Die heeft ook wel zinnige dingen te zeggen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan hoef je in elk geval Ruth niet te horen
dan kon hij niet biljartenquote:
Ik heb wel eens op een hotel-TV ingelogd op F1TVquote:Op zondag 7 juli 2024 17:44 schreef shiz het volgende:
[..]
Ja, maar niet op mn grotere hotelkamer tven heb geen chromecast oid
Heb je usb stroom nodig.quote:
Lewis stond zelf ook op softs, had ook geen mediums meer over.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lewis die niet snapt wat Norris op de softs deed, dan heb je het wel erg verkloot als McLaren
Afgelopen week nogquote:Op zondag 7 juli 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Duits volkslied heb ik echt al lang niet gehoord
Ik eergister nog.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Koop je daar een chromecastquote:
Ja, dat kon laatst in LA.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op een hotel-TV ingelogd op F1TV
daar deed ik het voorquote:
Vorige race nog!quote:Op zondag 7 juli 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Ook meteen voor het laatst daar.quote:
Maar Norris had wel mediums over, dat is het puntquote:Op zondag 7 juli 2024 17:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lewis stond zelf ook op softs, had ook geen mediums meer over.
Podium? Was gewoon een grasveldquote:Op zondag 7 juli 2024 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik toen het podium heb gezien
Ja, omdat-ie geen nieuwe mediums meer had. Norris had die wel. Maar in plaats van die gewoon aan te bieden, vroegen ze aan Norris "wil je met Lewis vechten op softs, of je plek verdedigen tegen Max op mediums?". Tja.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh? Hij reed zelf toch ook op Softs?
Als dit oproken was maak ik mij serieus zorgen over de pace van de Red Bull. Maar dat maak ik mij sowieso wel. Red Bull lijkt ergens een volledig verkeerde afslag genomen te hebben. De rest heeft goede stappen gemaakt. Maar dat gat is wel extreem rap kleiner geworden. Zie je ook wel aan Perez die is helemaal nergens meer. Het is dat Max zo'n wonderbaarlijke coureur is. Die verbloemt extreem veel. Maar de constructeurstitel kunnen ze sowieso vergeten op deze manier.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat niet alleen hij kan vol gaan , vreet zijn banden minder op als die op rood zou gaan , die die heeft gewoon die witte in 12 ronde opgerookt
Kreg de keuze voor mediums om Max voor te kunnen blijven of Softs om Lewis aan te kunnen vallen.. koos voor softs maar bleek uiteindelijk de verkeerde keuze.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar Norris had wel mediums over, dat is het punt
AI.quote:
mwah, daar twijfel ik wel aanquote:Op zondag 7 juli 2024 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele Duitse wedstrijd gezien
Vooral een verhaaltje dat zichzelf versterkt als mensen het maar blijven herhalen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:42 schreef Donderkonijn het volgende:
Die cooldown room si altijd zo awkward met Lewis of is dat mijn verbeelding
Mediums waten sowieso sneller, dus ik snap die keuze ook niet. Daarop had hij Hamilton kunnen aanvallen, wat met de softs niet ging.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, omdat-ie geen nieuwe mediums meer had. Norris had die wel. Maar in plaats van die gewoon aan te bieden, vroegen ze aan Norris "wil je met Lewis vechten op softs, of je plek verdedigen tegen Max op mediums?". Tja.
Die aap troffee was al helemaal ergquote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 17:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had al een vermoeden, wilde deze reactie verwijderen maar kreeg een error.
Slecht getimed.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Race afgelopen, mijn pizza is er nog niet, jammer.
Idd.quote:
Neuh, het gebeurde vorig jaar al in de 2e seizoenshelft. RB kwam goed uit de startblokken dit seizoen en dat verlboemde het, maar was al heel snel niet meer de beste auto.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:46 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als dit oproken was maak ik mij serieus zorgen over de pace van de Red Bull. Maar dat maak ik mij sowieso wel. Red Bull lijkt ergens een volledig verkeerde afslag genomen te hebben. De rest heeft goede stappen gemaakt. Maar dat gat is wel extreem rap kleiner geworden. Zie je ook wel aan Perez die is helemaal nergens meer. Het is dat Max zo'n wonderbaarlijke coureur is. Die verbloemt extreem veel. Maar de constructeurstitel kunnen ze sowieso vergeten op deze manier.
die werd derde bij de MOTO2 geloof ikquote:Op zondag 7 juli 2024 17:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Grappig.. da'cht ik ook toen ik die beker zag.. ai..
Blunder van zowel McLaren als Norris eigenlijk. Dat, plus steeds te lang doorrijden heeft ze vandaag de winst gekost.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mediums waten sowieso sneller, dus ik snap die keuze ook niet. Daarop had hij Hamilton kunnen aanvallen, wat met de softs niet ging.
Eerste stop was niet erg, toen was het alleen Verstappen die slim was.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blunder van zowel McLaren als Norris eigenlijk. Dat, plus steeds te lang doorrijden heeft ze vandaag de winst gekost.
Hij gaat wel als lachende tweede naar huis, uitgelopen op Norris in een wedstrijd waarin hij 5e had moeten wordenquote:
even opgezocht. ja kloptquote:
Bij de eerste stop heeft McLaren vooral Piastri voor de bus gegooid.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste stop was niet erg, toen was het alleen Verstappen die slim was.
quote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij de eerste stop heeft McLaren vooral Piastri voor de bus gegooid.
Jepquote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit!!!quote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
tja ze hebben gegokt en verlorenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Stroll hem al voorbij?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:51 schreef takura het volgende:
Perez naar plaats 6 gezakt in het kampioenschap.
die gaat voor de 21e plekquote:Op zondag 7 juli 2024 17:51 schreef takura het volgende:
Perez naar plaats 6 gezakt in het kampioenschap.
Sainz red de boel een beetje.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:52 schreef Rianne84 het volgende:
Heel bijzonder dat Ferrari nog tweede staat bij de constructeurs
Op deze manier reeg vroeger Nederland de allround-kampioenschappen schaatsen aan elkaar #opaverteltquote:Op zondag 7 juli 2024 17:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zolang er elke race een andere coureur wint kan Verstappen prima met tweede en derde plaatsen komen. Beetje de Button-manier van 2009.
Die hadden echt niet verwacht dat ze dit seizoen door Mclaren zouden worden afgetroefd zo vaakquote:Op zondag 7 juli 2024 17:52 schreef Rianne84 het volgende:
Heel bijzonder dat Ferrari nog tweede staat bij de constructeurs
Ze doet de strategie van Perez niet neem ik aanquote:Op zondag 7 juli 2024 17:53 schreef takura het volgende:
Strategie van Hannah was vandaag weer top notch.
Alleen gaat ie met de 'hulp' van Perez zo de Constructors niet winnenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zolang er elke race een andere coureur wint kan Verstappen prima met tweede en derde plaatsen komen. Beetje de Button-manier van 2009.
ViaPlay heeft die stream ookquote:Op zondag 7 juli 2024 17:53 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
Lol ESPN2 stopte de uitzending, moest ik naar ESPN3, dacht ik het gevonden te hebben, was het F1 Kids. Wtf is diz
Kick promoten aan kinderenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:53 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
Lol ESPN2 stopte de uitzending, moest ik naar ESPN3, dacht ik het gevonden te hebben, was het F1 Kids. Wtf is diz
ja das best leukquote:Op zondag 7 juli 2024 17:53 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
McLaren is Norris echt in de vernieling aan het helpen. Strategisch is het echt een drama bij dit team. Zelden een team zoveel punten zien weggooien in een seizoen.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 17:53 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
Marketing at work.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:53 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het ze bij Red Bull nou echt wat interesseren, dat kampioenschap?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen gaat ie met de 'hulp' van Perez zo de Constructors niet winnen
Jaquote:Op zondag 7 juli 2024 17:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou het ze bij Red Bull nou echt wat interesseren, dat kampioenschap?
Wel meer windtunneltijd zonder titel.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou het ze bij Red Bull nou echt wat interesseren, dat kampioenschap?
En dan ook nog stoken in zijn vriendschap met Verstappen om goedkoop te scoren bij het Britse publiek.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
McLaren is Norris echt in de vernieling aan het helpen. Strategisch is het echt een drama bij dit team. Zelden een team zoveel punten zien weggooien in een seizoen.![]()
En ja die laatste banden-keuze van Norris was fout maar die keuze hadden ze gewoon niet bij hem neer moeten leggen. Daar heb je strategen voor.
Gearbox.quote:
Het is wel de zoveelste race achter elkaar dat ze de fout maken te lang door te rijden.....quote:Op zondag 7 juli 2024 17:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blunder van zowel McLaren als Norris eigenlijk. Dat, plus steeds te lang doorrijden heeft ze vandaag de winst gekost.
Die rijd met een alpine renault.quote:
Versnellingsbakproblemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |