uhuhquote:
En de Tire calls... maarja achteraf.. hèquote:Op zondag 7 juli 2024 17:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lando had denk ik geluk dat Russell uitgevallen was.
Ook een beetje raar dat-ie de keus vanuit het team kreeg. Ze gaven daarvoor al duidelijk aan dat ze zelf de mediums de betere keus vonden.quote:
Ja vond het in eens stil .. dacht al , heb ik nu in een noise cancelling ingebouwd in me orenquote:
Tja, raar. Gebrek aan ervaringquote:Op zondag 7 juli 2024 17:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook een beetje raar dat-ie de keus vanuit het team kreeg. Ze gaven daarvoor al duidelijk aan dat ze zelf de mediums de betere keus vonden.
Dat applaus kwam wel heel laat jaquote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef Nizno het volgende:
zelfs nu zit er nog een raar juichbandje onder lijkt het wel
Toen werd het warmer met de zon. Dan is de RBR beter dan als het koeler is.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:36 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik weet niet. Van niet vooruit te branden naar serieus snel toen die hards eronder gingen. Ik vind dat best raar eigenlijk.
Vind ik te makkelijk.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, raar. Gebrek aan ervaring
ach ja het is ook maar f1 hequote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, raar. Gebrek aan ervaring
ja en nog een willekeurige juich alsof dat was opgenomen toen Lewis op het gras stondquote:
Vermoeden van matchfixing. Een vermoeden want ik heb geen bewijs.quote:
Ze draaien het geluid zachter is al een paar races zoquote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef Nizno het volgende:
zelfs nu zit er nog een raar juichbandje onder lijkt het wel
Noteert 25+ graden voor de GP van Zandvoortquote:Op zondag 7 juli 2024 17:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toen werd het warmer met de zon. Dan is de RBR beter dan als het koeler is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |