Ha ha ha. Nee, wel geprofiteerd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Heb je alle leden van de Nozems gebatst?
Precies, zo'n Majoor Boszhard en Irene Moors b.v.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:57 schreef MichaelScott het volgende:
Allemaal smeerlappen die bn'ers, inclusief de mensen in hun incestueuze kringetje die dit soort zaken onder de pet houden.
Je moest grinniken geef maar gerust toe.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Nee, wel geprofiteerd.Sliepen onderweg vaak in studentenflatjes.
Ja? Denk je dat, zijn kinderen zijn van 2009, 2011 en 2018, die gaan dus voorlopig nergens zonder hun moeder, en het is de vraag nog maar of zij nog zo'n zin heeft in haar liegende en vreemdgaande aanstaande ex-man.quote:
Ik ben vaker in m'n kont geknepen of onheus bejegend dan andersom. Ben ook nooit op jacht geweest, integendeel, maar wel met veel vrouwen geslapen. Ben ik nu ook fout ?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:57 schreef Za het volgende:
[..]
Denk jij voor mij?
Ik denk dat de gebeurtenissen aan de orde van de dag zijn en onderdeel van het leven van vrijwel elke vrouw (behalve dat meisje met Ronnie Flex gebeuren) dan kunnen we elke man gaan opsluiten.
Ok, vooruit dan. Ik heb Mario, de drummer hard genomen. Maar dat is omdat Mario ook een vrouwennaam is, en ik niet van zijn bekkens kon afblijven. Je kickt op spleenheupen of niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je moest grinniken geef maar gerust toe.
Als je dit serieus meent weet ik niet of ik je heel eng moet vinden of medelijden met je moet krijgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:57 schreef Za het volgende:
[..]
Denk jij voor mij?
Ik denk dat de gebeurtenissen aan de orde van de dag zijn en onderdeel van het leven van vrijwel elke vrouw (behalve dat meisje met Ronnie Flex gebeuren) dan kunnen we elke man gaan opsluiten.
Zeg dan niks.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:57 schreef Za het volgende:
[..]
Denk jij voor mij?
Heel fout.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben vaker in m'n kont geknepen of onheus bejegend dan andersom. Ben ook nooit op jacht geweest, integendeel, maar wel met veel vrouwen geslapen. Ben ik nu ook fout ?
Nee, zo is het leven.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:00 schreef tong80 het volgende:
Ik ben vaker in m'n kont geknepen of onheus bejegend dan andersom. Ben ook nooit op jacht geweest, integendeel, maar wel met veel vrouwen geslapen. Ben ik nu ook fout ?
Famkelouise ook maar haar nicht is de vrouw van Ali dus geen aangifte wel een rapnummer.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:10 schreef ToT het volgende:
Ik vind het alleen vreemd dat er "slechts" 3 vrouwen zijn die deze stap hebben gezet.
Als hij echt zo'n roofdier is, waar zijn dan alle andere slachtoffers?
Is hij echt "maar" 3x zwaar over de schreef gegaan, of durven de anderen zelfs na al deze publiciteit nog steeds niet met hun verhaal naar voren te komen?
En weer worden vrouwen in een kwaad daglicht gesteld die geen aangifte durven te doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:10 schreef ToT het volgende:
Ik vind het alleen vreemd dat er "slechts" 3 vrouwen zijn die deze stap hebben gezet.
Is hij echt "maar" 3x zwaar over de schreef gegaan, of durven de anderen zelfs na al deze publiciteit nog steeds niet met hun verhaal naar voren te komen?
Mag hoogstwaarschijnlijk hoger beroep in vrijheid afwachten, niet vluchtgevaarlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ali B. is nu weliswaar veroordeeld tot 2 jaar gevangenisstraf, maar tot nu toe is er nog geen enkel bericht dat hij gearresteerd is om zijn straf uit te gaan zitten.
Ben je nou zo dom?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ali B. is nu weliswaar veroordeeld tot 2 jaar gevangenisstraf, maar tot nu toe is er nog geen enkel bericht dat hij gearresteerd is om zijn straf uit te gaan zitten.
Niet elke aangifte leidt tot vervolging. Meer vrouwen hebben zich gemeld, maar het OM vond niet alle zaken geschikt voor vervolging. Vaak is er geen sprake van bewijs.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:10 schreef ToT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |