Denk dat het ook de enige kans op goud is.quote:
dat idd ... beter de langere afstanden ..quote:Op zondag 7 juli 2024 19:47 schreef Redefine het volgende:
Nou. De 1500 meter zou ik bij de Spelen maar niet gaan lopen. Weliswaar is dit pas de voorbereiding. Maar als je eruit gelopen wordt door Koster...
Daar zijn er toch ook wel een aantal sneller inmiddels?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat het ook de enige kans op goud is.
Ja. Maar dat is wel een wat andere wedstrijd dan op de baan.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar zijn er toch ook wel een aantal sneller inmiddels?
Deze moet ik op mijn lijstje zetten met videos die me altijd kunnen opvrolijken (samen met keiglad o.a.)quote:
Dat zou wel erg zuur zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:59 schreef wimderon het volgende:
In dat kader: in Parijs was er ook een driekamp. Kevin Mayer viel op de 110 meter horden en raakte geblesseerd. Groot vraagteken voor de Spelen.
Sifan maakt zich geen zorgen. #trusttheprocess.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:47 schreef Redefine het volgende:
Nou. De 1500 meter zou ik bij de Spelen maar niet gaan lopen. Weliswaar is dit pas de voorbereiding. Maar als je eruit gelopen wordt door Koster...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |