https://www.rechtspraak.n(...)-B-in-zedenzaak.aspxquote:Haarlem, 12 juli 2024
De rechtbank Noord-Holland heeft Ali B. veroordeeld voor de verkrachting van een vrouw en de poging tot verkrachting van een andere vrouw. Hij heeft daarvoor twee jaar gevangenisstraf gekregen. De rechtbank heeft hem vrijgesproken van twee aanrandingen.
Bewijs in zedenzaken
In zedenzaken is het vaak zo dat deze zich afspelen buiten het zicht van anderen. Het is dan het woord van de aangever tegen het woord van de verdachte. Dat is in deze zaak ook zo. De verklaringen van de vrouwen staan tegenover de ontkennende verklaring van Ali B.
Er gelden strenge regels voor het bewijs. Volgens de wet mag de rechter de verdachte niet veroordelen op basis van alleen de verklaring van de aangever. De verklaring van een aangever moet daarom worden ondersteund door ander bewijs. Pas dan kan de rechtbank tot een bewezenverklaring komen. Ontbreekt dat steunbewijs, dan moet de rechtbank de verdachte vrijspreken.
Verkrachting tijdens schrijverskamp
Op 14 augustus 2018 was aangeefster Naomi in een villa in Heiloo, waar een zogenaamd schrijverskamp plaatsvond. Ali B. was daar ook aanwezig. Toen Naomi in een slaapkamer seksuele handelingen bij een andere man verrichtte, kwam Ali B. de slaapkamer binnen. Naomi heeft verklaard dat hij volkomen onverwacht een of meer vingers in haar vagina stak. De rechtbank oordeelt dat de verklaring van Naomi betrouwbaar is en wordt ondersteund door ander bewijs, met name de verklaringen van twee getuigen. De rechtbank vindt daarom bewezen dat Ali B. Naomi heeft verkracht.
Naomi verklaarde ook dat Ali B. haar eerder die dag heeft aangerand, toen zij in de woonkamer van de villa samen op een bank zaten. Hoewel de rechtbank de verklaring van Naomi hierover ook betrouwbaar vindt, is er onvoldoende steunbewijs om hem hiervoor te kunnen veroordelen. De rechtbank heeft Ali B. daarom vrijgesproken van de aanranding van Naomi.
Vrijspraak voor aanranding in auto
Aangeefster Jill verklaarde dat Ali B. haar op 19 mei 2018 heeft aangerand toen zij samen in een auto zaten. Volgens Jill heeft Ali B. haar betast, tussen haar benen gewreven en moest zij hem aftrekken, terwijl zij dit niet wilde. De rechtbank vindt de verklaringen die Jill daarover heeft afgelegd betrouwbaar. Toch heeft de rechtbank Ali B. vrijgesproken van aanranding, omdat de verklaringen van Jill onvoldoende worden ondersteund door ander bewijs.
Poging tot verkrachting in Marokko
In april 2014 was Ellen ten Damme in Marokko om met Ali B. een liedje op nemen voor het televisieprogramma Ali B. en de Muziekkaravaan. Zij verbleven allebei in een villa. Op een avond hadden zij afgesproken nog iets te bespreken op de kamer van Ellen. Toen Ali B. de kamer binnenkwam probeerde hij haar te verkrachten. Ellen verzette zich en het is haar gelukt hem weg te krijgen.
De rechtbank oordeelt dat de verklaringen van Ellen betrouwbaar zijn en dat deze worden ondersteund door de verklaringen van twee getuigen. Omdat niet duidelijk is geworden of Ali B. daadwerkelijk met zijn penis bij Ellen is binnengedrongen, heeft de rechtbank bewezen verklaard dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan een poging tot verkrachting.
Straf
Ali B. heeft met zijn handelen een grote inbreuk gemaakt op de lichamelijke integriteit van de slachtoffers. Hij liet zich leiden door zijn eigen seksuele behoeften, zonder rekening te houden met de wil van de vrouwen en de gevolgen die zijn gedragingen voor hen zouden hebben. Uit de verklaringen die tijdens de zitting zijn voorgelezen blijkt dat Naomi en Ellen nog steeds last hebben van die gevolgen.
De rechtbank heeft ook meegewogen dat het voor de slachtoffers moeilijk is geweest aangifte of een melding te doen bij de politie. Door de status die Ali B. als bekende Nederlander had ten tijde van de feiten en zijn positie en imago in de muziek- en televisiewereld, vergt het moed van de slachtoffers om die stap te zetten, wetende dat dit ook vervelende consequenties voor henzelf kan hebben.
Op zitting zag de rechtbank een persoon die zich in het nauw gedreven voelde en geen enkele verantwoordelijkheid nam voor zijn gedragingen. De rechtbank kreeg de indruk dat Ali B. een dwingend persoon is die geen 'nee' accepteert, weinig inlevingsvermogen toont en uitgaat van zijn eigen visie op zaken.
Ook heeft de rechtbank rekening gehouden met de media-aandacht in deze zaak en de negatieve gevolgen die dit privé en zakelijk voor Ali B. heeft gehad. Dit heeft de rechtbank maar in beperkte mate in het voordeel van Ali B. meegewogen, omdat hij die aandacht aan zijn eigen strafbare gedrag heeft te wijten.
Tot slot, hoe begrijpelijk het ook is dat de slachtoffers pas jaren later de kracht of noodzaak voelden om aangifte of melding hiervan te doen, heeft de rechtbank in strafmatigende zin meegewogen dat de feiten zich inmiddels 10 en 6 jaar geleden hebben afgespeeld.
De rechtbank heeft gekeken naar de straffen die in soortgelijke zaken zijn opgelegd en vindt, gelet op alle omstandigheden van de zaak, een gevangenisstraf van twee jaar passend.
De biografiën van Dennis Rodman en Magic Johnson heb ik ook. Die reisden met hun basketbalteam door heel Amerika. Bij elk hotel stonden de dames in rijen voor de deur. Magic liep er HIV-virus op. Hij dacht dat ie al AIDS had en een doodsvonnis. Na de persconferentie begreep hij pas dat ie niet in dat stadium zat. Anders had hij het nooit wereldkundig gemaakt. Journalist Jip Goldsein zei ook dat b.v. The Cats per muzikant al vaker Goeneroe hadden gehad dan alle Rolling Stones en begeleiding bij elkaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
bill cosby ,
https://www.vanityfair.co(...)everly-johnson-story
iedere band had een fleet aan groupies die stijf stonden van de drugs LSD enz, meiden wisten van voren niet dat ze van achteren nog leefden, laat staan hoe laat het was
Golden earring, The who
vroeger had iedere band een hele grote fanclub met zwijmelaars, die de hele band gehad hadden
[ afbeelding ]
Die gok zal Ali B. idd wel nemen, hij is immers zo overtuigd van zijn eigen gelijk dat hij zal denken dat hoger beroep een goed idee is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Gok zomaar dat er een hoger beroep komt.
Überhaupt gevangenisstraf.quote:
Onvoorwaardelijkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:51 schreef de_boswachter het volgende:
voorwaardelijk
Smeerlap kan gewoon weer door Almere lopen op zoek naar zijn volgende prooi
Gillian Anderson (X-files) was een Golden Earring groupie en heeft de hele band gebatst. Ze heeft ze een half jaar lang achterna gereisd tijdens een van hun USA toursquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
De biografiën van Dennis Rodman en Magic Johnson heb ik ook. Die reisden met hun basketbalteam door heel Amerika. Bij elk hotel stonden de dames in rijen voor de deur. Magic liep er HIV-virus op. Hij dacht dat ie al AIDS had en een doodsvonnis. Na de persconferentie begreep hij pas dat ie niet in dat stadium zat. Anders had hij het nooit wereldkundig gemaakt. Journalist Jip Goldsein zei ook dat b.v. The Cats per muzikant al vaker Goeneroe hadden gehad dan alle Rolling Stones en begeleiding bij elkaar.
Dat betekent dan dat hij in Dubai zal moeten blijven en zijn kinderen amper zal zien, en dat alles om 2 jaar celstraf te ontwijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:50 schreef Za het volgende:
[..]
Überhaupt gevangenisstraf.
Ik heb al eerder mijn mening gegeven, dus laat het hierbij.
Hij zal wel in Dubai of elders zitten, ik denk niet dat hij ooit de gevangenis van binnen gaat zien.
Zeg dan niks.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:50 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb al eerder mijn mening over dit gebeuren gegeven, dus laat het hierbij.
Hij zal wel in Dubai of elders zitten, ik denk niet dat hij ooit de gevangenis van binnen gaat zien.
Dan komen z'n kinderen wel naar hem.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:52 schreef Leandra het volgende:
Dat betekent dan dat hij in Dubai zal moeten blijven en zijn kinderen amper zal zien, en dat alles om 2 jaar celstraf te ontwijken.
Zou een domme keuze zijn voor een vader.
Ik heb het met The Nozems meegemaakt. Niet zo massaal en heftig, maar aan meiden geen gebrek.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:52 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gillian Anderson (X-files) was een Golden Earring groupie en heeft de hele band gebatst. Ze heeft ze een half jaar lang achterna gereisd tijdens een van hun USA tours.
Niet iedereen boeit kinderen iets. Veel vaders die het alleen voor hun vrouw doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat betekent dan dat hij in Dubai zal moeten blijven en zijn kinderen amper zal zien, en dat alles om 2 jaar celstraf te ontwijken.
Zou een domme keuze zijn voor een vader.
Heb je alle leden van de Nozems gebatst?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het met The Nozems meegemaakt. Niet zo massaal en heftig, maar aan meiden geen gebrek.
Denk jij voor mij?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:55 schreef vul_maar_in het volgende:
Za denkt dat ze Ali gewoon "moeten hebben" en dat die vrouwen allemaal liegen voor geld.
Ha ha ha. Nee, wel geprofiteerd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Heb je alle leden van de Nozems gebatst?
Precies, zo'n Majoor Boszhard en Irene Moors b.v.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:57 schreef MichaelScott het volgende:
Allemaal smeerlappen die bn'ers, inclusief de mensen in hun incestueuze kringetje die dit soort zaken onder de pet houden.
Je moest grinniken geef maar gerust toe.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Nee, wel geprofiteerd.Sliepen onderweg vaak in studentenflatjes.
Ja? Denk je dat, zijn kinderen zijn van 2009, 2011 en 2018, die gaan dus voorlopig nergens zonder hun moeder, en het is de vraag nog maar of zij nog zo'n zin heeft in haar liegende en vreemdgaande aanstaande ex-man.quote:
Ik ben vaker in m'n kont geknepen of onheus bejegend dan andersom. Ben ook nooit op jacht geweest, integendeel, maar wel met veel vrouwen geslapen. Ben ik nu ook fout ?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:57 schreef Za het volgende:
[..]
Denk jij voor mij?
Ik denk dat de gebeurtenissen aan de orde van de dag zijn en onderdeel van het leven van vrijwel elke vrouw (behalve dat meisje met Ronnie Flex gebeuren) dan kunnen we elke man gaan opsluiten.
Ok, vooruit dan. Ik heb Mario, de drummer hard genomen. Maar dat is omdat Mario ook een vrouwennaam is, en ik niet van zijn bekkens kon afblijven. Je kickt op spleenheupen of niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je moest grinniken geef maar gerust toe.
Als je dit serieus meent weet ik niet of ik je heel eng moet vinden of medelijden met je moet krijgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:57 schreef Za het volgende:
[..]
Denk jij voor mij?
Ik denk dat de gebeurtenissen aan de orde van de dag zijn en onderdeel van het leven van vrijwel elke vrouw (behalve dat meisje met Ronnie Flex gebeuren) dan kunnen we elke man gaan opsluiten.
Zeg dan niks.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:57 schreef Za het volgende:
[..]
Denk jij voor mij?
Heel fout.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben vaker in m'n kont geknepen of onheus bejegend dan andersom. Ben ook nooit op jacht geweest, integendeel, maar wel met veel vrouwen geslapen. Ben ik nu ook fout ?
Nee, zo is het leven.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:00 schreef tong80 het volgende:
Ik ben vaker in m'n kont geknepen of onheus bejegend dan andersom. Ben ook nooit op jacht geweest, integendeel, maar wel met veel vrouwen geslapen. Ben ik nu ook fout ?
Famkelouise ook maar haar nicht is de vrouw van Ali dus geen aangifte wel een rapnummer.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:10 schreef ToT het volgende:
Ik vind het alleen vreemd dat er "slechts" 3 vrouwen zijn die deze stap hebben gezet.
Als hij echt zo'n roofdier is, waar zijn dan alle andere slachtoffers?
Is hij echt "maar" 3x zwaar over de schreef gegaan, of durven de anderen zelfs na al deze publiciteit nog steeds niet met hun verhaal naar voren te komen?
En weer worden vrouwen in een kwaad daglicht gesteld die geen aangifte durven te doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:10 schreef ToT het volgende:
Ik vind het alleen vreemd dat er "slechts" 3 vrouwen zijn die deze stap hebben gezet.
Is hij echt "maar" 3x zwaar over de schreef gegaan, of durven de anderen zelfs na al deze publiciteit nog steeds niet met hun verhaal naar voren te komen?
Mag hoogstwaarschijnlijk hoger beroep in vrijheid afwachten, niet vluchtgevaarlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ali B. is nu weliswaar veroordeeld tot 2 jaar gevangenisstraf, maar tot nu toe is er nog geen enkel bericht dat hij gearresteerd is om zijn straf uit te gaan zitten.
Ben je nou zo dom?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ali B. is nu weliswaar veroordeeld tot 2 jaar gevangenisstraf, maar tot nu toe is er nog geen enkel bericht dat hij gearresteerd is om zijn straf uit te gaan zitten.
Niet elke aangifte leidt tot vervolging. Meer vrouwen hebben zich gemeld, maar het OM vond niet alle zaken geschikt voor vervolging. Vaak is er geen sprake van bewijs.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:10 schreef ToT het volgende:
Dat gebeurt dan ook nooit. Je wordt doorgaans ook niet gearresteerd na veroordeling maar krijgt gewoon een oproep om je te melden met een tandenborstel.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
groupies wippenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
De biografiën van Dennis Rodman en Magic Johnson heb ik ook. Die reisden met hun basketbalteam door heel Amerika. Bij elk hotel stonden de dames in rijen voor de deur. Magic liep er HIV-virus op. Hij dacht dat ie al AIDS had en een doodsvonnis. Na de persconferentie begreep hij pas dat ie niet in dat stadium zat. Anders had hij het nooit wereldkundig gemaakt. Journalist Jip Goldsein zei ook dat b.v. The Cats per muzikant al vaker Goeneroe hadden gehad dan alle Rolling Stones en begeleiding bij elkaar.
quote:De Duitse band Rammstein gaat zelf onderzoek doen naar de beschuldigingen over frontman Till Lindemann. .
Tientallen vrouwen hebben de zanger van de wereldberoemde Duitse band beschuldigd van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Sommige vrouwen zeggen dat ze zijn gedrogeerd of aangerand.
CARLIJN VAN ESCH 7 juni 2023, 09:34
Rammstein speelt vanaf woensdag vier avonden in een uitverkocht Olympisch Stadion in München. Maar zonder de gebruikelijke afterparty’s of de zogenoemde ‘rij nul’ waar alleen geselecteerde fans mogen staan
Lees meer: https://voetbalflitsen.nl(...)cht-van-verkrachtingquote:Patrick Kluivert wordt verdacht van verdachting. Dat is het nieuws op 12 juni 1997, 21 jaar geleden, wanneer de dan 20-jarige Ajacied zich meldt bij de politie. Wat Kluivert en een vriend op die dag precies verklaren, houdt de politie geheim. Zeker is wel dat het slachtoffer een 20-jarige vrouw is. Huis van Kluivert De vrouw uit Noord-Holland zou na een avondje stappen door vier mannen zijn misbruikt in het huis van Kluivert. Kluiverts advocaat, Gerard Spong, laat weten dat het hele verhaal van A tot Z is verzonnen en dat de Ajacied onschuldig is.
Onthutsend domme post.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Dat is wat ze het publiek verkopen ja. Maar daar ben ik nog niet zo zeker van. Ik sluit bv. niet uit dat het allemaal wel meevalt. Zonder echt bewijs blijf ik in het midden staan. Hoe erg ik die blije kop van die zielverkoper ook verafschuw.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet elke aangifte leidt tot vervolging. Meer vrouwen hebben zich gemeld, maar het OM vond niet alle zaken geschikt voor vervolging. Vaak is er geen sprake van bewijs.
Sow, dat je dat uit mijn tekst meent te kunnen halen zeg!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En weer worden vrouwen in een kwaad daglicht gesteld die geen aangifte durven te doen.
Ahhhh helder!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet elke aangifte leidt tot vervolging. Meer vrouwen hebben zich gemeld, maar het OM vond niet alle zaken geschikt voor vervolging. Vaak is er geen sprake van bewijs.
Je denkt dat we worden voorgelogen door de politie?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is wat ze het publiek verkopen ja. Maar daar ben ik nog niet zo zeker van. Ik sluit bv. niet uit dat het allemaal wel meevalt. Zonder echt bewijs blijf ik in het midden staan. Hoe erg ik die blije kop van die zielverkoper ook verafschuw.²
Dan is hij zijn kinderen kwijt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:50 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb al eerder mijn mening over dit gebeuren gegeven, dus laat het hierbij.
Doen we allemaal toch wel eens?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:16 schreef ToT het volgende:
En een verkrachting en een poging tot een verkrachting.....ach, het valt allemaal eigenlijk best wel mee he?
Veroordeeld ook. Ali is door ons rechtssysteem veroordeeld tot verkrachtende crimineel. Het nu nog voor hem opnemen is schandalig.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:16 schreef ToT het volgende:
En een verkrachting en een poging tot een verkrachting.....ach, het valt allemaal eigenlijk best wel mee he?
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:17 schreef Origami94 het volgende:
free ali b
alleen voor de recher vanwege zijn kleurtje, waar zijn de andere van het imperium de mol? ali is the fall guy
Schei toch uit, ook de rechtbank vond dat er sprake was van voldoende bewijs om te een veroordeling te komen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is wat ze het publiek verkopen ja. Maar daar ben ik nog niet zo zeker van. Ik sluit bv. niet uit dat het allemaal wel meevalt. Zonder echt bewijs blijf ik in het midden staan. Hoe erg ik die blije kop van die zielverkoper ook verafschuw.²
Jeroen Rietbergen, Marco B lopen allemaal vrij rondquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:17 schreef Origami94 het volgende:
free ali b
alleen voor de recher vanwege zijn kleurtje, waar zijn de andere van het imperium de mol? ali is the fall guy
Gelukkig ben ik nooit aangerand door een vriendje of door mijn man.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:08 schreef Za het volgende:
[..]
Nee, zo is het leven.
Ik heb al eerder in deze thread gevraagd, is er hier ook maar 1 vrouw in deze reeks die niet ooit door een vriendje is aangezet tot een bepaalde handeling of sex had zonder daar zin in te hebben maar het deed om de ander tevreden te stellen misschien zelfs haar eigen echtgenote, of geprobeerd te kussen door een m/v terwijl ze dat niet wilde, ik denk geen enkele.
Ik zie hier gewoon geen zaak in.
Waarom zaten al die vrouwen aan jou Herman?
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik neem Formule 1 supporters niet serieus
ne vast nietquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Je denkt dat we worden voorgelogen door de politie?
Rietbergen was een viezerik maar heeft niks strafbaars gedaan voor zover we weten en die is echt wel door de mangel gegaan. Marco B. gaat ook zitten wat ik je brom.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jeroen Rietbergen, Marco B lopen allemaal vrij rond
Hoezo?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:17 schreef Origami94 het volgende:
free ali b
Ik zie niet in hoe dit haaks staat op wat ik zeg. Hij is veroordeeld op basis van 3 zaken ja. Maar er wordt hier een suggestie gedaan alsof er nog wagonladen andere vrouwen zijn die zijn tegengehouden aangifte te doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Schei toch uit, ook de rechtbank vond dat er sprake was van voldoende bewijs om te een veroordeling te komen.
Marco Brom?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Rietbergen was een viezerik maar heeft niks strafbaars gedaan voor zover we weten en die is echt wel door de mangel gegaan. Marco B. gaat ook zitten wat ik je brom.
quote:,,Ali is overtuigd van zijn onschuld en dat betekent dat hij er alle vertrouwen in heeft dat het in hoger beroep beter zal gaan en dat het in hoger beroep volledige vrijspraak zal worden”, zei de advocaat na de uitspraak tegen de pers. Swier zei dat de rapper ‘ongeloof’ en een ‘diepe teleurstelling’ voelt na het vonnis.
Het was wel een soort chantage om seks te krijgen: hij zou het orkest "als een natte dweil laten spelen" als de dame in kwestie niet deed wat hij wilde.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Rietbergen was een viezerik maar heeft niks strafbaars gedaan voor zover we weten en die is echt wel door de mangel gegaan. Marco B. gaat ook zitten wat ik je brom.
Gewoon teleurgesteld dat hij ook daadwerkelijk veroordeeld is.quote:
Ali blijkt gewoon een ordinaire verkrachter te zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dit haaks staat op wat ik zeg. Hij is veroordeeld op basis van 3 zaken ja. Maar er wordt hier een suggestie gedaan alsof er nog wagonladen andere vrouwen zijn die zijn tegengehouden aangifte te doen.
Ik ben best fier en Ik ben ook een fijne vent, maar wel als we bij de feiten blijven.²
Manipulatief en gluiperig, ja. Strafbaar? helaas niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was wel een soort chantage om seks te krijgen: hij zou het orkest "als een natte dweil laten spelen" als de dame in kwestie niet deed wat hij wilde.
Lekker kinderachtig ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was wel een soort chantage om seks te krijgen: hij zou het orkest "als een natte dweil laten spelen" als de dame in kwestie niet deed wat hij wilde.
En ondertussen word je niet alleen door de advocaat van de dader gefileerd, maar op social media ook voor van alles en nogwat uitgemaakt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja aangezien er geen zaak tegen hem begonnen is zal het wel niet strafbaar zijn, maar het voelt gewoon ongelooflijk fout.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Manipulatief en gluiperig, ja. Strafbaar? helaas niet.
Ben een kruising tussen Brad Pitt en Eddy Wally. Dan krijg je dat.quote:
Social media is een ziekte. Maar dat is een andere discussie.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ondertussen word je niet alleen door de advocaat van de dader gefileerd, maar op social media ook voor van alles en nogwat uitgemaakt.
De manier waarop we met zedenzaken omgaan is nog nooit uitnodigend geweest voor de slachtoffers om aangifte te doen, maar social media maken het er niet beter op.
DIT!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Social media is een ziekte. Maar dat is een andere discussie.
Nogal ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook dat, maar dat is wel de minst kwalijke kant van de situatie.
Zaak Marco B komt volgend jaar voorquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jeroen Rietbergen, Marco B lopen allemaal vrij rond
Eddy.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben een kruising tussen Brad Pitt en Eddy Wally. Dan krijg je dat.
Dat is wat de rechtbank heeft besloten. Of het daadwerkelijk zo is, dat zullen we nooit voor de volle 100% weten. Maar dat het een viezerikje en liefhebber is, dat staat buiten kijf.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ali blijkt gewoon een ordinaire verkrachter te zijn.
Daar zitten ook vrouwen tussen hoor. Of begrijp ik je verkeerd ?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik neem Formule 1 supporters niet serieus
Waarom krijgt hij geen psychologisch onderzoek (en mogelijk daaropvolgend een behandeling)? Anders gaat hij in de toekomst misschien weer de fout in. Dit wijst namelijk op narcisme.quote:Op de zitting heeft de verdachte geen enkele verantwoordelijkheid genomen voor zijn gedragingen. De rechtbank heeft op de zitting een man gezien die zich in het nauw gedreven voelde door de in zijn ogen publiekelijke veroordeling die in de afgelopen jaren zou hebben plaatsgevonden. Tegelijkertijd heeft hij voorafgaand en tijdens de zittingsdagen ook bewust gebruik gemaakt van alle publieke belangstelling die er voor zijn zaak was. De indruk die de verdachte bij de rechtbank heeft achtergelaten is die van een tamelijk dwingend persoon; iemand die geen “nee” accepteert, weinig inlevingsvermogen in anderen toont en uitgaat van zijn eigen visie op zaken
Wettelijk en overtuigend bewezenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is wat de rechtbank heeft besloten. Of het daadwerkelijk zo is, dat zullen we nooit voor de volle 100% weten. Maar dat het een viezerikje en liefhebber is, dat staat buiten kijf.²
Dat zit wel snor.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is wat de rechtbank heeft besloten. Of het daadwerkelijk zo is, dat zullen we nooit voor de volle 100% weten. Maar dat het een viezerikje en liefhebber is, dat staat buiten kijf.²
Dat wordt nu bewezen geacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
jup.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:29 schreef TAmaru het volgende:
maar moet hij nou nog niet de gevangenis in tot het hoger beroep??
Ali Boembali?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik voorspel een enorme meltdown van Ali als hij straks in hoger beroep weer veroordeeld word. Daar is hij zich nu al op aan het voorbereiden met zijn gespeelde zelfvertrouwen in een goede afloop.
Het word een klaagzang over racisme, vooroordelen, klassenjustitie en een heksenjacht op zijn persoon.
Daarom zien vrouwen dat ook in mij.quote:
als je vroeger een sjouwer van de geluidsapparatuur was dan was dat al een vrijbrief om alle groupies te wippen na voor of tijdens het concertquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:32 schreef Metalfrost het volgende:
Als deze lieve schattige knuffelmarokkaan zogenaamd het instapniveau Marokkaan is en nog zoveel heeft bekokstoofd, wat zegt dat dan over de rest van zijn bevolkingsgroep?
Ik moet het even preciezer zeggen:quote:
Die 2/3 regeling is er niet meer sinds 1 juli 2021.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef Discombobulate het volgende:
Maak er dan vier jaar van ofzo, aangezien die na 2/3 al wel vrij kan zijn. Maar heel mooi dit.
Niksquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:32 schreef Metalfrost het volgende:
Als deze lieve schattige knuffelmarokkaan zogenaamd het instapniveau Marokkaan is en nog zoveel heeft bekokstoofd, wat zegt dat dan over de rest van zijn bevolkingsgroep?
Ellen heeft geen aangifte gedaan, maar toch is hij om haar zaak veroordeeld?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik moet het even preciezer zeggen:
- Jill en Naomi hebben aangifte gedaan.
- Ellen heeft een verklaring afgelegd, maar geen aangifte gedaan.
- Birgit heeft een verklaring afgelegd (opgevoerd om schakelbewijs rond te krijgen, lijkt me).
- In de BOOS-uitzending deed één vrouw aangifte. Die is geseponeerd wegens gebrek aan bewijs.
Ik heb het teruggezocht: de Officier van Justitie heeft gezegd dat in totaal zeven zaken zijn onderzocht.
[ x ]
Al bijna 10 jaar niet meer ofzoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef Discombobulate het volgende:
Maak er dan vier jaar van ofzo, aangezien die na 2/3 al wel vrij kan zijn. Maar heel mooi dit.
Ali Bounty is zoveel meer. Hij is o.a.:quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:32 schreef Metalfrost het volgende:
Jawel, de geldbak achter de pinautomaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:39 schreef KoningWouter het volgende:
Straks kan hij in de bak van zijn mede gedetineerden leren hoe hij een plofkraak kan uitvoeren. Ergens aan de bak komen gaat hem niet meer lukken.
Dat hoeft hij ook niet meer. Hij is al gevuld met jullie centen. Jarenlang heeft hij zijn muziek en standup shows verkocht aan jullie. Ik ben blij met zijn straf,.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:39 schreef KoningWouter het volgende:
Straks kan hij in de bak van zijn mede gedetineerden leren hoe hij een plofkraak kan uitvoeren. Ergens aan de bak komen gaat hem niet meer lukken.
Ogv nieuwe regeling zou het betekenen dat hij na 1 jaar en 4 maanden al in voorwaardelijke vrijheid gesteld wordt. Edit: das dus precies 2/3quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die 2/3 regeling is er niet meer sinds 1 juli 2021.
Nu moet je echt ophouden hoor. Je hebt vaak genoeg gezegd dat hij pas schuldig is als hij is veroordeeld. Nu hij daadwerkelijk veroordeeld is kan je niet blijven beweren dat hij nog steeds onschuldig is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We leven dan ook niet meer in de Middeleeuwen dankzij voortschrijdend inzicht. Debiele opmerking.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als je vroeger een sjouwer van de geluidsapparatuur was dan was dat al een vrijbrief om alle groupies te wippen na voor of tijdens het concert
Jullie? Vieze engnek dat je er bent.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat hoeft hij ook niet meer. Hij is al gevuld met jullie centen. Jarenlang heeft hij zijn muziek en standup shows verkocht aan jullie. Ik ben blij met zijn straf,.²
Jep. Dat vond ik ook opvallend, maar klaarblijkelijk kan dat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ellen heeft geen aangifte gedaan, maar toch is hij om haar zaak veroordeeld?
Je bent lekker aan het trollen maat en ze happen allemaal.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat hoeft hij ook niet meer. Hij is al gevuld met jullie centen. Jarenlang heeft hij zijn muziek en standup shows verkocht aan jullie. Ik ben blij met zijn straf,.²
Omdat Marokkanen bovengemiddeld dit soort dingen uithalen tov de andere onderscheidende eigenschappen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ali Bounty is zoveel meer. Hij is o.a.:
• Muziekmaker
• Mens
• Zoon
• • Vader
• Stand-up comedian
Waarom spreek je hem dan precies aan op zijn bevolkingsgroep.²
Natuurlijk beweer ik dat niet. Ik zeg alleen dat je nooit 100% zeker kunt zijn. Dat klopt toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu moet je echt ophouden hoor. Je hebt vaak genoeg gezegd dat hij pas schuldig is als hij is veroordeeld. Nu hij daadwerkelijk veroordeeld is kan je niet blijven beweren dat hij nog steeds onschuldig is.
Welke bevolkingsgroep is dat dan precies? Mannen? Ik vind dat je ver gaat om wat Ali heeft gedaan op alle mannen te projecteren.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:32 schreef Metalfrost het volgende:
Klopt, en dat is ook niet vreemd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Verkrachting wordt gezien als een zwaar misdrijf.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ik moest er nooit van hebben. Ik heb altijd een hekel aan hem gehad. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jullie? Vieze engnek dat je er bent.
OM kan toch zonder aangifte ook besluiten een zaak wel voor de rechter te brengen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep. Dat vond ik ook opvallend, maar klaarblijkelijk kan dat.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als je vroeger een sjouwer van de geluidsapparatuur was dan was dat al een vrijbrief om alle groupies te wippen na voor of tijdens het concert
Onzin, de rechtspraak heeft gesproken en daarom is hij nu schuldig. Als er nieuw bewijs komt, dan wordt het dan weer tegen het licht gehouden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk beweer ik dat niet. Ik zeg alleen dat je nooit 100% zeker kunt zijn. Dat klopt toch?²
Maar nu gaat de producent van The Voice een miljoenen claim neerleggen voor het opblazen van zijn showquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja. Ik had ook liever 8 jaar voor verkrachting plus 3 jaar voor poging tot gezien.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Verkrachting wordt gezien als een zwaar misdrijf.
Het OM kan zelf vervolging instellen. Net als bij bijv moord of doodslag. Dan hoeft er ook geen aangifte gedaan te worden.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OM kan toch zonder aangifte ook besluiten een zaak wel voor de rechter te brengen?
quote:De meeste misdrijven zijn ambtshalve vervolgbaar. Dat wil zeggen dat de verdachte ook zonder dat er aangifte is gedaan vervolgd kan worden.
Bij een klein aantal delicten kan het wel nodig zijn dat er aangifte gedaan wordt. Dat zijn zogenaamde klachtdelicten. Eenvoudige belediging, smaad en laster zijn voorbeelden van klachtdelicten. Bron
Het gaat er niet om of die vrouwen instemden met seks of het uitvoeren van seksuele handelingen, of het ondergingen, bijvoorbeeld om het lievelingetje in het team van Ali te zijn, bij The Voice. Het gaat erom dat Ali dit als machtsmiddel misbruikte.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:57 schreef Za het volgende:
[..]
Denk jij voor mij?
Dat zijn 2 verschillende dingen me dunkt. Of wil je ontkennen dat er vaker iemand onschuldig in de gevangenis heeft gezeten? Ik zeg niet dat hij onschuldig is, ik zeg alleen dat we niet 100% kunnen zijn van dan dingen inderdaad volledig zo zijn gegaan. Is een waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:44 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Onzin, de rechtspraak heeft gesproken en daarom is hij nu schuldig. Als er nieuw bewijs komt, dan wordt het dan weer tegen het licht gehouden.
Voor nu is hij schuldig.. punt.
Dat weten we ook niet over de veronderstelde genocide in Gaza.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zijn 2 verschillende dingen me dunkt. Of wil je ontkennen dat er vaker iemand onschuldig in de gevangenis heeft gezeten? Ik zeg niet dat hij onschuldig is, ik zeg alleen dat we niet 100% kunnen zijn van dan dingen inderdaad volledig zo zijn gegaan. Is een waarheid als een koe.²
Dat weet je nooit zeker. Is 50% kans.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat weten we ook niet over de veronderstelde genocide in Gaza.
Jij begrijpt me. Ben blij een medestander te hebben want lijk soms wel een roepende in de woestijn hier. Zelfs feiten worden tegengesproken. Maar reken dat je zelf niet aan. Ik reken je niet tot die groep.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat weten we ook niet over de veronderstelde genocide in Gaza.
of dat dames dachten dat het een stapje naar ultime beroemdheid zou kunnen zijn en het wel moest voor goed fatsoen om een rol te krijgen en leuk om over op te scheppenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:46 schreef Gia het volgende:
. Het gaat erom dat Ali dit als machtsmiddel misbruikte.
quote:Vanwege de losbandigheid van de omroepwereld kreeg 't Gooi in jaren zeventig de bijnaam "Het Gooische Matras".
De regionale term kreeg jaren geleden extra media-aandacht door de zeer populaire televisieserie 'Gooische Vrouwen', waar vier dames een decadent en veelal losbandig bestaan leiden.
quote:Blogger Paul Smit schreef enkele jaren geleden een artikel hierover op de lokale nieuwssite Dichtbij: "De omroep was vroeger een incestueus wereldje.
Vacatures werden wel landelijk gepubliceerd maar altijd stond onder aan de advertentie: bij gebleken geschiktheid geven wij de voorkeur aan een interne kandidaat. Die zogenaamde interne kandidaat was niet zelden familie van een omroepmedewerker.
Of hij zorgde ervoor om met een omroepmedewerker vriendjes te worden.
Zonder kruiwagen had solliciteren geen zin. Tot aan de grote reorganisatie eind jaren '80 (Mckinsey rapport) werd regelmatig gesuggereerd dat de helft van het omroeppersoneel hun baan te danken had aan vriendjes en kennissen en feitelijk overbodige functies bekleedde.
Hoe kwamen ze dan zo gemakkelijk aan die baan?
Wat de vrouwen betreft kunnen we alleen maar speculeren.
Er doen echter heel wat smeuïge verhalen de ronde over heftige vrijpartijen tussen de decorstukken op de studiovloer."
De rechtbank heeft in beperkte mate rekening gehouden met de publiciteit. Maar Ali B. heeft zelf ook gebruik willen maken van die publiciteit. En zou je niet kunnen zeggen dat de wijze waarop de slachtoffers door de media-aandacht negatieve gevolgen ondervinden moet worden meegewogen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ik had ook liever 8 jaar voor verkrachting plus 3 jaar voor poging tot gezien.
Maar ja, we hebben het maar te accepteren.
In deze 2 specifieke zaken was het niet bepaald een kwestie van jezelf omhoog proberen te neuken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
of dat dames dachten dat het een stapje naar ultime beroemdheid zou kunnen zijn en het wel moest voor goed fatsoen om een rol te krijgen en leuk om over op te scheppen
of dat hij dat suggereerde
het heet niet voor niets de gooise matras
Beetje raar om nu alle mannen als verkrachter neer te zetten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:57 schreef Za het volgende:
[..]
Denk jij voor mij?
Ik krijg er ook wat Gillette-reclame vibes van idd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Beetje raar om nu alle mannen als verkrachter neer te zetten.
"Nee Ali, ik wil geen seks met jou."quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kunnen we dit met 100% zekerheid vaststellen als we redeneren vanuit de dames in kwestie zelf?²
Dit.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De rechtbank heeft in beperkte mate rekening gehouden met de publiciteit. Maar Ali B. heeft zelf ook gebruik willen maken van die publiciteit. En zou je niet kunnen zeggen dat de wijze waarop de slachtoffers door de media-aandacht negatieve gevolgen ondervinden moet worden meegewogen?
Wat ook meeweegt bij de strafmaat, is dat de zaak lange tijd geleden is. Dat snap ik niet zo goed. Het enige wat dan overblijft, is dat hij niet eerder voor een zedenmisdrijf is veroordeeld.
De mediation maakt overuren.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:57 schreef michaelmoore het volgende:
Er zijn er zat in het hilversumse die zich nu heel erg rustig houden
Zoals je het nu schetst moet ik je gelijk geven. Mogelijk doe ik dat ook nog.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
"Nee Ali, ik wil geen seks met jou."
Dame loopt weg en gaat Ronnie zitten pijpen, en Ali komt binnen en steekt 2 vingers in d'r kut.
Klinkt niet echt als je omhoog proberen te neuken bij Ali.
En dat Ellen hem van zich af moest vechten klinkt ook niet echt alsof ze op een gunst van hem uit was.
Doe even normaal man.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja (poging tot) verkrachting is geen klachtdelict, dus kan gewoon vervolgd worden zonder aangifte.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteraard dachten de dames dat. Maar Ali wist dit en buitte het uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
of dat dames dachten dat het een stapje naar ultime beroemdheid zou kunnen zijn en het wel moest voor goed fatsoen om een rol te krijgen en leuk om over op te scheppen
of dat hij dat suggereerde
het heet niet voor niets de gooise matras
[..]
[..]
We kunnen ook niet 100% met zekerheid uitsluiten dat Ali niet in zijn wandaden is aangestuurd door een kwaadaardige onzichtbare alien die de controle over zijn brein en lid heeft overgenomen, maar als je eerst elke mogelijke vergezochte alternatieve mogelijkheid met onwrikbare zekerheid moet uitsluiten kunnen we net zo goed stoppen met pogingen tot rechtspraak.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoals je het nu schetst moet ik je gelijk geven. Mogelijk doe ik dat ook nog.
Maar kunnen we met zekerheid uitsluiten dat ze dit niet uit wraak doen? Om welke reden dan ook. Hoe toets je zoiets?
Lastige materie. Ik ben in ieder geval blij dat ik niet in de schoenen zit van die vieze liefhebber.²
Klinkt geloofwaardig.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
We kunnen ook niet 100% met zekerheid uitsluiten dat Ali niet in zijn wandaden is aangestuurd door een kwaadaardige onzichtbare alien die de controle over zijn brein en lid heeft overgenomen,
In zijn geval misschien met de belofte of hoop op een zetje in hun carrière, wat in dat geval ook kan meespelen bij de aangifte.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:46 schreef Gia het volgende:
Het gaat er niet om of die vrouwen instemden met seks of het uitvoeren van seksuele handelingen, of het ondergingen, bijvoorbeeld om het lievelingetje in het team van Ali te zijn, bij The Voice. Het gaat erom dat Ali dit als machtsmiddel misbruikte.
Zeiden ze ook over willem holleeder eindstand hij gaf een heel college bij college tourquote:
Ik denk dat het tijd wordt om met je toneelstukje te stoppen. Ik vind dit soort uitlatingen uiterst dubieus en weinig respectvol tegenover slachtoffers van seksueel geweld. Hou dan gewoon je mond.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kunnen we dit met 100% zekerheid vaststellen als we redeneren vanuit de dames in kwestie zelf?²
Ik weet dat je het grappig bedoeld, maar het lijkt me niet handig om in een tijd waarin de veiligheidsdiensten telkens waarschuwen voor soevereine wappies, je constant herhaalt dat je soeverein bent.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zo ontzettend blij dat hij veroordeeld is. Ik ben fier en ontzettend soeverein, maar dat was al bekend.
dat was 1 keer en niet z'n dayjob zeg maar. Beetje gekke vergelijking maat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zeiden ze ook over willem holleeder eindstand hij gaf een heel college bij college tour
Je bedoelt 'respectvol'?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:07 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt om met je toneelstukje te stoppen. Ik vind dit soort uitlatingen uiterst dubieus en weinig respectloos tegenover slachtoffers van seksueel geweld. Hou dan gewoon je mond.
Het is een open vraag zonder waardeoordeel. Eigenlijk alleen maar om onrechtvaardigheid tegen te gaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:07 schreef recursief het volgende:
Ik vind dit soort uitlatingen uiterst dubieus en weinig respectloos tegenover slachtoffers van seksueel geweld.
Dank voor je advies broeder. Ik neem het meteen ter harte. Ik hou het voortaan bij fier zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:07 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ik weet dat je het grappig bedoeld, maar het lijkt me niet handig om in een tijd waarin de veiligheidsdiensten telkens waarschuwen voor soevereine wappies, je constant herhaalt dat je soeverein bent.²
Ja 'weinig respectvol', of 'respectloos' idd. Ik zal het even aanpassen,quote:
nou zullen we het met je handtekening en 20.000 euro van mij afmaken dan ??quote:
De officier kan ook vervolgen zonder aangifte, juist omdat slachtoffers van misbruik/mishandeling vaak geen aangifte doen of durven te doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep. Dat vond ik ook opvallend, maar klaarblijkelijk kan dat.
Ook met vragen kun je iets suggereren.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat suggereert het dan volgens jou? Ik ben de vraagsteller en vertel je dat het een open vraag is.²
Ah, op die fiets. Absoluut, dat kun je zeer zeker. Maar dit was in dit voorbeeld niet zo. Ik redeneer vanuit het midden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ook met vragen kun je iets suggereren.
Het midden is dat hij een veroordeelde crimineel is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Absoluut, dat kun je zeer zeker. Maar dit was in dit voorbeeld niet zo. Ik redeneer vanuit het midden.²
Laten we nou geen overhaaste conclusies trekkenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Het midden is dat hij een veroordeelde crimineel is.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Laten we nou geen overhaaste conclusies trekken
Spuug er maar op!quote:
Dat moge duidelijk zijn. Ik ben er ontzettend blij mee. Had het al niet zo op hem. Maar dat had voornamelijk te maken met zijn zielverkoop praktijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Het midden is dat hij een veroordeelde crimineel is.
Niet serieus nemen die user.. Ali B. is een soortgenoot dus dan sta je er niet helemaal objectief in denk ik zoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Je denkt dat we worden voorgelogen door de politie?
Ja, ik ben daadwerkelijk Moslim. Een trotse fiere Moslim. Maar dat heeft met dit topic nauwelijks wat te maken. Dat irrelevante label komt van anderen.quote:
I know.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet serieus nemen die user.. Ali B. is een soortgenoot dus dan sta je er niet helemaal objectief in denk ik zo
Dubbel of niets Ali houd wel van een gokje.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Ah, hij gaat in hoger beroep hoor ik net. Dat had ik gemist. Hopelijk geven ze 'm het dubbele!
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Ah, hij gaat in hoger beroep hoor ik net. Dat had ik gemist. Hopelijk geven ze 'm het dubbele!
Goed om te horen. Hij maakt gebruik van de tools die de rechtstaat hem bieden. Dat val an sich te prijzen. Maar ik had liever gehad dat hij het bij zijn vrouw hield. Snoepen buiten de deur gaat altijd fout. Daar kan ik uit de losse pols zo 5 tot de verbeelding sprekende voorbeelden van schudden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Onschuldig vastquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk beweer ik dat niet. Ik zeg alleen dat je nooit 100% zeker kunt zijn. Dat klopt toch?²
Jij zegt het.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben daadwerkelijk Moslim. Een trotse fiere Moslim. Maar dat heeft met dit topic nauwelijks wat te maken. Dat irrelevante label komt van anderen.²
Marco B(ibbert) 100%quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:40 schreef Firuze60 het volgende:
Moet die zaak van Marco B. nog voorkomen? Die schijt vast inmiddels ook peentjes. En straks iedereen, ja, het is racisme tegen mannen met Italiaanse roots.
Ja maar pas in 2025quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:40 schreef Firuze60 het volgende:
Moet die zaak van Marco B. nog voorkomen? Die schijt vast inmiddels ook peentjes. En straks iedereen, ja, het is racisme tegen mannen met Italiaanse roots.
Verkrachting gaat nog iets vaker fout denk ik. Allah is niet grote blijquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goed om te horen. Hij maakt gebruik van de tools die de rechtstaat hem bieden. Dat val an sich te prijzen. Maar ik had liever gehad dat hij het bij zijn vrouw hield. Snoepen buiten de deur gaat altijd fout. Daar kan ik uit de losse pols zo 5 tot de verbeelding sprekende voorbeelden van schudden.²
Hawk Tuahquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Spuug er maar op!
Je gaat in discussie met iemand die graag tegen de haren in strijkt. Dat is een nutteloze discussie
Mannen kunnen ook verkracht worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zo ontzettend blij dat hij veroordeeld is. Ik ben fier en ontzettend soeverein, maar dat was al bekend. Wel hoop ik ergens dat de dames er een les uit kunnen trekken. Bv: dat zelfs de meeste blije knuffelvent kwaad in de zin kan hebben en zal hebben als de situatie er zich voor leent. Wees verstandig en duik niet in die vage wereld van schuld en verantwoordelijkheid. Voorkom de ellende gewoon zoveel mogelijk.
Wees op je hoede.
Veel liefs.
Bansheeboy²
Prima. Ik vind het helemaal niet erg als je die tegenspreekt. Daar is ene forum voor. Heb je een voorbeeld van zo'n claim?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:41 schreef FYazz het volgende:
[..]
Jij zegt het.
Ik twijfel echter aan je uitspraken en claims.
De vraag stellen na een veroordeling is al een waardeoordeel.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een open vraag zonder waardeoordeel. Eigenlijk alleen maar om onrechtvaardigheid tegen te gaan.²
Alleen is ie daar niet voor veroordeelt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goed om te horen. Hij maakt gebruik van de tools die de rechtstaat hem bieden. Dat val an sich te prijzen. Maar ik had liever gehad dat hij het bij zijn vrouw hield. Snoepen buiten de deur gaat altijd fout. Daar kan ik uit de losse pols zo 5 tot de verbeelding sprekende voorbeelden van schudden.²
Ja, maar van het een komt het ander zo blijkt. Het is een soort salami methode. Je bent niet van het ene op het andere moment een verkrachter. Nee, het gaat stapsgewijs. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Alleen is ie daar niet voor veroordeelt.
Hij is veroordeeld omdat hij een verkrachter is.
Voor de veroordeling mocht ik hem ook niet stellen. Vreemd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag stellen na een veroordeling is al een waardeoordeel.
Toen hij zijn vingers in haar stak, was hij per direct een verkrachter. Daarvoor nog niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar van het een komt het ander zo blijkt. Het is een soort salami methode. Je bent niet van het ene op het andere moment een verkrachter. Nee, het gaat stapsgewijs. Uitzonderingen daargelaten.²
Daarvoor was het een buiten de deur snoeperd. Hij heeft er van genomen. Zou me niks verbazen als hij wat SOA"s heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Toen hij zijn vingers in haar stak, was hij per direct een verkrachter. Daarvoor nog niet.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:50 schreef Lienekien het volgende:
Waarom jullie steeds maar blijven reageren op die idioot is mij echt volstrekt een raadsel.
Voor "Pssst, meisje!" te sissen ga je niet de bak in.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar van het een komt het ander zo blijkt. Het is een soort salami methode. Je bent niet van het ene op het andere moment een verkrachter. Nee, het gaat stapsgewijs. Uitzonderingen daargelaten.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het dus niet Ali Alberts, maar Ali Werkeloos.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Komt nergens meer aan de bak. Zelfs vakkenvullen niet. Wegens Pretpakket, qua vakkenpakket op school.
Ik deel zijn mening zekerniet. Maar ik probeer gewoon zo goed als ik kan hem van repliek te voorzien. Maar ik begrijp je standpunt zeer zeker. Al zou ik niet die scheldwoorden gebruiken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:50 schreef Lienekien het volgende:
Waarom jullie steeds maar blijven reageren op die idioot is mij echt volstrekt een raadsel.
Een vinger is aanrandingquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Toen hij zijn vingers in haar stak, was hij per direct een verkrachter. Daarvoor nog niet.
Dus ja, hij was van het ene op het andere moment een verkrachter.
Daar zou ik niet te zeker van zijn. Volgens mij zijn daar wel regels voor gesteld recent. Dus pas maar op.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor "Pssst, meisje!" te sissen ga je niet de bak in.
Betasten is aanranding.quote:
Dus dat kaarsverhaal van J Derksen was ook verkrachting?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Betasten is aanranding.
Binnendringen, met wat dan ook, is verkrachting.
Dat nep huilen, “ben moe”.. yeh right.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat Ali B. er sinds z'n rechtszaken voor kiest om vereeuwigd te worden als iemand die zit te schijten.
Deze userquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik deel zijn mening zekerniet. Maar ik probeer gewoon zo goed als ik kan hem van repliek te voorzien. Maar ik begrijp je standpunt zeer zeker. Al zou ik niet die scheldwoorden gebruiken.
Mogelijk komt hij alsnog tot inkeer.²
Technisch gesproken wel, tegenwoordig dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus dat kaarsverhaal van J Derksen was ook verkrachting?
Kloptquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat Ali B. er sinds z'n rechtszaken voor kiest om vereeuwigd te worden als iemand die zit te schijten.
Dat was gewoon een lulverhaal van de bovenste plankquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Alleen hij had niet door, of te laat pas, dat het hem in de problemen zou brengen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:59 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Dat was gewoon een lulverhaal van de bovenste plank
Ja, alleen ging men er vroeger anders mee om; tijden zijn gelukkig wel veranderd wat dat betreft.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, er zit nog wel een verschil tussen dit en vol met je lul erin pompen en met zaad spuiten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Technisch gesproken wel, tegenwoordig dan.
Dat mag wel duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Yep.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gaat om de penetratie, dat hoeft niet met je pik te zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, er zit nog wel een verschil tussen dit en vol met je lul erin pompen en met zaad spuiten.
Jongens, jongens. Kan het wat minder beeldvormend aub.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gaat om de penetratie, dat hoeft niet met je pik te zijn.
Afhankelijk van leeftijd is een tong al genoeg.
Voel je wat tussen de benen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jongens, jongens. Kan het wat minder beeldvormend aub.²
In zijn hoofd is een verkrachting iets met bruut geweld. Hij gelooft vast in zijn onschuld.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat nep huilen, “ben moe”.. yeh right.
het maakt niet uit WAT er in gaat maar WAAR het in gaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jongens, jongens. Kan het wat minder beeldvormend aub.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Dat verbaast mij niets, als het hoger beroep geen 'onschuld' oplevert zie ik hem nog in cassatie gaan ook. Wel sneu dat deze nachtmerrie nog langer gaat duren voor de dames in kwestie.quote:
Ali B accepteert nog steeds geen Nee.quote:
Dus je hebt het verhaal niet meegekregen, maar beweert wel dat de rechtbank niet zuiver naar de zaak heeft gekeken maar om een signaal af te geven zo maar wat vonnist?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Als je serieus overtuigd bent van je onschuld is het wel sneu, ik heb niet het hele verhaal meegekregen maar het lijkt alsof de vrouwen het voordeel van de twijfel krijgen? En dat dit meer een zaak is geworden om een signaal af te geven, omdat het nu om een bekend persoon gaat.
Heeft iig geen poepangst.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoor ik heel m'n leven al.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Is dit een bewust geniale woordspeling ?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Inderdaad
Als iemand als een clown een kaars in iemands dochter hier duwt, dan is de dader denk ik nog niet jarig. Of je nu Johan Derksen heet of weet ik wie.
Hij zei niet dat het een verjaardagskaarsje was :pquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dit een bewust geniale woordspeling ?
Nah je hebt het idd niet helemaal meegekregenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Als je serieus overtuigd bent van je onschuld is het wel sneu, ik heb niet het hele verhaal meegekregen maar het lijkt alsof de vrouwen het voordeel van de twijfel krijgen? En dat dit meer een zaak is geworden om een signaal af te geven, omdat het nu om een bekend persoon gaat.
Nee dat beweer ik niet, ik zou het alleen ontzettend sneu vinden als hij daadwerkelijk onschuldig is, omdat hij zelf overtuigd is van zijn onschuld. Dus dat zet me dan wel aan het denken. Of zit hij gewoon te liegen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus je hebt het verhaal niet meegekregen, maar beweert wel dat de rechtbank niet zuiver naar de zaak heeft gekeken maar om een signaal af te geven zo maar wat vonnist?
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Anali B.![]()
![]()
![]()
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100097470_c323cc4d
Jongens we doen het weerquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:40 schreef recursief het volgende:
[..]
Als ie naar binnen gaat is het voor de wet verkrachting.
Michael J. verkrachtte jongetjes en die hoorde ik gister ook weer op de radio. Maar goed, die heeft wel een iets beter oeuvre. Van Ali ken ik überhaupt maar 2 nummers, ik zit niet zo in de nederhopquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:04 schreef vul_maar_in het volgende:
Kijk die volleyballer kan zich gewoon op prestaties weer naar een EK knokken. Ali B. moet het van de gun factor hebben en die is toch wel geslonken tot een paar stugge berbers die niet na willen denken. En daarmee ga je geen stadions vullen.
Plus dat de radiostations ook wel een Select All where artist = ALI B {DELETE} zullen doen.
Is die ook veroordeeld dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:45 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Michael J. verkrachtte jongetjes en die hoorde ik gister ook weer op de radio. Maar goed, die heeft wel een iets beter oeuvre. Van Ali ken ik überhaupt maar 2 nummers, ik zit niet zo in de nederhop
Jackson is nooit veroordeeld makker.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:45 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Michael J. verkrachtte jongetjes en die hoorde ik gister ook weer op de radio. Maar goed, die heeft wel een iets beter oeuvre. Van Ali ken ik überhaupt maar 2 nummers, ik zit niet zo in de nederhop
Jaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee dat beweer ik niet, ik zou het alleen ontzettend sneu vinden als hij daadwerkelijk onschuldig is, omdat hij zelf overtuigd is van zijn onschuld. Dus dat zet me dan wel aan het denken. Of zit hij gewoon te liegen?
Hmm valt wel mee. Denk dat 2 jaartjes cel hem best wel eens goed kunnen doen.quote:
Oh oké…. Ja, ik heb hem zelf wel gemogen, vond hem wel aandoenlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hmm valt wel mee. Denk dat 2 jaartjes cel hem best wel eens goed kunnen doen.
Heb hem nooit gemogen maar de man() is wel adrem en spitsvondig, dat heb ik wel altijd gevonden. Ook al kwam het er in een kut accent uit.
Misschien gaan ze voor the old switcheroo en gebruiken zijn hele achternaam. Die kennen minder mensen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:52 schreef Metalfrost het volgende:
Eén van de weinige mensen wiens bekendheid te danken is aan het verkorten van de achternaam tot een initiaal en deze totstandkoming nu in deze zaak compleet de functie verliest omdat iedereen weet wie Ali B is
Deze https://www.trouw.nl/binn(...)venslessen~b5b98a03/ ?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:09 schreef Lienekien het volgende:
Aardig recent artikel in Trouw, trouwens. Voor wie achter de betaalmuur kan komen.
Over ali b.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:43 schreef superniger het volgende:
[..]
HIHAHO.
Lekker grapjes maken over verkrachting.
Nee dus, zoals je al was verteld.quote:
Die hele achternaam is echt geen geheim. In het artikel over Ali B. op wikipedia wordt die hele achternaam gewoon genoemd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:55 schreef vul_maar_in het volgende:
Misschien gaan ze voor the old switcheroo en gebruiken zijn hele achternaam. Die kennen minder mensen.
Marokko kent geen uitleveringsregeling, en het is een Marokkaanse Nederlander, dus die stap lijkt me snel gemaakt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:57 schreef 3rr0r het volgende:
Zit hij al in het Midden-Oosten of Marokko?
En toch garandeer ik je dat in een enquête meer mensen zullen zeggen te weten wie Ali B is t.o.v. Ali Bachternaam.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Die hele achternaam is echt geen geheim. In het artikel over Ali B. op wikipedia wordt die hele achternaam gewoon genoemd.
Ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:56 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Deze https://www.trouw.nl/binn(...)venslessen~b5b98a03/ ?
Toch is het een ontzettend mooi land. Ik kan iedereen aanraden er eens een kijkje te nemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Marokko kent geen uitleveringsregeling, en het is een Marokkaanse Nederlander, dus die stap lijkt me snel gemaakt.
was een beetje moeilijk na zijn overlijdenquote:
Minister Yeşilgöz tekent uitleveringsverdrag met Marokkoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Marokko kent geen uitleveringsregeling, en het is een Marokkaanse Nederlander, dus die stap lijkt me snel gemaakt.
https://nos.nl/artikel/25(...)-uitleveringsverdragquote:Door het nieuwe verdrag kunnen verdachten en criminelen straks makkelijker worden uitgeleverd voor een rechtszaak of voor het uitzitten van een al gegeven celstraf.
Er is inmiddels toch een uitleveringsverdrag gesloten tussen Nederland en Marokko... of is die nog niet in werking getreden?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Door het vizier van een B12 bommenwerper?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch is het een ontzettend mooi land. Ik kan iedereen aanraden er eens een kijkje te nemen.²
Nee, maar ik dacht dat er misschien wel meerdere artikelen over waren bij Trouw, dus vandaar de vraag.quote:
Dat ken ik niet. Ik ben wel bekend met de steden Tetouan, Rabat, Casablanca, Marrakesh, Agadir, Essaouira. Het mooie van Marokko is dat je in één land zoveel verschillende elementen kunt vinden. Ga eens kijken zou ik zeggen.quote:
Ik maak maar een grapje, ik denk dat Marokko een prima land is en zou er best eens op bezoek willen. Marrakesh sla ik over denk ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Ik ben wel bekend met de steden Tetouan, Rabat, Casablanca, Marrakesh, Agadir, Essaouira. Het mooie van Marokko is dat je in één land zoveel verschillende elementen kunt vinden. Ga eens kijken zou ik zeggen.²
Jawel. Kijk je post er boven maar. Ik weet niet of Ali B de eerste wil zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:04 schreef Forbry het volgende:
[..]
Er is inmiddels toch een uitleveringsverdrag gesloten tussen Nederland en Marokko... of is die nog niet in werking getreden?
Is vooral mooi als je de lokale taal spreekt en niet als lopende pinautomaat wordt gezien door hordes bedelaars en oplichters.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch is het een ontzettend mooi land. Ik kan iedereen aanraden er eens een kijkje te nemen.²
De mensen die daar wonen schijnen ook heel aardig en gastvrij te zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Ik ben wel bekend met de steden Tetouan, Rabat, Casablanca, Marrakesh, Agadir, Essaouira. Het mooie van Marokko is dat je in één land zoveel verschillende elementen kunt vinden. Ga eens kijken zou ik zeggen.²
Dat kun je zeggen, maar wat ga jij doen wanneer iemand met wie je een friends met benefits relatie had 15 jaar geleden, opeens aangifte doet, of een jeugdliefde aanranding/verkrachting claimt, en iedereen je plotseling een schoft noemt?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:53 schreef vul_maar_in het volgende:
lekker door posten totdat die onzin uit beeld is niet reageren.
Daar ben ik dus geweest. Wat ik net zei over aardige en gastvrije mensen geldt niet voor Marrakesh.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje, ik denk dat Marokko een prima land is en zou er best eens op bezoek willen. Marrakesh sla ik over denk ik.
Ja, daar moet je een beetje handig in worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:08 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Is vooral mooi als je de lokale taal spreekt en niet als lopende pinautomaat wordt gezien door hordes bedelaars en oplichters.
Hoeveel veroordeelden zeggen dat ze het niet gedaan hebben denk jequote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee dat beweer ik niet, ik zou het alleen ontzettend sneu vinden als hij daadwerkelijk onschuldig is, omdat hij zelf overtuigd is van zijn onschuld. Dus dat zet me dan wel aan het denken. Of zit hij gewoon te liegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |