Een avondje met mij hadden ze vast leuker gevonden inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik kan mij ook wel iets leukers voorstellen dan een wedstrijdje van Frankrijk
Ik ben het helemaal met je eens dat met name de Aziatische keuken qua verfijndheid op dezelfde hoogte staat. En dat de Franse keuken duur is is meer geografisch in mijn beleving. Een sterren Chinees of Japanner is hier net zo duur.. Ik vind het alleen heel makkelijk om kikkers en stokbrood te roepen terwijl die keuken qua techniek en verbeelding ver boven alle Europese keukens staat.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:vul_maar_in ik denk dat wij verschillen in mening omdat wellicht de Franse keuken de meest speciale is (maar dat merk je ook in het prijskaartje), terwijl je in Spanje, Italië of pak hem beet Thailand/Maleisië zo’n beetje iedere niet toeristische toko kan binnenstappen en genottelijk kan eten voor een paar grijpstuivers
Opmerkelijke om die twee te vergelijkenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Japanse > Franse keuken
komt niet eens in de buurt
Het is in ieder geval geen appels met peren, dat moet je mij wel nageven.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Opmerkelijke om die twee te vergelijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |