Pruimen en ananassen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen appels met peren, dat moet je mij wel nageven.
Die lijken meer op elkaar dan de Franse en Japanse keukenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen appels met peren, dat moet je mij wel nageven.
Hij speelt zonder. Wie is er de knuppel.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, knuppel, dat zet 'ie straks pas op.
Jij bent altijd de knuppel natuurlijk, wat een opmerkelijke vraagquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij speelt zonder. Wie is er de knuppel.
Heggenschaar is the asnwer.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het zit nou gewoon nog dommer dan eerst.
Tja, maar als ik op vakantie ben in Frankrijk eet ik vrijwel nooit écht lekker, terwijl ik in Spanje of Italië zo’n beetje iedere maaltijd geniet. Ook dat telt mee. Dat de kooktechniek van een Frans sterrenrestaurant een stuk beter is dan de Italianen die wat sliertjes pasta met knoflookolie op je bord flikkeren geloof ik vast, maar ik prefereer toch het tweede.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens dat met name de Aziatische keuken qua verfijndheid op dezelfde hoogte staat. En dat de Franse keuken duur is is meer geografisch in mijn beleving. Een sterren Chinees of Japanner is hier net zo duur.. Ik vind het alleen heel makkelijk om kikkers en stokbrood te roepen terwijl die keuken qua techniek en verbeelding ver boven alles Europese keukens staat.
Gaat meneer er vanuit dat er gewonnen zal worden van Engeland?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zie eigenlijk liever Ned - Fra in de finale. Tegen Spanje verliezen we
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |