Onderling resultaat (EK+WK+Nations League):quote:Spanje
Simón; Navas, Nacho, Laporte, Cucurella; Olmo, Rodrí, Ruiz; Yamal, Morata, Williams
Frankrijk
Maignan; Koundé, Upamecano, Saliba, Hernández; Camavinga, Kanté, Rabiot; Dembélé, Mbappé, Kolo Muani
Geschorst:quote:7/8 Spanje
1964 EK Spanje 2-1 Hongarije
1984 EK Spanje 1-1 (wns) Denemarken
2008 EK Spanje 3-0 Rusland
2010 WK Spanje 1-0 Duitsland
2012 EK Spanje 0-0 (wns) Portugal
2020 EK Spanje 1-1 (vns) Italië
2021 NL Spanje 2-1 Italië
2023 NL Spanje 2-1 Italië
8/12 Frankrijk
1960 EK Frankrijk 4-5 Joegoslavië
1982 WK Frankrijk 3-3 (vns) West-Duitsland
1984 EK Frankrijk 3-2 Portugal
1986 WK Frankrijk 0-2 West-Duitsland
1996 EK Frankrijk 0-0 (vns) Tsjechië
1998 WK Frankrijk 2-1 Kroatië
2000 EK Frankrijk 2-1 (gg) Portugal
2006 WK Frankrijk 1-0 Portugal
2016 EK Frankrijk 2-0 Duitsland
2018 WK Frankrijk 1-0 België
2021 NL Frankrijk 3-2 België
2022 WK Frankrijk 2-0 Marokko
pollquote:Referee: Slavko Vinčić (Slovenia)
Assistant referees:
Toma¸ Klančnik (Slovenia)
Andra¸ Kovačič (Slovenia)
Fourth official:
Ivan Kru¸liak (Slovakia)
Reserve assistant referee:
Branislav Hancko (Slovakia)
Video assistant referee:
Nejc Kajtazovič (Slovenia)
Assistant video assistant referees:
Paolo Valeri (Italy)
Massimiliano Irrati (Italy)
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik keek gisteravond nog naar BBC genot
Hihahoquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:02 schreef FvanS het volgende:
[..]
Jouw seksuele voorkeur boeit echt niemand
Ook alleen al de opmerking: “ Ik kijk hier via de BBC”, van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je gewoon op de NPO kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Wat kansloosquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hands tegen Duitsland waar niet voor werd gefloten
Sow koekoek shots firedquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: “ Ik kijk hier via de BBC”, van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je gewoon op de NPO kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ik kijk ook liever via de Belg.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: “ Ik kijk hier via de BBC”, van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je gewoon op de NPO kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
de watquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan bijna niet langs dat wanstaltige apenpak van die stierenvechters heenkijken.
Langharige beftekel.quote:
Bring back boven de enkels afzagen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:05 schreef Zorro het volgende:
Ik vind dat er nog wat te lief wordt gespeeld. Zo vallen er nooit rode kaarten.
Ik ben dan ook geen foodiequote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Das kut voor je man, ik heb in meerdere sterrenrestaurants gegeten, maar ik heb mijn beste herinneringen toch aan o.a. een 2 sterren hotel in Collion. 10 gangen genot.
Ik ben hier dag en nacht.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je kijkt een keertje mee en gelijk dingen willen eisen?
Jaquote:
Gokverslaafd?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaat deze wedstrijd eindigen in minder dan 8.5 hoekschoppen. ik vreees ervoor
rip
Een werkplek in ruil voor een kopje koffie is een goede deal, ik doe het weleens.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik stop ermee vandaag, autocorrect (hier stond autocoureur) nakt me. Jullie zullen me niet missen.quote:
Mensen die uren over speciaalbier kunnen praten zijn gevaarlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen foodie
Ik doe alleen alsof ik ontzettend interessant ben als het om speciaalbier gaat
Met de Franse keuken bedoelt men over het algemeen niet 'eten wat ze in Frankrijk serveren'quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, maar als ik op vakantie ben in Frankrijk eet ik vrijwel nooit écht lekker, terwijl ik in Spanje of Italië zo’n beetje iedere maaltijd geniet. Ook dat telt mee. Dat de kooktechniek van een Frans sterrenrestaurant een stuk beter is dan de Italianen die wat sliertjes pasta met knoflookolie op je bord flikkeren geloof ik vast, maar ik prefereer toch het tweede.
En de Chinees hier in de buurt maakt heerlijke babi pangang en die heb ook veel sterren en is hartstikke goedkoop!!
Jij hebt toch ook ogen?quote:
Zelden zo'n kutstelling gezien.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Stelling: Spanje is de enige die de titel verdiend.
Nou daar kan ik ook een aardig boompje over opzetten :p We hoeven ons niet te vervelen als deze pot inkakt!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen foodie
Ik doe alleen alsof ik ontzettend interessant ben als het om speciaalbier gaat
Hoe kun je trouwens een halve hoekschop hebben ?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaat deze wedstrijd eindigen in minder dan 8.5 hoekschoppen. ik vreees ervoor
rip
Biggetje.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ikheb muani voorspeld als doelpuntenmaker
Nacho doet ook meequote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:08 schreef Salina het volgende:
Krijg honger van dit topic.
Gelukkig doet Kokkerella ook mee bij de Spanjolen.
Derhalve licht voordeel voor de Spaanse keuken vanavond.
Paris-Nord.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Tied om een Kalifaat uit te roepen in de Notre Dame
doen ze zodat je niet het preciese aantal kunt raden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoe kun je trouwens een halve hoekschop hebben ?
viesmadquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Over de mensen zoals @:caland die me achterlijk noemen
Dat zijn "goktermen"
idioot.
Dat "achterlijk" een gokterm is dat snap ik ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zijn "goktermen"
idioot.
doe nu rustig straks heb je weer een topic in FB aan je broekquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zijn "goktermen"
idioot.
Dat gun ik Engeland nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:09 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk een slopende wedstrijd voor beide ploegen, liefst inclusief verlenging en penalties
@Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Het regent hier behoorlijk hard kan ik je zeggen
Wat hebben de Duitsers toch een kut supportersquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:08 schreef Parafernalia het volgende:
Wat heeft Frankrijk toch een kutsupporters
Vul maar inquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef vul_maar_in het volgende:
ik had 3-1 voor de stokbroodjes, lets see.
Twente pas rond 23.00. Laat het maar tekeer gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Caland valt niet serieus te nemenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zijn "goktermen"
idioot.
Racistquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Mijn beeld ging een seconde op zwart. Ik schrok.
kan niet hard genoeg regenen bij jouquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
@Caland is zelf ook een beetje achterlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zijn "goktermen"
idioot.
Ik ben tegen racisme. Zijn allemaal Fransen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zijn "goktermen"
idioot.
Ik hoop het niet. @GGMM heeft weer een serie met draken klaarstaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:09 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk een slopende wedstrijd voor beide ploegen, liefst inclusief verlenging en penalties
idem. flink onweer en gekletter.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
En nog steeds niet met de voet.quote:
Je had ze eens moeten zijn ten tijde van de kanarieramp.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef timmmmm het volgende:
Zijn alle Belgen zulke emotionele jongens?
Dat zegt zijn vriend ook altijd.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Caland valt niet serieus te nemen
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Weet je dat echt niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Friday12 het volgende:
Waarom word er telkens naar die ene spaanse gefloten uit het publiek?
Is hij inmiddels bij Hoe Tem Je Een Draak 3?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. @:ggmm heeft weer een serie met draken klaarstaan.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Friday12 het volgende:
korte cornerquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoe kun je trouwens een halve hoekschop hebben ?
Het is hier heel erg donker.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
De situatieschets. @:rambodirk
drakendildo's?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. @:ggmm heeft weer een serie met draken klaarstaan.
Doen de Duitsers vanwege de vorige wedstrijdquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Friday12 het volgende:
Laporte? Omdat die de Franse jeugdelftallen doorliep?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Friday12 het volgende:
Uitgeschakeld op het EK en vandaag is het halve land, nou ja land, weggespoeld.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef timmmmm het volgende:
Meltdown niet gezien?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Friday12 het volgende:
Maar wat kan die jongen eraan doen dat de scheidsrechter en de VAR dit prima vinden? Het is niet of hij bewust hands maakt.quote:
Daar fluiten Fransen voor? Ok.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Handsbal tegen Duitsland las ik hierboven
Van achter mn Macbook hoor ik al lurpend aan mijn veel te dure koffie uit m'n cafetiere de Belg zeggen dat het vooral de Duitsers zijn die naar hem fluitenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Friday12 het volgende:
Goed opkikkertje dan.quote:
Erg raar dat je denkt dat voetbaltokkies rationeel kunnen nadenkenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar wat kan die jongen eraan doen dat de scheidsrechter en de VAR dit prima vinden? Het is niet of hij bewust hands maakt.
Waarom zou je zo'n jongen dan zo onaangenaam behandelen?
Gelukkig hoeven ze maar tegen 1quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:14 schreef cherrycoke het volgende:
de nederlandse verdediging heeft geen schijn van kans tegen beide ploegen.
Is ze gruwelijk nat?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Friday12 het volgende:
Ah ja dat is wel kut maar kan hij er wat aan doen dat de scheids een mongo isquote:
De Nederlander zei het ook een paar minuten geledenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van achter mn Macbook hoor ik al lurpend aan mijn veel te dure koffie uit m'n cafetiere de Belg zeggen dat het vooral de Duitsers zijn die naar hem fluiten
Sow!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn Duitsers. Die behandelen mensen al onaangenaam als ze een iets grotere neus hebben dan gemiddeld
Porro kon ook nogquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Enorme armoede als je nog steeds met Navas moet spelen.
Je zou denken dat ik hier genoeg posts van @capuchon_jongen heb gezien om beter te weten, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Erg raar dat je denkt dat voetbaltokkies rationeel kunnen nadenken
Raar dat die post weg isquote:
Ok Chinees.quote:
Kijk, verschillende bronnen altijd goedquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De Nederlander zei het ook een paar minuten geleden
Bij de Albert Heijn ?quote:
Ik denk @onlogisch weerquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Raar dat die post weg is
Zeg daar niks vreemds. Zeker een Belg aan het modden
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik had al het gevoel dat dit een open pot kon worden. Mooi dat die goal lekker valt.
Een ijskoude 7-up.quote:
Vermoeden van?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Raar dat die post weg is
St bernardus tripletje en als deze pot een beetje zn best doen heb ik nog een moersleutel klaar liggen.quote:
In emotie op knopjes drukken is niet zo vreemd, als het dan beter met die jongen gaat halen we daar onze schouders over op.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Raar dat die post weg is
warme chocomelquote:
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:16 schreef TLC het volgende:
Ik ga zondag echt niet naar Frankrijk tegen Engeland kijken
bar le ducquote:
Jaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Door de wedstrijd of de fittie van capuchon_jongen?
Nu niks want dan zou ik niet kunnen typen.quote:
Ik heb het gevoel dat @capuchon_jongen een ongelooflijke hekel aan je heeft.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Raar dat die post weg is
Niet goed?quote:
antisemitisme druipte ervan afquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Raar dat die post weg is
Omdat we al een paar dagen niet meer spelenquote:
'I don't no nothing. I'm from Barcelona.'quote:
Alle neuzen dezelfde kant op, dit, datquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
De commentatoren van de BBC zijn ook niet veel intelligenter dan die van de NOS helaas. Al twee opmerkingen over hoe Mbappé er nu toch zo anders uitziet.
Wat is er precies antisemitisch aan makker.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
antisemitisme druipte ervan af
druiptequote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het masker was toch ook zwart?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
De commentatoren van de BBC zijn ook niet veel intelligenter dan die van de NOS helaas. Al twee opmerkingen over hoe Mbappé er nu toch zo anders uitziet.
Er zijn meer corners bijna ingegaan dan vrije trappenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:17 schreef WAvanBuren het volgende:
Is er überhaupt dit EK wel gescoord vanuit een vrij trap? Kan me er geen voor de geest halen.
Tip: Chaturbate kan je goed oefenen om te typen met één hand.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu niks want dan zou ik niet kunnen typen.
Ik leef nog.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die suiker is niet goed voor je
[..]
alcohol is niet goed voor je
Er was dan een paar dagen geen voetbal en Nederland was aan het verliezen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat we al een paar dagen niet meer spelen
Niks mis met water (ik zit aan de spa rood)quote:
Druiptequote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Op het strand?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:18 schreef Nober het volgende:
Benieuwd of ze in Spanje Kroos gaan uitfluiten omdat ie geen rood kreeg tegen Duitsland.
Is er dan toch een wedstrijd om de derde plaatsquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:16 schreef TLC het volgende:
Ik ga zondag echt niet naar Frankrijk tegen Engeland kijken
Jij ook zie ikquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Spanje heeft een groot problewm
Iedereen aan de spa rood ineens.quote:
Zoveel waarheid zit er in deze post.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me altijd af wat er omgaat in het hoofd van mensen die spa rood drinken. Drink toch gewoon water joh
Is sinterklaas zoekquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Spanje heeft een groot problewm
Ze zijn bij de neus genomen door de Fransenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Na deze kansloze vertoning druipten de Spanjaarden af
vind het wel verfrissend die bubbelsquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me altijd af wat er omgaat in het hoofd van mensen die spa rood drinken. Drink toch gewoon water joh
Druiptenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Na deze kansloze vertoning druipten de Spanjaarden af
Naast mijn spaanse rode wijn ook dit nog ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |