Bij de mannen ligt het wel redelijk open tussen Ngetich, Legese, Wolde, hopelijk Eliud en wellicht nog een paar Kenianen. Bij de vrouwen zal het wel gaan tussen Hassan, Edesa en Kosgei.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:42 schreef VoMy het volgende:
WK's zijn doorgaans wel leuke marathons. Is deze naar verwachting ook de moeite waard? Een masterclass van Tola bijvoorbeeld?
Eerste Australische.quote:Op zondag 31 augustus 2025 03:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ze voor haar die lint omhoog willen houden?
Sowieso een stomme traditie, zo'n lint.quote:
en een paar ton aan startgeld. Die skipt niet voor niets het WK.quote:
Ik zou door het lint gaan mocht mij dit overkomenquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sowieso een stomme traditie, zo'n lint.
Ja, Sifan wordt ook nog even getackled door combo van het finish lint en de timing matten, die lag ook bijna gestrekt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:33 schreef Ericr het volgende:
Listig lintje. Volgens mij struikelt Sifan zelf ook bijna over dat achterlijk grote lint vlak na de finish.
Dan moet ze Kaapstad nog, want dat wordt ook een major.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, Sifan wordt ook nog even getackled door combo van het finish lint en de timing matten, die lag ook bijna gestrekt.
Sifan nu wel met een goede kans om alle 7 majors te gaan winnen, zou wel een mooi volgend doel zijn. Volgend jaar Boston en New York ofzo.
Dat ze dit jaar alsnog twee majors podiums loopt met zo'n matige / korte winter zegt een hoop over haar potentie. Weer competitief worden op de baan zal lastiger zijn, geen idee of dat nog gaat lukken, want het niveau is ook flink omhoog gegaan.
WMM-troep, binnenkort er vast nog 8 bij in China en hier om de hoek zeker...quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet ze Kaapstad nog, want dat wordt ook een major.
En dan nog zorgen dat ze op alle continenten een keer gewonnen heeftquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, Sifan wordt ook nog even getackled door combo van het finish lint en de timing matten, die lag ook bijna gestrekt.
Sifan nu wel met een goede kans om alle 7 majors te gaan winnen, zou wel een mooi volgend doel zijn. Volgend jaar Boston en New York ofzo.
Dat ze dit jaar alsnog twee majors podiums loopt met zo'n matige / korte winter zegt een hoop over haar potentie. Weer competitief worden op de baan zal lastiger zijn, geen idee of dat nog gaat lukken, want het niveau is ook flink omhoog gegaan.
Die luciferhoutjes van Sifan vriezen eraf op Antarticaquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dan nog zorgen dat ze op alle continenten een keer gewonnen heeft
Zuid-Amerika lijkt me ook wel te gebeuren, Buenos Aires ofzo. Zou op zich niet helemaal slecht zijn, gewoon in elk niet-bevroren continent in elk geval één marathon.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
WMM-troep, binnenkort er vast nog 8 bij in China en hier om de hoek zeker...
Ik zie dat de voorlopige uitbreiding naar 9 is, met Cape Town (herfst 2026) en Shanghai (herfst 2027?) als #8 en #9.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zuid-Amerika lijkt me ook wel te gebeuren, Buenos Aires ofzo. Zou op zich niet helemaal slecht zijn, gewoon in elk niet-bevroren continent in elk geval één marathon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |