Mooiquote:
Nee dit is geen act. Is ook alweer 3 jaar geleden, genieten deze emotie.quote:
Knap hoe hij die gebruikte softs goed wist te houden tot het eind. Dat kreeg Lando niet voor elkaar.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:34 schreef bedachtzaam het volgende:
Zonder meer een van de beste races van Lewis.
5s penalty zeg ik.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:34 schreef kilon het volgende:
Leuk voor Hamilton hoor, maar dat opeens alle post-race procedures uitgesteld kunnen worden slaat natuurlijk nergens op.
Ervaringquote:Op zondag 7 juli 2024 17:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Knap hoe hij die gebruikte softs goed wist te houden tot het eind. Dat kreeg Lando niet voor elkaar.
Prima race inderdaad, met de 5e auto op de 2e plek.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maxfans kunnen ook tevreden zijn want hij haalt het maximale uit de auto.
ik denk dat we niet veel publiek gaan horenquote:
+7quote:Op zondag 7 juli 2024 17:34 schreef kilon het volgende:
Leuk voor Hamilton hoor, maar dat opeens alle post-race procedures uitgesteld kunnen worden slaat natuurlijk nergens op.
Verstappen haalt altijd de Max uit de wagen, vooral na de race als ie uitstaptquote:Op zondag 7 juli 2024 17:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maxfans kunnen ook tevreden zijn want hij haalt het maximale uit de auto.
quote:Op zondag 7 juli 2024 17:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Verstappen haalt altijd de Max uit de wagen, vooral na de race als ie uitstapt
Ik weet niet. Van niet vooruit te branden naar serieus snel toen die hards eronder gingen. Ik vind dat best raar eigenlijk.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Prima race inderdaad, met de 5e auto op de 2e plek.
ErrrUITquote:Op zondag 7 juli 2024 17:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Verstappen haalt altijd de Max uit de wagen, vooral na de race als ie uitstapt
Widle net zeggen , zag ze gisteren bij het NL elftal ook huilen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:36 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Mooi toch, emotie hoort bij sport.
Prachtig dat het hem zoveel doet.
Dat lag natuurlijk ook vooral aan Mercedes, die in 2022 de plank totaal missloegen en toen twee jaar nodig hadden om daarvan te bekomen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:36 schreef Cuendillar het volgende:
Deze overwinning had ik hem al wel eerder gegund, want als racer is hij gewoon te groot om zo lang zonder win te zitten.
Helemaal niet, maar goed Britten zijn gewoon voor Britten.quote:
Muted.quote:
Was verdacht stilquote:Op zondag 7 juli 2024 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat we niet veel publiek gaan horen
fixedquote:Op zondag 7 juli 2024 17:37 schreef pmponer het volgende:
Het publiek staat iig niet hoorbaar te booo-en voor de tv kijker
Heeft ie al gedaan.quote:
uhuhquote:
En de Tire calls... maarja achteraf.. hèquote:Op zondag 7 juli 2024 17:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lando had denk ik geluk dat Russell uitgevallen was.
Ook een beetje raar dat-ie de keus vanuit het team kreeg. Ze gaven daarvoor al duidelijk aan dat ze zelf de mediums de betere keus vonden.quote:
Ja vond het in eens stil .. dacht al , heb ik nu in een noise cancelling ingebouwd in me orenquote:
Tja, raar. Gebrek aan ervaringquote:Op zondag 7 juli 2024 17:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook een beetje raar dat-ie de keus vanuit het team kreeg. Ze gaven daarvoor al duidelijk aan dat ze zelf de mediums de betere keus vonden.
Dat applaus kwam wel heel laat jaquote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef Nizno het volgende:
zelfs nu zit er nog een raar juichbandje onder lijkt het wel
Toen werd het warmer met de zon. Dan is de RBR beter dan als het koeler is.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:36 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik weet niet. Van niet vooruit te branden naar serieus snel toen die hards eronder gingen. Ik vind dat best raar eigenlijk.
Vind ik te makkelijk.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, raar. Gebrek aan ervaring
ach ja het is ook maar f1 hequote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, raar. Gebrek aan ervaring
ja en nog een willekeurige juich alsof dat was opgenomen toen Lewis op het gras stondquote:
Vermoeden van matchfixing. Een vermoeden want ik heb geen bewijs.quote:
Ze draaien het geluid zachter is al een paar races zoquote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef Nizno het volgende:
zelfs nu zit er nog een raar juichbandje onder lijkt het wel
Noteert 25+ graden voor de GP van Zandvoortquote:Op zondag 7 juli 2024 17:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toen werd het warmer met de zon. Dan is de RBR beter dan als het koeler is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |