Die heeft ook wel zinnige dingen te zeggen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan hoef je in elk geval Ruth niet te horen
dan kon hij niet biljartenquote:
Ik heb wel eens op een hotel-TV ingelogd op F1TVquote:Op zondag 7 juli 2024 17:44 schreef shiz het volgende:
[..]
Ja, maar niet op mn grotere hotelkamer tven heb geen chromecast oid
Heb je usb stroom nodig.quote:
Lewis stond zelf ook op softs, had ook geen mediums meer over.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lewis die niet snapt wat Norris op de softs deed, dan heb je het wel erg verkloot als McLaren
Afgelopen week nogquote:Op zondag 7 juli 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Duits volkslied heb ik echt al lang niet gehoord
Ik eergister nog.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Koop je daar een chromecastquote:
Ja, dat kon laatst in LA.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op een hotel-TV ingelogd op F1TV
daar deed ik het voorquote:
Vorige race nog!quote:Op zondag 7 juli 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Ook meteen voor het laatst daar.quote:
Maar Norris had wel mediums over, dat is het puntquote:Op zondag 7 juli 2024 17:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lewis stond zelf ook op softs, had ook geen mediums meer over.
Podium? Was gewoon een grasveldquote:Op zondag 7 juli 2024 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik toen het podium heb gezien
Ja, omdat-ie geen nieuwe mediums meer had. Norris had die wel. Maar in plaats van die gewoon aan te bieden, vroegen ze aan Norris "wil je met Lewis vechten op softs, of je plek verdedigen tegen Max op mediums?". Tja.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh? Hij reed zelf toch ook op Softs?
Als dit oproken was maak ik mij serieus zorgen over de pace van de Red Bull. Maar dat maak ik mij sowieso wel. Red Bull lijkt ergens een volledig verkeerde afslag genomen te hebben. De rest heeft goede stappen gemaakt. Maar dat gat is wel extreem rap kleiner geworden. Zie je ook wel aan Perez die is helemaal nergens meer. Het is dat Max zo'n wonderbaarlijke coureur is. Die verbloemt extreem veel. Maar de constructeurstitel kunnen ze sowieso vergeten op deze manier.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat niet alleen hij kan vol gaan , vreet zijn banden minder op als die op rood zou gaan , die die heeft gewoon die witte in 12 ronde opgerookt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |