ErrrUITquote:Op zondag 7 juli 2024 17:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Verstappen haalt altijd de Max uit de wagen, vooral na de race als ie uitstapt
Widle net zeggen , zag ze gisteren bij het NL elftal ook huilen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:36 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Mooi toch, emotie hoort bij sport.
Prachtig dat het hem zoveel doet.
Dat lag natuurlijk ook vooral aan Mercedes, die in 2022 de plank totaal missloegen en toen twee jaar nodig hadden om daarvan te bekomen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:36 schreef Cuendillar het volgende:
Deze overwinning had ik hem al wel eerder gegund, want als racer is hij gewoon te groot om zo lang zonder win te zitten.
Helemaal niet, maar goed Britten zijn gewoon voor Britten.quote:
Muted.quote:
Was verdacht stilquote:Op zondag 7 juli 2024 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat we niet veel publiek gaan horen
fixedquote:Op zondag 7 juli 2024 17:37 schreef pmponer het volgende:
Het publiek staat iig niet hoorbaar te booo-en voor de tv kijker
Heeft ie al gedaan.quote:
uhuhquote:
En de Tire calls... maarja achteraf.. hèquote:Op zondag 7 juli 2024 17:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lando had denk ik geluk dat Russell uitgevallen was.
Ook een beetje raar dat-ie de keus vanuit het team kreeg. Ze gaven daarvoor al duidelijk aan dat ze zelf de mediums de betere keus vonden.quote:
Ja vond het in eens stil .. dacht al , heb ik nu in een noise cancelling ingebouwd in me orenquote:
Tja, raar. Gebrek aan ervaringquote:Op zondag 7 juli 2024 17:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook een beetje raar dat-ie de keus vanuit het team kreeg. Ze gaven daarvoor al duidelijk aan dat ze zelf de mediums de betere keus vonden.
Dat applaus kwam wel heel laat jaquote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef Nizno het volgende:
zelfs nu zit er nog een raar juichbandje onder lijkt het wel
Toen werd het warmer met de zon. Dan is de RBR beter dan als het koeler is.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:36 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik weet niet. Van niet vooruit te branden naar serieus snel toen die hards eronder gingen. Ik vind dat best raar eigenlijk.
Vind ik te makkelijk.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, raar. Gebrek aan ervaring
ach ja het is ook maar f1 hequote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ja en nog een willekeurige juich alsof dat was opgenomen toen Lewis op het gras stondquote:
Vermoeden van matchfixing. Een vermoeden want ik heb geen bewijs.quote:
Ze draaien het geluid zachter is al een paar races zoquote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef Nizno het volgende:
zelfs nu zit er nog een raar juichbandje onder lijkt het wel
Noteert 25+ graden voor de GP van Zandvoortquote:Op zondag 7 juli 2024 17:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toen werd het warmer met de zon. Dan is de RBR beter dan als het koeler is.
De coureur is volgens mij degene die de beslissing neemt.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook een beetje raar dat-ie de keus vanuit het team kreeg. Ze gaven daarvoor al duidelijk aan dat ze zelf de mediums de betere keus vonden.
Ook hier zijn een aantal van dat soort lui.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar goed Britten zijn gewoon voor Britten.
Kunnen we in Nederland soms nog wel iets van leren, genoeg mensen die graag Max afzeiken en bijv. Britten gaan supporten om lekker recalcitrant te zijn.
Altijd leuk als er tijdens een race regen valt.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En de Tire calls... maarja achteraf.. hè
Vette race wel
Dat niet alleen hij kan vol gaan , vreet zijn banden minder op als die op rood zou gaan , die die heeft gewoon die witte in 12 ronde opgerooktquote:Op zondag 7 juli 2024 17:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toen werd het warmer met de zon. Dan is de RBR beter dan als het koeler is.
Ik ben er dit jaar niet bij, dus zal wel weerquote:Op zondag 7 juli 2024 17:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Noteert 25+ graden voor de GP van Zandvoort
+ 1!quote:
nee er was echt een willekeurige juichband die bijzonder genoeg nergens bij leek te horen van wat er gebeurdequote:Op zondag 7 juli 2024 17:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze draaien het geluid zachter is al een paar races zo
Zal wel een reden hebben voor de tv
10s penalty en 4 punten van z'n rijbewijsquote:Op zondag 7 juli 2024 17:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vermoeden van matchfixing. Een vermoeden want ik heb geen bewijs.
Het was heel erg stil vorige weekquote:
Nu nog steedsquote:
Waarom in vredesnaam doe je jezelf dat aan?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Overleeft met moeite de Sky Orgasmessen
Wie luistert ook naar Skyquote:Op zondag 7 juli 2024 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Overleeft met moeite de Sky Orgasmessen
We hebben je gewaarschuwdquote:Op zondag 7 juli 2024 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er dit jaar niet bij, dus zal wel weer
Maar met deze zomer is 17 graden en regen ook ene mogelijkheidquote:Op zondag 7 juli 2024 17:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Noteert 25+ graden voor de GP van Zandvoort
Ik ben in NYC, daar straalt ESPN2 ook Sky uitquote:Op zondag 7 juli 2024 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam doe je jezelf dat aan?
quote:Op zondag 7 juli 2024 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam doe je jezelf dat aan?
Als je aan een coureur vraagt "wil je vechten om de winst, of je plek verdedigen?" dan kiest iedereen natuurlijk dat eerste.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was al stil toen hij er nog niet was.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:42 schreef Donderkonijn het volgende:
Die cooldown room si altijd zo awkward met Lewis of is dat mijn verbeelding
F1TV werkt daar ookquote:Op zondag 7 juli 2024 17:42 schreef shiz het volgende:
[..]
Ik ben in NYC, daar straalt ESPN2 ook Sky uit
dan hoef je in elk geval Ruth niet te horenquote:
Ik kies af en toe Ruth tussendoor die zowaar nog een beetje degelijk was vandaag boven Sky zonder enige twijfelquote:Op zondag 7 juli 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan hoef je in elk geval Ruth niet te horen
Zeg datquote:Op zondag 7 juli 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan hoef je in elk geval Ruth niet te horen
Ja, maar niet op mn grotere hotelkamer tvquote:
Huh? Hij reed zelf toch ook op Softs?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lewis die niet snapt wat Norris op de softs deed, dan heb je het wel erg verkloot als McLaren
uhuhquote:Op zondag 7 juli 2024 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kies af en toe Ruth tussendoor die zowaar nog een beetje degelijk was vandaag boven Sky zonder enige twijfel
Die neem je gewoon meequote:Op zondag 7 juli 2024 17:44 schreef shiz het volgende:
[..]
Ja, maar niet op mn grotere hotelkamer tven heb geen chromecast oid
Omdat hij geen keus hadquote:Op zondag 7 juli 2024 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh? Hij reed zelf toch ook op Softs?
kloptquote:Op zondag 7 juli 2024 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Omdat die niets anders hadquote:Op zondag 7 juli 2024 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |