De coureur is volgens mij degene die de beslissing neemt.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook een beetje raar dat-ie de keus vanuit het team kreeg. Ze gaven daarvoor al duidelijk aan dat ze zelf de mediums de betere keus vonden.
Ook hier zijn een aantal van dat soort lui.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar goed Britten zijn gewoon voor Britten.
Kunnen we in Nederland soms nog wel iets van leren, genoeg mensen die graag Max afzeiken en bijv. Britten gaan supporten om lekker recalcitrant te zijn.
Altijd leuk als er tijdens een race regen valt.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En de Tire calls... maarja achteraf.. hè
Vette race wel
Dat niet alleen hij kan vol gaan , vreet zijn banden minder op als die op rood zou gaan , die die heeft gewoon die witte in 12 ronde opgerooktquote:Op zondag 7 juli 2024 17:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toen werd het warmer met de zon. Dan is de RBR beter dan als het koeler is.
Ik ben er dit jaar niet bij, dus zal wel weerquote:Op zondag 7 juli 2024 17:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Noteert 25+ graden voor de GP van Zandvoort
+ 1!quote:
nee er was echt een willekeurige juichband die bijzonder genoeg nergens bij leek te horen van wat er gebeurdequote:Op zondag 7 juli 2024 17:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze draaien het geluid zachter is al een paar races zo
Zal wel een reden hebben voor de tv
10s penalty en 4 punten van z'n rijbewijsquote:Op zondag 7 juli 2024 17:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vermoeden van matchfixing. Een vermoeden want ik heb geen bewijs.
Het was heel erg stil vorige weekquote:
Nu nog steedsquote:
Waarom in vredesnaam doe je jezelf dat aan?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Overleeft met moeite de Sky Orgasmessen
Wie luistert ook naar Skyquote:Op zondag 7 juli 2024 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Overleeft met moeite de Sky Orgasmessen
We hebben je gewaarschuwdquote:Op zondag 7 juli 2024 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er dit jaar niet bij, dus zal wel weer
Maar met deze zomer is 17 graden en regen ook ene mogelijkheidquote:Op zondag 7 juli 2024 17:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Noteert 25+ graden voor de GP van Zandvoort
Ik ben in NYC, daar straalt ESPN2 ook Sky uitquote:Op zondag 7 juli 2024 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam doe je jezelf dat aan?
quote:Op zondag 7 juli 2024 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam doe je jezelf dat aan?
Als je aan een coureur vraagt "wil je vechten om de winst, of je plek verdedigen?" dan kiest iedereen natuurlijk dat eerste.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, raar. Gebrek aan ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |