Gewoon teleurgesteld dat hij ook daadwerkelijk veroordeeld is.quote:
Ali blijkt gewoon een ordinaire verkrachter te zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dit haaks staat op wat ik zeg. Hij is veroordeeld op basis van 3 zaken ja. Maar er wordt hier een suggestie gedaan alsof er nog wagonladen andere vrouwen zijn die zijn tegengehouden aangifte te doen.
Ik ben best fier en Ik ben ook een fijne vent, maar wel als we bij de feiten blijven.²
Manipulatief en gluiperig, ja. Strafbaar? helaas niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was wel een soort chantage om seks te krijgen: hij zou het orkest "als een natte dweil laten spelen" als de dame in kwestie niet deed wat hij wilde.
Lekker kinderachtig ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was wel een soort chantage om seks te krijgen: hij zou het orkest "als een natte dweil laten spelen" als de dame in kwestie niet deed wat hij wilde.
En ondertussen word je niet alleen door de advocaat van de dader gefileerd, maar op social media ook voor van alles en nogwat uitgemaakt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet elke aangifte leidt tot vervolging. Meer vrouwen hebben zich gemeld, maar het OM vond niet alle zaken geschikt voor vervolging. Vaak is er geen sprake van bewijs.
Ja aangezien er geen zaak tegen hem begonnen is zal het wel niet strafbaar zijn, maar het voelt gewoon ongelooflijk fout.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Manipulatief en gluiperig, ja. Strafbaar? helaas niet.
Ben een kruising tussen Brad Pitt en Eddy Wally. Dan krijg je dat.quote:
Social media is een ziekte. Maar dat is een andere discussie.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ondertussen word je niet alleen door de advocaat van de dader gefileerd, maar op social media ook voor van alles en nogwat uitgemaakt.
De manier waarop we met zedenzaken omgaan is nog nooit uitnodigend geweest voor de slachtoffers om aangifte te doen, maar social media maken het er niet beter op.
DIT!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Social media is een ziekte. Maar dat is een andere discussie.
Nogal ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook dat, maar dat is wel de minst kwalijke kant van de situatie.
Zaak Marco B komt volgend jaar voorquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jeroen Rietbergen, Marco B lopen allemaal vrij rond
Eddy.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben een kruising tussen Brad Pitt en Eddy Wally. Dan krijg je dat.
Dat is wat de rechtbank heeft besloten. Of het daadwerkelijk zo is, dat zullen we nooit voor de volle 100% weten. Maar dat het een viezerikje en liefhebber is, dat staat buiten kijf.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ali blijkt gewoon een ordinaire verkrachter te zijn.
Daar zitten ook vrouwen tussen hoor. Of begrijp ik je verkeerd ?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik neem Formule 1 supporters niet serieus
Waarom krijgt hij geen psychologisch onderzoek (en mogelijk daaropvolgend een behandeling)? Anders gaat hij in de toekomst misschien weer de fout in. Dit wijst namelijk op narcisme.quote:Op de zitting heeft de verdachte geen enkele verantwoordelijkheid genomen voor zijn gedragingen. De rechtbank heeft op de zitting een man gezien die zich in het nauw gedreven voelde door de in zijn ogen publiekelijke veroordeling die in de afgelopen jaren zou hebben plaatsgevonden. Tegelijkertijd heeft hij voorafgaand en tijdens de zittingsdagen ook bewust gebruik gemaakt van alle publieke belangstelling die er voor zijn zaak was. De indruk die de verdachte bij de rechtbank heeft achtergelaten is die van een tamelijk dwingend persoon; iemand die geen “nee” accepteert, weinig inlevingsvermogen in anderen toont en uitgaat van zijn eigen visie op zaken
Wettelijk en overtuigend bewezenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is wat de rechtbank heeft besloten. Of het daadwerkelijk zo is, dat zullen we nooit voor de volle 100% weten. Maar dat het een viezerikje en liefhebber is, dat staat buiten kijf.²
Dat zit wel snor.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is wat de rechtbank heeft besloten. Of het daadwerkelijk zo is, dat zullen we nooit voor de volle 100% weten. Maar dat het een viezerikje en liefhebber is, dat staat buiten kijf.²
Dat wordt nu bewezen geacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
jup.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:29 schreef TAmaru het volgende:
maar moet hij nou nog niet de gevangenis in tot het hoger beroep??
Ali Boembali?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik voorspel een enorme meltdown van Ali als hij straks in hoger beroep weer veroordeeld word. Daar is hij zich nu al op aan het voorbereiden met zijn gespeelde zelfvertrouwen in een goede afloop.
Het word een klaagzang over racisme, vooroordelen, klassenjustitie en een heksenjacht op zijn persoon.
Daarom zien vrouwen dat ook in mij.quote:
als je vroeger een sjouwer van de geluidsapparatuur was dan was dat al een vrijbrief om alle groupies te wippen na voor of tijdens het concertquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:32 schreef Metalfrost het volgende:
Als deze lieve schattige knuffelmarokkaan zogenaamd het instapniveau Marokkaan is en nog zoveel heeft bekokstoofd, wat zegt dat dan over de rest van zijn bevolkingsgroep?
Ik moet het even preciezer zeggen:quote:
Die 2/3 regeling is er niet meer sinds 1 juli 2021.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef Discombobulate het volgende:
Maak er dan vier jaar van ofzo, aangezien die na 2/3 al wel vrij kan zijn. Maar heel mooi dit.
Niksquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:32 schreef Metalfrost het volgende:
Als deze lieve schattige knuffelmarokkaan zogenaamd het instapniveau Marokkaan is en nog zoveel heeft bekokstoofd, wat zegt dat dan over de rest van zijn bevolkingsgroep?
Ellen heeft geen aangifte gedaan, maar toch is hij om haar zaak veroordeeld?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik moet het even preciezer zeggen:
- Jill en Naomi hebben aangifte gedaan.
- Ellen heeft een verklaring afgelegd, maar geen aangifte gedaan.
- Birgit heeft een verklaring afgelegd (opgevoerd om schakelbewijs rond te krijgen, lijkt me).
- In de BOOS-uitzending deed één vrouw aangifte. Die is geseponeerd wegens gebrek aan bewijs.
Ik heb het teruggezocht: de Officier van Justitie heeft gezegd dat in totaal zeven zaken zijn onderzocht.
[ x ]
Al bijna 10 jaar niet meer ofzoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef Discombobulate het volgende:
Maak er dan vier jaar van ofzo, aangezien die na 2/3 al wel vrij kan zijn. Maar heel mooi dit.
Ali Bounty is zoveel meer. Hij is o.a.:quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:32 schreef Metalfrost het volgende:
Jawel, de geldbak achter de pinautomaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:39 schreef KoningWouter het volgende:
Straks kan hij in de bak van zijn mede gedetineerden leren hoe hij een plofkraak kan uitvoeren. Ergens aan de bak komen gaat hem niet meer lukken.
Dat hoeft hij ook niet meer. Hij is al gevuld met jullie centen. Jarenlang heeft hij zijn muziek en standup shows verkocht aan jullie. Ik ben blij met zijn straf,.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:39 schreef KoningWouter het volgende:
Straks kan hij in de bak van zijn mede gedetineerden leren hoe hij een plofkraak kan uitvoeren. Ergens aan de bak komen gaat hem niet meer lukken.
Ogv nieuwe regeling zou het betekenen dat hij na 1 jaar en 4 maanden al in voorwaardelijke vrijheid gesteld wordt. Edit: das dus precies 2/3quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die 2/3 regeling is er niet meer sinds 1 juli 2021.
Nu moet je echt ophouden hoor. Je hebt vaak genoeg gezegd dat hij pas schuldig is als hij is veroordeeld. Nu hij daadwerkelijk veroordeeld is kan je niet blijven beweren dat hij nog steeds onschuldig is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We leven dan ook niet meer in de Middeleeuwen dankzij voortschrijdend inzicht. Debiele opmerking.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als je vroeger een sjouwer van de geluidsapparatuur was dan was dat al een vrijbrief om alle groupies te wippen na voor of tijdens het concert
Jullie? Vieze engnek dat je er bent.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat hoeft hij ook niet meer. Hij is al gevuld met jullie centen. Jarenlang heeft hij zijn muziek en standup shows verkocht aan jullie. Ik ben blij met zijn straf,.²
Jep. Dat vond ik ook opvallend, maar klaarblijkelijk kan dat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ellen heeft geen aangifte gedaan, maar toch is hij om haar zaak veroordeeld?
Je bent lekker aan het trollen maat en ze happen allemaal.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat hoeft hij ook niet meer. Hij is al gevuld met jullie centen. Jarenlang heeft hij zijn muziek en standup shows verkocht aan jullie. Ik ben blij met zijn straf,.²
Omdat Marokkanen bovengemiddeld dit soort dingen uithalen tov de andere onderscheidende eigenschappen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ali Bounty is zoveel meer. Hij is o.a.:
• Muziekmaker
• Mens
• Zoon
• • Vader
• Stand-up comedian
Waarom spreek je hem dan precies aan op zijn bevolkingsgroep.²
Natuurlijk beweer ik dat niet. Ik zeg alleen dat je nooit 100% zeker kunt zijn. Dat klopt toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu moet je echt ophouden hoor. Je hebt vaak genoeg gezegd dat hij pas schuldig is als hij is veroordeeld. Nu hij daadwerkelijk veroordeeld is kan je niet blijven beweren dat hij nog steeds onschuldig is.
Welke bevolkingsgroep is dat dan precies? Mannen? Ik vind dat je ver gaat om wat Ali heeft gedaan op alle mannen te projecteren.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:32 schreef Metalfrost het volgende:
Klopt, en dat is ook niet vreemd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Verkrachting wordt gezien als een zwaar misdrijf.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ik moest er nooit van hebben. Ik heb altijd een hekel aan hem gehad. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jullie? Vieze engnek dat je er bent.
OM kan toch zonder aangifte ook besluiten een zaak wel voor de rechter te brengen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep. Dat vond ik ook opvallend, maar klaarblijkelijk kan dat.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als je vroeger een sjouwer van de geluidsapparatuur was dan was dat al een vrijbrief om alle groupies te wippen na voor of tijdens het concert
Onzin, de rechtspraak heeft gesproken en daarom is hij nu schuldig. Als er nieuw bewijs komt, dan wordt het dan weer tegen het licht gehouden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk beweer ik dat niet. Ik zeg alleen dat je nooit 100% zeker kunt zijn. Dat klopt toch?²
Maar nu gaat de producent van The Voice een miljoenen claim neerleggen voor het opblazen van zijn showquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja. Ik had ook liever 8 jaar voor verkrachting plus 3 jaar voor poging tot gezien.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Verkrachting wordt gezien als een zwaar misdrijf.
Het OM kan zelf vervolging instellen. Net als bij bijv moord of doodslag. Dan hoeft er ook geen aangifte gedaan te worden.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OM kan toch zonder aangifte ook besluiten een zaak wel voor de rechter te brengen?
quote:De meeste misdrijven zijn ambtshalve vervolgbaar. Dat wil zeggen dat de verdachte ook zonder dat er aangifte is gedaan vervolgd kan worden.
Bij een klein aantal delicten kan het wel nodig zijn dat er aangifte gedaan wordt. Dat zijn zogenaamde klachtdelicten. Eenvoudige belediging, smaad en laster zijn voorbeelden van klachtdelicten. Bron
Het gaat er niet om of die vrouwen instemden met seks of het uitvoeren van seksuele handelingen, of het ondergingen, bijvoorbeeld om het lievelingetje in het team van Ali te zijn, bij The Voice. Het gaat erom dat Ali dit als machtsmiddel misbruikte.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:57 schreef Za het volgende:
[..]
Denk jij voor mij?
Ik denk dat de gebeurtenissen aan de orde van de dag zijn en onderdeel van het leven van vrijwel elke vrouw (behalve dat meisje met Ronnie Flex gebeuren) dan kunnen we elke man gaan opsluiten.
Dat zijn 2 verschillende dingen me dunkt. Of wil je ontkennen dat er vaker iemand onschuldig in de gevangenis heeft gezeten? Ik zeg niet dat hij onschuldig is, ik zeg alleen dat we niet 100% kunnen zijn van dan dingen inderdaad volledig zo zijn gegaan. Is een waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:44 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Onzin, de rechtspraak heeft gesproken en daarom is hij nu schuldig. Als er nieuw bewijs komt, dan wordt het dan weer tegen het licht gehouden.
Voor nu is hij schuldig.. punt.
Dat weten we ook niet over de veronderstelde genocide in Gaza.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zijn 2 verschillende dingen me dunkt. Of wil je ontkennen dat er vaker iemand onschuldig in de gevangenis heeft gezeten? Ik zeg niet dat hij onschuldig is, ik zeg alleen dat we niet 100% kunnen zijn van dan dingen inderdaad volledig zo zijn gegaan. Is een waarheid als een koe.²
Dat weet je nooit zeker. Is 50% kans.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat weten we ook niet over de veronderstelde genocide in Gaza.
Jij begrijpt me. Ben blij een medestander te hebben want lijk soms wel een roepende in de woestijn hier. Zelfs feiten worden tegengesproken. Maar reken dat je zelf niet aan. Ik reken je niet tot die groep.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat weten we ook niet over de veronderstelde genocide in Gaza.
of dat dames dachten dat het een stapje naar ultime beroemdheid zou kunnen zijn en het wel moest voor goed fatsoen om een rol te krijgen en leuk om over op te scheppenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:46 schreef Gia het volgende:
. Het gaat erom dat Ali dit als machtsmiddel misbruikte.
quote:Vanwege de losbandigheid van de omroepwereld kreeg 't Gooi in jaren zeventig de bijnaam "Het Gooische Matras".
De regionale term kreeg jaren geleden extra media-aandacht door de zeer populaire televisieserie 'Gooische Vrouwen', waar vier dames een decadent en veelal losbandig bestaan leiden.
quote:Blogger Paul Smit schreef enkele jaren geleden een artikel hierover op de lokale nieuwssite Dichtbij: "De omroep was vroeger een incestueus wereldje.
Vacatures werden wel landelijk gepubliceerd maar altijd stond onder aan de advertentie: bij gebleken geschiktheid geven wij de voorkeur aan een interne kandidaat. Die zogenaamde interne kandidaat was niet zelden familie van een omroepmedewerker.
Of hij zorgde ervoor om met een omroepmedewerker vriendjes te worden.
Zonder kruiwagen had solliciteren geen zin. Tot aan de grote reorganisatie eind jaren '80 (Mckinsey rapport) werd regelmatig gesuggereerd dat de helft van het omroeppersoneel hun baan te danken had aan vriendjes en kennissen en feitelijk overbodige functies bekleedde.
Hoe kwamen ze dan zo gemakkelijk aan die baan?
Wat de vrouwen betreft kunnen we alleen maar speculeren.
Er doen echter heel wat smeuïge verhalen de ronde over heftige vrijpartijen tussen de decorstukken op de studiovloer."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |