij met zomerse dagen van 22 graden, half bewolkt en grotendeels droog. Maar in Nederland lukt bijna niet meer geloof ik.
Zoek Italië bijvoorbeeld ook alleen in voor en na seizoen op.
Andere stad denk ik. 😉quote:
Gelukkig zorgde 2023 er al voor dat veel mensen dat risico niet gingen nemen of op z'n minst de mogelijkheid tot vluchten naar het zuiden open hielden.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:55 schreef core2duo het volgende:
2024 is hard op weg om het jaar zonder zomer te worden. Weinig blote benen in het straatbeeld. Gevaarlijk koud vandaag. Een catastrofe voor dreigt voor de recreatiesector en mensen die bewust in eigen land op vakantie gaan komen er zeer bekaaid vanaf.
Gevaarlijk nog welquote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:55 schreef core2duo het volgende:
2024 is hard op weg om het jaar zonder zomer te worden. Weinig blote benen in het straatbeeld. Gevaarlijk koud vandaag. Een catastrofe voor dreigt voor de recreatiesector en mensen die bewust in eigen land op vakantie gaan komen er zeer bekaaid vanaf.
Google eens “the year without summer”quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:55 schreef core2duo het volgende:
Godverdomme lekker weer idd.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Strak blauw hier. Briesje. 17 graden. Niks meer aan doen
Gelukkig wel iets warmer deze middag, want met die wind maakt het het wel frisjesquote:Op zondag 14 juli 2024 10:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Strak blauw hier. Briesje. 17 graden. Niks meer aan doen
Hij prikt er af en toe tussendoor. Maar vanochtend was meer hoopgevend dan nuquote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 14:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon in beweging blijven:
[ afbeelding ]
Vw troepquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:44 schreef StateOfMind het volgende:
Zag gisteren wel een VW e-Golf met pech langs de weg staan.
Had ook geen golfstroom meer
Ten tijde van schrijven had de zon zich nog amper laten zien en had ik net een stuk gefietst met wind tegen, terechte opbokkenquote:Op zondag 14 juli 2024 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stel je niet aan, eindelijk een mooie dag
Het waait hier als een gek...quote:Op zondag 14 juli 2024 17:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
Topdagje geweest zo. Zo hoort de zomer te zijn wat mij betreft
de wind mag inderdaad wel een tandje minder en de temperatuur mag best de 24/25 aantikken. Komt komende weekquote:
Oh viel hier best mee, lekker briesje. En ongeveer 24 graden. Dus eigenlijk best een goede zomerdag hier dan tochquote:Op zondag 14 juli 2024 18:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
de wind mag inderdaad wel een tandje minder en de temperatuur mag best de 24/25 aantikken. Komt komende week
Dit dus, echt zomerweer laat nog even op zich wachten op wat hoogstandjes na dan, af en toe regen/buien is ook wel goed voor het natuurquote:Op zondag 14 juli 2024 23:49 schreef Nattekat het volgende:
Voor 2024-standaarden ziet de lange termijn er heel positief uit. Bijna geen instabiel kutweer meer de komende 2 weken. Hitte is ook in geen velden en wegen te bekennen, maar het wordt ook neit meer zo achterlijk fris als de afgelopen dagen.
Nee, gisteren was vooralsnog de warmste dag met 38,8°C. De 40 zal één deze dagen waarschijnlijk wel gebeuren.quote:
Mooi daar laten, die 40 hoeft voor mij echt nietquote:Op maandag 15 juli 2024 05:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, gisteren was vooralsnog de warmste dag met 38,8°C. De 40 zal één deze dagen waarschijnlijk wel gebeuren.
Alles wentquote:Op maandag 15 juli 2024 06:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooi daar laten, die 40 hoeft voor mij echt niet
Mag wel een keerquote:Op maandag 15 juli 2024 07:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Strak blauw inderdaad.
Wordt wel wat warm vandaag
Vloer en muurkoeling?quote:Op maandag 15 juli 2024 08:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
Warme week op komst, dus de vloer- en muurkoeling gaan aan
Via de warmtepomp. Lopen buizen door de muren (en uiteraard onder de vloer).quote:
Ah oké. Beetje koel houden in huis idd.quote:Op maandag 15 juli 2024 08:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Via de warmtepomp. Lopen buizen door de muren (en uiteraard onder de vloer).
Twee of drie dagen doe ik via de airco alleen. Nu de hele week 25+ en vrijdag wellicht tropisch dan gaat de vloer- en muurkoeling aan. Vind ik toch wat comfortabeler
Inderdaad! Weinig zomer warmte gehad. Veelal 25/26 graden deze week, dus geen hitte, maar aangenaam. Natuur heeft het ook nodig. Vrijdag waarschijnlijk 28quote:
Eigenlijk vergelijkbaar met verwarmen. Via airco gaat dat prima, maar via de vloer/muren is toch echt wel prettiger. Maar de installatiekosten zijn er dan ook wel naarquote:
Het is jullie gegund. Vrijdag het rooster op iddquote:Op maandag 15 juli 2024 08:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Inderdaad! Weinig zomer warmte gehad. Veelal 25/26 graden deze week, dus geen hitte, maar aangenaam. Natuur heeft het ook nodig. Vrijdag waarschijnlijk 28
Mooie kans om jezelf te trainenquote:Op maandag 15 juli 2024 08:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het is jullie gegund. Vrijdag het rooster op idd
Gemarineerde geschiedkundige 😱quote:Op maandag 15 juli 2024 08:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het is jullie gegund. Vrijdag het rooster op idd
Goed hete kolen onder het rooster en TJAKKAAAAAAquote:
Spoedinburgeringscursus:quote:Op maandag 15 juli 2024 10:27 schreef INViCTuS het volgende:
Vrijdag mooi bier drinken op de vierdaagse feesten
Dit weer mag wel blijven
En bij een jarige zeg je dan van herte?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Spoedinburgeringscursus:
Als het te heet is zeg je dat het wel heel werm is.
Kun je elkaar niet verstaan door de luide muziek, dan staat de muziek te hert.
En zeuren, zeiken, klagen is nuilen.
Oh ja, het dragen van een Vitesse shirt is niet heel goed voor je eigen risico.
En je voortanden.
Geslaagd voor de inburgeringquote:Op maandag 15 juli 2024 13:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En bij een jarige zeg je dan van herte?
Wtf is xaluf zwemmen?quote:Op maandag 15 juli 2024 13:16 schreef MissHobje het volgende:
Zoooo het was prachtig blauw vanochtend maar nu al ff een sluier..graden of 23 met gefilterd zonnetje en lekker beetje wind.. ff xaluf gezwommen net..het is prima zo.
Heb altijd een grafieken aan maandag maar zo![]()
![]()
![]()
.
En grafieken is grafhekel?quote:Op maandag 15 juli 2024 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf is xaluf zwemmen?
Is @:Geschiedkundige al gesmolten?
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2024 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
Zo weinig neerslag als er nu in de kaarten staat voor de komende 2 weken is 13 maanden geleden voor het laatst
Onze standaarden liggen laag.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleine 200 mm slechts. Valt reuze mee.
Ben bezigquote:Op maandag 15 juli 2024 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf is xaluf zwemmen?
Ik ben de enige die geen hekel aan maandag heeft denk ik.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 15 juli 2024 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben de enige die geen hekel aan maandag heeft denk ik.
Niet goed tegen het stofquote:Op maandag 15 juli 2024 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
Zo weinig neerslag als er nu in de kaarten staat voor de komende 2 weken is 13 maanden geleden voor het laatst
quote:The northern MD from N France into W-Belgium indicates a chance for a few rotating storms during the evening into the overnight hours. The maturing MCS to the S should graze this area and mid-level cooling ahead of the main cold front should induce a second focus for enhanced DMC activity on a more isolated scale. This activity could bring an isolated tornado threat with low LCLs and some LL helical inflow into growing storms. Strongest storms also bring some hail, strong gusts and heavy rain.
Ga naar de noordpool dan. Als je met 22 graden al verkoeling wil.quote:
En hittegolven.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga naar de noordpool dan. Als je met 22 graden al verkoeling wil.
Het is Juli, we willen bestendig zomerweer. Weken lang.
Ik heb niet voor niets een stapel korte broeken en korte mouwen shirts.quote:
Haha. We zijn tegenwoordig heel snel blij.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleine 200 mm slechts. Valt reuze mee.
@Geschiedkundigequote:Op maandag 15 juli 2024 18:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Grootste ergernis vandaag: Heerlijk weer, zon, 27 graden met een klein briesje. En dan nog van die halve garen die klagen dat het (te) warm is. Die gun ik echt een paar dagen van 43 dagen of zo.
Dit soort dagen maaaaaaandenlang.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Grootste ergernis vandaag: Heerlijk weer, zon, 27 graden met een klein briesje. En dan nog van die halve garen die klagen dat het (te) warm is. Die gun ik echt een paar dagen van 43 dagen of zo.
Vliegende mieren zijn gewoon de tijd van het jaar.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zie overal eendagsvliegen / vliegende mieren. Dan komt er dus onweer.
Eruit gezet door manlief 😱quote:Op maandag 15 juli 2024 18:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, dan ga ik de tuinkussens maar weer binnen halen. Toch twee dagen buiten gelegen dit keer!
Voel me wederom belazerd door @Elanquote:Op maandag 15 juli 2024 18:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, dan ga ik de tuinkussens maar weer binnen halen. Toch twee dagen buiten gelegen dit keer!
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgende week gewoon 20-25 graden zonder regen de hele week hoor.
Weet niet wat voor shithole jij woont dan want hier is het al de hele dag droog.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voel me wederom belazerd door @:elan
[..]
Oost, midden en zuid Nederland 25-26 graden vandaag. Helemaal dikke prima. Als je dat gewoon 3 maanden doet. Liefst nog iets minder vochtig.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou dat. Ik ben echt gek op zwoele avonden.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:38 schreef Xenorium het volgende:
Jammer dat we ook geen zomeravonden hebben, want dan plenst het altijd tegenwoordig zoals ook vandaag. Mooie heldere hemel lekker bbqen en borrelen in de avond. Niks echt van dat gehad tot nu toe. Waren op een hand te tellen..
Ik zit ook nog vaak met sweater aan, het voelt niet eens echt als zomer.
Dat matcht sowieso slecht met Nederland. Die avonden heb je er max 20 van per jaar en dit jaar valt dat nog behoorlijk tegenquote:Op maandag 15 juli 2024 18:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou dat. Ik ben echt gek op zwoele avonden.
Zwoele avonden staan gelijk aan plaknachtenquote:Op maandag 15 juli 2024 18:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou dat. Ik ben echt gek op zwoele avonden.
Iewquote:Op maandag 15 juli 2024 19:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zwoele avonden staan gelijk aan plaknachten
Een nacht mag best fris zijn. Voor het slapen wel prettig. Maar tot een uur of 21 (weekend 23) mag het best 20 graden zijn. Warm zat om buiten te zitten. Kan het daarna wel afkoelen.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zwoele avonden staan gelijk aan plaknachten
Ja, dat komt door dat wolkendekquote:Op maandag 15 juli 2024 19:15 schreef Elan het volgende:
Kun je je lol op, vanavond en vannacht koelt het amper af, graad of 18 in het midden. Zuidoost miss nog wel wat warmer.
Ik hou ook van dat soort avonden hoor, maar het kan niet normaal in Nederland. Het is hier vrijwel altijd veel te vochtig en de warmte blijft dan ook lang hangen.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Een nacht mag best fris zijn. Voor het slapen wel prettig. Maar tot een uur of 21 (weekend 23) mag het best 20 graden zijn. Warm zat om buiten te zitten. Kan het daarna wel afkoelen.
Zoveel dagen met 20+ hebben we op jaarbasis eigenlijk helemaal niet. De Bilt genomen dan
Ga naar Spanje dan als je bestendig zomerweer wiltquote:Op maandag 15 juli 2024 17:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga naar de noordpool dan. Als je met 22 graden al verkoeling wil.
Het is Juli, we willen bestendig zomerweer. Weken lang.
@bloodymary1 haalt haar kussens binnen. Staat toch niet dat het nat is geweest? Wel opletten, hè.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet wat voor shithole jij woont dan want hier is het al de hele dag droog.
Tja als ik (random internet figuur) het ergste ben wat je overkomt op een dag, dan heb je het goed voor elkaar.quote:
Ik ben dan ook wel meer fan van de bergen en het weer aldaar. Als je iets hoger zit, dan koelt het sowieso meer af. En toch kan je in de avond vaak wel buiten zitten.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik hou ook van dat soort avonden hoor, maar het kan niet normaal in Nederland. Het is hier vrijwel altijd veel te vochtig en de warmte blijft dan ook lang hangen.
We hebben tegenwoordig echt een moerasklimaat.
Ja en @dick_laurent zal vanmiddag ongetwijfeld een vestje hebben aangedaan toen het 28 graden was terwijl @Geschiedkundige zich liet nakijken voor de zonnesteek die hij binnen in huis op liep.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:bloodymary1 haalt haar kussens binnen. Staat toch niet dat het nat is geweest? Wel opletten, hè.
Tijd voor het opzetten van een Nederlands buurtje bij @dick_laurentquote:Op maandag 15 juli 2024 19:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel meer fan van de bergen en het weer aldaar. Als je iets hoger zit, dan koelt het sowieso meer af. En toch kan je in de avond vaak wel buiten zitten.
Door de vele regen is het wel een zompig klimaat geworden, ja. Herfst en winter waren sowieso al voor 80% niks met die grijze treurnis. Kan je beter een Spaanse winter hebben. 12-15 graden en vaak zon.
Wat ben je toch een lekker huisvrouwtje.quote:
Was wel van plan om daar een keer poar te goan neem'nquote:Op maandag 15 juli 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tijd voor het opzetten van een Nederlands buurtje bij @:dick_laurent
Hoho, ik had de vloer- en muurkoeling aangezet voor deze week. Dan is het binnen echt goddelijk.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en @:dick_laurent zal vanmiddag ongetwijfeld een vestje hebben aangedaan toen het 28 graden was terwijl @:Geschiedkundige zich liet nakijken voor de zonnesteek die hij binnen in huis op liep.
Dit topic heeft echt meer drama nodig.
Je mag maar 2x daags drama emojis gebruiken.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Buiten was inderdaad een ander verhaal
Sowieso bergen genot. Als het tyfusheet is ga je gewoon een weekje op 3000 meter rondhangenquote:Op maandag 15 juli 2024 19:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel meer fan van de bergen en het weer aldaar. Als je iets hoger zit, dan koelt het sowieso meer af. En toch kan je in de avond vaak wel buiten zitten.
Door de vele regen is het wel een zompig klimaat geworden, ja. Herfst en winter waren sowieso al voor 80% niks met die grijze treurnis. Kan je beter een Spaanse winter hebben. 12-15 graden en vaak zon.
Oke. Welke vallen daaronder?quote:Op maandag 15 juli 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je mag maar 2x daags drama emojis gebruiken.
Het voorjaar, zomer en herfst ook als ik je post altijd zo leesquote:Op maandag 15 juli 2024 19:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Was wel van plan om daar een keer poar te goan neem'n![]()
Spaanse zomers zijn mij eigenlijk net te heet. Noord(west) spanje niet meegerekend, maar de winters zou ik graag ruilen. Wat zijn die hier bedroevend.
Vind je dat aantrekkelijkquote:Op maandag 15 juli 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekker huisvrouwtje.
Normaal gesproken nietquote:Op maandag 15 juli 2024 19:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het voorjaar, zomer en herfst ook als ik je post altijd zo lees
Ja het zijn qua zon vaak wel jammerlijke maanden. Al vind ik maart vaak wel primaquote:Op maandag 15 juli 2024 19:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet. Afgelopen jaar was wel extreem, dat weet iedereen. Maar normaal gesproken is het ongeveer vanaf ingaan wintertijd tot ingaan zomertijd gewoon vrij bedroevende treurnis waarbij het 80% van de tijd echt grijs is. Maar dat is dan ook gewoon echt zo.
OOHHHH WAT EEN GOEIE GRAP!!!!quote:Op maandag 15 juli 2024 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en @:dick_laurent zal vanmiddag ongetwijfeld een vestje hebben aangedaan toen het 28 graden was terwijl @:Geschiedkundige zich liet nakijken voor de zonnesteek die hij binnen in huis op liep.
Dit topic heeft echt meer drama nodig.
Stiekem een klein beetje dan tochquote:Op maandag 15 juli 2024 19:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
OOHHHH WAT EEN GOEIE GRAP!!!!
[ afbeelding ]
Nee ik heb de hele dag binnen gehangen want 37 graden.
At least I'm not crying about it!
[ afbeelding ]
Gewoon zaligquote:Op maandag 15 juli 2024 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf is xaluf zwemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |