Ik hoor de rayonhoofden al juichenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan gaat het kouderecord er wel aan hier in Nederland.
Op dezelfde breedtegraad zitten we hier ter hoogte van het zuiden van Canada, waar het in de winter met gemak onder de -30 komt.
Daar is de kans op winterweer uiteraard groter door de hoogtestroming, dat dan wel weer.
Elk jaar weerquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik hoor de rayonhoofden al juichen
Is het ook, alleen is het nu regelmatig onmogelijk uit te voerenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt me, op het zeiknat regenen na dan, mooi werk
Dus jij bent eigenlijk een échte modderfokkerquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is het ook, alleen is het nu regelmatig onmogelijk uit te voeren
Zeker wetenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus jij bent eigenlijk een échte modderfokker
Hier ook 1. Al werk ik wel op een vakantiepark en doe ik ook heel veel andere werkzaamheden. Maar voornamelijk groen & onderhoud. Op de Veluwe.quote:
Afgelopen dinsdag tegen de 80mm, nu weer +50mmquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:30 schreef INViCTuS het volgende:
Hier woon ik niet zo gek ver vandaan. 116 mm al
[ x ]
Ik heb mijn stage op een camping gedaan, heel leuk was datquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier ook 1. Al werk ik wel op een vakantiepark en doe ik ook heel veel andere werkzaamheden. Maar voornamelijk groen & onderhoud. Op de Veluwe.
Gewoon flink planten (bodembedekkers) laten groeien. Flink dik, heb je ook geen/amper onkruid omdat het o.a. geen licht krijgt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:01 schreef Xenorium het volgende:
Hovenier, mooi beroep.. Alleen niet dit afgelopen jaar.. Ik moet ook de tuin doen, het onkruid tiert welig want dit weer vinden ze heel fijn.. Maar ik kan echt weinig uitrichten in de tuin.. Wanneer ik tijd hebt regent het of heeft het dagen al geregend en is de grond modder geworden.
Dus dit is echt kansloos. Genoeg klussen die buiten gedaan moeten worden maar te weinig tijd om het te doen omdat het bijna elke dag nat is!
Elke keer onkruid trekken is een kluit vol modder eraan. Houd zo geen grond meer over en de gft-bak is gelijk 100. kilo.
Week later met dit weer groeit al die troep weer in de tuin.
Zeg aangezien hier hoveniers zijn, wat is beste om onkruid weg te houden zo in de voortuin? Is er spul of is het beter om houtsnippers te gooien want ik ben er niet over uit.. Ik moet een bodembedekker hebben maar ik wil geen grind.. Of weet iemand een middeltje.. Ik heb echt geen zin dit elke keer te doen en we gaan de voortuin zeker niet verstenen. Het water moet mooi de grond in.
Ik vind siergrassen ook altijd heel mooi. Wel wat groter, dus geen lage bodembedekker, maar geen last van onkruid.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gewoon flink planten (bodembedekkers) laten groeien. Flink dik, heb je ook geen/amper onkruid omdat het o.a. geen licht krijgt.
Nog ff wachten dusquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik vind siergrassen ook altijd heel mooi. Wel wat groter, dus geen lage bodembedekker, maar geen last van onkruid.
Ook een mooie vind ik persicaria. Vermenigvuldigd zichzelf. Stuk lager en bloeit mooi rood van juli tot bijna november . In de winter zie je er niks van en in het voorjaar komt het zo weer op
Deze manquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik vind siergrassen ook altijd heel mooi. Wel wat groter, dus geen lage bodembedekker, maar geen last van onkruid.
Ook een mooie vind ik persicaria. Vermenigvuldigd zichzelf. Stuk lager en bloeit mooi rood van juli tot bijna november . In de winter zie je er niks van en in het voorjaar komt het zo weer op
Een minderjarige 😱😱😱quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Heb zelf met succes de vinca minor bij mijn moeder door de hele tuin geplaatst. Voorjaar blauw/wit/paarse bloemen. Groeit hard, kun je gewoon afsteken/snoeien waar nodig. Blijft laag, maar groeit wel goed dicht. Ze heeft nu eigenlijk geen onkruid meer.
De Persicaria is zeker mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |