3 met 1:41 en 3 met 1:42, toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:02 schreef DeeBee het volgende:
800m mannen was jarenlang alleen maar 1:44 troep en nu schroeien ze uit het niks ineens 1:41 tijden met 5 man en nog 5 meer 1:42

Ik durf inderdaad wel echt įl mijn geld in te zetten op het nķet winnen van goud door Holloway op de 400m horden.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:02 schreef DeeBee het volgende:
800m mannen was jarenlang alleen maar 1:44 troep en nu schroeien ze uit het niks ineens 1:41 tijden met 5 man en nog 5 meer 1:42
Marco Arop werd compleet afgedroogd met een 1:42 hoog
Hull op de brommer, al was dit een matig record. Ingebritsen sloopte iedereen compleet, jammer dat NielsGod op z'n bek ging, benieuwd hoe hard die al had kunnen gaan...
400 meter horden ook mooie strijd. Holloway domineert, maar je kan er donder op zeggen dat hij straks dan niet wint in Parijs.
Klaver met bizarre supercompensatie als ze ineens 49.6 loopt na die troep vorige week.

Lol, mijn opmerking over Holloway stond los van de strijd van de grote drie op de 400mH.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik durf inderdaad wel echt įl mijn geld in te zetten op het nķet winnen van goud door Holloway op de 400m horden.

Ja, ik hoop enorm dat hij wel wint. Ten eerste verdient hij het natuurlijk gewoon op basis van zijn prestaties, al jarenlang, en ten tweede komt hij altijd uiterst sympathiek en sportief over dus gun ik het hem sowiesoquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lol, mijn opmerking over Holloway stond los van de strijd van de grote drie op de 400mH.
Maar Holloway is echt zo'n geval dat 8 jaar lang 95+% van z'n wedstrijden wint maar dan 2 keer niet de Spelen...

Het is in La-Chaux-de-Fonds, de Europese versie van Eugene of Cheboksary. Supertijden galore.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |