Conclusie: op de bank hangen met de PS5 en/of Series X kan altijdquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
35 graden ook. Lekker voor de airco met de PS5 aan gamen. Vind het best.
Het gaat er meer om dat je een mooie dag niet verspeeldquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Conclusie: op de bank hangen met de PS5 en/of Series X kan altijd
Het echt mooie weer begint ergens in oktober pas weerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat je een mooie dag niet verspeeld
Het was toch zonde geweest als ik dat ene mooie weekend niets had uitgevoerd.
Volgende week gewoon 20-25 graden zonder regen de hele week hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het echt mooie weer begint ergens in oktober pas weer
Net zo weinig regen als vandaag?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgende week gewoon 20-25 graden zonder regen de hele week hoor.
Iemand die in Oud-Zuid woont, hoort niet op camping, maar naar de Antillenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Bedankt.. ik kom er net vandaan.
Vanwege de regen maar weer naar huis idd.
Was de hele middag in De Kuip op wat kortstondige motregen na amper regen gehad. Wel koeltjes en bewolkt maar dit is prima doe-weer.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net zo weinig regen als vandaag?(15 buien gehad hier, lol.)
Behalve dinsdag ziet het er prima uit, ja.
(We worden steeds meer blij met minder.)
Om ons te zieken.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:00 schreef Maver24 het volgende:
Nu wordt het avond en klaar het op. Wat is dat toch dat het steeds in de avond beter wordt. Iets met eb en vloed?
Deze uit Oud-Zuid vind beetje back to basic erg leuk en de Antillen te warm.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:30 schreef Djeez het volgende:
[..]
Iemand die in Oud-Zuid woont, hoort niet op camping, maar naar de Antillen![]()
Oud-zuid en de Antillen? Wat heb jij gedronken? Die gaan juist naar Ibiza lolquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:30 schreef Djeez het volgende:
[..]
Iemand die in Oud-Zuid woont, hoort niet op camping, maar naar de Antillen![]()
Oud-west hier.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Deze uit Oud-Zuid vind beetje back to basic erg leuk en de Antillen te warm.
Ik ben gewoon blij met zomerse dagen van 22 graden, half bewolkt en grotendeels droog. Maar in Nederland lukt bijna niet meer geloof ik.
Zoek Italië bijvoorbeeld ook alleen in voor en na seizoen op.
Andere stad denk ik. 😉quote:
Gelukkig zorgde 2023 er al voor dat veel mensen dat risico niet gingen nemen of op z'n minst de mogelijkheid tot vluchten naar het zuiden open hielden.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:55 schreef core2duo het volgende:
2024 is hard op weg om het jaar zonder zomer te worden. Weinig blote benen in het straatbeeld. Gevaarlijk koud vandaag. Een catastrofe voor dreigt voor de recreatiesector en mensen die bewust in eigen land op vakantie gaan komen er zeer bekaaid vanaf.
Gevaarlijk nog welquote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:55 schreef core2duo het volgende:
2024 is hard op weg om het jaar zonder zomer te worden. Weinig blote benen in het straatbeeld. Gevaarlijk koud vandaag. Een catastrofe voor dreigt voor de recreatiesector en mensen die bewust in eigen land op vakantie gaan komen er zeer bekaaid vanaf.
Google eens “the year without summer”quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:55 schreef core2duo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |