Ze worden echt steeds infantielerquote:Op zondag 7 juli 2024 19:25 schreef Redefine het volgende:
Zit je op je topvorm? Ja lijkt mij een goed idee een maand voor de Spelen.
En als het nou stagiaires zijn. Maar nee, gewoon de mensen die al jarenlang dit doen...quote:
Landverraderquote:Op zondag 7 juli 2024 19:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Peters naar België
https://nos.nl/artikel/25(...)ar-belgie-vertrekken
Hij had het koud.quote:
Dat zou Bonevacia hebben gezegd, die gaf ooit een geniaal antwoord toen ze vroeg hoe hij hier was gekomenquote:Op zondag 7 juli 2024 19:38 schreef Redefine het volgende:
Wat voor dag wilde je er van maken? Beetje uitslapen, Tour kijken, beetje Netflixen.
Met de auto zeker?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zou Bonevacia hebben gezegd, die gaf ooit een geniaal antwoord toen ze vroeg hoe hij hier was gekomen
Het was zijn tweede poging, want hij hield halverwege zijn eerste op.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:41 schreef Felagund het volgende:
"De tweede poging lukt", terwijl in beeld duidelijk te zien dat het de eerste poging is. #werkenbijdeNOS.
Zijn/hij?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het was zijn tweede poging, want hij hield halverwege zijn eerste op.
Ben je niet in de war met Kerr?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het was zijn tweede poging, want hij hield halverwege zijn eerste op.
Jaquote:
Denk dat het ook de enige kans op goud is.quote:
dat idd ... beter de langere afstanden ..quote:Op zondag 7 juli 2024 19:47 schreef Redefine het volgende:
Nou. De 1500 meter zou ik bij de Spelen maar niet gaan lopen. Weliswaar is dit pas de voorbereiding. Maar als je eruit gelopen wordt door Koster...
Daar zijn er toch ook wel een aantal sneller inmiddels?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat het ook de enige kans op goud is.
Ja. Maar dat is wel een wat andere wedstrijd dan op de baan.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar zijn er toch ook wel een aantal sneller inmiddels?
Deze moet ik op mijn lijstje zetten met videos die me altijd kunnen opvrolijken (samen met keiglad o.a.)quote:
Dat zou wel erg zuur zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:59 schreef wimderon het volgende:
In dat kader: in Parijs was er ook een driekamp. Kevin Mayer viel op de 110 meter horden en raakte geblesseerd. Groot vraagteken voor de Spelen.
Sifan maakt zich geen zorgen. #trusttheprocess.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:47 schreef Redefine het volgende:
Nou. De 1500 meter zou ik bij de Spelen maar niet gaan lopen. Weliswaar is dit pas de voorbereiding. Maar als je eruit gelopen wordt door Koster...
3 met 1:41 en 3 met 1:42, toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:02 schreef DeeBee het volgende:
800m mannen was jarenlang alleen maar 1:44 troep en nu schroeien ze uit het niks ineens 1:41 tijden met 5 man en nog 5 meer 1:42
Ik durf inderdaad wel echt ál mijn geld in te zetten op het níet winnen van goud door Holloway op de 400m horden.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:02 schreef DeeBee het volgende:
800m mannen was jarenlang alleen maar 1:44 troep en nu schroeien ze uit het niks ineens 1:41 tijden met 5 man en nog 5 meer 1:42
Marco Arop werd compleet afgedroogd met een 1:42 hoog
Hull op de brommer, al was dit een matig record. Ingebritsen sloopte iedereen compleet, jammer dat NielsGod op z'n bek ging, benieuwd hoe hard die al had kunnen gaan...
400 meter horden ook mooie strijd. Holloway domineert, maar je kan er donder op zeggen dat hij straks dan niet wint in Parijs.
Klaver met bizarre supercompensatie als ze ineens 49.6 loopt na die troep vorige week.
Lol, mijn opmerking over Holloway stond los van de strijd van de grote drie op de 400mH.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik durf inderdaad wel echt ál mijn geld in te zetten op het níet winnen van goud door Holloway op de 400m horden.
Ja, ik hoop enorm dat hij wel wint. Ten eerste verdient hij het natuurlijk gewoon op basis van zijn prestaties, al jarenlang, en ten tweede komt hij altijd uiterst sympathiek en sportief over dus gun ik het hem sowiesoquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lol, mijn opmerking over Holloway stond los van de strijd van de grote drie op de 400mH.
Maar Holloway is echt zo'n geval dat 8 jaar lang 95+% van z'n wedstrijden wint maar dan 2 keer niet de Spelen...
Het is in La-Chaux-de-Fonds, de Europese versie van Eugene of Cheboksary. Supertijden galore.quote:
quote:
quote:Liemarvin Bonevacia dacht even later op de 400 meter ook een record te hebben gelopen en zijn eigen Nederlandse toptijd van 44,48 naar 44,10 te hebben gebracht. De tijdwaarneming had hem echter inde steek gelaten. De 35-jarige atleet, die onlangs op de EK verraste met brons, was in werkelijkheid na 44,99 over de finish gekomen.
Bij BOL ook wel gecheckt hopelijkquote:
Wel op de 400 meter zonder horden neem ik aan.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:39 schreef kilon het volgende:
Saalberg 50.96. Die grens is ook gepasseerd. De flow begint nu echt te komen in het team.
Ze zijn aan elkaar gewaagd, maar ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel op de 400 meter zonder horden neem ik aan.
Zonder horden langzamer dan Bolquote:Op zondag 14 juli 2024 14:39 schreef kilon het volgende:
Saalberg 50.96. Die grens is ook gepasseerd. De flow begint nu echt te komen in het team.
Die horden zijn bij de vrouwen natuurlijk nauwelijks horden te noemenquote:Op zondag 14 juli 2024 14:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zonder horden langzamer dan Bol
Cheboksary, Nairobi, Kingston, Eugene. Leuke rubrieken.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:58 schreef DeeBee het volgende:
Ow haha, we kunnen bij alle tijden dus een seconde optellen.
Ook zelfde startpistool als bij de Afrikaanse kampioenschappen?
25:10 na wat zoeken.quote:
En in de finale weer een stukje sneller: 12,36. Ik hoop echt dat het bij een groot toernooi eindelijk eens allemaal goed valt want dan doe je gewoon leuk mee in de finale voor de top 5 wellicht.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:54 schreef kilon het volgende:
[..]
Ze zijn aan elkaar gewaagd, maar ja.
Visser net weer een NR op de 100 horden met 12,42. Finale is vanmiddag.
Wel bijzonder knulligquote:
Als je al die tijden ziet, ga je wel twijfelen of het bij de andere afstanden wel klopt ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:58 schreef DeeBee het volgende:
Ow haha, we kunnen bij alle tijden dus een seconde optellen.
Ook zelfde startpistool als bij de Afrikaanse kampioenschappen?
OK dat komt in de buurtquote:Op zondag 14 juli 2024 18:53 schreef DeeBee het volgende:
KAST Nadine @:Szura ook nog even 12.36 op de 100mH
Ook aan de uitlaatpijp gesnuffeld?quote:Op zondag 14 juli 2024 18:53 schreef DeeBee het volgende:
KAST Nadine @:Szura ook nog even 12.36 op de 100mH
Ik dacht, even de rest van de uitslagen bekijken. Eerste de beste uitslag is Benjamin Richardson (wie?) die 9.86 loopt op de 100 meter. Hiervoor had hij 10.08 staan.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je al die tijden ziet, ga je wel twijfelen of het bij de andere afstanden wel klopt ja.
Dit was niet al te slim.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:09 schreef Idisrom het volgende:
Een jeugdfout die je eens in je leven moet maken.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:09 schreef Idisrom het volgende:
Ik had m nog niet bekeken...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:09 schreef Idisrom het volgende:
Hard gelachenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:09 schreef Idisrom het volgende:
In lijn dus met vorig jaar. Continue ietsje sneller dan op zelfde moment in 2023quote:
quote:“I didn’t think the 50-second barrier was possible a few years ago. We are just getting faster and faster and it would be crazy for one of us to do it.”
Femke Bol on what it meant to to run 50.95 over 400mH, her respect for Sydney McLaughlin-Levrone and insight into why and how she changed her stride pattern 💬
She races over 400mH at the London Diamond League 🇳🇱
📹
@TimAdams76
👉 https://athleticsweekly.com
Iedereen waant zich een Usain Bolt onder zijn gelijken.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:09 schreef Idisrom het volgende:
Klopt het dat deze video privé is?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Iedereen waant zich een Usain Bolt onder zijn gelijken.
Ziggy zendt alle wedstrijden uit de Diamond League uit en ook nog verschillende losse wedstrijden tussendoor. WK's zijn bij Eurosport te zien, EK's helaas niet (want Eurosport/Ziggo heeft het beste commentaar). Wat kleinere wedstrijden zijn vaker rechtstreeks op youtube te volgen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:44 schreef Federer-fan het volgende:
Even een noobvraag: op de Olympische Spelen kijk ik altijd het liefst naar atletiek. Daarbuiten eigenlijk niet, terwijl ik het wel zou willen. Kan iemand me zeggen via welke app/site ik het best kan volgen wanneer wat wordt uitgezonden (buiten de OS) dus en op welke zenders/streamingdiensten het meest wordt uitgezonden?
Dank je wel. En is er een bepaalde app die handig is om atletieknieuws en -ranglijsten te volgen (een soort ATP-app maar dan voor atletiek)?quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ziggy zendt alle wedstrijden uit de Diamond League uit en ook nog verschillende losse wedstrijden tussendoor. WK's zijn bij Eurosport te zien, EK's helaas niet (want Eurosport/Ziggo heeft het beste commentaar). Wat kleinere wedstrijden zijn vaker rechtstreeks op youtube te volgen.
De NOS (en Sporza) heeft alleen WK en EK (en af en toe een wedstrijd in Nederland) en reportages over een trainende Sifan Hassan of Femke Bol.
Bedankt, en is er ook een app?quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
En via watchathletics.com heb je vaak goed overzicht welke wedstrijden er zijn en waar je de uitslagen kan vinden.
De site van Worldathletics (voorheen IAAF) heeft uitslagen van alle wedstrijden en ranglijsten met tijden en op diamondleague.com staat alle informatie over de wedstrijden uit de Diamond League. Verder heb je Letsrun, maar die zijn redelijk Amerikaans georiënteerd. Veel andere specifieke sites voor atletiek ken ik zo niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel. En is er een bepaalde app die handig is om atletieknieuws en -ranglijsten te volgen (een soort ATP-app maar dan voor atletiek)?
[..]
Bedankt, en is er ook een app?
quote:Noah Lyles declined an invitation to an Adidas shoe-release event for Anthony Edwards
"You want to do what? You want to invite me to [an event for] a man who has not even been to an NBA Finals?... All I'm asking is, 'How could you not see that for me?'"
(via @Time)
Dat is bij sommige Spelen wel het geval, zoals in Athene en Rio. Ze zoeken gewoon een mooie locatie. In Londen was op The Mall, die laan voor Buckingham Palace. In Parijs was het voor het gigantische complex van Les Invalides.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:11 schreef Nober het volgende:
En waarom finish je de laatste 500m van de marathon niet in het stadion?
400 meter polsstokhoogspringen over horden?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:27 schreef Nober het volgende:
5 september Zurich
Warholm tegen Duplantis
Onbekend of SAFP ook meedoet.
100m was het geloof ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
400 meter polsstokhoogspringen over horden?
ja, dat snelwandelen kunnen ze net zo goed afschaffenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:11 schreef Nober het volgende:
Waarom is de halve marathon geen Olympisch nummer? Kan prima op de eerste atletiekdag met/ipv het snelwandelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Ik zou eerder een veldloop of trail doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:11 schreef Nober het volgende:
Waarom is de halve marathon geen Olympisch nummer? Kan prima op de eerste atletiekdag met/ipv het snelwandelen.
Als veldrijden op de Winterspelen kan, dan kan een veldloop ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou eerder een veldloop of trail doen.
Volgens mij is dat ook de bedoelingquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als veldrijden op de Winterspelen kan, dan kan een veldloop ook
Ik lees het. Top!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 00:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de bedoeling
quote:Kenia verwijdert standbeelden beroemde atleten: 'Ontwerp is gênant'
De autoriteiten van de Keniaanse stad Eldoret hebben de standbeelden van drie atleten weggehaald nadat er veel kritiek was gekomen op het ontwerp ervan. Verschillende hooggeplaatste functionarissen noemden de beelden "gênant" en "een slecht uitgevoerde grap" omdat de beelden totaal niet lijken op wat ze zouden moeten voorstellen.
De autoriteiten hebben nooit expliciet gezegd wie de beelden moesten voorstellen, maar het was duidelijk dat het ging om onder anderen de olympische kampioenen Faith Kipyegon (1500 meter) en Eliud Kipchoge (marathon).
Aan de ene kant wel, aan de andere kant...mwah. Een sport is geen wintersport omdat het toevallig meestal in de winter gedaan wordtquote:
Zelfs in de lokale carnavalsoptocht doen ze dit beter.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/25(...)en-ontwerp-is-genant
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/25(...)en-ontwerp-is-genant
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zelfs in de lokale carnavalsoptocht doen ze dit beter.
quote:
Die linker lijkt een beetje op haar, die middelste niet en bij die rechter snap ik de hele gedachte niet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 02:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Klik op plaatje voor vergroting en zeg het maar, lijkt het gezicht op dat van Femke? (Muurschildering in Amersfoort)
Snap ook niet waarom er badkamertegels op de achtergrond zijn.
Lachwekkend slecht. Lijkt meer op die Schulting.quote:Op maandag 19 augustus 2024 02:01 schreef 3rr0r het volgende:
lijkt het gezicht op dat van Femke? (Muurschildering in Amersfoort)
Daar was hij nog niet helemaal af, maar het gezicht welquote:Op maandag 19 augustus 2024 06:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die linker lijkt een beetje op haar, die middelste niet en bij die rechter snap ik de hele gedachte niet.
Fquote:2:03:00 Evans Chebet (Ken) - Valencia 2020
2:03:36 Bashir Abdi (Bel) - Rotterdam 2021
2:03:39 Tamirat Tola (Eth) - Amsterdam 2021
2:04:23 Geoffrey Kamworor (Ken) - London 2023
2:06:49 Abel Kipchumba (Ken) - Berlin 2022
2:06:57 Albert Korir (Ken) - New York 2023
https://www.nyrr.org/medi(...)SNYCMProAthleteFieldquote:2:17:29 Sheila Chepkirui (Ken) - Valencia 2022
2:18:31 Vivian Cheruiyot (Ken) - London 2018
2:19:21 Senbere Teferi (Eth) - Berlin 2023
2:21:38 Hellen Obiri (Ken) - Boston 2023
2:22:45 Sharon Lokedi (Ken) - Boston 2024
2:17:56 Tirunesh Dibaba (Eth) - London 2017
2:19:50 Edna Kiplagat (Ken) - London 2012
Dibaba, bijzonder.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:24 schreef Nober het volgende:
New York
M
[..]
F
[..]
https://www.nyrr.org/medi(...)SNYCMProAthleteField
Nageeye doet ook meequote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:24 schreef Nober het volgende:
New York
M
[..]
F
[..]
https://www.nyrr.org/medi(...)SNYCMProAthleteField
49,2 split gevraagdquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weer een top 800 zo. Hopelijk volgen ze de haas.
Niet meegekregen wat er met hem isquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niels Laros McLaughlined zijn agenda? Jammer.
Is inderdaad al een keer of twee eerder gebeurd (en ook twee keer niet)quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:12 schreef Starflyer het volgende:
Zoals al gezegd door Ivo verliest Holliway altijd na een groot toernooi
Hij is wel extreem constantquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Chopra met z'n honderdmiljoenste 89.40m-89.99m.
1:41.7 met slalommen om de haas heen, 150m aantrekken voor Wanyonyi en de deur open zetten door in baan 2 te gaan lopen, je zou voor minderquote:
Zo vermoeiend die sprinters die voor het einde stoppen. Je doet mee aan get onderdeel voor luie atleten en toch maak je zelfs dat niet af.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tebogo weer vroeg aan het feest, maar toch 19.63
Samuel heeft haar hamstring gescheurd vlak voor de Spelen, Seedo kampte volgens mij ook met blessures.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:11 schreef Coppi het volgende:
Weet iemand wat er met Nketia Seedo en Jamile Samuels aan de hand is? Ik had deze dames op de 4×100 op de Spelen verwacht.
Ken je de losse veter van Bart Veldkamp nog ? Of Maradona met losse veters bij het balletje hooghouden ?quote:
Ben Broeders toch maar een ander carrièrepad ingezet?quote:
quote:
quote:I’d rank him as one of the greatest athletes of the current era — maybe ever, in any sport.
Femke had behoefte aan een langere slurfquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben Broeders toch maar een ander carrièrepad ingezet?
Je bedoelt wat dat witte vlakje is?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:11 schreef Nober het volgende:
Wat is hier aan de hand?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/C_ECqdhIjTc/
Yeah.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:12 schreef Faraday01 het volgende:
Mondo kan dit voorlopig nog wel een paar keer oer jaar doen
Wel benieuwd of hij zelf weet waar zijn grens ligt op dit moment. Of wat hij in een training springt..quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:12 schreef Faraday01 het volgende:
Mondo kan dit voorlopig nog wel een paar keer oer jaar doen
Volgens de verhalen springen ze in trainingen juist niet echt op de extreme hoogtes, dat is vooral voor wedstrijdenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel benieuwd of hij zelf weet waar zijn grens ligt op dit moment. Of wat hij in een training springt..
Maar denk dat hij nog wel even door kan met elke keer een centimeter hoger ja
Ze hebben laatst een analyse gemaakt hoeveel ruimte hij had boven de lat bij het WR op de OS en dat was enkele decimeters. Maar zo simpel is het natuurlijk niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel benieuwd of hij zelf weet waar zijn grens ligt op dit moment. Of wat hij in een training springt..
Maar denk dat hij nog wel even door kan met elke keer een centimeter hoger ja
WR bonus jaquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Krijgt ie een bedrag per nieuwe wereldrecord of was dat een broodje aap? Elke keer centimetertje ach
Ingebrigtsen krijgt 50k lees ik, dan zal dat voor iedereen zo zijn (in de DL) lijkt me.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Krijgt ie een bedrag per nieuwe wereldrecord of was dat een broodje aap? Elke keer centimetertje ach
Ik meen dat het per wereldrecord ca. 45.000 euro is.quote:
Dat is voor (polsstok)hoogspringers wel een tikje oneerlijk ten opzichte van de rest. Het zijn de enige onderdelen waar je dit zo kan doen.quote:
Ja zolang er niemand anders is ...quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is voor (polsstok)hoogspringers wel een tikje oneerlijk ten opzichte van de rest. Het zijn de enige onderdelen waar je dit zo kan doen.
Bij het hoogspringen ligt het bij de heren al wel een tijdje stilquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is voor (polsstok)hoogspringers wel een tikje oneerlijk ten opzichte van de rest. Het zijn de enige onderdelen waar je dit zo kan doen.
?quote:
En met natuurlijk beduidend lagere hoogtes is de kans ook wel kleiner dat er iemand is die er centimeter na centimeter bij op kan doen. Hoe Duplantis het doet is natuurlijk volkomen te begrijpen, zou ik ook doen, maar het is wel jammer dat je kijkt naar wereldrecords zonder dat je het idee hebt dat dit de nieuwe limiet ofzo isquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij het hoogspringen ligt het bij de heren al wel een tijdje stil
had het mooi gevonden als hij op OS gelijk een stap van 5 CM had genomen, als speciaal moment. Maar ja, centjes harken is ook belangrijk natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En met natuurlijk beduidend lagere hoogtes is de kans ook wel kleiner dat er iemand is die er centimeter na centimeter bij op kan doen. Hoe Duplantis het doet is natuurlijk volkomen te begrijpen, zou ik ook doen, maar het is wel jammer dat je kijkt naar wereldrecords zonder dat je het idee hebt dat dit de nieuwe limiet ofzo is
De oplossing is best eenvoudig, ze moeten hem het bedrag per centimeter bieden en dan een bonus van 10% erbij als hij meer dan 5 cm erbij doetquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:30 schreef franklop het volgende:
[..]
had het mooi gevonden als hij op OS gelijk een stap van 5 CM had genomen, als speciaal moment. Maar ja, centjes harken is ook belangrijk natuurlijk
Maar dan verdient hij alsnog minder als bij 5 x 1 cm toch? Of bedoel je 5 x $50k + 10%?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De oplossing is best eenvoudig, ze moeten hem het bedrag per centimeter bieden en dan een bonus van 10% erbij als hij meer dan 5 cm erbij doet
5x $ 50k +10% inderdaadquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar dan verdient hij alsnog minder als bij 5 x 1 cm toch? Of bedoel je 5 x $50k + 10%?
Denk dat hij serieus wel richting 6.35m kan ondertussen en misschien zelfs 6.40m, wat vrij bizar zou zijn. Overigens erg tof dat er drie man over 6 meter ging gisteren.
Dank je. Ik lees het nu ook van Samuel, van Seedo kan ik nog niets vinden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Samuel heeft haar hamstring gescheurd vlak voor de Spelen, Seedo kampte volgens mij ook met blessures.
Denk wel dat Duplantis voor sponsors iets interessanter is en hij niet afhankelijk is van de premie voor een WRquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het wereldrecord met steeds 1 cm verbeteren was het verdienmodel van Bubka, dat zal bij Duplantis niet veel anders zijn.
Nooit tot zijn max springen, elke keer cm voor cm nieuw WR pakken waar en wanneer hij wilt.quote:
Ik denk dat sponsoren ook liever hebben dat hij in een tijdsbestek van 2 á 3 jaar een paar keer het record verbreekt dan in 1 keer een grote hap neemt en dan lange tijd niets.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk wel dat Duplantis voor sponsors iets interessanters en hij niet afhankelijk is van de premie voor een WR
Maar zonder concurrentie kan hij het prima op deze manier doorzetten
De Sergej Boebka methode dus.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:39 schreef Steven184 het volgende:
Nooit tot zijn max springen, elke keer cm voor cm nieuw WR pakken waar en wanneer hij wilt.
Het meest verbaast me dat ze kennelijk zijn gehuldigd voor deze prachtige chocolade medaille, getuige de foto onderaanquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:43 schreef VoMy het volgende:
Hanne Claes over rel rond samenstelling gemengde aflossingsploeg op Spelen: “Doom heeft zijn machtspositie gebruikt”
De vierde plek van de Belgische mixed relays, de gemengde 4x400m-aflossingsploeg, op de Olympische Spelen in Parijs kende een woelige aanloop over de teamsamenstelling. Hanne Claes (33) onthult nu hoe ze ondanks steun van de coaches naast het team viel: “Alexander Doom wou de finale alleen lopen mét Helena Ponette (24) in de ploeg.” Doom (27) legt de eindverantwoordelijkheid bij het BOIC en topsportcoördinator Rutger Smith: “Nog nooit heeft een atleet een ploeg opgemaakt.”
Een mix van tragisch en hilarisch hoe de Belgen en Doom verblind door hun ongekende medaillekansen op de 400m (mannen, mix, en individueel) in een machtstrijd op het allereerste onderdeel al hun kansen direct hebben verprutst en met niets achterbleven.
Doom had beter de mix helemaal niet gerend want de (vrijwel) zekere medaille kon gehaald worden op de 4x400 mannen; de mix was met de afwezigheid van Duolingo altijd al een zeer lastig verhaal.
Ja, dan ben je toch geen fraud. Dat zou echt letterlijk elke atleet met zijn kunnen doen, ik zou het 100% zeker ook doen als ik die kwaliteiten had. Je zou geld in de prullenbak gooien door het niet te doen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nooit tot zijn max springen, elke keer cm voor cm nieuw WR pakken waar en wanneer hij wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |