Dit dusquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gaat meneer er vanuit dat er gewonnen zal worden van Engeland?
nou...quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die lijken meer op elkaar dan de Franse en Japanse keuken
Ach capuchon jongenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
2 vingers in de neus jaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is die camera ook tegen vluchtelingen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:01 schreef ISVV het volgende:
Wat is dit voor vreemd standpunt van de camera?
Nee want dat is geen vreemd standpuntquote:
@chufiquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:02 schreef Kriegel het volgende:
Ben & Ruurd - Bailar, Bailar/Officiele Videoclip.
Gerucht gaat dat ze weer bij elkaar komenquote:
Als je je afvraagt tegen wie Nederland beter een finale kan spelen, doe je dat inderdaad voor het geval dat Nederland de halve finale wint. Je bent erg scherp vandaag hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Das kut voor je man, ik heb in meerdere sterrenrestaurants gegeten, maar ik heb mijn beste herinneringen toch aan o.a. een 2 sterren hotel in Collion. 10 gangen genot.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, maar als ik op vakantie ben in Frankrijk eet ik vrijwel nooit écht lekker, terwijl ik in Spanje of Italië zo’n beetje iedere maaltijd geniet. Ook dat telt mee. Dat de kooktechniek van een Frans sterrenrestaurant een stuk beter is dan de Italianen die wat sliertjes pasta met knoflookolie op je bord flikkeren geloof ik vast, maar ik prefereer toch het tweede.
En de Chinees hier in de buurt maakt heerlijke babi pangang en die heb ook veel sterren en is hartstikke goedkoop!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |