doen ze zodat je niet het preciese aantal kunt raden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoe kun je trouwens een halve hoekschop hebben ?
viesmadquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Over de mensen zoals @:caland die me achterlijk noemen
Dat zijn "goktermen"
idioot.
Dat "achterlijk" een gokterm is dat snap ik ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zijn "goktermen"
idioot.
doe nu rustig straks heb je weer een topic in FB aan je broekquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zijn "goktermen"
idioot.
Dat gun ik Engeland nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:09 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk een slopende wedstrijd voor beide ploegen, liefst inclusief verlenging en penalties
@Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Het regent hier behoorlijk hard kan ik je zeggen
Wat hebben de Duitsers toch een kut supportersquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:08 schreef Parafernalia het volgende:
Wat heeft Frankrijk toch een kutsupporters
Vul maar inquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef vul_maar_in het volgende:
ik had 3-1 voor de stokbroodjes, lets see.
Twente pas rond 23.00. Laat het maar tekeer gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Caland valt niet serieus te nemenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zijn "goktermen"
idioot.
Racistquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Mijn beeld ging een seconde op zwart. Ik schrok.
kan niet hard genoeg regenen bij jouquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
@Caland is zelf ook een beetje achterlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zijn "goktermen"
idioot.
Ik ben tegen racisme. Zijn allemaal Fransen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Mijn beeld ging een seconde op zwart. Ik schrok.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zijn "goktermen"
idioot.
Ik hoop het niet. @GGMM heeft weer een serie met draken klaarstaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:09 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk een slopende wedstrijd voor beide ploegen, liefst inclusief verlenging en penalties
idem. flink onweer en gekletter.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |