Het gaat er meer om dat je een mooie dag niet verspeeldquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Conclusie: op de bank hangen met de PS5 en/of Series X kan altijd
Het echt mooie weer begint ergens in oktober pas weerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat je een mooie dag niet verspeeld
Het was toch zonde geweest als ik dat ene mooie weekend niets had uitgevoerd.
Volgende week gewoon 20-25 graden zonder regen de hele week hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het echt mooie weer begint ergens in oktober pas weer
Net zo weinig regen als vandaag?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgende week gewoon 20-25 graden zonder regen de hele week hoor.
Iemand die in Oud-Zuid woont, hoort niet op camping, maar naar de Antillenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Bedankt.. ik kom er net vandaan.
Vanwege de regen maar weer naar huis idd.
Was de hele middag in De Kuip op wat kortstondige motregen na amper regen gehad. Wel koeltjes en bewolkt maar dit is prima doe-weer.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net zo weinig regen als vandaag?(15 buien gehad hier, lol.)
Behalve dinsdag ziet het er prima uit, ja.
(We worden steeds meer blij met minder.)
Om ons te zieken.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:00 schreef Maver24 het volgende:
Nu wordt het avond en klaar het op. Wat is dat toch dat het steeds in de avond beter wordt. Iets met eb en vloed?
Deze uit Oud-Zuid vind beetje back to basic erg leuk en de Antillen te warm.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:30 schreef Djeez het volgende:
[..]
Iemand die in Oud-Zuid woont, hoort niet op camping, maar naar de Antillen![]()
Oud-zuid en de Antillen? Wat heb jij gedronken? Die gaan juist naar Ibiza lolquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:30 schreef Djeez het volgende:
[..]
Iemand die in Oud-Zuid woont, hoort niet op camping, maar naar de Antillen![]()
Oud-west hier.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Deze uit Oud-Zuid vind beetje back to basic erg leuk en de Antillen te warm.
Ik ben gewoon blij met zomerse dagen van 22 graden, half bewolkt en grotendeels droog. Maar in Nederland lukt bijna niet meer geloof ik.
Zoek Italië bijvoorbeeld ook alleen in voor en na seizoen op.
Andere stad denk ik. 😉quote:
Gelukkig zorgde 2023 er al voor dat veel mensen dat risico niet gingen nemen of op z'n minst de mogelijkheid tot vluchten naar het zuiden open hielden.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:55 schreef core2duo het volgende:
2024 is hard op weg om het jaar zonder zomer te worden. Weinig blote benen in het straatbeeld. Gevaarlijk koud vandaag. Een catastrofe voor dreigt voor de recreatiesector en mensen die bewust in eigen land op vakantie gaan komen er zeer bekaaid vanaf.
Gevaarlijk nog welquote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:55 schreef core2duo het volgende:
2024 is hard op weg om het jaar zonder zomer te worden. Weinig blote benen in het straatbeeld. Gevaarlijk koud vandaag. Een catastrofe voor dreigt voor de recreatiesector en mensen die bewust in eigen land op vakantie gaan komen er zeer bekaaid vanaf.
Google eens “the year without summer”quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:55 schreef core2duo het volgende:
Godverdomme lekker weer idd.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Strak blauw hier. Briesje. 17 graden. Niks meer aan doen
Gelukkig wel iets warmer deze middag, want met die wind maakt het het wel frisjesquote:Op zondag 14 juli 2024 10:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Strak blauw hier. Briesje. 17 graden. Niks meer aan doen
Hij prikt er af en toe tussendoor. Maar vanochtend was meer hoopgevend dan nuquote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 14:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon in beweging blijven:
[ afbeelding ]
Vw troepquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:44 schreef StateOfMind het volgende:
Zag gisteren wel een VW e-Golf met pech langs de weg staan.
Had ook geen golfstroom meer
Ten tijde van schrijven had de zon zich nog amper laten zien en had ik net een stuk gefietst met wind tegen, terechte opbokkenquote:Op zondag 14 juli 2024 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stel je niet aan, eindelijk een mooie dag
Het waait hier als een gek...quote:Op zondag 14 juli 2024 17:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
Topdagje geweest zo. Zo hoort de zomer te zijn wat mij betreft
de wind mag inderdaad wel een tandje minder en de temperatuur mag best de 24/25 aantikken. Komt komende weekquote:
Oh viel hier best mee, lekker briesje. En ongeveer 24 graden. Dus eigenlijk best een goede zomerdag hier dan tochquote:Op zondag 14 juli 2024 18:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
de wind mag inderdaad wel een tandje minder en de temperatuur mag best de 24/25 aantikken. Komt komende week
Dit dus, echt zomerweer laat nog even op zich wachten op wat hoogstandjes na dan, af en toe regen/buien is ook wel goed voor het natuurquote:Op zondag 14 juli 2024 23:49 schreef Nattekat het volgende:
Voor 2024-standaarden ziet de lange termijn er heel positief uit. Bijna geen instabiel kutweer meer de komende 2 weken. Hitte is ook in geen velden en wegen te bekennen, maar het wordt ook neit meer zo achterlijk fris als de afgelopen dagen.
Nee, gisteren was vooralsnog de warmste dag met 38,8°C. De 40 zal één deze dagen waarschijnlijk wel gebeuren.quote:
Mooi daar laten, die 40 hoeft voor mij echt nietquote:Op maandag 15 juli 2024 05:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, gisteren was vooralsnog de warmste dag met 38,8°C. De 40 zal één deze dagen waarschijnlijk wel gebeuren.
Alles wentquote:Op maandag 15 juli 2024 06:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooi daar laten, die 40 hoeft voor mij echt niet
Mag wel een keerquote:Op maandag 15 juli 2024 07:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Strak blauw inderdaad.
Wordt wel wat warm vandaag
Vloer en muurkoeling?quote:Op maandag 15 juli 2024 08:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
Warme week op komst, dus de vloer- en muurkoeling gaan aan
Via de warmtepomp. Lopen buizen door de muren (en uiteraard onder de vloer).quote:
Ah oké. Beetje koel houden in huis idd.quote:Op maandag 15 juli 2024 08:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Via de warmtepomp. Lopen buizen door de muren (en uiteraard onder de vloer).
Twee of drie dagen doe ik via de airco alleen. Nu de hele week 25+ en vrijdag wellicht tropisch dan gaat de vloer- en muurkoeling aan. Vind ik toch wat comfortabeler
Inderdaad! Weinig zomer warmte gehad. Veelal 25/26 graden deze week, dus geen hitte, maar aangenaam. Natuur heeft het ook nodig. Vrijdag waarschijnlijk 28quote:
Eigenlijk vergelijkbaar met verwarmen. Via airco gaat dat prima, maar via de vloer/muren is toch echt wel prettiger. Maar de installatiekosten zijn er dan ook wel naarquote:
Het is jullie gegund. Vrijdag het rooster op iddquote:Op maandag 15 juli 2024 08:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Inderdaad! Weinig zomer warmte gehad. Veelal 25/26 graden deze week, dus geen hitte, maar aangenaam. Natuur heeft het ook nodig. Vrijdag waarschijnlijk 28
Mooie kans om jezelf te trainenquote:Op maandag 15 juli 2024 08:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het is jullie gegund. Vrijdag het rooster op idd
Gemarineerde geschiedkundige 😱quote:Op maandag 15 juli 2024 08:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het is jullie gegund. Vrijdag het rooster op idd
Goed hete kolen onder het rooster en TJAKKAAAAAAquote:
Spoedinburgeringscursus:quote:Op maandag 15 juli 2024 10:27 schreef INViCTuS het volgende:
Vrijdag mooi bier drinken op de vierdaagse feesten
Dit weer mag wel blijven
En bij een jarige zeg je dan van herte?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Spoedinburgeringscursus:
Als het te heet is zeg je dat het wel heel werm is.
Kun je elkaar niet verstaan door de luide muziek, dan staat de muziek te hert.
En zeuren, zeiken, klagen is nuilen.
Oh ja, het dragen van een Vitesse shirt is niet heel goed voor je eigen risico.
En je voortanden.
Geslaagd voor de inburgeringquote:Op maandag 15 juli 2024 13:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En bij een jarige zeg je dan van herte?
Wtf is xaluf zwemmen?quote:Op maandag 15 juli 2024 13:16 schreef MissHobje het volgende:
Zoooo het was prachtig blauw vanochtend maar nu al ff een sluier..graden of 23 met gefilterd zonnetje en lekker beetje wind.. ff xaluf gezwommen net..het is prima zo.
Heb altijd een grafieken aan maandag maar zo![]()
![]()
![]()
.
En grafieken is grafhekel?quote:Op maandag 15 juli 2024 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf is xaluf zwemmen?
Is @:Geschiedkundige al gesmolten?
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2024 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
Zo weinig neerslag als er nu in de kaarten staat voor de komende 2 weken is 13 maanden geleden voor het laatst
Onze standaarden liggen laag.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleine 200 mm slechts. Valt reuze mee.
Ben bezigquote:Op maandag 15 juli 2024 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf is xaluf zwemmen?
Ik ben de enige die geen hekel aan maandag heeft denk ik.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 15 juli 2024 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben de enige die geen hekel aan maandag heeft denk ik.
Niet goed tegen het stofquote:Op maandag 15 juli 2024 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
Zo weinig neerslag als er nu in de kaarten staat voor de komende 2 weken is 13 maanden geleden voor het laatst
quote:The northern MD from N France into W-Belgium indicates a chance for a few rotating storms during the evening into the overnight hours. The maturing MCS to the S should graze this area and mid-level cooling ahead of the main cold front should induce a second focus for enhanced DMC activity on a more isolated scale. This activity could bring an isolated tornado threat with low LCLs and some LL helical inflow into growing storms. Strongest storms also bring some hail, strong gusts and heavy rain.
Ga naar de noordpool dan. Als je met 22 graden al verkoeling wil.quote:
En hittegolven.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga naar de noordpool dan. Als je met 22 graden al verkoeling wil.
Het is Juli, we willen bestendig zomerweer. Weken lang.
Ik heb niet voor niets een stapel korte broeken en korte mouwen shirts.quote:
Haha. We zijn tegenwoordig heel snel blij.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleine 200 mm slechts. Valt reuze mee.
@Geschiedkundigequote:Op maandag 15 juli 2024 18:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Grootste ergernis vandaag: Heerlijk weer, zon, 27 graden met een klein briesje. En dan nog van die halve garen die klagen dat het (te) warm is. Die gun ik echt een paar dagen van 43 dagen of zo.
Dit soort dagen maaaaaaandenlang.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Grootste ergernis vandaag: Heerlijk weer, zon, 27 graden met een klein briesje. En dan nog van die halve garen die klagen dat het (te) warm is. Die gun ik echt een paar dagen van 43 dagen of zo.
Vliegende mieren zijn gewoon de tijd van het jaar.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zie overal eendagsvliegen / vliegende mieren. Dan komt er dus onweer.
Eruit gezet door manlief 😱quote:Op maandag 15 juli 2024 18:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, dan ga ik de tuinkussens maar weer binnen halen. Toch twee dagen buiten gelegen dit keer!
Voel me wederom belazerd door @Elanquote:Op maandag 15 juli 2024 18:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, dan ga ik de tuinkussens maar weer binnen halen. Toch twee dagen buiten gelegen dit keer!
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgende week gewoon 20-25 graden zonder regen de hele week hoor.
Weet niet wat voor shithole jij woont dan want hier is het al de hele dag droog.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voel me wederom belazerd door @:elan
[..]
Oost, midden en zuid Nederland 25-26 graden vandaag. Helemaal dikke prima. Als je dat gewoon 3 maanden doet. Liefst nog iets minder vochtig.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou dat. Ik ben echt gek op zwoele avonden.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:38 schreef Xenorium het volgende:
Jammer dat we ook geen zomeravonden hebben, want dan plenst het altijd tegenwoordig zoals ook vandaag. Mooie heldere hemel lekker bbqen en borrelen in de avond. Niks echt van dat gehad tot nu toe. Waren op een hand te tellen..
Ik zit ook nog vaak met sweater aan, het voelt niet eens echt als zomer.
Dat matcht sowieso slecht met Nederland. Die avonden heb je er max 20 van per jaar en dit jaar valt dat nog behoorlijk tegenquote:Op maandag 15 juli 2024 18:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou dat. Ik ben echt gek op zwoele avonden.
Zwoele avonden staan gelijk aan plaknachtenquote:Op maandag 15 juli 2024 18:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou dat. Ik ben echt gek op zwoele avonden.
Iewquote:Op maandag 15 juli 2024 19:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zwoele avonden staan gelijk aan plaknachten
Een nacht mag best fris zijn. Voor het slapen wel prettig. Maar tot een uur of 21 (weekend 23) mag het best 20 graden zijn. Warm zat om buiten te zitten. Kan het daarna wel afkoelen.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zwoele avonden staan gelijk aan plaknachten
Ja, dat komt door dat wolkendekquote:Op maandag 15 juli 2024 19:15 schreef Elan het volgende:
Kun je je lol op, vanavond en vannacht koelt het amper af, graad of 18 in het midden. Zuidoost miss nog wel wat warmer.
Ik hou ook van dat soort avonden hoor, maar het kan niet normaal in Nederland. Het is hier vrijwel altijd veel te vochtig en de warmte blijft dan ook lang hangen.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Een nacht mag best fris zijn. Voor het slapen wel prettig. Maar tot een uur of 21 (weekend 23) mag het best 20 graden zijn. Warm zat om buiten te zitten. Kan het daarna wel afkoelen.
Zoveel dagen met 20+ hebben we op jaarbasis eigenlijk helemaal niet. De Bilt genomen dan
Ga naar Spanje dan als je bestendig zomerweer wiltquote:Op maandag 15 juli 2024 17:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga naar de noordpool dan. Als je met 22 graden al verkoeling wil.
Het is Juli, we willen bestendig zomerweer. Weken lang.
@bloodymary1 haalt haar kussens binnen. Staat toch niet dat het nat is geweest? Wel opletten, hè.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet wat voor shithole jij woont dan want hier is het al de hele dag droog.
Tja als ik (random internet figuur) het ergste ben wat je overkomt op een dag, dan heb je het goed voor elkaar.quote:
Ik ben dan ook wel meer fan van de bergen en het weer aldaar. Als je iets hoger zit, dan koelt het sowieso meer af. En toch kan je in de avond vaak wel buiten zitten.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik hou ook van dat soort avonden hoor, maar het kan niet normaal in Nederland. Het is hier vrijwel altijd veel te vochtig en de warmte blijft dan ook lang hangen.
We hebben tegenwoordig echt een moerasklimaat.
Ja en @dick_laurent zal vanmiddag ongetwijfeld een vestje hebben aangedaan toen het 28 graden was terwijl @Geschiedkundige zich liet nakijken voor de zonnesteek die hij binnen in huis op liep.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:bloodymary1 haalt haar kussens binnen. Staat toch niet dat het nat is geweest? Wel opletten, hè.
Tijd voor het opzetten van een Nederlands buurtje bij @dick_laurentquote:Op maandag 15 juli 2024 19:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel meer fan van de bergen en het weer aldaar. Als je iets hoger zit, dan koelt het sowieso meer af. En toch kan je in de avond vaak wel buiten zitten.
Door de vele regen is het wel een zompig klimaat geworden, ja. Herfst en winter waren sowieso al voor 80% niks met die grijze treurnis. Kan je beter een Spaanse winter hebben. 12-15 graden en vaak zon.
Wat ben je toch een lekker huisvrouwtje.quote:
Was wel van plan om daar een keer poar te goan neem'nquote:Op maandag 15 juli 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tijd voor het opzetten van een Nederlands buurtje bij @:dick_laurent
Hoho, ik had de vloer- en muurkoeling aangezet voor deze week. Dan is het binnen echt goddelijk.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en @:dick_laurent zal vanmiddag ongetwijfeld een vestje hebben aangedaan toen het 28 graden was terwijl @:Geschiedkundige zich liet nakijken voor de zonnesteek die hij binnen in huis op liep.
Dit topic heeft echt meer drama nodig.
Je mag maar 2x daags drama emojis gebruiken.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Buiten was inderdaad een ander verhaal
Sowieso bergen genot. Als het tyfusheet is ga je gewoon een weekje op 3000 meter rondhangenquote:Op maandag 15 juli 2024 19:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel meer fan van de bergen en het weer aldaar. Als je iets hoger zit, dan koelt het sowieso meer af. En toch kan je in de avond vaak wel buiten zitten.
Door de vele regen is het wel een zompig klimaat geworden, ja. Herfst en winter waren sowieso al voor 80% niks met die grijze treurnis. Kan je beter een Spaanse winter hebben. 12-15 graden en vaak zon.
Oke. Welke vallen daaronder?quote:Op maandag 15 juli 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je mag maar 2x daags drama emojis gebruiken.
Het voorjaar, zomer en herfst ook als ik je post altijd zo leesquote:Op maandag 15 juli 2024 19:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Was wel van plan om daar een keer poar te goan neem'n![]()
Spaanse zomers zijn mij eigenlijk net te heet. Noord(west) spanje niet meegerekend, maar de winters zou ik graag ruilen. Wat zijn die hier bedroevend.
Vind je dat aantrekkelijkquote:Op maandag 15 juli 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekker huisvrouwtje.
Normaal gesproken nietquote:Op maandag 15 juli 2024 19:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het voorjaar, zomer en herfst ook als ik je post altijd zo lees
Ja het zijn qua zon vaak wel jammerlijke maanden. Al vind ik maart vaak wel primaquote:Op maandag 15 juli 2024 19:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet. Afgelopen jaar was wel extreem, dat weet iedereen. Maar normaal gesproken is het ongeveer vanaf ingaan wintertijd tot ingaan zomertijd gewoon vrij bedroevende treurnis waarbij het 80% van de tijd echt grijs is. Maar dat is dan ook gewoon echt zo.
OOHHHH WAT EEN GOEIE GRAP!!!!quote:Op maandag 15 juli 2024 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en @:dick_laurent zal vanmiddag ongetwijfeld een vestje hebben aangedaan toen het 28 graden was terwijl @:Geschiedkundige zich liet nakijken voor de zonnesteek die hij binnen in huis op liep.
Dit topic heeft echt meer drama nodig.
Stiekem een klein beetje dan tochquote:Op maandag 15 juli 2024 19:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
OOHHHH WAT EEN GOEIE GRAP!!!!
[ afbeelding ]
Nee ik heb de hele dag binnen gehangen want 37 graden.
At least I'm not crying about it!
[ afbeelding ]
Gewoon zaligquote:Op maandag 15 juli 2024 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf is xaluf zwemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |