Heb een fles rosé achter de kiezen heeeeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Heerlijk terrassen naast de banen, roseetje, winterjas, plu, sjaal, heaters
@:monkyyy
Ik kwam na 1en van de baan afquote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heb een fles rosé achter de kiezen heeeeeeeeerlijk
Wat heerlijk!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 06:14 schreef Bocaj het volgende:
Goeiesmorgens!
Vandaag krijgen we een beetje regen en een beetje regen en een beetje regen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zou wel vreemd zijn in west Europa. Benieuwd hoe dat de komende jaren uitpaktquote:Op zaterdag 13 juli 2024 00:24 schreef Za het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)happers-bezorgd-over
Het bericht dat je jaarlijks minstens eenmaal voorgeschoteld krijgtquote:Op zaterdag 13 juli 2024 07:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit zou wel vreemd zijn in west Europa. Benieuwd hoe dat de komende jaren uitpakt
Dit ja. De wind moet nog steeds uit de goede hoek komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Het bericht dat je jaarlijks minstens eenmaal voorgeschoteld krijgt
Mocht een dergelijk scenario uitkomen dan is het overigens met name het winterhalfjaar dat kouder uit zal pakken. Goed voor de elfstedencommissie
Ik voel me belazerd @Elanquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:19 schreef Elan het volgende:
Wat een schijtweerLaatste herfstdag gelukkig voorlopig zo te zien.
Een paar dagen geleden was het bijna overal een 10quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
't regent hier pijpenstelen, maar volgens buienradar is het prima terrasweer![]()
Beetje als Piet Paulusma 'ondanks windkracht 8, geef ik het bbq-weer een 9!'![]()
[ afbeelding ]
We worden belazerdquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden was het bijna overal een 10
Het regende pijpenstelen.
Tsjaa, slechter kan niet zou je denken.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:16 schreef ondeugend het volgende:
Elke volgende week ziet er beter uit dan de gaande week.
Don't jinx it 🤫quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa, slechter kan niet zou je denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |