Oh sorryquote:Op zondag 7 juli 2024 17:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben nog 2 GP's te gaan tot de zomerstop
Neequote:
En daar gaat het uiteindelijk om in het kampioenschap, waarin Lewis toch verder geen rol van betekenis speelt.quote:
Had ook niet in de gaten dat ik de 50 plekken gridstraf had (lapo)quote:
No worries..quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Als de Britten niet zo misselijkmakend waren zou ik hem deze mooie overwinning gunnen.
Even met Tim Hofman babbelenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
BOOS!
En terecht... wat een wissel
Misschien was RB op een droge baan nog dik in orde geweest op hard.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
Max gered door de regen en de strategie
Bestaat er al een vergelijkbare meme voor McLaren als die van de Ferrari-mannetjes aan de pitmuur met clownsgezichten? Die mag namelijk inmiddels wel gecreëerd worden.quote:
Foei!quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Had ook niet in de gaten dat ik de 50 plekken gridstraf had (lapo)
Ach nog een keer punten in zn carriere... is hem gegund. Het gaat dan toch bergaf.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Als de Britten niet zo misselijkmakend waren zou ik hem deze mooie overwinning gunnen.
Dit echt zo dit.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Hopelijk komende dinsdag nietquote:Op zondag 7 juli 2024 17:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit echt zo dit.
"It's coming home"-cringe
Mentaal geknakt. Hij weet wss wel dat als Hamilton naar Ferrari gaat hij zijn eerste rijders positie kwijt is.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:29 schreef Maver24 het volgende:
Wat is er inderdaad met LeClerc. Zeiken op Perez maar Charles is niet veel beter
Lopen uit door Max, hij houd ze ook eigenhandig in het constructeurs kampioenschap. Maar hij heeft verre van de beste auto, kan niet lang goed blijven gaan.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lopen gewoon weer uit hè? Problemen is allemaal relatief.
als dat zou gebeuren....... dan denk ik toch wel dat er veel meer tranen gaan vloeien dan nuquote:
Woensdag.quote:
Wisselen naar Ferrari lijkt meer en meer een stragedy te worden.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Lewis heeft gewoon lot in het racen als hij voorin mee kan doen. Dat zal ook z'n doel bij Ferrari zijn.
Leclerc raakt voorlopig z'n stoeltje niet kwijt, Perez moet volgend jaar in elk geval de haalft van het aantal punten van Max halen voor de zomerstop want anders is ie exit.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:29 schreef Maver24 het volgende:
Wat is er inderdaad met LeClerc. Zeiken op Perez maar Charles is niet veel beter
Sainz doet het wel beterquote:Op zondag 7 juli 2024 17:31 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Mentaal geknakt. Hij weet wss wel dat als Hamilton naar Ferrari gaat hij zijn eerste rijders positie kwijt is.
Ik had ontzettende lol gehad als Verstappen alle hoogopgelopen hoop op het laatst de grond in had geboord.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit echt zo dit.
"It's coming home"-cringe
Nieuwe ronden nieuwe kansen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wisselen naar Ferrari lijkt meer en meer een stragedy te worden.
Mooiquote:
Nee dit is geen act. Is ook alweer 3 jaar geleden, genieten deze emotie.quote:
Knap hoe hij die gebruikte softs goed wist te houden tot het eind. Dat kreeg Lando niet voor elkaar.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:34 schreef bedachtzaam het volgende:
Zonder meer een van de beste races van Lewis.
5s penalty zeg ik.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:34 schreef kilon het volgende:
Leuk voor Hamilton hoor, maar dat opeens alle post-race procedures uitgesteld kunnen worden slaat natuurlijk nergens op.
Ervaringquote:Op zondag 7 juli 2024 17:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Knap hoe hij die gebruikte softs goed wist te houden tot het eind. Dat kreeg Lando niet voor elkaar.
Prima race inderdaad, met de 5e auto op de 2e plek.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maxfans kunnen ook tevreden zijn want hij haalt het maximale uit de auto.
ik denk dat we niet veel publiek gaan horenquote:
+7quote:Op zondag 7 juli 2024 17:34 schreef kilon het volgende:
Leuk voor Hamilton hoor, maar dat opeens alle post-race procedures uitgesteld kunnen worden slaat natuurlijk nergens op.
Verstappen haalt altijd de Max uit de wagen, vooral na de race als ie uitstaptquote:Op zondag 7 juli 2024 17:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maxfans kunnen ook tevreden zijn want hij haalt het maximale uit de auto.
quote:Op zondag 7 juli 2024 17:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Verstappen haalt altijd de Max uit de wagen, vooral na de race als ie uitstapt
Ik weet niet. Van niet vooruit te branden naar serieus snel toen die hards eronder gingen. Ik vind dat best raar eigenlijk.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Prima race inderdaad, met de 5e auto op de 2e plek.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |