Racistquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Mijn beeld ging een seconde op zwart. Ik schrok.
kan niet hard genoeg regenen bij jouquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Het regent hier behoorlijk hard kan ik je zeggen
@Caland is zelf ook een beetje achterlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Over de mensen zoals @:caland die me achterlijk noemen
Dat zijn "goktermen"
idioot.
Ik ben tegen racisme. Zijn allemaal Fransen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Over de mensen zoals @:caland die me achterlijk noemen
Dat zijn "goktermen"
idioot.
Ik hoop het niet. @GGMM heeft weer een serie met draken klaarstaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:09 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk een slopende wedstrijd voor beide ploegen, liefst inclusief verlenging en penalties
idem. flink onweer en gekletter.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Het regent hier behoorlijk hard kan ik je zeggen
En nog steeds niet met de voet.quote:
Je had ze eens moeten zijn ten tijde van de kanarieramp.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef timmmmm het volgende:
Zijn alle Belgen zulke emotionele jongens?
Dat zegt zijn vriend ook altijd.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Caland valt niet serieus te nemen
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Weet je dat echt niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Friday12 het volgende:
Waarom word er telkens naar die ene spaanse gefloten uit het publiek?
Is hij inmiddels bij Hoe Tem Je Een Draak 3?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. @:ggmm heeft weer een serie met draken klaarstaan.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Friday12 het volgende:
korte cornerquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoe kun je trouwens een halve hoekschop hebben ?
Het is hier heel erg donker.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
De situatieschets. @:rambodirk
drakendildo's?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. @:ggmm heeft weer een serie met draken klaarstaan.
Doen de Duitsers vanwege de vorige wedstrijdquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Friday12 het volgende:
Laporte? Omdat die de Franse jeugdelftallen doorliep?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Friday12 het volgende:
Uitgeschakeld op het EK en vandaag is het halve land, nou ja land, weggespoeld.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef timmmmm het volgende:
Meltdown niet gezien?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Friday12 het volgende:
Maar wat kan die jongen eraan doen dat de scheidsrechter en de VAR dit prima vinden? Het is niet of hij bewust hands maakt.quote:
Daar fluiten Fransen voor? Ok.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Handsbal tegen Duitsland las ik hierboven
Van achter mn Macbook hoor ik al lurpend aan mijn veel te dure koffie uit m'n cafetiere de Belg zeggen dat het vooral de Duitsers zijn die naar hem fluitenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Friday12 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |