Oh sorryquote:Op zondag 7 juli 2024 17:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben nog 2 GP's te gaan tot de zomerstop
Neequote:
En daar gaat het uiteindelijk om in het kampioenschap, waarin Lewis toch verder geen rol van betekenis speelt.quote:
Had ook niet in de gaten dat ik de 50 plekken gridstraf had (lapo)quote:
No worries..quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Als de Britten niet zo misselijkmakend waren zou ik hem deze mooie overwinning gunnen.
Even met Tim Hofman babbelenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
BOOS!
En terecht... wat een wissel
Misschien was RB op een droge baan nog dik in orde geweest op hard.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
Max gered door de regen en de strategie
Bestaat er al een vergelijkbare meme voor McLaren als die van de Ferrari-mannetjes aan de pitmuur met clownsgezichten? Die mag namelijk inmiddels wel gecreëerd worden.quote:
Foei!quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Had ook niet in de gaten dat ik de 50 plekken gridstraf had (lapo)
Ach nog een keer punten in zn carriere... is hem gegund. Het gaat dan toch bergaf.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Als de Britten niet zo misselijkmakend waren zou ik hem deze mooie overwinning gunnen.
Dit echt zo dit.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Hopelijk komende dinsdag nietquote:Op zondag 7 juli 2024 17:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit echt zo dit.
"It's coming home"-cringe
Mentaal geknakt. Hij weet wss wel dat als Hamilton naar Ferrari gaat hij zijn eerste rijders positie kwijt is.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:29 schreef Maver24 het volgende:
Wat is er inderdaad met LeClerc. Zeiken op Perez maar Charles is niet veel beter
Lopen uit door Max, hij houd ze ook eigenhandig in het constructeurs kampioenschap. Maar hij heeft verre van de beste auto, kan niet lang goed blijven gaan.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lopen gewoon weer uit hè? Problemen is allemaal relatief.
als dat zou gebeuren....... dan denk ik toch wel dat er veel meer tranen gaan vloeien dan nuquote:
Woensdag.quote:
Wisselen naar Ferrari lijkt meer en meer een stragedy te worden.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Lewis heeft gewoon lot in het racen als hij voorin mee kan doen. Dat zal ook z'n doel bij Ferrari zijn.
Leclerc raakt voorlopig z'n stoeltje niet kwijt, Perez moet volgend jaar in elk geval de haalft van het aantal punten van Max halen voor de zomerstop want anders is ie exit.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:29 schreef Maver24 het volgende:
Wat is er inderdaad met LeClerc. Zeiken op Perez maar Charles is niet veel beter
Sainz doet het wel beterquote:Op zondag 7 juli 2024 17:31 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Mentaal geknakt. Hij weet wss wel dat als Hamilton naar Ferrari gaat hij zijn eerste rijders positie kwijt is.
Ik had ontzettende lol gehad als Verstappen alle hoogopgelopen hoop op het laatst de grond in had geboord.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit echt zo dit.
"It's coming home"-cringe
Nieuwe ronden nieuwe kansen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wisselen naar Ferrari lijkt meer en meer een stragedy te worden.
Mooiquote:
Nee dit is geen act. Is ook alweer 3 jaar geleden, genieten deze emotie.quote:
Knap hoe hij die gebruikte softs goed wist te houden tot het eind. Dat kreeg Lando niet voor elkaar.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:34 schreef bedachtzaam het volgende:
Zonder meer een van de beste races van Lewis.
5s penalty zeg ik.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:34 schreef kilon het volgende:
Leuk voor Hamilton hoor, maar dat opeens alle post-race procedures uitgesteld kunnen worden slaat natuurlijk nergens op.
Ervaringquote:Op zondag 7 juli 2024 17:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Knap hoe hij die gebruikte softs goed wist te houden tot het eind. Dat kreeg Lando niet voor elkaar.
Prima race inderdaad, met de 5e auto op de 2e plek.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maxfans kunnen ook tevreden zijn want hij haalt het maximale uit de auto.
ik denk dat we niet veel publiek gaan horenquote:
+7quote:Op zondag 7 juli 2024 17:34 schreef kilon het volgende:
Leuk voor Hamilton hoor, maar dat opeens alle post-race procedures uitgesteld kunnen worden slaat natuurlijk nergens op.
Verstappen haalt altijd de Max uit de wagen, vooral na de race als ie uitstaptquote:Op zondag 7 juli 2024 17:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maxfans kunnen ook tevreden zijn want hij haalt het maximale uit de auto.
quote:Op zondag 7 juli 2024 17:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Verstappen haalt altijd de Max uit de wagen, vooral na de race als ie uitstapt
Ik weet niet. Van niet vooruit te branden naar serieus snel toen die hards eronder gingen. Ik vind dat best raar eigenlijk.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Prima race inderdaad, met de 5e auto op de 2e plek.
quote:
ErrrUITquote:Op zondag 7 juli 2024 17:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Verstappen haalt altijd de Max uit de wagen, vooral na de race als ie uitstapt
Widle net zeggen , zag ze gisteren bij het NL elftal ook huilen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:36 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Mooi toch, emotie hoort bij sport.
Prachtig dat het hem zoveel doet.
Dat lag natuurlijk ook vooral aan Mercedes, die in 2022 de plank totaal missloegen en toen twee jaar nodig hadden om daarvan te bekomen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:36 schreef Cuendillar het volgende:
Deze overwinning had ik hem al wel eerder gegund, want als racer is hij gewoon te groot om zo lang zonder win te zitten.
Helemaal niet, maar goed Britten zijn gewoon voor Britten.quote:
Muted.quote:
Nee, dat hebben ze gemute nuquote:
Was verdacht stilquote:Op zondag 7 juli 2024 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat we niet veel publiek gaan horen
fixedquote:Op zondag 7 juli 2024 17:37 schreef pmponer het volgende:
Het publiek staat iig niet hoorbaar te booo-en voor de tv kijker
Heeft ie al gedaan.quote:
uhuhquote:
En de Tire calls... maarja achteraf.. hèquote:Op zondag 7 juli 2024 17:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lando had denk ik geluk dat Russell uitgevallen was.
Ook een beetje raar dat-ie de keus vanuit het team kreeg. Ze gaven daarvoor al duidelijk aan dat ze zelf de mediums de betere keus vonden.quote:
Ja vond het in eens stil .. dacht al , heb ik nu in een noise cancelling ingebouwd in me orenquote:
Tja, raar. Gebrek aan ervaringquote:Op zondag 7 juli 2024 17:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook een beetje raar dat-ie de keus vanuit het team kreeg. Ze gaven daarvoor al duidelijk aan dat ze zelf de mediums de betere keus vonden.
Dat applaus kwam wel heel laat jaquote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef Nizno het volgende:
zelfs nu zit er nog een raar juichbandje onder lijkt het wel
Toen werd het warmer met de zon. Dan is de RBR beter dan als het koeler is.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:36 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik weet niet. Van niet vooruit te branden naar serieus snel toen die hards eronder gingen. Ik vind dat best raar eigenlijk.
Vind ik te makkelijk.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, raar. Gebrek aan ervaring
ach ja het is ook maar f1 hequote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ja en nog een willekeurige juich alsof dat was opgenomen toen Lewis op het gras stondquote:
Vermoeden van matchfixing. Een vermoeden want ik heb geen bewijs.quote:
Ze draaien het geluid zachter is al een paar races zoquote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef Nizno het volgende:
zelfs nu zit er nog een raar juichbandje onder lijkt het wel
Noteert 25+ graden voor de GP van Zandvoortquote:Op zondag 7 juli 2024 17:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toen werd het warmer met de zon. Dan is de RBR beter dan als het koeler is.
De coureur is volgens mij degene die de beslissing neemt.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook een beetje raar dat-ie de keus vanuit het team kreeg. Ze gaven daarvoor al duidelijk aan dat ze zelf de mediums de betere keus vonden.
Ook hier zijn een aantal van dat soort lui.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar goed Britten zijn gewoon voor Britten.
Kunnen we in Nederland soms nog wel iets van leren, genoeg mensen die graag Max afzeiken en bijv. Britten gaan supporten om lekker recalcitrant te zijn.
Altijd leuk als er tijdens een race regen valt.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En de Tire calls... maarja achteraf.. hè
Vette race wel
Dat niet alleen hij kan vol gaan , vreet zijn banden minder op als die op rood zou gaan , die die heeft gewoon die witte in 12 ronde opgerooktquote:Op zondag 7 juli 2024 17:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toen werd het warmer met de zon. Dan is de RBR beter dan als het koeler is.
Ik ben er dit jaar niet bij, dus zal wel weerquote:Op zondag 7 juli 2024 17:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Noteert 25+ graden voor de GP van Zandvoort
+ 1!quote:
nee er was echt een willekeurige juichband die bijzonder genoeg nergens bij leek te horen van wat er gebeurdequote:Op zondag 7 juli 2024 17:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze draaien het geluid zachter is al een paar races zo
Zal wel een reden hebben voor de tv
10s penalty en 4 punten van z'n rijbewijsquote:Op zondag 7 juli 2024 17:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vermoeden van matchfixing. Een vermoeden want ik heb geen bewijs.
Het was heel erg stil vorige weekquote:
Nu nog steedsquote:
Waarom in vredesnaam doe je jezelf dat aan?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Overleeft met moeite de Sky Orgasmessen
Wie luistert ook naar Skyquote:Op zondag 7 juli 2024 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Overleeft met moeite de Sky Orgasmessen
We hebben je gewaarschuwdquote:Op zondag 7 juli 2024 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er dit jaar niet bij, dus zal wel weer
Maar met deze zomer is 17 graden en regen ook ene mogelijkheidquote:Op zondag 7 juli 2024 17:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Noteert 25+ graden voor de GP van Zandvoort
Ik ben in NYC, daar straalt ESPN2 ook Sky uitquote:Op zondag 7 juli 2024 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam doe je jezelf dat aan?
quote:Op zondag 7 juli 2024 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam doe je jezelf dat aan?
Als je aan een coureur vraagt "wil je vechten om de winst, of je plek verdedigen?" dan kiest iedereen natuurlijk dat eerste.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was al stil toen hij er nog niet was.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:42 schreef Donderkonijn het volgende:
Die cooldown room si altijd zo awkward met Lewis of is dat mijn verbeelding
F1TV werkt daar ookquote:Op zondag 7 juli 2024 17:42 schreef shiz het volgende:
[..]
Ik ben in NYC, daar straalt ESPN2 ook Sky uit
dan hoef je in elk geval Ruth niet te horenquote:
Ik kies af en toe Ruth tussendoor die zowaar nog een beetje degelijk was vandaag boven Sky zonder enige twijfelquote:Op zondag 7 juli 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan hoef je in elk geval Ruth niet te horen
Zeg datquote:Op zondag 7 juli 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja, maar niet op mn grotere hotelkamer tvquote:
Huh? Hij reed zelf toch ook op Softs?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lewis die niet snapt wat Norris op de softs deed, dan heb je het wel erg verkloot als McLaren
uhuhquote:Op zondag 7 juli 2024 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kies af en toe Ruth tussendoor die zowaar nog een beetje degelijk was vandaag boven Sky zonder enige twijfel
Die neem je gewoon meequote:Op zondag 7 juli 2024 17:44 schreef shiz het volgende:
[..]
Ja, maar niet op mn grotere hotelkamer tven heb geen chromecast oid
Omdat hij geen keus hadquote:Op zondag 7 juli 2024 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh? Hij reed zelf toch ook op Softs?
kloptquote:Op zondag 7 juli 2024 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Omdat die niets anders hadquote:Op zondag 7 juli 2024 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die heeft ook wel zinnige dingen te zeggen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kon hij niet biljartenquote:
Ik heb wel eens op een hotel-TV ingelogd op F1TVquote:Op zondag 7 juli 2024 17:44 schreef shiz het volgende:
[..]
Ja, maar niet op mn grotere hotelkamer tven heb geen chromecast oid
Heb je usb stroom nodig.quote:
Lewis stond zelf ook op softs, had ook geen mediums meer over.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lewis die niet snapt wat Norris op de softs deed, dan heb je het wel erg verkloot als McLaren
Afgelopen week nogquote:Op zondag 7 juli 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Duits volkslied heb ik echt al lang niet gehoord
Ik eergister nog.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Koop je daar een chromecastquote:
Ja, dat kon laatst in LA.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op een hotel-TV ingelogd op F1TV
daar deed ik het voorquote:
Vorige race nog!quote:Op zondag 7 juli 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Ook meteen voor het laatst daar.quote:
Maar Norris had wel mediums over, dat is het puntquote:Op zondag 7 juli 2024 17:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lewis stond zelf ook op softs, had ook geen mediums meer over.
Podium? Was gewoon een grasveldquote:Op zondag 7 juli 2024 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik toen het podium heb gezien
Ja, omdat-ie geen nieuwe mediums meer had. Norris had die wel. Maar in plaats van die gewoon aan te bieden, vroegen ze aan Norris "wil je met Lewis vechten op softs, of je plek verdedigen tegen Max op mediums?". Tja.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als dit oproken was maak ik mij serieus zorgen over de pace van de Red Bull. Maar dat maak ik mij sowieso wel. Red Bull lijkt ergens een volledig verkeerde afslag genomen te hebben. De rest heeft goede stappen gemaakt. Maar dat gat is wel extreem rap kleiner geworden. Zie je ook wel aan Perez die is helemaal nergens meer. Het is dat Max zo'n wonderbaarlijke coureur is. Die verbloemt extreem veel. Maar de constructeurstitel kunnen ze sowieso vergeten op deze manier.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat niet alleen hij kan vol gaan , vreet zijn banden minder op als die op rood zou gaan , die die heeft gewoon die witte in 12 ronde opgerookt
Kreg de keuze voor mediums om Max voor te kunnen blijven of Softs om Lewis aan te kunnen vallen.. koos voor softs maar bleek uiteindelijk de verkeerde keuze.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar Norris had wel mediums over, dat is het punt
AI.quote:
mwah, daar twijfel ik wel aanquote:Op zondag 7 juli 2024 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele Duitse wedstrijd gezien
Vooral een verhaaltje dat zichzelf versterkt als mensen het maar blijven herhalen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:42 schreef Donderkonijn het volgende:
Die cooldown room si altijd zo awkward met Lewis of is dat mijn verbeelding
Mediums waten sowieso sneller, dus ik snap die keuze ook niet. Daarop had hij Hamilton kunnen aanvallen, wat met de softs niet ging.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, omdat-ie geen nieuwe mediums meer had. Norris had die wel. Maar in plaats van die gewoon aan te bieden, vroegen ze aan Norris "wil je met Lewis vechten op softs, of je plek verdedigen tegen Max op mediums?". Tja.
Die aap troffee was al helemaal ergquote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 17:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had al een vermoeden, wilde deze reactie verwijderen maar kreeg een error.
Slecht getimed.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Race afgelopen, mijn pizza is er nog niet, jammer.
Idd.quote:
Neuh, het gebeurde vorig jaar al in de 2e seizoenshelft. RB kwam goed uit de startblokken dit seizoen en dat verlboemde het, maar was al heel snel niet meer de beste auto.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:46 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als dit oproken was maak ik mij serieus zorgen over de pace van de Red Bull. Maar dat maak ik mij sowieso wel. Red Bull lijkt ergens een volledig verkeerde afslag genomen te hebben. De rest heeft goede stappen gemaakt. Maar dat gat is wel extreem rap kleiner geworden. Zie je ook wel aan Perez die is helemaal nergens meer. Het is dat Max zo'n wonderbaarlijke coureur is. Die verbloemt extreem veel. Maar de constructeurstitel kunnen ze sowieso vergeten op deze manier.
die werd derde bij de MOTO2 geloof ikquote:Op zondag 7 juli 2024 17:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Grappig.. da'cht ik ook toen ik die beker zag.. ai..
Blunder van zowel McLaren als Norris eigenlijk. Dat, plus steeds te lang doorrijden heeft ze vandaag de winst gekost.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mediums waten sowieso sneller, dus ik snap die keuze ook niet. Daarop had hij Hamilton kunnen aanvallen, wat met de softs niet ging.
Eerste stop was niet erg, toen was het alleen Verstappen die slim was.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blunder van zowel McLaren als Norris eigenlijk. Dat, plus steeds te lang doorrijden heeft ze vandaag de winst gekost.
Hij gaat wel als lachende tweede naar huis, uitgelopen op Norris in een wedstrijd waarin hij 5e had moeten wordenquote:
even opgezocht. ja kloptquote:
Bij de eerste stop heeft McLaren vooral Piastri voor de bus gegooid.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste stop was niet erg, toen was het alleen Verstappen die slim was.
quote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij de eerste stop heeft McLaren vooral Piastri voor de bus gegooid.
Jepquote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit!!!quote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
tja ze hebben gegokt en verlorenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Stroll hem al voorbij?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:51 schreef takura het volgende:
Perez naar plaats 6 gezakt in het kampioenschap.
die gaat voor de 21e plekquote:Op zondag 7 juli 2024 17:51 schreef takura het volgende:
Perez naar plaats 6 gezakt in het kampioenschap.
Sainz red de boel een beetje.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:52 schreef Rianne84 het volgende:
Heel bijzonder dat Ferrari nog tweede staat bij de constructeurs
Op deze manier reeg vroeger Nederland de allround-kampioenschappen schaatsen aan elkaar #opaverteltquote:Op zondag 7 juli 2024 17:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zolang er elke race een andere coureur wint kan Verstappen prima met tweede en derde plaatsen komen. Beetje de Button-manier van 2009.
Die hadden echt niet verwacht dat ze dit seizoen door Mclaren zouden worden afgetroefd zo vaakquote:Op zondag 7 juli 2024 17:52 schreef Rianne84 het volgende:
Heel bijzonder dat Ferrari nog tweede staat bij de constructeurs
Ze doet de strategie van Perez niet neem ik aanquote:Op zondag 7 juli 2024 17:53 schreef takura het volgende:
Strategie van Hannah was vandaag weer top notch.
Alleen gaat ie met de 'hulp' van Perez zo de Constructors niet winnenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zolang er elke race een andere coureur wint kan Verstappen prima met tweede en derde plaatsen komen. Beetje de Button-manier van 2009.
ViaPlay heeft die stream ookquote:Op zondag 7 juli 2024 17:53 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
Lol ESPN2 stopte de uitzending, moest ik naar ESPN3, dacht ik het gevonden te hebben, was het F1 Kids. Wtf is diz
Kick promoten aan kinderenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:53 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
Lol ESPN2 stopte de uitzending, moest ik naar ESPN3, dacht ik het gevonden te hebben, was het F1 Kids. Wtf is diz
ja das best leukquote:Op zondag 7 juli 2024 17:53 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
McLaren is Norris echt in de vernieling aan het helpen. Strategisch is het echt een drama bij dit team. Zelden een team zoveel punten zien weggooien in een seizoen.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 17:53 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
Marketing at work.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:53 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het ze bij Red Bull nou echt wat interesseren, dat kampioenschap?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen gaat ie met de 'hulp' van Perez zo de Constructors niet winnen
Jaquote:Op zondag 7 juli 2024 17:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou het ze bij Red Bull nou echt wat interesseren, dat kampioenschap?
Wel meer windtunneltijd zonder titel.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou het ze bij Red Bull nou echt wat interesseren, dat kampioenschap?
En dan ook nog stoken in zijn vriendschap met Verstappen om goedkoop te scoren bij het Britse publiek.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
McLaren is Norris echt in de vernieling aan het helpen. Strategisch is het echt een drama bij dit team. Zelden een team zoveel punten zien weggooien in een seizoen.![]()
En ja die laatste banden-keuze van Norris was fout maar die keuze hadden ze gewoon niet bij hem neer moeten leggen. Daar heb je strategen voor.
Gearbox.quote:
Het is wel de zoveelste race achter elkaar dat ze de fout maken te lang door te rijden.....quote:Op zondag 7 juli 2024 17:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blunder van zowel McLaren als Norris eigenlijk. Dat, plus steeds te lang doorrijden heeft ze vandaag de winst gekost.
Die rijd met een alpine renault.quote:
Versnellingsbakproblemenquote:
ah oke. ik zie hem ineens als niet gestart staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |