Dus dat kaarsverhaal van J Derksen was ook verkrachting?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Betasten is aanranding.
Binnendringen, met wat dan ook, is verkrachting.
Dat nep huilen, “ben moe”.. yeh right.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat Ali B. er sinds z'n rechtszaken voor kiest om vereeuwigd te worden als iemand die zit te schijten.
Deze userquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik deel zijn mening zekerniet. Maar ik probeer gewoon zo goed als ik kan hem van repliek te voorzien. Maar ik begrijp je standpunt zeer zeker. Al zou ik niet die scheldwoorden gebruiken.
Mogelijk komt hij alsnog tot inkeer.²
Technisch gesproken wel, tegenwoordig dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus dat kaarsverhaal van J Derksen was ook verkrachting?
Kloptquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat Ali B. er sinds z'n rechtszaken voor kiest om vereeuwigd te worden als iemand die zit te schijten.
Dat was gewoon een lulverhaal van de bovenste plankquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Alleen hij had niet door, of te laat pas, dat het hem in de problemen zou brengen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:59 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Dat was gewoon een lulverhaal van de bovenste plank
Ja, alleen ging men er vroeger anders mee om; tijden zijn gelukkig wel veranderd wat dat betreft.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, er zit nog wel een verschil tussen dit en vol met je lul erin pompen en met zaad spuiten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Technisch gesproken wel, tegenwoordig dan.
Dat mag wel duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Yep.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gaat om de penetratie, dat hoeft niet met je pik te zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, er zit nog wel een verschil tussen dit en vol met je lul erin pompen en met zaad spuiten.
Jongens, jongens. Kan het wat minder beeldvormend aub.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gaat om de penetratie, dat hoeft niet met je pik te zijn.
Afhankelijk van leeftijd is een tong al genoeg.
Voel je wat tussen de benen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jongens, jongens. Kan het wat minder beeldvormend aub.²
In zijn hoofd is een verkrachting iets met bruut geweld. Hij gelooft vast in zijn onschuld.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat nep huilen, “ben moe”.. yeh right.
het maakt niet uit WAT er in gaat maar WAAR het in gaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jongens, jongens. Kan het wat minder beeldvormend aub.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Dat verbaast mij niets, als het hoger beroep geen 'onschuld' oplevert zie ik hem nog in cassatie gaan ook. Wel sneu dat deze nachtmerrie nog langer gaat duren voor de dames in kwestie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |