Dat gebeurt dan ook nooit. Je wordt doorgaans ook niet gearresteerd na veroordeling maar krijgt gewoon een oproep om je te melden met een tandenborstel.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ali B. is nu weliswaar veroordeeld tot 2 jaar gevangenisstraf, maar tot nu toe is er nog geen enkel bericht dat hij gearresteerd is om zijn straf uit te gaan zitten.
groupies wippenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
De biografiën van Dennis Rodman en Magic Johnson heb ik ook. Die reisden met hun basketbalteam door heel Amerika. Bij elk hotel stonden de dames in rijen voor de deur. Magic liep er HIV-virus op. Hij dacht dat ie al AIDS had en een doodsvonnis. Na de persconferentie begreep hij pas dat ie niet in dat stadium zat. Anders had hij het nooit wereldkundig gemaakt. Journalist Jip Goldsein zei ook dat b.v. The Cats per muzikant al vaker Goeneroe hadden gehad dan alle Rolling Stones en begeleiding bij elkaar.
quote:De Duitse band Rammstein gaat zelf onderzoek doen naar de beschuldigingen over frontman Till Lindemann. .
Tientallen vrouwen hebben de zanger van de wereldberoemde Duitse band beschuldigd van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Sommige vrouwen zeggen dat ze zijn gedrogeerd of aangerand.
CARLIJN VAN ESCH 7 juni 2023, 09:34
Rammstein speelt vanaf woensdag vier avonden in een uitverkocht Olympisch Stadion in München. Maar zonder de gebruikelijke afterparty’s of de zogenoemde ‘rij nul’ waar alleen geselecteerde fans mogen staan
Lees meer: https://voetbalflitsen.nl(...)cht-van-verkrachtingquote:Patrick Kluivert wordt verdacht van verdachting. Dat is het nieuws op 12 juni 1997, 21 jaar geleden, wanneer de dan 20-jarige Ajacied zich meldt bij de politie. Wat Kluivert en een vriend op die dag precies verklaren, houdt de politie geheim. Zeker is wel dat het slachtoffer een 20-jarige vrouw is. Huis van Kluivert De vrouw uit Noord-Holland zou na een avondje stappen door vier mannen zijn misbruikt in het huis van Kluivert. Kluiverts advocaat, Gerard Spong, laat weten dat het hele verhaal van A tot Z is verzonnen en dat de Ajacied onschuldig is.
Onthutsend domme post.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ali B. is nu weliswaar veroordeeld tot 2 jaar gevangenisstraf, maar tot nu toe is er nog geen enkel bericht dat hij gearresteerd is om zijn straf uit te gaan zitten.
Dat is wat ze het publiek verkopen ja. Maar daar ben ik nog niet zo zeker van. Ik sluit bv. niet uit dat het allemaal wel meevalt. Zonder echt bewijs blijf ik in het midden staan. Hoe erg ik die blije kop van die zielverkoper ook verafschuw.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet elke aangifte leidt tot vervolging. Meer vrouwen hebben zich gemeld, maar het OM vond niet alle zaken geschikt voor vervolging. Vaak is er geen sprake van bewijs.
Sow, dat je dat uit mijn tekst meent te kunnen halen zeg!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En weer worden vrouwen in een kwaad daglicht gesteld die geen aangifte durven te doen.
Ahhhh helder!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet elke aangifte leidt tot vervolging. Meer vrouwen hebben zich gemeld, maar het OM vond niet alle zaken geschikt voor vervolging. Vaak is er geen sprake van bewijs.
Je denkt dat we worden voorgelogen door de politie?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is wat ze het publiek verkopen ja. Maar daar ben ik nog niet zo zeker van. Ik sluit bv. niet uit dat het allemaal wel meevalt. Zonder echt bewijs blijf ik in het midden staan. Hoe erg ik die blije kop van die zielverkoper ook verafschuw.²
Dan is hij zijn kinderen kwijt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:50 schreef Za het volgende:
[..]
Überhaupt gevangenisstraf.
Ik heb al eerder mijn mening over dit gebeuren gegeven, dus laat het hierbij.
Hij zal wel in Dubai of elders zitten, ik denk niet dat hij ooit de gevangenis van binnen gaat zien.
Doen we allemaal toch wel eens?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:16 schreef ToT het volgende:
En een verkrachting en een poging tot een verkrachting.....ach, het valt allemaal eigenlijk best wel mee he?
Veroordeeld ook. Ali is door ons rechtssysteem veroordeeld tot verkrachtende crimineel. Het nu nog voor hem opnemen is schandalig.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:16 schreef ToT het volgende:
En een verkrachting en een poging tot een verkrachting.....ach, het valt allemaal eigenlijk best wel mee he?
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:17 schreef Origami94 het volgende:
free ali b
alleen voor de recher vanwege zijn kleurtje, waar zijn de andere van het imperium de mol? ali is the fall guy
Schei toch uit, ook de rechtbank vond dat er sprake was van voldoende bewijs om te een veroordeling te komen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is wat ze het publiek verkopen ja. Maar daar ben ik nog niet zo zeker van. Ik sluit bv. niet uit dat het allemaal wel meevalt. Zonder echt bewijs blijf ik in het midden staan. Hoe erg ik die blije kop van die zielverkoper ook verafschuw.²
Jeroen Rietbergen, Marco B lopen allemaal vrij rondquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:17 schreef Origami94 het volgende:
free ali b
alleen voor de recher vanwege zijn kleurtje, waar zijn de andere van het imperium de mol? ali is the fall guy
Gelukkig ben ik nooit aangerand door een vriendje of door mijn man.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:08 schreef Za het volgende:
[..]
Nee, zo is het leven.
Ik heb al eerder in deze thread gevraagd, is er hier ook maar 1 vrouw in deze reeks die niet ooit door een vriendje is aangezet tot een bepaalde handeling of sex had zonder daar zin in te hebben maar het deed om de ander tevreden te stellen misschien zelfs haar eigen echtgenote, of geprobeerd te kussen door een m/v terwijl ze dat niet wilde, ik denk geen enkele.
Ik zie hier gewoon geen zaak in.
Waarom zaten al die vrouwen aan jou Herman?
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik neem Formule 1 supporters niet serieus
ne vast nietquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Je denkt dat we worden voorgelogen door de politie?
Rietbergen was een viezerik maar heeft niks strafbaars gedaan voor zover we weten en die is echt wel door de mangel gegaan. Marco B. gaat ook zitten wat ik je brom.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jeroen Rietbergen, Marco B lopen allemaal vrij rond
Hoezo?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:17 schreef Origami94 het volgende:
free ali b
Ik zie niet in hoe dit haaks staat op wat ik zeg. Hij is veroordeeld op basis van 3 zaken ja. Maar er wordt hier een suggestie gedaan alsof er nog wagonladen andere vrouwen zijn die zijn tegengehouden aangifte te doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Schei toch uit, ook de rechtbank vond dat er sprake was van voldoende bewijs om te een veroordeling te komen.
Marco Brom?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Rietbergen was een viezerik maar heeft niks strafbaars gedaan voor zover we weten en die is echt wel door de mangel gegaan. Marco B. gaat ook zitten wat ik je brom.
quote:,,Ali is overtuigd van zijn onschuld en dat betekent dat hij er alle vertrouwen in heeft dat het in hoger beroep beter zal gaan en dat het in hoger beroep volledige vrijspraak zal worden”, zei de advocaat na de uitspraak tegen de pers. Swier zei dat de rapper ‘ongeloof’ en een ‘diepe teleurstelling’ voelt na het vonnis.
Het was wel een soort chantage om seks te krijgen: hij zou het orkest "als een natte dweil laten spelen" als de dame in kwestie niet deed wat hij wilde.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Rietbergen was een viezerik maar heeft niks strafbaars gedaan voor zover we weten en die is echt wel door de mangel gegaan. Marco B. gaat ook zitten wat ik je brom.
Gewoon teleurgesteld dat hij ook daadwerkelijk veroordeeld is.quote:
Ali blijkt gewoon een ordinaire verkrachter te zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dit haaks staat op wat ik zeg. Hij is veroordeeld op basis van 3 zaken ja. Maar er wordt hier een suggestie gedaan alsof er nog wagonladen andere vrouwen zijn die zijn tegengehouden aangifte te doen.
Ik ben best fier en Ik ben ook een fijne vent, maar wel als we bij de feiten blijven.²
Manipulatief en gluiperig, ja. Strafbaar? helaas niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was wel een soort chantage om seks te krijgen: hij zou het orkest "als een natte dweil laten spelen" als de dame in kwestie niet deed wat hij wilde.
Lekker kinderachtig ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was wel een soort chantage om seks te krijgen: hij zou het orkest "als een natte dweil laten spelen" als de dame in kwestie niet deed wat hij wilde.
En ondertussen word je niet alleen door de advocaat van de dader gefileerd, maar op social media ook voor van alles en nogwat uitgemaakt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja aangezien er geen zaak tegen hem begonnen is zal het wel niet strafbaar zijn, maar het voelt gewoon ongelooflijk fout.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Manipulatief en gluiperig, ja. Strafbaar? helaas niet.
Ben een kruising tussen Brad Pitt en Eddy Wally. Dan krijg je dat.quote:
Social media is een ziekte. Maar dat is een andere discussie.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ondertussen word je niet alleen door de advocaat van de dader gefileerd, maar op social media ook voor van alles en nogwat uitgemaakt.
De manier waarop we met zedenzaken omgaan is nog nooit uitnodigend geweest voor de slachtoffers om aangifte te doen, maar social media maken het er niet beter op.
DIT!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Social media is een ziekte. Maar dat is een andere discussie.
Nogal ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook dat, maar dat is wel de minst kwalijke kant van de situatie.
Zaak Marco B komt volgend jaar voorquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jeroen Rietbergen, Marco B lopen allemaal vrij rond
Eddy.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben een kruising tussen Brad Pitt en Eddy Wally. Dan krijg je dat.
Dat is wat de rechtbank heeft besloten. Of het daadwerkelijk zo is, dat zullen we nooit voor de volle 100% weten. Maar dat het een viezerikje en liefhebber is, dat staat buiten kijf.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ali blijkt gewoon een ordinaire verkrachter te zijn.
Daar zitten ook vrouwen tussen hoor. Of begrijp ik je verkeerd ?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik neem Formule 1 supporters niet serieus
Waarom krijgt hij geen psychologisch onderzoek (en mogelijk daaropvolgend een behandeling)? Anders gaat hij in de toekomst misschien weer de fout in. Dit wijst namelijk op narcisme.quote:Op de zitting heeft de verdachte geen enkele verantwoordelijkheid genomen voor zijn gedragingen. De rechtbank heeft op de zitting een man gezien die zich in het nauw gedreven voelde door de in zijn ogen publiekelijke veroordeling die in de afgelopen jaren zou hebben plaatsgevonden. Tegelijkertijd heeft hij voorafgaand en tijdens de zittingsdagen ook bewust gebruik gemaakt van alle publieke belangstelling die er voor zijn zaak was. De indruk die de verdachte bij de rechtbank heeft achtergelaten is die van een tamelijk dwingend persoon; iemand die geen “nee” accepteert, weinig inlevingsvermogen in anderen toont en uitgaat van zijn eigen visie op zaken
Wettelijk en overtuigend bewezenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is wat de rechtbank heeft besloten. Of het daadwerkelijk zo is, dat zullen we nooit voor de volle 100% weten. Maar dat het een viezerikje en liefhebber is, dat staat buiten kijf.²
Dat zit wel snor.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is wat de rechtbank heeft besloten. Of het daadwerkelijk zo is, dat zullen we nooit voor de volle 100% weten. Maar dat het een viezerikje en liefhebber is, dat staat buiten kijf.²
Dat wordt nu bewezen geacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |