Neuh, het gebeurde vorig jaar al in de 2e seizoenshelft. RB kwam goed uit de startblokken dit seizoen en dat verlboemde het, maar was al heel snel niet meer de beste auto.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:46 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als dit oproken was maak ik mij serieus zorgen over de pace van de Red Bull. Maar dat maak ik mij sowieso wel. Red Bull lijkt ergens een volledig verkeerde afslag genomen te hebben. De rest heeft goede stappen gemaakt. Maar dat gat is wel extreem rap kleiner geworden. Zie je ook wel aan Perez die is helemaal nergens meer. Het is dat Max zo'n wonderbaarlijke coureur is. Die verbloemt extreem veel. Maar de constructeurstitel kunnen ze sowieso vergeten op deze manier.
die werd derde bij de MOTO2 geloof ikquote:Op zondag 7 juli 2024 17:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Grappig.. da'cht ik ook toen ik die beker zag.. ai..
Blunder van zowel McLaren als Norris eigenlijk. Dat, plus steeds te lang doorrijden heeft ze vandaag de winst gekost.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mediums waten sowieso sneller, dus ik snap die keuze ook niet. Daarop had hij Hamilton kunnen aanvallen, wat met de softs niet ging.
Eerste stop was niet erg, toen was het alleen Verstappen die slim was.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blunder van zowel McLaren als Norris eigenlijk. Dat, plus steeds te lang doorrijden heeft ze vandaag de winst gekost.
Hij gaat wel als lachende tweede naar huis, uitgelopen op Norris in een wedstrijd waarin hij 5e had moeten wordenquote:
even opgezocht. ja kloptquote:
Bij de eerste stop heeft McLaren vooral Piastri voor de bus gegooid.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste stop was niet erg, toen was het alleen Verstappen die slim was.
quote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij de eerste stop heeft McLaren vooral Piastri voor de bus gegooid.
Jepquote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit!!!quote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
tja ze hebben gegokt en verlorenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Stroll hem al voorbij?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:51 schreef takura het volgende:
Perez naar plaats 6 gezakt in het kampioenschap.
die gaat voor de 21e plekquote:Op zondag 7 juli 2024 17:51 schreef takura het volgende:
Perez naar plaats 6 gezakt in het kampioenschap.
Sainz red de boel een beetje.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:52 schreef Rianne84 het volgende:
Heel bijzonder dat Ferrari nog tweede staat bij de constructeurs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |