Onderling resultaat (EK+WK+Nations League):quote:Spanje
Simón; Navas, Nacho, Laporte, Cucurella; Olmo, Rodrí, Ruiz; Yamal, Morata, Williams
Frankrijk
Maignan; Koundé, Upamecano, Saliba, Hernández; Camavinga, Kanté, Rabiot; Dembélé, Mbappé, Kolo Muani
Geschorst:quote:7/8 Spanje
1964 EK Spanje 2-1 Hongarije
1984 EK Spanje 1-1 (wns) Denemarken
2008 EK Spanje 3-0 Rusland
2010 WK Spanje 1-0 Duitsland
2012 EK Spanje 0-0 (wns) Portugal
2020 EK Spanje 1-1 (vns) Italië
2021 NL Spanje 2-1 Italië
2023 NL Spanje 2-1 Italië
8/12 Frankrijk
1960 EK Frankrijk 4-5 Joegoslavië
1982 WK Frankrijk 3-3 (vns) West-Duitsland
1984 EK Frankrijk 3-2 Portugal
1986 WK Frankrijk 0-2 West-Duitsland
1996 EK Frankrijk 0-0 (vns) Tsjechië
1998 WK Frankrijk 2-1 Kroatië
2000 EK Frankrijk 2-1 (gg) Portugal
2006 WK Frankrijk 1-0 Portugal
2016 EK Frankrijk 2-0 Duitsland
2018 WK Frankrijk 1-0 België
2021 NL Frankrijk 3-2 België
2022 WK Frankrijk 2-0 Marokko
pollquote:Referee: Slavko Vinčić (Slovenia)
Assistant referees:
Toma¸ Klančnik (Slovenia)
Andra¸ Kovačič (Slovenia)
Fourth official:
Ivan Kru¸liak (Slovakia)
Reserve assistant referee:
Branislav Hancko (Slovakia)
Video assistant referee:
Nejc Kajtazovič (Slovenia)
Assistant video assistant referees:
Paolo Valeri (Italy)
Massimiliano Irrati (Italy)
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik keek gisteravond nog naar BBC genot
Hihahoquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:02 schreef FvanS het volgende:
[..]
Jouw seksuele voorkeur boeit echt niemand
Ook alleen al de opmerking: “ Ik kijk hier via de BBC”, van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je gewoon op de NPO kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Wat kansloosquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hands tegen Duitsland waar niet voor werd gefloten
Sow koekoek shots firedquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: “ Ik kijk hier via de BBC”, van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je gewoon op de NPO kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ik kijk ook liever via de Belg.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: “ Ik kijk hier via de BBC”, van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je gewoon op de NPO kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
de watquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan bijna niet langs dat wanstaltige apenpak van die stierenvechters heenkijken.
Langharige beftekel.quote:
Bring back boven de enkels afzagen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:05 schreef Zorro het volgende:
Ik vind dat er nog wat te lief wordt gespeeld. Zo vallen er nooit rode kaarten.
Ik ben dan ook geen foodiequote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Das kut voor je man, ik heb in meerdere sterrenrestaurants gegeten, maar ik heb mijn beste herinneringen toch aan o.a. een 2 sterren hotel in Collion. 10 gangen genot.
Ik ben hier dag en nacht.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je kijkt een keertje mee en gelijk dingen willen eisen?
Jaquote:
Gokverslaafd?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaat deze wedstrijd eindigen in minder dan 8.5 hoekschoppen. ik vreees ervoor
rip
Een werkplek in ruil voor een kopje koffie is een goede deal, ik doe het weleens.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik stop ermee vandaag, autocorrect (hier stond autocoureur) nakt me. Jullie zullen me niet missen.quote:
Mensen die uren over speciaalbier kunnen praten zijn gevaarlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen foodie
Ik doe alleen alsof ik ontzettend interessant ben als het om speciaalbier gaat
Met de Franse keuken bedoelt men over het algemeen niet 'eten wat ze in Frankrijk serveren'quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, maar als ik op vakantie ben in Frankrijk eet ik vrijwel nooit écht lekker, terwijl ik in Spanje of Italië zo’n beetje iedere maaltijd geniet. Ook dat telt mee. Dat de kooktechniek van een Frans sterrenrestaurant een stuk beter is dan de Italianen die wat sliertjes pasta met knoflookolie op je bord flikkeren geloof ik vast, maar ik prefereer toch het tweede.
En de Chinees hier in de buurt maakt heerlijke babi pangang en die heb ook veel sterren en is hartstikke goedkoop!!
Jij hebt toch ook ogen?quote:
Zelden zo'n kutstelling gezien.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Stelling: Spanje is de enige die de titel verdiend.
Nou daar kan ik ook een aardig boompje over opzetten :p We hoeven ons niet te vervelen als deze pot inkakt!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen foodie
Ik doe alleen alsof ik ontzettend interessant ben als het om speciaalbier gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |