Oh sorryquote:Op zondag 7 juli 2024 17:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben nog 2 GP's te gaan tot de zomerstop
Neequote:
En daar gaat het uiteindelijk om in het kampioenschap, waarin Lewis toch verder geen rol van betekenis speelt.quote:
Had ook niet in de gaten dat ik de 50 plekken gridstraf had (lapo)quote:
No worries..quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Als de Britten niet zo misselijkmakend waren zou ik hem deze mooie overwinning gunnen.
Even met Tim Hofman babbelenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
BOOS!
En terecht... wat een wissel
Misschien was RB op een droge baan nog dik in orde geweest op hard.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
Max gered door de regen en de strategie
Bestaat er al een vergelijkbare meme voor McLaren als die van de Ferrari-mannetjes aan de pitmuur met clownsgezichten? Die mag namelijk inmiddels wel gecreëerd worden.quote:
Foei!quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Had ook niet in de gaten dat ik de 50 plekken gridstraf had (lapo)
Ach nog een keer punten in zn carriere... is hem gegund. Het gaat dan toch bergaf.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Als de Britten niet zo misselijkmakend waren zou ik hem deze mooie overwinning gunnen.
Dit echt zo dit.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Hopelijk komende dinsdag nietquote:Op zondag 7 juli 2024 17:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit echt zo dit.
"It's coming home"-cringe
Mentaal geknakt. Hij weet wss wel dat als Hamilton naar Ferrari gaat hij zijn eerste rijders positie kwijt is.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:29 schreef Maver24 het volgende:
Wat is er inderdaad met LeClerc. Zeiken op Perez maar Charles is niet veel beter
Lopen uit door Max, hij houd ze ook eigenhandig in het constructeurs kampioenschap. Maar hij heeft verre van de beste auto, kan niet lang goed blijven gaan.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lopen gewoon weer uit hè? Problemen is allemaal relatief.
als dat zou gebeuren....... dan denk ik toch wel dat er veel meer tranen gaan vloeien dan nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |