Ze worden echt steeds infantielerquote:Op zondag 7 juli 2024 19:25 schreef Redefine het volgende:
Zit je op je topvorm? Ja lijkt mij een goed idee een maand voor de Spelen.
En als het nou stagiaires zijn. Maar nee, gewoon de mensen die al jarenlang dit doen...quote:
Landverraderquote:Op zondag 7 juli 2024 19:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Peters naar België
https://nos.nl/artikel/25(...)ar-belgie-vertrekken
Hij had het koud.quote:
Dat zou Bonevacia hebben gezegd, die gaf ooit een geniaal antwoord toen ze vroeg hoe hij hier was gekomenquote:Op zondag 7 juli 2024 19:38 schreef Redefine het volgende:
Wat voor dag wilde je er van maken? Beetje uitslapen, Tour kijken, beetje Netflixen.
Met de auto zeker?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zou Bonevacia hebben gezegd, die gaf ooit een geniaal antwoord toen ze vroeg hoe hij hier was gekomen
Het was zijn tweede poging, want hij hield halverwege zijn eerste op.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:41 schreef Felagund het volgende:
"De tweede poging lukt", terwijl in beeld duidelijk te zien dat het de eerste poging is. #werkenbijdeNOS.
Zijn/hij?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het was zijn tweede poging, want hij hield halverwege zijn eerste op.
Ben je niet in de war met Kerr?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het was zijn tweede poging, want hij hield halverwege zijn eerste op.
Jaquote:
Denk dat het ook de enige kans op goud is.quote:
dat idd ... beter de langere afstanden ..quote:Op zondag 7 juli 2024 19:47 schreef Redefine het volgende:
Nou. De 1500 meter zou ik bij de Spelen maar niet gaan lopen. Weliswaar is dit pas de voorbereiding. Maar als je eruit gelopen wordt door Koster...
Daar zijn er toch ook wel een aantal sneller inmiddels?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat het ook de enige kans op goud is.
Ja. Maar dat is wel een wat andere wedstrijd dan op de baan.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar zijn er toch ook wel een aantal sneller inmiddels?
Deze moet ik op mijn lijstje zetten met videos die me altijd kunnen opvrolijken (samen met keiglad o.a.)quote:
Dat zou wel erg zuur zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:59 schreef wimderon het volgende:
In dat kader: in Parijs was er ook een driekamp. Kevin Mayer viel op de 110 meter horden en raakte geblesseerd. Groot vraagteken voor de Spelen.
Sifan maakt zich geen zorgen. #trusttheprocess.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:47 schreef Redefine het volgende:
Nou. De 1500 meter zou ik bij de Spelen maar niet gaan lopen. Weliswaar is dit pas de voorbereiding. Maar als je eruit gelopen wordt door Koster...
3 met 1:41 en 3 met 1:42, toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:02 schreef DeeBee het volgende:
800m mannen was jarenlang alleen maar 1:44 troep en nu schroeien ze uit het niks ineens 1:41 tijden met 5 man en nog 5 meer 1:42
Ik durf inderdaad wel echt ál mijn geld in te zetten op het níet winnen van goud door Holloway op de 400m horden.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:02 schreef DeeBee het volgende:
800m mannen was jarenlang alleen maar 1:44 troep en nu schroeien ze uit het niks ineens 1:41 tijden met 5 man en nog 5 meer 1:42
Marco Arop werd compleet afgedroogd met een 1:42 hoog
Hull op de brommer, al was dit een matig record. Ingebritsen sloopte iedereen compleet, jammer dat NielsGod op z'n bek ging, benieuwd hoe hard die al had kunnen gaan...
400 meter horden ook mooie strijd. Holloway domineert, maar je kan er donder op zeggen dat hij straks dan niet wint in Parijs.
Klaver met bizarre supercompensatie als ze ineens 49.6 loopt na die troep vorige week.
Lol, mijn opmerking over Holloway stond los van de strijd van de grote drie op de 400mH.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik durf inderdaad wel echt ál mijn geld in te zetten op het níet winnen van goud door Holloway op de 400m horden.
Ja, ik hoop enorm dat hij wel wint. Ten eerste verdient hij het natuurlijk gewoon op basis van zijn prestaties, al jarenlang, en ten tweede komt hij altijd uiterst sympathiek en sportief over dus gun ik het hem sowiesoquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lol, mijn opmerking over Holloway stond los van de strijd van de grote drie op de 400mH.
Maar Holloway is echt zo'n geval dat 8 jaar lang 95+% van z'n wedstrijden wint maar dan 2 keer niet de Spelen...
Het is in La-Chaux-de-Fonds, de Europese versie van Eugene of Cheboksary. Supertijden galore.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |