Zo voelt het nietquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het in de driehoek relatief droog is
@:nattekat
ik ben juist bezorgd om die wetenschappers, verleggen de doelpalen elke keer.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 00:24 schreef Za het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)happers-bezorgd-over
Dat noemt men nu 'voortschrijdend inzicht'.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ben juist bezorgd om die wetenschappers, verleggen de doelpalen elke keer.
hoe verleggen ze die hier precies?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ben juist bezorgd om die wetenschappers, verleggen de doelpalen elke keer.
Geen zorgen. Verkoeling is in ieder geval niet ver weg. as dinsdag krijg je weer een plensbui over je hoofdquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:53 schreef Abrikozentaart het volgende:
Maar as maandag zal het wel weer lekker benauwd aanvoelen als de temp stijgt van 16 naar 28 graden in 48 uur
Prima novemberweerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:15 schreef aloa het volgende:
Betere temperatuur, maar nog steeds niet helemaal droog.
[ afbeelding ]
Trouwens niet verrassend dat het weer bij jou weer bijna het tegenovergestelde van hier is. Tantoe heet en zonnig, toch?quote:
Niet echt verrassend nee. Afgelopen week tussen de 34-37°C. As we speak 34,9°C.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Trouwens niet verrassend dat het weer bij jou weer bijna het tegenovergestelde van hier is. Tantoe heet en zonnig, toch?
Toch nietquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet echt verrassend nee. Afgelopen week tussen de 34-37°C. As we speak 34,9°C.
[ afbeelding ]
Komende week wordt daar nog een tandje bijgezet. Rond de 40°C
[ afbeelding ]
Ik heb net op MeteoX gekeken, en nog twee Europese voorspellers:quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:16 schreef ondeugend het volgende:
Elke volgende week ziet er beter uit dan de gaande week.
*offtopic tuin bericht*quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Alternatief is gewoon een dikke laag schors neerplempen, houdt ook het meeste tegen. En wat er groeit trek je er meestal gewoon snel tussenuit.
Let wel op de kwaliteit ervan. Houtsnippers of matige schors moet je vaker aanvullen dan goede kwaliteit schors.
En hou rekening met het feit dat o.a. merels graag in je schors wroeten.
Komt ook geen eind aan. Poh, ook verre van prettig, fijn en ideaal. Zuidoost Europa is ook al weken veel te warm. Zie het wel weer gebeuren dat in oktober t/m december daar regelmatig flink noodweer gaat komen. Niet in de laatste plaats door veel te warm zeewater.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is uitstekend bankhangweerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:18 schreef PzKpfw het volgende:
Je hebt ook echt geen reet aan je weekend met dat troosteloze kutweer continue.
Op zich stond het wel op de plannig om dit weekend in de tuin aan de slag te gaan.quote:
Heb je nog een leuke foto met zomers uitzicht?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt.. ik kom er net vandaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:57 schreef PzKpfw het volgende:
Mijn gedachten gaan uit naar de mensen die nu ergens in Nederland op een camping staan.
Het is echt ongekende aids dit jaar. En vorig jaar was bij tijd en wijlen ook al matig. Weinig vertrouwen dat het ook maar iets beter gaat wordenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
Normaliter doe je in de zomer de deur dicht omdat het anders te warm wordt binnen.
Nu de balkondeur zojuist dicht gedaan omdat het frisjes begon te worden
Half juli
Juist jaquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:59 schreef DemonRage het volgende:
De laatste jaren is juli gewoon een herfstmaand en hervat de zomer zich weer even in augustus/september.
Velen, waaronder exploitanten in de horeca, strandtenten, campings en bepaalde buitenactiviteiten, wachten nu inderdaad toch echt op wat stabieler weer. Maar enkelen hier lijken het weer op dit moment wel prima te vinden en zelfs ook nog wel 'lekker' misschien.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:59 schreef DemonRage het volgende:
De laatste jaren is juli gewoon een herfstmaand en hervat de zomer zich weer even in augustus/september.
Ja dat is zo de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:59 schreef DemonRage het volgende:
Ombouwen tot après skihut en aan de glühweinquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:55 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Velen, waaronder exploitanten in de horeca waaronder strandtenten, campings en bepaalde buitenactiviteiten, wachten nu inderdaad toch echt op wat stabieler weer. Maar enkelen hier lijken het weer op dit moment wel prima te vinden en momenteel zelfs ook nog wel 'lekker' misschien.
Het einde is in zichtquote:
Ik heb de afgelopen maanden al genoeg 'op de bank gehangen'. Ben dat schijtweer gewoon spuugzat, het begint inmiddels ook wel aardig op m'n gemoedstoestand in te werken. Na zo'n kutwinter kijk je uit naar de zomermaanden en ook dan blijft het gewoon intens triest...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is uitstekend bankhangweer
Dit weekend sta ik het toe omdat het m'n enige lege weekend van heel juli is, volgend weekend heb ik wel weer hoge verwachtingen van
Hier stralende zon.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel me belazerd @:elan![]()
Ik wilde even een uurtje op de mountainbike voordat ik de halve dag ga klussen, maar het regent zo hard dat het zelfs mij te gek is.
Ik moest iets kopen, maar ben bewust naar Arnhem gereden omdat het een ietsiepietsie druk is in het centrum deze week.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het einde is in zicht
Over een halfuur is het hier voor de rest van de dag droog, als het goed is. Zo eens even in Nijmegen kijken
Conclusie: op de bank hangen met de PS5 en/of Series X kan altijdquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
35 graden ook. Lekker voor de airco met de PS5 aan gamen. Vind het best.
Het gaat er meer om dat je een mooie dag niet verspeeldquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Conclusie: op de bank hangen met de PS5 en/of Series X kan altijd
Het echt mooie weer begint ergens in oktober pas weerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat je een mooie dag niet verspeeld
Het was toch zonde geweest als ik dat ene mooie weekend niets had uitgevoerd.
Volgende week gewoon 20-25 graden zonder regen de hele week hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het echt mooie weer begint ergens in oktober pas weer
Net zo weinig regen als vandaag?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgende week gewoon 20-25 graden zonder regen de hele week hoor.
Iemand die in Oud-Zuid woont, hoort niet op camping, maar naar de Antillenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Bedankt.. ik kom er net vandaan.
Vanwege de regen maar weer naar huis idd.
Was de hele middag in De Kuip op wat kortstondige motregen na amper regen gehad. Wel koeltjes en bewolkt maar dit is prima doe-weer.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net zo weinig regen als vandaag?(15 buien gehad hier, lol.)
Behalve dinsdag ziet het er prima uit, ja.
(We worden steeds meer blij met minder.)
Om ons te zieken.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:00 schreef Maver24 het volgende:
Nu wordt het avond en klaar het op. Wat is dat toch dat het steeds in de avond beter wordt. Iets met eb en vloed?
Deze uit Oud-Zuid vind beetje back to basic erg leuk en de Antillen te warm.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:30 schreef Djeez het volgende:
[..]
Iemand die in Oud-Zuid woont, hoort niet op camping, maar naar de Antillen![]()
Oud-zuid en de Antillen? Wat heb jij gedronken? Die gaan juist naar Ibiza lolquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:30 schreef Djeez het volgende:
[..]
Iemand die in Oud-Zuid woont, hoort niet op camping, maar naar de Antillen![]()
Oud-west hier.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Deze uit Oud-Zuid vind beetje back to basic erg leuk en de Antillen te warm.
Ik ben gewoon blij met zomerse dagen van 22 graden, half bewolkt en grotendeels droog. Maar in Nederland lukt bijna niet meer geloof ik.
Zoek Italië bijvoorbeeld ook alleen in voor en na seizoen op.
Andere stad denk ik. 😉quote:
Gelukkig zorgde 2023 er al voor dat veel mensen dat risico niet gingen nemen of op z'n minst de mogelijkheid tot vluchten naar het zuiden open hielden.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:55 schreef core2duo het volgende:
2024 is hard op weg om het jaar zonder zomer te worden. Weinig blote benen in het straatbeeld. Gevaarlijk koud vandaag. Een catastrofe voor dreigt voor de recreatiesector en mensen die bewust in eigen land op vakantie gaan komen er zeer bekaaid vanaf.
Gevaarlijk nog welquote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:55 schreef core2duo het volgende:
2024 is hard op weg om het jaar zonder zomer te worden. Weinig blote benen in het straatbeeld. Gevaarlijk koud vandaag. Een catastrofe voor dreigt voor de recreatiesector en mensen die bewust in eigen land op vakantie gaan komen er zeer bekaaid vanaf.
Google eens “the year without summer”quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:55 schreef core2duo het volgende:
Godverdomme lekker weer idd.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Strak blauw hier. Briesje. 17 graden. Niks meer aan doen
Gelukkig wel iets warmer deze middag, want met die wind maakt het het wel frisjesquote:Op zondag 14 juli 2024 10:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Strak blauw hier. Briesje. 17 graden. Niks meer aan doen
Hij prikt er af en toe tussendoor. Maar vanochtend was meer hoopgevend dan nuquote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 14:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon in beweging blijven:
[ afbeelding ]
Vw troepquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:44 schreef StateOfMind het volgende:
Zag gisteren wel een VW e-Golf met pech langs de weg staan.
Had ook geen golfstroom meer
Ten tijde van schrijven had de zon zich nog amper laten zien en had ik net een stuk gefietst met wind tegen, terechte opbokkenquote:Op zondag 14 juli 2024 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stel je niet aan, eindelijk een mooie dag
Het waait hier als een gek...quote:Op zondag 14 juli 2024 17:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
Topdagje geweest zo. Zo hoort de zomer te zijn wat mij betreft
de wind mag inderdaad wel een tandje minder en de temperatuur mag best de 24/25 aantikken. Komt komende weekquote:
Oh viel hier best mee, lekker briesje. En ongeveer 24 graden. Dus eigenlijk best een goede zomerdag hier dan tochquote:Op zondag 14 juli 2024 18:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
de wind mag inderdaad wel een tandje minder en de temperatuur mag best de 24/25 aantikken. Komt komende week
Dit dus, echt zomerweer laat nog even op zich wachten op wat hoogstandjes na dan, af en toe regen/buien is ook wel goed voor het natuurquote:Op zondag 14 juli 2024 23:49 schreef Nattekat het volgende:
Voor 2024-standaarden ziet de lange termijn er heel positief uit. Bijna geen instabiel kutweer meer de komende 2 weken. Hitte is ook in geen velden en wegen te bekennen, maar het wordt ook neit meer zo achterlijk fris als de afgelopen dagen.
Nee, gisteren was vooralsnog de warmste dag met 38,8°C. De 40 zal één deze dagen waarschijnlijk wel gebeuren.quote:
Mooi daar laten, die 40 hoeft voor mij echt nietquote:Op maandag 15 juli 2024 05:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, gisteren was vooralsnog de warmste dag met 38,8°C. De 40 zal één deze dagen waarschijnlijk wel gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |