Ga naar Spanje dan als je bestendig zomerweer wiltquote:Op maandag 15 juli 2024 17:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga naar de noordpool dan. Als je met 22 graden al verkoeling wil.
Het is Juli, we willen bestendig zomerweer. Weken lang.
@bloodymary1 haalt haar kussens binnen. Staat toch niet dat het nat is geweest? Wel opletten, hè.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet wat voor shithole jij woont dan want hier is het al de hele dag droog.
Tja als ik (random internet figuur) het ergste ben wat je overkomt op een dag, dan heb je het goed voor elkaar.quote:
Ik ben dan ook wel meer fan van de bergen en het weer aldaar. Als je iets hoger zit, dan koelt het sowieso meer af. En toch kan je in de avond vaak wel buiten zitten.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik hou ook van dat soort avonden hoor, maar het kan niet normaal in Nederland. Het is hier vrijwel altijd veel te vochtig en de warmte blijft dan ook lang hangen.
We hebben tegenwoordig echt een moerasklimaat.
Ja en @dick_laurent zal vanmiddag ongetwijfeld een vestje hebben aangedaan toen het 28 graden was terwijl @Geschiedkundige zich liet nakijken voor de zonnesteek die hij binnen in huis op liep.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:bloodymary1 haalt haar kussens binnen. Staat toch niet dat het nat is geweest? Wel opletten, hè.
Tijd voor het opzetten van een Nederlands buurtje bij @dick_laurentquote:Op maandag 15 juli 2024 19:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel meer fan van de bergen en het weer aldaar. Als je iets hoger zit, dan koelt het sowieso meer af. En toch kan je in de avond vaak wel buiten zitten.
Door de vele regen is het wel een zompig klimaat geworden, ja. Herfst en winter waren sowieso al voor 80% niks met die grijze treurnis. Kan je beter een Spaanse winter hebben. 12-15 graden en vaak zon.
Wat ben je toch een lekker huisvrouwtje.quote:
Was wel van plan om daar een keer poar te goan neem'nquote:Op maandag 15 juli 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tijd voor het opzetten van een Nederlands buurtje bij @:dick_laurent
Hoho, ik had de vloer- en muurkoeling aangezet voor deze week. Dan is het binnen echt goddelijk.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en @:dick_laurent zal vanmiddag ongetwijfeld een vestje hebben aangedaan toen het 28 graden was terwijl @:Geschiedkundige zich liet nakijken voor de zonnesteek die hij binnen in huis op liep.
Dit topic heeft echt meer drama nodig.
Je mag maar 2x daags drama emojis gebruiken.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Buiten was inderdaad een ander verhaal
Sowieso bergen genot. Als het tyfusheet is ga je gewoon een weekje op 3000 meter rondhangenquote:Op maandag 15 juli 2024 19:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel meer fan van de bergen en het weer aldaar. Als je iets hoger zit, dan koelt het sowieso meer af. En toch kan je in de avond vaak wel buiten zitten.
Door de vele regen is het wel een zompig klimaat geworden, ja. Herfst en winter waren sowieso al voor 80% niks met die grijze treurnis. Kan je beter een Spaanse winter hebben. 12-15 graden en vaak zon.
Oke. Welke vallen daaronder?quote:Op maandag 15 juli 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je mag maar 2x daags drama emojis gebruiken.
Het voorjaar, zomer en herfst ook als ik je post altijd zo leesquote:Op maandag 15 juli 2024 19:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Was wel van plan om daar een keer poar te goan neem'n![]()
Spaanse zomers zijn mij eigenlijk net te heet. Noord(west) spanje niet meegerekend, maar de winters zou ik graag ruilen. Wat zijn die hier bedroevend.
Vind je dat aantrekkelijkquote:Op maandag 15 juli 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekker huisvrouwtje.
Normaal gesproken nietquote:Op maandag 15 juli 2024 19:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het voorjaar, zomer en herfst ook als ik je post altijd zo lees
Ja het zijn qua zon vaak wel jammerlijke maanden. Al vind ik maart vaak wel primaquote:Op maandag 15 juli 2024 19:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet. Afgelopen jaar was wel extreem, dat weet iedereen. Maar normaal gesproken is het ongeveer vanaf ingaan wintertijd tot ingaan zomertijd gewoon vrij bedroevende treurnis waarbij het 80% van de tijd echt grijs is. Maar dat is dan ook gewoon echt zo.
OOHHHH WAT EEN GOEIE GRAP!!!!quote:Op maandag 15 juli 2024 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en @:dick_laurent zal vanmiddag ongetwijfeld een vestje hebben aangedaan toen het 28 graden was terwijl @:Geschiedkundige zich liet nakijken voor de zonnesteek die hij binnen in huis op liep.
Dit topic heeft echt meer drama nodig.
Stiekem een klein beetje dan tochquote:Op maandag 15 juli 2024 19:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
OOHHHH WAT EEN GOEIE GRAP!!!!
[ afbeelding ]
Nee ik heb de hele dag binnen gehangen want 37 graden.
At least I'm not crying about it!
[ afbeelding ]
Gewoon zaligquote:Op maandag 15 juli 2024 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf is xaluf zwemmen?
Is @:Geschiedkundige al gesmolten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |